Nee hoor. Ik woon aan zo'n landweg waar niet gestrooid wordt, dus heb daar al goed mee geoefend en ben niet in de sloot gegleden.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:24 schreef Salatrel het volgende:
om 2 uur thuis komen van werk en om 8 uur weer wakker zijn omdat de bovenburen het nodig vonden om te gaan klussen
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Zijn hoofd jaen inmiddels weer aan het werk
Dan hebben je buren nog wat aan hun dagquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:24 schreef Salatrel het volgende:
om 2 uur thuis komen van werk en om 8 uur weer wakker zijn omdat de bovenburen het nodig vonden om te gaan klussen
kutwijfquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan hebben je buren nog wat aan hun dag
Klussende buren zijn altijd nog beter dan een buren die tot kwart voor 5 in de ochtend muziek draaien.quote:
Hey sexyquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:05 schreef .C het volgende:
Bovenstaande post neem ik terug, geen stijl natuurlijk.
Occasionalquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:09 schreef .C het volgende:
[..]
Over sexy gesproken, hoe gaat het met de negerin?
I'm glad you're getting some.quote:
Haha awwwquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:12 schreef .C het volgende:
[..]
I'm glad you're getting some.
Al verwacht ik natuurlijk wel dat jullie over vijf jaar zijn getrouwd en een kindje hebben.
Jij toch, babyquote:
Ik moet de jongens al van haar afslaan, ik kan jouw concurrentie er niet ook nog eens bij hebbenquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:15 schreef .C het volgende:
[..]
Ik moet de jongens al van haar afslaan, ik kan jouw concurrentie er niet ook nog eens bij hebben.
Geen idee, volgens mij heb ik nooit een foto van haar gezienquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook niet als jij de negerin eens een nachtje mag lenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |