dit.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 05:36 schreef _evenstar_ het volgende:
Tj.. Als je om de 3 à 4 uur gaat voeden ga je je productie om zeep helpen..
Je bepaalt zelf natuurlijk! Maar wou t wel even zeggen.
Precies dat!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:40 schreef Aventura het volgende:
Wb borstvoeding weet ik ook niet beter of je doet dat op verzoek en niet op klok. Het is een kwestie van vraag en aanbod. Over zuigbehoefte, ik zie niet in waarom je daar ook niet aan tegemoet mag komen van de hap. Hoezo, het is ' gewoon' zuigbehoefte. Dat heeft-ie net zo nodig als jouw melk denk ik dan maar. Hij is nog maar zo klein.
Ja is dat zo? passen je borsten zich hier niet op aan dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 05:36 schreef _evenstar_ het volgende:
Tj.. Als je om de 3 à 4 uur gaat voeden ga je je productie om zeep helpen..
Je bepaalt zelf natuurlijk! Maar wou t wel even zeggen.
Dat is dus pertinent niet waar. Staat wel in de huisartsenstandaard, maar die is niet altijd up to date.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:50 schreef MamaPurk het volgende:
Aan allergie willen ze dus echt niet.. Is niet te testen bij die kleintjes.
Nee dat vertelde de HA van de HAP mij ook afgelope weekend, maar mijn eigen HA wil er niet aan. We gaan nu die neusspray een kans geven en anders wil ik over 2 weken een verwijzing naar de KA!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat is dus pertinent niet waar. Staat wel in de huisartsenstandaard, maar die is niet altijd up to date.
De CB verpleegkundige zei zelfs dat het ook bij volwassenen verkeerd uit kan vallen er kan uitkomen dat ik allergisch ben maar dat ik lichamelijk nergens last van heb. Maar Sarah heeft lichamelijk wel last en als er dan iets positief uitkomt kunnen we dan elimineren en hopen dat ze zich beter zal voelen. Maar ik vind het gewoon rete irritant dat het lijkt alsof er niet naar me gelusiterd word en dat was met die verdraaide reflux ook al zo, misschien tijd om naar ene andere HA te gaanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:42 schreef Deepfreeze het volgende:
MP, dan kan ik me inderdaad voorstellen dat je het dan na wil laten kijken.
De testen vallen bij die kleintjes toch iets vaker verkeerd uit? Maar wil niet zeggen dat testen helemaal niet kan..
Ja klopt allemaal dat was ikquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:00 schreef Aventura het volgende:
Mp, zag jou laatst ook al iets posten over roodharigen en daaraan gerelateerde zaken. Ik ben zelf rossig en ik herken me wel in wat je zegt. Eczeem (als kind niet maar als 30'er gekregen), stofallergie, En eerder zag ik je al over smalle hoorgangen (of was jij dat niet). Wist niet dat dat wat met elkaar te maken had. Zo te zien is ons jonkie geen roodharige. Hoewel ik het cute vind ben ik er toch een beetje blij om, vooral omdat hij dan ook niet mijn huid heeft. Huidtype 1, steeds verbranden en smeren met spf 40. Ik heb daar best last van gehad vroeger. Nog steeds trouwens.
+1 van mij!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:15 schreef bitterend het volgende:
MP zo lastig allemaal..ik heb niks toe te voegen maar wil je een virtueel dikkegeven!
Op mijn pink sabbelen wil hij niet meer, dat was alleen de eerste paar weken. Ik heb hier talloze spenen liggen maar geeneen die hij er wil.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:58 schreef Brighteyes het volgende:
TJ, wil hij evt wel op je pink sabbelen? Heb je al andere spenen geprobeerd?
Ik zou geloof ik ook niet zomaar gaan sleutelen aan het aanbieden hoor... Dan eerst eens overleggen met een lactatiekundige ofzo.Die hebben er toch echt meer verstand van dan een huisarts.
Volgens mij is hijzelf aan het regelen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:36 schreef Deepfreeze het volgende:
Lastig TJ. Helemaal op schema voeden lijkt me ook nogal wat. Wat dan, als er na 2 uur honger is. Dan rek je niet nog een uur toch? Naast het productie-gevaar wat de andere al zeiden.
Daan deed dat sabbelen ook. En dan brullen omdat hij toch melk binnenkreeg, terwijl hij alleen wilde sabbelen. Hier werkte de ringvinger het best, of de speen. Nu bij de fles blijft die zuigbehoefte nog steeds zo sterk. Dus ik bied dat eerst aan, als er nog niet zoveel tijd om is sinds de laatste fles. En als hij na de speen en vinger nog steeds brult, dan krijgt hij alsnog de fles. En dat kan best na 1,5 uur al zijn.
Susie, lekker nachtje!
Hier een brak nachtje. Om half 3 een fles, en daarna dik 2 uur werk gehad tot de laatste boer eruit was. Tot die tijd in bed murmelen, mondjes terug geven, en wriemelen. Gelukkig ging manlief eruit om half 7, voor de volgende fles.![]()
En vanmiddag mag ik weer op afspraak bij mijn studiebegeleider voor de laatste restjes scriptie. Gaan we dat ook weer in gang zetten.
Xylometazol toevallig?? Die heeft Sarah dus nu. En volgens de apotheek mag ik het maar 5 dagen gebruiken, dus zit ik over een week waarschijnlijk wel weer bij de HAquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:02 schreef Cyntiaa het volgende:
Voor iedereen die het moeilijk heeft.
Ik moest een beetje lachen om buren van Aventura.Cas heeft gisteravond ook weer gehuild in plaats van geslapen. Ben dus ook ziek thuis. We hebben speciale neusspray gekregen, kijken of dat gaat helpen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |