abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107697086
De Baby's

02 maart 2011: Geert, zoon van DJMO
05 maart 2011: Sarah, dochter van MamaPurk
12 maart 2011: Saar, dochter van Twentemeisje
26 maart 2011: Marinde Renée, dochter van Nienna
08 april 2011: Kiran, zoon van J-net
14 april 2011: Espen, zoon van Jeetjejom
08 mei 2011: Eva Lynn, dochter van Danic
08 mei 2011: Ean, dochter van ferrari_rood
12 mei 2011: 'Larissa', dochter van The_Tankgirl
14 mei 2011: Jelte, zoon van Poppedein
18 mei 2011: Seth, zoon van Takkembah
01 juni 2011: Sam, dochter van Seilram
02 juni 2011: 'Bartje' zoon van laiveneertiekje
08 juni 2011: ' Tienus' zoon van Mefke79
***12 juni 2011: 'Lientje' dochter van Juud79 en Dementor***
17 juni 2011: Evan, zoon van Cleany
16 juli 2011: Elise, dochter van Sannne
19 juli 2011: Jurre, zoon van Aventura
20 juli 2011: Cas, zoon van Cyntiaa
21 juli 2011: Floris, zoon van LiedjeBackstage
17 augustus 2011: Liene Nikkie, dochter van Beessie-Jen
26 augustus 2011: Jelle, zoon van Hilliebillie
26 augustus 2011: Simon, zoon van Mevr_Mus
11 september 2011: Wies, dochter van Wickie
18 september 2011: Eva, dochter van Take_A_Picture
23 september 2011: Linus, zoon van Kaarr
23 September 2011: Destin Liam, zoon van Scorpionsworld
28 september 2011: Leonore, dochter van Bass-Miss
28 september 2011: Lex Lucian, zoon van Kleurdoos
29 september 2011: Kyan, zoon van Lujaxa
05 oktober 2011: Adam, zoon van Sandous
24 oktober 2011: Anouk, dochter van susie
26 oktober 2011: Danne, zoon van Nirak & Faithz
04 november 2011: Jelte zoon van Vlindur
05 november 2011: Rowan, zoon van meissie1595
24 november 2011: Marieke Johanna Olga, dochter van SummerBreeze
28 november 2011: Ollie, zoon van _evenstar_
16 december 2011: 'Draakje', dochter van NotTheSame
21 december 201: Daan, zoon van Deepfreeze En _FlasH_
31 december 2011: Mia, dochter van Octopussy
11 januari 2012: Midas, zoon van Kyara en Argento
25 januari 2012: 'Pietje', zoon van Bleie

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op FOK!)

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.
pi_107697737
Boh, wat komt de mijne rap aan de bovenkant van de lijst te staan zeg! Ineens lijkt zo'n jaar snel voorbij te gaan :o
pi_107697788
Kende het spul van Lamaze helemaal niet, maar is wel leuk!
pi_107698024
Wel een beetje hyper.. Had altijd dat romantische beeld van een kindje met houten speelgoed en lieve rustige knuffels.. Maar de kleuren zijn natuurlijk veel interessanter ;)

TJ wat vervelend voor jullie trouwens! Eigenwijsje die kleine van jou!
  maandag 6 februari 2012 @ 23:56:36 #5
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_107699762
Net nog naar de HAP geweest, wat blijkt ik geef nog te vaak voeding, dus hij is al teruggegaan naar minder voedingen en de signalen die ik lees als hij heeft honger zijn nu gewoon zuigbehoefte.
Tenmi ste datwas haar uitleg.
kan best kloppen denk ik want hij slaapt nutoch ook al 2 nachten door en toen we daarnet thuiskwamen dronk die ineens weer.
pfff zorgen om niks haha.
Ben benieuwd hoe het morgen gaat, ik moet gewoonzo'n 3 a 4uur tussen de voedingen laten.
Soms voel ik me echt een dombo haha

Wat leuk speelgoed zeg van lamaze, dat wil ik ook!
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 7 februari 2012 @ 02:25:00 #6
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_107702261
Inderdaad leuk, Lamaze. Hier is de rups favoriet. Er komt een deuntje uit zijn kop. Pff, lig al uren wakker. Niet vanwege mijn eigen zoon die 39+ graden koorts heeft, niet vanwege mijn griepkop, maar vanwege de buurkinderen van 1 en 3. Goddank verhuizen ze over 2 maanden. 2 jaar lang lke dag úrenlang janken, dag in dag uit. Nu ook alweer 2 uur achtereen. Zo abnormaal, moet me echt inhouden als ik daar ben. Ze doen er ook niks aan. Een van de vele voorbeelden, dat jongste kind lag tot zijn eerste verjaardag bij ze in bed en wil nu niet alleen slapen.gevolg, moeder slaapt op een matras in zijn kamer. Gevolg, oudste pikt dat niet en jankt urenlang als een wolf (serieus, echt zo abnormaal) om aandacht. Echt belachelijk, die kids kennen geen grenzen. Het lijkt net op een aflevering van the nanny! mijn andere buuv is pedagoog en denkt dat die oudste een persoonlijkheidsstoornis heeft. Dat is natuurlijk speculatie, maar ik snap niet dat ze zelf denken dat het oke is. De hele boekenplank vol opvoedboeken, strikt suikervrij dieet, ze weten zogenaamd alles van de verzorging en opvoeding en geeft mij zelfs advies (ik ben een nitwit vergl met haar). En dan zulke kids hebben, lekker ironisch. Eigenlijk voor die kids nog het meest sneu.
pi_107702595
Al in slaap gevallen, aventura? Is ook wat als het zolang duurt. Ook voor die arme kindjes..
  dinsdag 7 februari 2012 @ 05:36:41 #8
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_107702733
Tj.. Als je om de 3 à 4 uur gaat voeden ga je je productie om zeep helpen..
Je bepaalt zelf natuurlijk! Maar wou t wel even zeggen.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 7 februari 2012 @ 06:56:34 #9
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_107702853
Mogguh!

Wat een raar advies van de HAP? Blijkbaar is bv op verzoek toch niet zo ingeburgerd?
Ik voed (normaal gesproken) overigens wel om de 3 uur ongeveer, maar dat ritme heeft Draak zelf ontwikkeld.

Ook wij hebben gisteravond nog op de HAP gezeten. Draak huilde al vanaf 'sochtends continu. Alleen aan de borst liggen gaf tijdelijk troost, maar na elke voeding bleef ze oprispingen hebben en gaf ze af en toe over. Gisteravond werd ze ineens heel erg passief en kreeg ze ook een grauwe kleur.
Ze hebben haar weer eens oppervlakking nagekeken maar op het eerste ogenblik konden ze weer niks vinden. Toen ik de HAP vertelde over (al dan niet verborgen) reflux zeiden ze dat als het huilen niet minder werd ik maar bij m'n eigen HA aan moest dringen op een opname ter observatie?!?!

Kortom, we konden weer onverricht ter zaken naar huis en ik heb de hele nacht met een ontroostbaar kind gesjouwd... Nu ligt ze te slapen, ben benieuwd hoe lang het duurt. De slaapjes die ze deed duurde niet langer dan 10 minuten...
pi_107702978
Wat rot NTS :* sterkte

TJ en Aventura ook, wat een drama die Kids, worden ze er zelf niet horendol van snachts?!
pi_107703207
NTS en TJ sterkte
Aventura nog een beetje kunnen slapen?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 februari 2012 @ 08:25:53 #12
147316 crew  DJMO
#trut
pi_107703418
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 05:36 schreef _evenstar_ het volgende:
dit.

TJ ik heb tot zeven maanden oid met regelmaat om de twee uur nog gevoed. en nog krijgt geert de borst op 't moment dat hij er om vraagt.

stertke aventura en NTS :*

Hier een mannetje wat geen kik geeft, maar wel spruwillen heeft tot bloedens toe :/
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 7 februari 2012 @ 08:37:28 #13
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_107703536
Tot 8 uur geslapen, vanaf een uur of 3. En jonkie is koortsvrij, hoeraaa! Ik volgens mij ook :) buurkind is alweer ah krijsen, maar ik kan er nu beter tegen. Jipster: buurman wordt er ook moedeloos van, maar hij heeft een iets andere opvatting over hoe met de kinderen om te gaan (meer van rust, regelmaat, iets minder aan ze kleven - hij is pertinent tegen dat in bed slapen/op matrasje in kamer- waar dat kan, en juist op andere punten minder streng/rechtlijnig zijn). Ik denk die verschillende benadering ook niet helpt, die kids kennen nu geen duidelijkheid, en juist voor die twee is dat erg belangrijk. Nou ja, tot zover wat ik ervan vind, het is mijn gezin niet en ik weet niet alles. Ik hoop voor ze dat het zal verbeteren.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 08:40:27 #14
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_107703567
Wb borstvoeding weet ik ook niet beter of je doet dat op verzoek en niet op klok. Het is een kwestie van vraag en aanbod. Over zuigbehoefte, ik zie niet in waarom je daar ook niet aan tegemoet mag komen van de hap. Hoezo, het is ' gewoon' zuigbehoefte. Dat heeft-ie net zo nodig als jouw melk denk ik dan maar. Hij is nog maar zo klein.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 08:59:09 #15
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_107703811
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 08:40 schreef Aventura het volgende:
Wb borstvoeding weet ik ook niet beter of je doet dat op verzoek en niet op klok. Het is een kwestie van vraag en aanbod. Over zuigbehoefte, ik zie niet in waarom je daar ook niet aan tegemoet mag komen van de hap. Hoezo, het is ' gewoon' zuigbehoefte. Dat heeft-ie net zo nodig als jouw melk denk ik dan maar. Hij is nog maar zo klein.
Precies dat!
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 7 februari 2012 @ 09:21:26 #16
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107704207
@Nirak; slaperig was ze van de prikjes. Om 22 laatste fles gegeven, niet opgedronken. Om 1 en 3 even heen voor speen en toen werd ik om 6 uur wakker van de elektronische wekker! :D Dat is even nieuw! Haha!

Ik zit eindelijk in de trein. Liep wat uit bij kdv, niet door huilen of iets, maar was gewoon ff druk. Toen ik thuis kwam moest ik nog ff schoenen wisselen (moet weer op hakken...) En had ik geen zin om me rot te rennen voor de trein van 43.... :D

Bah, wat vervelend zulke buren Aventura!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  dinsdag 7 februari 2012 @ 09:32:21 #17
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_107704411
Susie wat een lekkere nacht zeg!

Aventura, ik had vanmorgen niet echt de concentratie om je hele verhaal te lezen, maar meissie, ook heel veel beterschap voor jou en je mannetje :*

Ons Draakje slaapt gelukkig nog steeds. Niet gek, de kleine meid had gewoon al 20 uur amper meer geslapen. Mama ook niet maar die kan wel wat verdragen :') .

En nou weer eens bellen met BabyPark... M'n babyfoon heeft de geest gegeven en dat ding is nog geen 3 maanden oud :( .
  dinsdag 7 februari 2012 @ 09:48:01 #18
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_107704697
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 05:36 schreef _evenstar_ het volgende:
Ja is dat zo? passen je borsten zich hier niet op aan dan?

NTS nou ze zeiden gelijk bij de HAP je geeft zeker borstvoeding op verzoek.
Dus ze waren er wel bekend mee.
Ze zeiden dat hij waarschijnlijk niet wilde drinken maar zuigbehoefte had.
En als ik zijn reactie zie dan kan dat wel kloppen want drinken wilde hij uiteindelijk niet
We hebben gewoon een maf kind, constant zijn "ik wil drinken jankje" maar zodra ik hem wilde aanleggen ging hij gewoon steeds over de rooie.
Nou ik weet het ook nog niet, ik kijk het vandaag even aan.
Jammer dat het kind geen speen wil dat zou in ieder geval de zuigbehoefte bevredigen
Gisternacht kwam hij maar eenmaal en net weer gedronken...

Jee NTS eigenlijk bieden ze dan ook weinig aan voor Draakje, pfff

Susie dus je eerste werkdag viel mee?

Nou Aventura dat word een feestje dan als die buren gaan verhuizen.
Als ik ergens geweldig irri van word is het van jankende kinderen :@ :+
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 7 februari 2012 @ 09:58:58 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_107704942
TJ, wil hij evt wel op je pink sabbelen? Heb je al andere spenen geprobeerd?
Ik zou geloof ik ook niet zomaar gaan sleutelen aan het aanbieden hoor... Dan eerst eens overleggen met een lactatiekundige ofzo. :Y Die hebben er toch echt meer verstand van dan een huisarts.
pi_107705492
Zo, wij zijn voor de allereerste keer bij het consultatiebureau geweest. Midas is nu 55 cm en 3880 gram, lang en smal dus. Verder helemaal goedgekeurd en meneer heeft zich ook prima gedragen, hij ging alleen huilen bij het weer aankleden maar dat doet ie thuis ook. O+

Straks maar eens wat kleertjes uitzoeken want maat 50 begint nu echt te klein te worden. Heb alleen wel de indruk dat maar 56 toch nog wel erg groot is, vooral in de breedte.
pi_107705816
Lastig TJ. Helemaal op schema voeden lijkt me ook nogal wat. Wat dan, als er na 2 uur honger is. Dan rek je niet nog een uur toch? Naast het productie-gevaar wat de andere al zeiden.
Daan deed dat sabbelen ook. En dan brullen omdat hij toch melk binnenkreeg, terwijl hij alleen wilde sabbelen. Hier werkte de ringvinger het best, of de speen. Nu bij de fles blijft die zuigbehoefte nog steeds zo sterk. Dus ik bied dat eerst aan, als er nog niet zoveel tijd om is sinds de laatste fles. En als hij na de speen en vinger nog steeds brult, dan krijgt hij alsnog de fles. En dat kan best na 1,5 uur al zijn.

Susie, lekker nachtje!

Hier een brak nachtje. Om half 3 een fles, en daarna dik 2 uur werk gehad tot de laatste boer eruit was. Tot die tijd in bed murmelen, mondjes terug geven, en wriemelen. Gelukkig ging manlief eruit om half 7, voor de volgende fles. :O
En vanmiddag mag ik weer op afspraak bij mijn studiebegeleider voor de laatste restjes scriptie. Gaan we dat ook weer in gang zetten.
pi_107706075
Kyara, mooie score.. Daan was vorige week 54cm en 4,7 kg.. Dus een lange smalle inderdaad. Hier nu net in 62 shirts, maar dat is ook vooral voor zijn romplengte. Zijn pootjes zijn niet zo lang..

We hebben 16 maart de echo voor Daan zijn heupjes. Iemand hier ervaring ermee? Zal wel netjes stil moeten liggen?
pi_107706102
Goedemorgen.
Aventura sterkte met je buren ;)
NTS sterkte met je ontroostbare kroost

Vanmorgen was het weer CB-bezoekje hier.
De kleine doet het uitstekend, volgens de wijkverpleegkundige ietwat in zijn ontwikkeling vooruit wegens zelf omrollen van rug->buik en vice versa *)
De prikjes heeft hij als een held doorstaan, even kort brullen en nog voordat we de spreekkamer uit liepen was hij al weer aan het lachen naar de verpleegkundige O+
En eventjes voor de statistieken het gewicht en lengte in de curve\

Hij groeit als kool, maatjes 68 kan exit :P
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
pi_107706221
Tj en NTS wat lastig allemaal met jullie ukkies :*

Hier net weer bij onze eigen HA geweest. Aan allergie willen ze dus echt niet.. Is niet te testen bij die kleintjes. Het zal wel virus op virus zijn.
Wel raar dat ze nu sinds ze elke avond para krijgt (4 avonden nu) wel goed slaapt.. Had ze ook geen verklaring voor.
Maar ze begreep wel dat drie maanden achtereen verkouden vermoeiend is voor zowel de mini als de ouders. We hebben nu een baby neusspray voorgeschreven gekregen, hopelijk helpt het, over 2 weken geen verbetering dan terug. En de uitslag op de wangen lijkt haar toch wat op eczeem (eerst was het nog een droge huid). Hier mag ik hormoonzalf op smeren als het vurig is.
Verder trouwens wel alles goed, longen schoon, oren schoon, dus het is echt een neusverkoudheid met licht gezwollen amandelen, maar sneu blijft het..

-10 hier trouwens, men wat is het koud, blij dat ik met de auto ging als is het minder dan een kilometer ;)

Scorpionsworld, wat een prachtige curve!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_107706586
Scorpion, ook al weer goedgekeurd. Fijn :Y

Mamapurk, wat denk je zelf over die allergie? Anders misschien nog andere huisarts vragen, of toch aandringen op de kinderarts als het over 2 weken niet beter gaat..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')