Bij mij lukte dat toch echt niet. Ik ben terug gegaan om Gogol's te grinden op Bionis' Leg. Twee leveltjes hoger was het wel te doen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:08 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Op het eind maakt het niet veel uit of je level wat lager is, met slim vechten kom je er als nog wel door
£38 / ~¤45 @ Amazon UKquote:Op maandag 2 april 2012 10:58 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Bij mij lukte dat toch echt niet. Ik ben terug gegaan om Gogol's te grinden op Bionis' Leg. Twee leveltjes hoger was het wel te doen.
Iets anders: iemand al een mooie preorder gezien voor Pandora's Tower (CE)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in Xenoblade.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
quote:Op maandag 2 april 2012 22:26 schreef nomar83 het volgende:
Het heeft me een uur gekost tot ik door had hoe jeTopplen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in Xenoblade.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
Chain attack. Eerst break, dan topple en dan iets anders wat ik weer kwijt ben. Het werkte in ieder geval en hij was toen zo om, en dan is het gewoon hakken.quote:
Daze of zo?quote:Op maandag 2 april 2012 22:33 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Chain attack. Eerst break, dan topple en dan iets anders wat ik weer kwijt ben. Het werkte in ieder geval en hij was toen zo om, en dan is het gewoon hakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. haar break/topple combo ruim je iedereen echt snel uit de weg
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
quote:Op maandag 2 april 2012 22:39 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Daze of zo?
MetHet was de eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. haar break/topple combo ruim je iedereen echt snel uit de wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., ik heb geenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En ik zit al op 6 uur, want ik ben heel slecht met RPG's.Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485![]()
Je bedoelt dat je erachter moest komen dat je enchant moet gebruiken zodat niet alleen Shulk damage kan doen?Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------![]()
Zo ver in het begin heeft Shulk de Monado nog niet eens volgens mij dus dan moet je een break + topple combo doen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:19 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Je bedoelt dat je erachter moest komen dat je enchant moet gebruiken zodat niet alleen Shulk damage kan doen?Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035![]()
Ah ik lees het inderdaad. Was alweer weggezakt in mijn geheugen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Zo ver in het begin heeft Shulk de Monado nog niet eens volgens mij dus dan moet je een break + topple combo doen.Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
Zo ver ben ik dan weer wel. De eerste Metal Face is vlak nadat je de Monado hebt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Zo ver in het begin heeft Shulk de Monado nog niet eens volgens mij dus dan moet je een break + topple combo doen.Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485![]()
Dan ben je er inmiddels achter gekomen dat Reyn en Sharla geen damage doen, toch?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:08 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Zo ver ben ik dan weer wel. De eerste Metal Face is vlak nadat je de Monado hebt.Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.![]()
Tijdens de gevechten met Metal Face? Ja dat had ik door.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:47 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Dan ben je er inmiddels achter gekomen dat Reyn en Sharla geen damage doen, toch?
Is er al iets bekend van een Europese releasedatum voor Rhythm Heaven Fever (of Beat the Beat: Rhythm Paradise)? Verheug me erg op die game.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485![]()
Daar is de art Enchant dus voor.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:53 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Tijdens de gevechten met Metal Face? Ja dat had ik door.
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Heeft iemand nog meer nieuws over dit? Ik heb ze alle drie geregistreerd en daarna heb ik een spaansquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Club Nintendo-munten voor RPG-fansmailtje gekregen als bevestiging namelijk.
![]()
Ik heb (nog) geen mailtje gekregen maar enkel de melding op de site. Nintendo is niet zo heel goed met dit soort zaken, maar het komt wel goed.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:52 schreef pjats het volgende:
[..]
Heeft iemand nog meer nieuws over dit? Ik heb ze alle drie geregistreerd en daarna heb ik een spaansmailtje gekregen als bevestiging namelijk.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Speciale compilatie aangekondigd met de beste Kirby-games op 1 Wii-disc.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485![]()
Is het al 13 uur?quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:20 schreef nomar83 het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat het om emulatie à la Mario 25 jubileum of aangepaste versies?When the student is ready, the teacher will appear.
Zie op NeoGAF dat het nog onduidelijk is maar waarschijnlijk ROMs.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:20 schreef nomar83 het volgende:
[ afbeelding ]
Amerikaanse logo![]()
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |