Alle side quests aan het doen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:22 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Holy shit, halverwege. Ben iets van 60 uur bezig
Ja, ik ben benieuwd hoe dit deel staat t.o.v. Xenoblade en TLS. Ik snap dat het losse games zijn, maar ze worden als drie-eenheid neergezet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:37 schreef Pheno het volgende:
Zijn er mensen die nog wat over Pandora willen weten? Ik ga maandag richting Nintendo om het volledige spel te spelen (mja, in ieder geval toegang tot alles, of ik het red is een tweede). Maar dan kan ik die vragen meenemen
Nou ja, 100 uur ben je toch wel kwijt voor de gemiddelde playthrough.quote:
Wat een koopjequote:
Goed bezig. Die games kosten tegenwoordig inderdaad schandalig weinig. Ik hoop dat Xenoblade Chronicles ook nog binnenkort in prijs daalt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:06 schreef Oksel het volgende:
Vandaag gekocht:
Redsteel (gratis)
Disaster: DoC (9 EUR)
Madword (15 EUR)
Sin & Punishment (20 EUR)
Monster Hunter 3 (39 EUR)
Metroid Other M (9 EUR)
Ach.
Doe jezelf een plezier en haal in ieder geval Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure. Zeker als je een vriendin hebt. Oh en Boom Blox wanneer je vrienden op bezoek hebt.quote:Op zondag 25 maart 2012 01:18 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Heb ook nog niet zo lang een Wii en gewoon alles gekocht wat ik graag wil spelen en daar kom ik dan vanzelf weleens aan toe
Geweldige game, maar er gaat godsgruwelijk veel tijd in zitten. Ik heb Tri een groot stuk gespeeld, maar heb hem verder opgepakt op de Psp. Heerlijk voor in het vliegtuig.quote:Monster Hunter Tri ook over getwijfeld, maar dat lijkt me niet helemaal my cup of tea
Lijkt me niet. Hij is nu al zowat nergens meer te vinden in winkels en Nintendo heeft al tijden leverproblemen met die titel.quote:Op zondag 25 maart 2012 00:44 schreef nomar83 het volgende:
Ik hoop dat Xenoblade Chronicles ook nog binnenkort in prijs daalt.
RPG trailerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:44 schreef nomar83 het volgende:
RPG-trailer voor de Wii:
Ben net aan Xenoblade Chronicles begonnen en ik hou nu al van de game. Denk dat The Last Story en Pandora's Tower er ook nog wel komen.
Begin dan met Super Paper Marioquote:
Nja, het is geen RPG natuurlijk, de gameplay werkt natuurlijk heel anders (meer puzzelgericht, minder op battles), maar ik snap wel wat men bedoelt als men het tot het genre rekent. Groot avontuur, grote gebieden, dingen ontdekken.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:07 schreef Aether het volgende:
[..]
Begin dan met Super Paper Mario
Maar Zelda wordt tegenwoordig toch een action-RPG genoemd?
Op het eind maakt het niet veel uit of je level wat lager is, met slim vechten kom je er als nog wel doorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:40 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Fuck, zit richting einde spel bij Xenoblade, maar vrees dat mijn level wat te laag is om dat ik door een heel stuk gerend ben zonder veel beestjes neer te meppen. Dat wordt dus levelen, maar daar heb ik niet echt zin in op het moment...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |