Mwah, ik weet het nog niet eigenlijk. Heb twee potjes gedaan tot nog toe maar je strijd minder tegen elkaar en er zijn minder minigames. Vroeger was het gewoon ieder voor zich en na elke ronde een minigame. Ook denk ik dat ik grote sterren leuker vind dan mini sterren.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:48 schreef nomar83 het volgende:
Ik zit er toch aan te denken Mario Party 9 te halen. De game is echt positief veranderd tegenover vorige delen.
Ja, maar een potje duurt nu geen uren meer. Je hoeft niet eindeloos te wachten op computer bestuurde figuren die ook alle tijd nemen om items te kopen en 1-player games spelen en dat soort dingen en gaat met z'n alle vlot over het bord. En dat is een grote plus voor mij.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mwah, ik weet het nog niet eigenlijk. Heb twee potjes gedaan tot nog toe maar je strijd minder tegen elkaar en er zijn minder minigames. Vroeger was het gewoon ieder voor zich en na elke ronde een minigame. Ook denk ik dat ik grote sterren leuker vind dan mini sterren.
Nee, ik heb er helaas geen tijd voor. Ik gok dat ik TLS en PT pas op Wii U ga spelen.quote:
Speel je ook online?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:44 schreef HyperViper het volgende:
Monster Hunter.Wat een spel. Wat een monsters.
Dan heb je wat om naar uit te kijken. Heerlijke vernieuwende gameplay en een sterk verhaal. Ik snap niet goed waarom de reviews niet hoger uitvallen...alhoewel dat wel eens vaker het geval is bij Jrpg's.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, ik heb er helaas geen tijd voor. Ik gok dat ik TLS en PT pas op Wii U ga spelen.
Ik heb online nog niet geprobeerd.. Hoop wel dat er nog een beetje spelers zijn..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:10 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Speel je ook online?
Zoja, hoe is het gesteld met de hoeveelheid spelers?
Ik heb het spel ook nog liggen, maar veel verder dan singleplayer heb ik niet echt gedaan.
Ik weet niet hoever je bent in de single player, maar ik zou niet al te lang wachten met de multiplayer dan, je hebt namelijk een rank online, en als je low rank bent moet je low rank missions doen, simpele begin dingen zoals in het eerste uur van de single player ook bv.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:29 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik heb online nog niet geprobeerd.. Hoop wel dat er nog een beetje spelers zijn..
Op hoeveel uur/waar zit je?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Staat in de planning als ik Xenoblade heb uitgespeeld. Maar dat gaat ook nog uren duren
Kijk anders eens of je de items die je nodig hebt kan ruilenquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Bij het verhaal zit ik nu net na het punt dat Metalface definitief in elkaar is gemept (Sword Valley dacht ik). Ik moet straks Galahad Fortress ofzo binnen.
Maar ben de afgelopen tijd niet echt verder gegaan met het verhaal en flink aan het side-questen. Heb inmiddels 3 van de 6 4e skill trees en Colony 6 uitgebouwd tot niveautje 3, want verder kan op het moment nog niet.
Heb de indruk dat ik alle questjes van Colony 6 ook wel zo ongeveer gehad heb. Moet dan alleen nog Makna Forrest/Nopon Village en Etyth Sea/Alcamoth en dan ben ik al aardig op weg. Op Valak Mountain heb ik ook de meeste quests al gedaan gok ik en ook in Sword Valley heb ik gedaan wat ik kon. Zit nu wel te twijfelen of ik verder zal gaan met het verhaal, maar dan kan ik straks wat quests niet meer doen gok ik (staat een klokje bij). Rondjes rennen in het bos om shit te verzamelen gaat ook wel een beetje vervelen af en toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ruilen? Whut?Ik kan me niet herinneren dat die optie er is? Het is ook al weer veel te lang geleden dat ik Xenoblade heb gespeeld
Ja joh! Praktisch noodzakelijk om bepaalde items te vinden. Nooit gerecruteerd voor Colony 6?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Rob_La_Chouffe, je bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
Nintendo heeft amper verkoopcijfers voor de Virtual Console vrijgegeven. Ik heb het idee dat de meeste spellen niet echt goed verkopen en het uiteindelijk goedkoper is om ze te verwijderen (qua licentiekosten, keuringen e.d.).quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:26 schreef nomar83 het volgende:
De Virtual Console gaat dood.![]()
http://mynintendonews.com(...)al-console-in-japan/
quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:03 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Ja joh! Praktisch noodzakelijk om bepaalde items te vinden. Nooit gerecruteerd voor Colony 6?
En Rob_La_Chouffe, je bentHoly shit, halverwege. Ben iets van 60 uur bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |