abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 maart 2012 @ 12:52:07 #101
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_109006882
Pandora's Tower LE voor 40 pond bij Amazon. *O* Hierna nog Rhythm Heaven en Bit Trip Complete en mijn Wii backlog is klaar.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_109008714
Ik zit er toch aan te denken Mario Party 9 te halen. De game is echt positief veranderd tegenover vorige delen. :)

Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
  maandag 12 maart 2012 @ 13:55:39 #103
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_109008946
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 13:48 schreef nomar83 het volgende:
Ik zit er toch aan te denken Mario Party 9 te halen. De game is echt positief veranderd tegenover vorige delen. :)

Mwah, ik weet het nog niet eigenlijk. Heb twee potjes gedaan tot nog toe maar je strijd minder tegen elkaar en er zijn minder minigames. Vroeger was het gewoon ieder voor zich en na elke ronde een minigame. Ook denk ik dat ik grote sterren leuker vind dan mini sterren.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_109009148
quote:
19s.gif Op maandag 12 maart 2012 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Mwah, ik weet het nog niet eigenlijk. Heb twee potjes gedaan tot nog toe maar je strijd minder tegen elkaar en er zijn minder minigames. Vroeger was het gewoon ieder voor zich en na elke ronde een minigame. Ook denk ik dat ik grote sterren leuker vind dan mini sterren.
Ja, maar een potje duurt nu geen uren meer. Je hoeft niet eindeloos te wachten op computer bestuurde figuren die ook alle tijd nemen om items te kopen en 1-player games spelen en dat soort dingen en gaat met z'n alle vlot over het bord. En dat is een grote plus voor mij.

Maar hoezo minder Mini-games? Volgens http://en.wikipedia.org/wiki/Mario_party heeft deze versie er nog altijd 82. :)
  maandag 12 maart 2012 @ 14:12:18 #105
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_109009696
Je speelt minder minigames in een potje, dat bedoel ik :)
pi_109041797
Niemand bezig met TLS dus. :(
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
  dinsdag 13 maart 2012 @ 10:14:27 #107
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_109041850
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 10:12 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Nee, ik heb er helaas geen tijd voor. Ik gok dat ik TLS en PT pas op Wii U ga spelen.
pi_109042424
Monster Hunter. _O_ Wat een spel. Wat een monsters.
pi_109044747
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 10:44 schreef HyperViper het volgende:
Monster Hunter. _O_ Wat een spel. Wat een monsters.
Speel je ook online?
Zoja, hoe is het gesteld met de hoeveelheid spelers?
Ik heb het spel ook nog liggen, maar veel verder dan singleplayer heb ik niet echt gedaan.
Doe eens niet.
pi_109045140
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee, ik heb er helaas geen tijd voor. Ik gok dat ik TLS en PT pas op Wii U ga spelen.
Dan heb je wat om naar uit te kijken. Heerlijke vernieuwende gameplay en een sterk verhaal. Ik snap niet goed waarom de reviews niet hoger uitvallen...alhoewel dat wel eens vaker het geval is bij Jrpg's.
pi_109045199
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 12:10 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Speel je ook online?
Zoja, hoe is het gesteld met de hoeveelheid spelers?
Ik heb het spel ook nog liggen, maar veel verder dan singleplayer heb ik niet echt gedaan.
Ik heb online nog niet geprobeerd.. Hoop wel dat er nog een beetje spelers zijn..
pi_109053075
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 12:29 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ik heb online nog niet geprobeerd.. Hoop wel dat er nog een beetje spelers zijn..
Ik weet niet hoever je bent in de single player, maar ik zou niet al te lang wachten met de multiplayer dan, je hebt namelijk een rank online, en als je low rank bent moet je low rank missions doen, simpele begin dingen zoals in het eerste uur van de single player ook bv.
Doe eens niet.
pi_109053466
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 10:12 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Staat in de planning als ik Xenoblade heb uitgespeeld. Maar dat gaat ook nog uren duren :)
pi_109083273
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Staat in de planning als ik Xenoblade heb uitgespeeld. Maar dat gaat ook nog uren duren :)
Op hoeveel uur/waar zit je?
pi_109085491
Bij het verhaal zit ik nu net na het punt dat Metalface definitief in elkaar is gemept (Sword Valley dacht ik). Ik moet straks Galahad Fortress ofzo binnen.

Maar ben de afgelopen tijd niet echt verder gegaan met het verhaal en flink aan het side-questen. Heb inmiddels 3 van de 6 4e skill trees en Colony 6 uitgebouwd tot niveautje 3, want verder kan op het moment nog niet.

Heb de indruk dat ik alle questjes van Colony 6 ook wel zo ongeveer gehad heb. Moet dan alleen nog Makna Forrest/Nopon Village en Etyth Sea/Alcamoth en dan ben ik al aardig op weg. Op Valak Mountain heb ik ook de meeste quests al gedaan gok ik en ook in Sword Valley heb ik gedaan wat ik kon. Zit nu wel te twijfelen of ik verder zal gaan met het verhaal, maar dan kan ik straks wat quests niet meer doen gok ik (staat een klokje bij). Rondjes rennen in het bos om shit te verzamelen gaat ook wel een beetje vervelen af en toe.
pi_109085585
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 12:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Bij het verhaal zit ik nu net na het punt dat Metalface definitief in elkaar is gemept (Sword Valley dacht ik). Ik moet straks Galahad Fortress ofzo binnen.

Maar ben de afgelopen tijd niet echt verder gegaan met het verhaal en flink aan het side-questen. Heb inmiddels 3 van de 6 4e skill trees en Colony 6 uitgebouwd tot niveautje 3, want verder kan op het moment nog niet.

Heb de indruk dat ik alle questjes van Colony 6 ook wel zo ongeveer gehad heb. Moet dan alleen nog Makna Forrest/Nopon Village en Etyth Sea/Alcamoth en dan ben ik al aardig op weg. Op Valak Mountain heb ik ook de meeste quests al gedaan gok ik en ook in Sword Valley heb ik gedaan wat ik kon. Zit nu wel te twijfelen of ik verder zal gaan met het verhaal, maar dan kan ik straks wat quests niet meer doen gok ik (staat een klokje bij). Rondjes rennen in het bos om shit te verzamelen gaat ook wel een beetje vervelen af en toe.
Kijk anders eens of je de items die je nodig hebt kan ruilen :) Dat gaat wat sneller dan rond lopen en maar hopen op dat ene ding.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_109105006
Ja doet ik vaak ook. Maar ik zorg meestal dat ik een hele rits quests aan heb staan en ga dan de benodigde beestjes slachten of naar punt X toe en ondertussen die blauwe lampjes vangen. Meestal kom je ze dan vanzelf tegen. Als het dan nog niet lukt wordt het ruilen idd.

Om een of andere reden heb ik sterke drang om al die questjes te doen...
  woensdag 14 maart 2012 @ 21:23:48 #118
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_109106871
Ruilen? Whut? :o Ik kan me niet herinneren dat die optie er is? Het is ook al weer veel te lang geleden dat ik Xenoblade heb gespeeld ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109106944
Ik dacht er ook heel laat pas aan. Kan door op X te drukken naast een poppetje
pi_109113426
quote:
19s.gif Op woensdag 14 maart 2012 21:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ruilen? Whut? :o Ik kan me niet herinneren dat die optie er is? Het is ook al weer veel te lang geleden dat ik Xenoblade heb gespeeld ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja joh! Praktisch noodzakelijk om bepaalde items te vinden. Nooit gerecruteerd voor Colony 6? :D

En Rob_La_Chouffe, je bent
SPOILER
;)
  woensdag 14 maart 2012 @ 23:16:44 #121
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_109114167
Ik weet het niet zo goed meer :@
pi_109170500
pi_109170590
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:26 schreef nomar83 het volgende:
De Virtual Console gaat dood. ;(

http://mynintendonews.com(...)al-console-in-japan/
Nintendo heeft amper verkoopcijfers voor de Virtual Console vrijgegeven. Ik heb het idee dat de meeste spellen niet echt goed verkopen en het uiteindelijk goedkoper is om ze te verwijderen (qua licentiekosten, keuringen e.d.).
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_109170874
Zijn er mensen die nog wat over Pandora willen weten? Ik ga maandag richting Nintendo om het volledige spel te spelen (mja, in ieder geval toegang tot alles, of ik het red is een tweede :P). Maar dan kan ik die vragen meenemen :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_109174612
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 23:03 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Ja joh! Praktisch noodzakelijk om bepaalde items te vinden. Nooit gerecruteerd voor Colony 6? :D

En Rob_La_Chouffe, je bent
SPOILER
;)
Holy shit, halverwege. Ben iets van 60 uur bezig :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')