Ja, die componentkabel heeft er mee te maken (combinatie van soort beeld en TV).quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:13 schreef NiNaKo het volgende:
Na jarenlang gelurk heb ik eindelijk besloten me aan te melden in de hoop dat jullie mij misschien verder kunnen helpen.
Ik heb sinds jaar en dag een Wii en beleef er nog steeds dagelijks plezier van. En sinds ik ook overgestapt ben op een HD LED tv (dankjewel crisis) kan ik sommige Virtual Console games niet meer spelen.
Misschien dat ik het gemist heb of zo, maar tot hoeveel Hz kun je die dingen nog spelen? Mijn oude koelkast van een tv was geloof ik 50/60 Hz, en die nieuwe een 100. Ik heb ook een componentkabel, heeft dat er misschien ook wat mee te maken?
Vergeet World niet, die had er écht bij gemoeten.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:43 schreef nomar83 het volgende:
2 dingen:
- Waarom heeft Mario All Stars niet zo'n behandeling gekregen? Gewoon een hip menuutje met mooie boxarts, Mario 64 erbij en die verzameling was in mijn ogen er heel erg op vooruit gegaan.
- Je bent wel genaaid als je alle Kirby-games op de Virtual Console al gekocht had.
Nu klink ik heel negatief, maar ik vind het wel echt een leuk dingetje voor Kirby's verjaardag. Ik had alleen gehoopt dat ze de Mario-franchise ook zo hadden behandeld.
Mario verkoopt te goed zonder uitgebreide behandeling.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:43 schreef nomar83 het volgende:
2 dingen:
- Waarom heeft Mario All Stars niet zo'n behandeling gekregen? Gewoon een hip menuutje met mooie boxarts, Mario 64 erbij en die verzameling was in mijn ogen er heel erg op vooruit gegaan.
- Je bent wel genaaid als je alle Kirby-games op de Virtual Console al gekocht had.
Nu klink ik heel negatief, maar ik vind het wel echt een leuk dingetje voor Kirby's verjaardag. Ik had alleen gehoopt dat ze de Mario-franchise ook zo hadden behandeld.
1x gehad, na een kortsluiting op het stroomnet in huis. Na vijf minuten schiet de beveilingspal weer goed en had ik weer stroom. Voor de rest nog nooit problemen gehad.quote:Op zondag 17 juni 2012 13:10 schreef Toekito het volgende:
Iemand ervaring met een wii die ineens geen stroom lijkt te krijgen? Heb alle kabels gecheckt maar alles zit goed.
dat had ik in 2010 ook een keer. Heb hem nu afgekoppeld, kijk later wel weer.quote:Op zondag 17 juni 2012 13:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
1x gehad, na een kortsluiting op het stroomnet in huis. Na vijf minuten schiet de beveilingspal weer goed en had ik weer stroom. Voor de rest nog nooit problemen gehad.
nintendo wii uquote:
Dat is enkel een nieuwe controller.quote:
Party samenstelling veranderen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik ben voorlopig even gestopt met Xenoblade. Kom maar niet verder bij die pauperlorithia. Waarom moet die er nou weer bij zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |