Verzendkosten pakketpost = 6,75 meen ikquote:Op maandag 20 februari 2012 13:02 schreef muzas het volgende:
PrimaWat is een schappelijke vergoeding incl. verzenden?
quote:Op maandag 20 februari 2012 09:31 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Toevallig, ik had 'm ook in San Diego op. Ik was toen veel meer onder de indruk van de verscheidene Stone bieren.
Verzend je ook naar het noorden toe?quote:Op maandag 20 februari 2012 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Verzendkosten pakketpost = 6,75 meen ik
Doosje
Dus 8 euro ofzo denk ik.
Winterhop was idd erg lekker, vond em opzich wel een beetje te vergelijken met de Brewdog Punk IPA, al was laatstgenoemde iets fruitiger.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die Winterhop is echt geweldig! (Niet dat de Flying Dog dat niet is overigens)
Onderschat het onderhoud van zo'n abdij niet. Het is niet voor niets dat veel kastelen in Nederland tegenwoordige openbaar zijn ipv prive optrek van landadel. En doen de monniken vaak ook niet veel aan maatschappelijke dingen?quote:Op maandag 20 februari 2012 17:16 schreef muzas het volgende:
Zat trouwens net eens te rekenen, Die sinterklazen in die sint sixtus, van westvleteren... Die doen zo heel stoer van "ja wij gaan niet op grote schaal brouwen blabla we brouwen exact genoeg om ons en onze doelen te onderhouden blabla"
Ga je bijna denken wat nobel enzo.. Maar goed, 60.000 kratjes per jaar.. a 40 per stuk (excl. statiegeld) = 2,4 miljoen euro omzet... Nou weet ik niet wat de grondstoffen kosten, en wat god aan huur rekent, maar lijkt me toch een aardig bedrag
En toen ze dus die speciale verpakkingen gingen verkopen om hun verbouwing te ondersteunen, was dat 90.000 x 25 euro... is nog eens 2,25 miljoen... Goeie verbouwing.
Ben ik nou gek of verdienen die gasten best prima?
Beter stuur je gewoon je gegevens, dan ga ik morgen naar het postkantoor en laat je dan exact weten hoeveel het kostquote:Op maandag 20 februari 2012 13:16 schreef muzas het volgende:
P.M. me je rekeninggegevens maar, dan zal ik vanavond na m'n werk 't geld overmaken en je mijn adresgegevens doorsturen.
Onwijs tof van je dat je de moeite wil doen!
Zie hierboven.quote:
Ik heb het gedronken in een pub aan de buitenrand van Old Town. Ik kende Stone toen nog niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:31 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Toevallig, ik had 'm ook in San Diego op. Ik was toen veel meer onder de indruk van de verscheidene Stone bieren.
http://www.sintsixtus.be/nl/brouwerijactueel.htmquote:Op maandag 20 februari 2012 17:16 schreef muzas het volgende:
Zat trouwens net eens te rekenen, Die sinterklazen in die sint sixtus, van westvleteren... Die doen zo heel stoer van "ja wij gaan niet op grote schaal brouwen blabla we brouwen exact genoeg om ons en onze doelen te onderhouden blabla"
Ga je bijna denken wat nobel enzo.. Maar goed, 60.000 kratjes per jaar.. a 40 per stuk (excl. statiegeld) = 2,4 miljoen euro omzet... Nou weet ik niet wat de grondstoffen kosten, en wat god aan huur rekent, maar lijkt me toch een aardig bedrag
En toen ze dus die speciale verpakkingen gingen verkopen om hun verbouwing te ondersteunen, was dat 90.000 x 25 euro... is nog eens 2,25 miljoen... Goeie verbouwing.
Ben ik nou gek of verdienen die gasten best prima?
Ik bij de *ahem* Cheesecake *kuch* Factoryquote:Op maandag 20 februari 2012 21:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb het gedronken in een pub aan de buitenrand van Old Town. Ik kende Stone toen nog niet.
PM verzonden.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beter stuur je gewoon je gegevens, dan ga ik morgen naar het postkantoor en laat je dan exact weten hoeveel het kost
[..]
Zie hierboven.
Aparte bieren staan er bij jou altijdquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:47 schreef Curchulain het volgende:
Gisteren een quadje op:
8 Wired The Sultan
Erg lekker, veel smaak, deed me denken aan de 3 Philosophers van Ommegang. Wel wat aan de zoete kant.
Die coffee stout heb ik ook eens geprobeerd, maar ik vind 'm niet lekker. Maar ieder z'n smaakquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:06 schreef RingBewoner het volgende:
Vanmiddag in joure geweest. Kleine winkel, veel kleiner dan verwacht. Binnen staat alles dicht op elkaar en is er weinig sfeer. Keuze in bieren is wel goed. Heb een aantal bieren gekocht waaronder de brewdog varianten. Zit nu aan de coffee stout, apart maar best lekker. Ga nog wel een keer naar joure maar niet zoals vandaag speciaal ervoor die kant op. Bestel volgende keer wel weer online of ga naar van Erp.
Moet deze ook niet te vaak drinken vermoed ik. Maar voor af en toe, erg goed vermoed ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:07 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Die coffee stout heb ik ook eens geprobeerd, maar ik vind 'm niet lekker. Maar ieder z'n smaak
Prima toch? Ik kon me er gewoon niet overheen zetten dat ik wist dat ik bier zat te drinken en dat ik dacht dat ik koffie had. Dus wat dat betreft, is 'ie qua smaak wel geslaagd, denk ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:14 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Moet deze ook niet te vaak drinken vermoed ik. Maar voor af en toe, erg goed vermoed ik.
Nou, omdat je zo aandringtquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Aparte bieren staan er bij jou altijd
Is op kruipafstand van mijn huis én het was vorig jaar erg geslaagd, dus ik ga weerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:28 schreef RingBewoner het volgende:
Trouwens nog fokkers die in April naar het hoge noorden komen voor het Gronings bierfestival?
http://www.bierfestivalgroningen.nl/
Geen kruipafstand maar ga met mijn broertje en die bopt op de scooter. Ongeveer 10 minuten rijden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 06:38 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Is op kruipafstand van mijn huis én het was vorig jaar erg geslaagd, dus ik ga weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |