nicequote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Morgen een porterproeverij en 3 eigen gebrouwen bieren erbij
Ja, dat is wel lekker, maar het biertje mag wel wat meer body hebben.quote:
Dat ga ik zeker ook doenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:34 schreef Nembrionic het volgende:
Mail ze even op dat vage adresje van ze
New Belgium... daar heb ik de Fat Tire wel eens van op. Niet echt bijzonder imho.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:04 schreef OMG het volgende:
Gaaf, een bier topic. Zo nu en dan haal ik eens een Great Divide Yeti of iets dergelijks.
Laatst een seizoensdoos van Sam Adams gehaald, daar zat wel wat lekkers tussen. Whitewater IPA was goed te doen. Gebrouwen met abrikoos, lekker fris.
Vanochtend eens wat Sierra Nevada IPA gehaald, best lekker. Ook een doos met New Belgium's winterbier. De Trippel is gebrouwen met koriander. Zometeen eens proberen.
Fat Tire vind ik wel lekker, ik haal het wel eens voor de afwisseling.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:37 schreef Curchulain het volgende:
[..]
New Belgium... daar heb ik de Fat Tire wel eens van op. Niet echt bijzonder imho.
Toevallig, ik had 'm ook in San Diego op. Ik was toen veel meer onder de indruk van de verscheidene Stone bieren.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:41 schreef Nembrionic het volgende:
Fat Tire heb ik járen geleden eens op in San Diego maar zou echt niet meer weten hoe die smaakt. Wel benieuwd. Ik weet alleen nog dat ik 'm destijds niet uitgesproken lekker vond.
Vanavond dus een porterproeverij gehad die goed verlopen is. Uiteindelijk heeft de Flying Dog Gonzo Imperial Porter "gewonnen" dus die zal de komende tijd bij ons in de kroeg te vinden zijn.
Tevens mijn even Double IPA laten proeven door 12 man en 10 vonden 'm erg lekker. Deze week opnieuw brouwen(10liter) en wellicht ook gelijk nog een keer de dag erna, maar dan 20 liter.
Even kijken waar het heengaat. Het is ook ingeschreven voor een bierkampioenschap. Kijken wat de commentaren daar opleveren.
Zet is eens 'n flesje in V&Aquote:Op maandag 20 februari 2012 00:41 schreef Nembrionic het volgende:
Fat Tire heb ik járen geleden eens op in San Diego maar zou echt niet meer weten hoe die smaakt. Wel benieuwd. Ik weet alleen nog dat ik 'm destijds niet uitgesproken lekker vond.
Vanavond dus een porterproeverij gehad die goed verlopen is. Uiteindelijk heeft de Flying Dog Gonzo Imperial Porter "gewonnen" dus die zal de komende tijd bij ons in de kroeg te vinden zijn.
Tevens mijn even Double IPA laten proeven door 12 man en 10 vonden 'm erg lekker. Deze week opnieuw brouwen(10liter) en wellicht ook gelijk nog een keer de dag erna, maar dan 20 liter.
Even kijken waar het heengaat. Het is ook ingeschreven voor een bierkampioenschap. Kijken wat de commentaren daar opleveren.
Oh ja dat kan wel ja, tofquote:Op maandag 20 februari 2012 12:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wil best wat regelen hoor. Voor DeZwabber kan ik 'm via on ze wederzijdse kennis geven denk ik?
Die vond 'm ook lekker trouwens.
Ik heb nog maar 13 flesjes trouwens dus misschien moet je even wachten tot de nieuwe batch klaar is maar dat is maar een maandje ofzo.
Ik heb nog nooit een 'huisbrouwsel' op, dus lijkt me érg gaaf, naast exclusief, om dat te kunnen proeven. Dus om je vraag te beantwoorden; "Dan zou ik zws. de vraagprijs biedenquote:
Hou je van behoorlijk bittere bieren?quote:Op maandag 20 februari 2012 12:42 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een 'huisbrouwsel' op, dus lijkt me érg gaaf, naast exclusief, om dat te kunnen proeven. Dus om je vraag te beantwoorden; "Dan zou ik zws. de vraagprijs bieden"
Zeker.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hou je van behoorlijk bittere bieren?
Okay, dan is het wel de moeite waardquote:
Oh ja, dat wordt wel versturenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |