Schitterende OP kleine bengelquote:
Plate hamburger speciaal... met een schep friet te veel....quote:Op maandag 6 februari 2012 21:55 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Schitterende OP kleine bengel![]()
Wat eten we vandaag?
Ik kan nog geen meter schaatsenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Brompot.
... ik kan nog geen 10 kilometer schaatsen, maar NOSTALGIE
Mooi, zorg jij dan voor de snertquote:Op maandag 6 februari 2012 22:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan nog geen meter schaatsen
Mag ik helpen ik kan ook niet schaatsen?quote:
Mjam!quote:Op maandag 6 februari 2012 21:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Plate hamburger speciaal... met een schep friet te veel....
Ik denk dat ik ook niet kan schaatsen CL. Tenminste dat denk ik. Ik heb al zeker 15 jaar niet meer op schaatsen gestaan.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan nog geen meter schaatsen
Ruim op tijd aanwezig, ook al duurde mijn rit dubbel zo lang als normaalquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:00 schreef Tally het volgende:
Druk hier. Iedereen te laat door het weer?
De mijne ook jaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ruim op tijd aanwezig, ook al duurde mijn rit dubbel zo lang als normaal
Zeik niet zoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:16 schreef Ang3l het volgende:
Mij niet eigenlijk. Ik word onderhand een beetje gestoord van die hype bij de eerste graden onder nul. Als ie doorgaat dan gaat ie door, maar dat geroep dat ie doorgaat bij de eerste minuscule sneeuwvlok is echt blijmaken met een bevroren mus. Ik merk t wel.
Ik een uur terwijl ik normaal gesproken in een minuut of 20 er benquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:13 schreef rival het volgende:
[..]
ja erg he, was bijna 8 minuten onderweg
Jij kan het lopen joh.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:13 schreef rival het volgende:
[..]
ja erg he, was bijna 8 minuten onderweg
Zo vaak komen de rayonhoofden niet bij elkaar. Niet voor dit overleg in elk geval.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:23 schreef Ang3l het volgende:
Ie-der jaar hetzelfde. 1997 was de laatste... je zou die baan hebben zeg. Al 15 jaar voorbereiden op iets, hard roepen dat t dit jaar oan giet.... en dan steeds niet door kunnen laten gaan en als een leeggelopen ballonnetje naar volgend jaar flubberen. Om depressief van te worden.
Dat heb ik ook. Voor de mensen die er wild van zijn hoop ik dat hij doorgaat, voor mij persoonlijk is het om het even.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:26 schreef Partingglass het volgende:
Ik hoop het voor iedereen die er mee bezig is. Zou mooi zijn voor hun. Ergens is het juist mooi om te zien hoe mensen zich kunnen verheugen op de mogelijkheid dat zo'n evenement er aan staat te komen Voor mij als niet sportliefhebber maakt het persoonlijk niet uit.
Daarom is het Zaterdagquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:29 schreef rival het volgende:
Die dag vrij heb ik wel interesse in hoor....
Hm.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ja als de temperatuur boven de 15 graden is ofzo
en dan nog kies ik eerder voor de fiets.... ik had er bijna 1 vorige week maar ik werd overbodenquote:
Je hebt geen fiets!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:31 schreef rival het volgende:
[..]
en dan nog kies ik eerder voor de fiets.... ik had er bijna 1 vorige week maar ik werd overboden
Ik gok daar echt op. Want dan gaat het ook ongeveer dooien. ijstransplantaties zijn begonnen.quote:
al 13 jaar niet!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hebt geen fiets!
Ik durf niet te fietsen nu. Bijna onderuit gegaan, huuh.Ik loop dus steeds dat eind naar school.
ik snap niet dat het nog niet dik genoeg is, we hebben nachten van -18 gehad ofzoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik gok daar echt op. Want dan gaat het ook ongeveer dooien. ijstransplantaties zijn begonnen.
Zaterdag moet alles er mooi bij liggen
Nou misschien moet jij in de raad dan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:38 schreef rival het volgende:
[..]
ik snap niet dat het nog niet dik genoeg is, we hebben nachten van -18 gehad ofzo
en overdag blijft het vriezen...
En nu wil je er een kopen? Wat schattig!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
al 13 jaar niet!
sja, de weg is goed schoon nu maar de stoepen/fietspaden zijn nog gewoon een ijsbaan...
Zodra het weer mij bevalt wil ik gaan fietsen naar werkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:45 schreef L-E het volgende:
[..]
En nu wil je er een kopen? Wat schattig!
zaterdag ben ik lekker aan het sneeuwscooterenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:41 schreef Godtje het volgende:
Blijft eigenlijk over zaterdag. Lijkt me voor de gemeentes, provincies, televisie, etc etc ook het beste.
Ik lees ditquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:55 schreef rival het volgende:
zondag of niet.... dat lees ik net Godt..
quote:De Elfstedentocht wordt niet voor het weekeinde verreden. Dat zei de voorzitter van De Friesche Elfsteden Wiebe Wieling maandag in Nieuwsuur. Het ijs is op sommige plekken nog van onvoldoende kwaliteit.
Wieling zei ook dat de tocht der tochten eventueel wel op een zondag kan worden verreden. Dit geniet echter niet de voorkeur van de organisatie van de tocht. Hij zei rekening te willen houden met deelnemers die de zondagrust in acht nemen.
Zondag kwamen de 22 rayonhoofden voor het eerst sinds 1997 bijeen. Maandag maakte Wieling bekend dat het nog te vroeg is voor een Elfstedentocht. Met name in het zuiden van de provincie Friesland is het ijs nog onvoldoende dik
O het zal best leuk zijn als ie komt hoor, en we hebben al afgeproken er naar toe te gaan. Maar dat wekenlange gedoe er omheen bij de eerste sneeuwvlok, terwijl t al 15 jaar niet doorgaat, DAT vind ik irritantquote:
Oh, heftig. Wat was de strekking van de mail?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb net mijn ex een mail gestuurd
*trillende handen*
Ik haat t me kwetsbaar op te stellen. Dat is zo queen-onwaardig.
Waar is Belsezar als je 'm nodig hebt?
Lekker!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:49 schreef rival het volgende:
[..]
Zodra het weer mij bevalt wil ik gaan fietsen naar werk
Uit het oog punt van de tocht en daar ik het een mooi hollands fenomeen vind..... vind ik het nogal wat als de rayonhoofden bij elkaar komen voor het eerst sinds 1997.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O het zal best leuk zijn als ie komt hoor, en we hebben al afgeproken er naar toe te gaan. Maar dat wekenlange gedoe er omheen bij de eerste sneeuwvlok, terwijl t al 15 jaar niet doorgaat, DAT vind ik irritant
Zó ontzettend mee eens.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uit het oog punt van de tocht en daar ik het een mooi hollands fenomeen vind..... vind ik het nogal wat als de rayonhoofden bij elkaar komen voor het eerst sinds 1997.
Dat eigenlijk alle toppers er vanuit gaan dat het gaat lukken.
Die spanning van lukt het wel/lukt het niet..... ik vind dat mooi.
Ik vind dat Hollandse op alles zeiken wat even wat meer aandacht krijgt eigenlijk veel storender. Of het nou het EK/WK, OS of van mijn part Boer zoekt vrouw is. Nederlanders zeiken gewoon graag en het onderwerp maakt weinig uit zo het lijkt.
Maar nu zeik ik weer op mensen die veel zeiken.quote:
Ga zeehondjes kijken. Dat helpt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar nu zeik ik weer op mensen die veel zeiken.![]()
Nu ben ik ook een zeikerd. Het is maar lastig dat leven.
Sms hemquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:02 schreef Ang3l het volgende:
*trillende handen*
Oe, oe, ik weet welke Single die award wint!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uit het oog punt van de tocht en daar ik het een mooi hollands fenomeen vind..... vind ik het nogal wat als de rayonhoofden bij elkaar komen voor het eerst sinds 1997.
Dat eigenlijk alle toppers er vanuit gaan dat het gaat lukken.
Die spanning van lukt het wel/lukt het niet..... ik vind dat mooi.
Ik vind dat Hollandse op alles zeiken wat even wat meer aandacht krijgt eigenlijk veel storender. Of het nou het EK/WK, OS of van mijn part Boer zoekt vrouw is. Nederlanders zeiken gewoon graag en het onderwerp maakt weinig uit zo het lijkt.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oe, oe, ik weet welke Single die award wint!!!
Welke award?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oe, oe, ik weet welke Single die award wint!!!
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:08 schreef stbabylon het volgende:
Wat mij betreft gaat hij niet door. Wat mij betreft wordt het heel snel 15+ graden. Wat mij betreft hebben we nooit meer vorst en/of sneeuw. Rijk genoeg om er naar toe te gaan als ik niet hoef te werken.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, heftig. Wat was de strekking van de mail?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb inmiddels een hele "mooie" rustige reactie van hem, dat ook hij wil afspreken en vind dat ik dat verdien. Dus dat gaan we maar eens doen dan.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Succes! (heb ik grote lijnen beetje gevolgd van what's going on).quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:02 schreef Ang3l het volgende:
*trillende handen*
Oh daar luister/lees ik inderdaad niet meer naar.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De grootste zeikerd.
Staat boven je te glimlachen omdat hij weet dat hij het is.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]Goeie mail. Kort maar duidelijk. Geen eindeloos gebla.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb inmiddels een hele "mooie" rustige reactie van hem, dat ook hij wil afspreken en vind dat ik dat verdien. Dus dat gaan we maar eens doen dan.![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]Wat een nette mail, en wat fijn dat hij wil afspreken. Mijn ervaring is dat zo'n afsluitend gesprek heel waardevol kan zijn voor je eigen beleving.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb inmiddels een hele "mooie" rustige reactie van hem, dat ook hij wil afspreken en vind dat ik dat verdien. Dus dat gaan we maar eens doen dan.
Ik denk gewoon dat ik t nodig heb om verder te gaan, want nu voelt t allemaal nog iets te onwerkelijk. Omdat ik er niet "bij" was. Alles is electronisch verlopen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat een nette mail, en wat fijn dat hij wil afspreken. Mijn ervaring is dat zo'n afsluitend gesprek heel waardevol kan zijn voor je eigen beleving.
Daarom zit ik op FOK!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De grootste zeikerd.
Staat boven je te glimlachen omdat hij weet dat hij het is.
Begrijpelijk. Ik hoop op een 'fijn' gesprek voor je. Heartache is a bitch.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat ik t nodig heb om verder te gaan, want nu voelt t allemaal nog iets te onwerkelijk. Omdat ik er niet "bij" was. Alles is electronisch verlopen.
Waaom zou je het niet bij de naam mogen noemen in godsnaam?. Jij bent toch ook een "HOMO!!!!"?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:33 schreef Ang3l het volgende:
Gister kwam m’n beste vriend langs om me te troosten, maar halverwege werden de rollen omgedraaid. Er was iets gebeurd toen ik op vakantie was..... Heb gister zijn verhaal aan aangehoord.
Hoe hij hand in hand liep met z’n vriendje en ze in elkaar geslagen zijn door 3 Marokkanen (ja sorry, moest ff de nationaliteit noemen, I know, misschien niet “netjes”).
Hoe hij merkt dat hij de wereld nu anders ziet, dat de wereld zijn onschuld verloren heeft, terwijl hij de altijd zo vrolijke jongen was, onbezonnen en ergens ook de erg naieve jongen. Het doet zo’n pijn zijn gezicht te zien en fysiek af te kunnen lezen dat die mooie naieviteit kapotgemaakt is, letterlijk kapotgeslagen.
Aanhoren hoe hij de 2 van de daders vorige week weer tegenkwam op straat en hoeveel moeite hij heeft om op straat te komen, bang om ze tegen te komen, bang voor t donker, voor iedere blik.
Het brak letterlijk mijn hart hem zo te zien en dit te horen. Ik snap niet hoe mensen zo kunnen zijn......
Zij vinden dat nou eenmaal tof. Jij hebt weer andere dingen waardoor je niet slaapt...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom zit ik op FOK!.
Maar komop, vanochtend volwassen mannen die beweren al nachten niet te kunnen slapen omdat er een laag bevroren water is.
Het is geen feit dat ALLE Marokkanen, of zelfs een meerderheid dat niet kan, daarom niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waaom zou je het niet bij de naam mogen noemen in godsnaam?. Jij bent toch ook een "HOMO!!!!"?
het is gewoon een feit dat Marokkanen hun poten (wheheh) niet thuis kunnen houden, dan mag, nee MOET gewoon benoemd worden.
Verschrikkelijk verhaal. De wereld is een enge plek. Heeft hij aangifte gedaan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:33 schreef Ang3l het volgende:
Gister kwam m’n beste vriend langs om me te troosten, maar halverwege werden de rollen omgedraaid. Er was iets gebeurd toen ik op vakantie was..... Heb gister zijn verhaal aan aangehoord.
Hoe hij hand in hand liep met z’n vriendje en ze in elkaar geslagen zijn door 3 Marokkanen (ja sorry, moest ff de nationaliteit noemen, I know, misschien niet “netjes”).
Hoe hij merkt dat hij de wereld nu anders ziet, dat de wereld zijn onschuld verloren heeft, terwijl hij de altijd zo vrolijke jongen was, onbezonnen en ergens ook de erg naieve jongen. Het doet zo’n pijn zijn gezicht te zien en fysiek af te kunnen lezen dat die mooie naieviteit kapotgemaakt is, letterlijk kapotgeslagen.
Aanhoren hoe hij de 2 van de daders vorige week weer tegenkwam op straat en hoeveel moeite hij heeft om op straat te komen, bang om ze tegen te komen, bang voor t donker, voor iedere blik.
Het brak letterlijk mijn hart hem zo te zien en dit te horen. Ik snap niet hoe mensen zo kunnen zijn......
True.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waaom zou je het niet bij de naam mogen noemen in godsnaam?. Jij bent toch ook een "HOMO!!!!"?
het is gewoon een feit dat Marokkanen hun poten (wheheh) niet thuis kunnen houden, dan mag, nee MOET gewoon benoemd worden.
Maar het feit is wel dat hij wel door marokkanen in elkaar geslagen is. Daarom wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is geen feit dat ALLE Marokkanen, of zelfs een meerderheid dat niet kan, daarom niet.
het is wel een feit dat ALLE moslims vanuit hun geloof homo's dood willen. Klaar.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is geen feit dat ALLE Marokkanen, of zelfs een meerderheid dat niet kan, daarom niet.
Oh ja, sorry, ik zei het verkeerd. Nee, hij kan het er nu prima bij zeggen. Maar dat HW er van maakt dat het een feit is dat Marokkanen (in het algemeen) niet hun handen thuis kunnen houden, dat gaat te ver.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar het feit is wel dat hij wel door marokkanen in elkaar geslagen is. Daarom wel.
Ja. En wonder boven wonder zijn ze opgepakt op Stratum een paar uur later. Hele getuigenis etc.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Verschrikkelijk verhaal. De wereld is een enge plek. Heeft hij aangifte gedaan?
Het is door dergelijke ervaringen dan ook niet gek dat je racistischer wordt, het is alleen niet eerlijk tegenover de mensen die wel gewoon normaal doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True.
Ik haat het gewoon af en toe dat er in berichten nationaliteit bijgehaald moet worden, maar je hebt gelijk, in dit geval is het wel weer "typisch". Ik merk zelf dat ik steeds racistischer word door dit soort dingen, en dat haat ik van mezelf.
En, dat is het dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. En wonder boven wonder zijn ze opgepakt op Stratum een paar uur later. Hele getuigenis etc.
En nu lopen ze weer los.
Gelul! Groots gelul!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is wel een feit dat ALLE moslims vanuit hun geloof homo's dood willen. Klaar.
Laat ook maar.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelul! Groots gelul!
Ja, er staat in het boekie dat het moet. Net zoals er in de Bijbel ook honderden geboden/verboden staan waar de gewone Christen zich ook geen zak van aantrekt, zal het merendeel van de Moslims de extremere geboden/verboden gewoon negeren.
De zeer strenge misschien. Ik geloof niet dat elke willekeurige moslim, een homo dood willen zien.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is wel een feit dat ALLE moslims vanuit hun geloof homo's dood willen. Klaar.
Absoluut. Daarom vind ik t ook erg dat ik t in mezelf merk.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is door dergelijke ervaringen dan ook niet gek dat je racistischer wordt, het is alleen niet eerlijk tegenover de mensen die wel gewoon normaal doen.
Uberhaubt al om de straat op te gaan, want mensen kunnen het "zien".quote:Het is klote voor je maat dat het is gebeurd. Mag hopen dat hij er snel bovenop komt en weer 'zichzelf' kan zijn. Heeft hij nu ook angst om weer hand in hand te lopen?
Laten we vooral niet nuanceren, dat maakt zaken alleen maar nodeloos ingewikkeld.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey L-E, hoe is het?quote:
Precies. Dus alle Amsterdammers zijn gewoon arrogant, iedereen die uit het oosten komt is een boer en alle moslims zijn potenrammersquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Laten we vooral niet nuanceren, dat maakt zaken alleen maar nodeloos ingewikkeld.
Nuanceren is voor mietjes en linkschmenschen!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Laten we vooral niet nuanceren, dat maakt zaken alleen maar nodeloos ingewikkeld.
Het is maar triest. Hoelang gaat het nog duren voordat men er niet meer van opkijkt?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Absoluut. Daarom vind ik t ook erg dat ik t in mezelf merk.
[..]
Uberhaubt al om de straat op te gaan, want mensen kunnen het "zien".
Dus ja, zeer zeker om hand in hand te lopen.
Alles mag gezegd worden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:44 schreef Godtje het volgende:
Dat mag ook gezegd worden toch? Want het is ook een feit dat alle PVV aanhangers geestelijk beperkt zijn!
Heb je gelezen dat de groot leider de 11stedentocht als nationale feestdag wil instellenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:44 schreef Godtje het volgende:
Dat mag ook gezegd worden toch? Want het is ook een feit dat alle PVV aanhangers geestelijk beperkt zijn!
Ja, prima.quote:
Altijd wel leuk om te zien dat de mensen uit het Westen denken dat er alleen daar allochtonen wonenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:45 schreef HeatWave het volgende:
Altijd wel leuk om te zien dat de mensen die in delen van het land wonen waar een marokkaan nog een zeldzaamheid is er heilig van overtuigd zijn dat het allemaal niet waar is.
Ja, hier is het -15. Succes ermee.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, prima.Alleen het weer is kut nu, er is kans op sneeuw zegt men
Ik heb geen idee. Hij heeft slachtoffer hulp gekregen maar dat was meer een checklist afwerken en bij 5 van de 10 vinkjes gaat het "goed met je". Absolute bagger.quote:
Geen idee of je ergens Zeeland bedoeld maar om het toch te zeggen: hier wonen genoeg Marokkaanse Moslims en heb er met een aantal in de klas gezeten. Jij spreekt over "alle Marokkanen". De paar die ik ken, zijn prima mensen en hoeven echt niet homo's dood te zien.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:45 schreef HeatWave het volgende:
Altijd wel leuk om te zien dat de mensen die in delen van het land wonen waar een marokkaan nog een zeldzaamheid is er heilig van overtuigd zijn dat het allemaal niet waar is.
Sneeuwquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, prima.Alleen het weer is kut nu, er is kans op sneeuw zegt men
Maar het is simpelweg niet zo dat alle moslims alle homo´s dood willen. De meerderheid zelfs niet. Hoe kom je erbij?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:46 schreef HeatWave het volgende:
En ik ben totaal geen PVV aanhanger voor de degene die me niet gewoon quoten maar denken het zo aan te kunnen kaarten.
En hoe is het lichamelijk gezien met hem? Geen blijvende schade?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Hij heeft slachtoffer hulp gekregen maar dat was meer een checklist afwerken en bij 5 van de 10 vinkjes gaat het "goed met je". Absolute bagger.
En hij wordt op de hoogte gehouden van de zaak, als er een zaak is. De jongens hebben even vastgezeten in voorarrest, maar dat kan niet eeuwig, dus ze lopen op straat nu. En hij is ze al tegengekomen. Ik kan me niet voorstellen wat er door je heen gaat als je die ogen weer ziet, en ziet dat ze je herkennen................
Erg is ook dat er mensen door de tunnel fietste, dat zijn vriend die fietser achterna riep, help riep, maar dat er niets gedaan werd. Dat er mensen aan t einde van de tunnel stonden om te kijken wat er aan de hand was, maar geen poot uitstaken. Fysiek er tussen springen is gevaarlijk, maar zelfs geen telefoontje naar 112. Niets.
Ja. 4 dagen naderhand had er iemand gebeld naar de politie, dat ie iets gezien had. 4 fokking dagen naderhand....... dan had ie inmiddels begraven kunnen zijn.
Zelfs in Rotterdam is het niet de meerderheid. Maar goed, zoek het uit met overdrijven.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:50 schreef HeatWave het volgende:
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)htonen-nederland.htm
Een paar is nooit ergens een probleem, klopt. Zodra het de meerderheid wordt is het andersom.
maar goed, zoek het uit met het ontkennen verder.
Op scholen allang dik de meerderheid.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zelfs in Rotterdam is het niet de meerderheid. Maar goed, zoek het uit met overdrijven.
Nee niet echt, al voelt z;n ene wang volgens hem "anders aan".quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:52 schreef L-E het volgende:
[..]
En hoe is het lichamelijk gezien met hem? Geen blijvende schade?
Volgens mij ben je nooit meer dezelfde.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niet echt, al voelt z;n ene wang volgens hem "anders aan".
Het is meer de emotionele schade die flink is.
Sommige scholen. Maar goed, dat heb je in elke 30.000+ stad, door heel Nederland...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op scholen allang dik de meerderheid.
"Voorlichters van het COC, die scholieren uitleg geven over homoseksualiteit, worden op middelbare scholen steeds vaker beschimpt en uitgejouwd. ‘Scholieren zeiden dat alle homo’s dood moesten. Ook wij, vroeg ik? ‘Ja, ook jullie’. Dat hakte er fors in."quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sommige scholen. Maar goed, dat heb je in elke 30.000+ stad, door heel Nederland...
Dat laatste geloof ik niet zo. Dat het perse aan de ouders ligt. Vriendjes, karakter of wat dan ook zijn ook van invloed. Ouders hebben niet alle controle over hoe een kind zich ontwikkelt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nooit meer dezelfde.
Godsamme, wat heb je flink wat steken laten vallen als ouder als je kind een ander in elkaar ramt voor de lol. Ik ben benieuwd of er nog een straf volgt.
Dat denk ik ook, en dat is wat mijn hart breekt. Dat ik een ander zie als ik naar hem kijk. Als er iemand van ons geloofde, naief of niet, in de goedheid van de mens en de goedheid van de wereld, dan was hij dat wel. Het was echt zo'n onbezonnen huppelhertje die geen vlieg kwaad wilde en kon doen. En dat is weggevaagd.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geen straf. 'Niet meer doen he!' en klaar.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Godsamme, wat heb je flink wat steken laten vallen als ouder als je kind een ander in elkaar ramt voor de lol. Ik ben benieuwd of er nog een straf volgt.
Ik zeg niet dat het ok is. Ik zeg dat niet alle moslims homo's dood willen hebben, dat niet alle Marokkanen potenrammers zijn. Niet de meerderheid.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"Voorlichters van het COC, die scholieren uitleg geven over homoseksualiteit, worden op middelbare scholen steeds vaker beschimpt en uitgejouwd. ‘Scholieren zeiden dat alle homo’s dood moesten. Ook wij, vroeg ik? ‘Ja, ook jullie’. Dat hakte er fors in."
nee, niets aan de hand.
Peer pressure is a bitch, vooral bij 15-jarige pubers. Maar ga vooral door alsof het land in brand staat.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"Voorlichters van het COC, die scholieren uitleg geven over homoseksualiteit, worden op middelbare scholen steeds vaker beschimpt en uitgejouwd. ‘Scholieren zeiden dat alle homo’s dood moesten. Ook wij, vroeg ik? ‘Ja, ook jullie’. Dat hakte er fors in."
nee, niets aan de hand.
Niet alle controle nee. Maar je kind wat normen en waarden meegeven doe je vanaf dag 1, ik mag hopen dat die wat dieper zitten dan wat foute vriendjes.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat laatste geloof ik niet zo. Dat het perse aan de ouders ligt. Vriendjes, karakter of wat dan ook zijn ook van invloed. Ouders hebben niet alle controle over hoe een kind zich ontwikkelt.
Wat zei JB nou, niet nuanceren jij!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het ok is. Ik zeg dat niet alle moslims homo's dood willen hebben, dat niet alle Marokkanen potenrammers zijn. Niet de meerderheid.
Meestal wel, maar vaak komt dat pas bovendrijven zodra de pubertijd voorbij is.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet alle controle nee. Maar je kind wat normen en waarden meegeven doe je vanaf dag 1, ik mag hopen dat die wat dieper zitten dan wat foute vriendjes.
Ja, hier ook. Er staan fietsen en bedden naast de containers.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:02 schreef Ripley het volgende:
Ik woon in de ghetto en ik heb geen enkele last van mijn buren. Wij zijn de enige niet moslims in mijn blok en iedereen is superaardig tegen ons.
Enige dat me wel opvalt is dat ze hier in de buurt minder zorg dragen voor het afval - we hebben van die buizen maar mensen zetten complete huisraden naast die buizen.
Vriend van me is COC voorlichter. Soms gaat het goed, soms gaat het inderdaad zoals bovenstaande. Dat laatste moet echter juist niet betekenen er dan maar mee te stoppen, maar ik snap dat dat soort uitspraken je wel ff doen schrikken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, niets aan de hand.
Er is toch wel een gebied tussen het leren kennen van die foute vriendjes en het moment waarop je idd iemand in elkaar rost.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meestal wel, maar vaak komt dat pas bovendrijven zodra de pubertijd voorbij is.
Dat hoop je. Maar zo werkt het vaak niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet alle controle nee. Maar je kind wat normen en waarden meegeven doe je vanaf dag 1, ik mag hopen dat die wat dieper zitten dan wat foute vriendjes.
In die cultuur zitten normen en waarden als "leven en laten leven ongeacht je voorkeur" er alleen niet standaard in. Die zitten er in NL overigens ook niet altijd standaard in, maar de marokkaanse cultuur is er meer dan de Nederlandse eentje van macho en haantjesgedrag, van eer. Dus peer-pressure bij je vriendjes is daar sterker, en een homo aardig vinden of accepteren is allesbehalve macho mannelijk en stoer.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat je niet alles in de hand hebt besef ik echt wel. Maar 'zo werkt het vaak niet' vind ik ook wel weer een uitspraak die doet vermoeden dat je er totaal geen invloed op hebt, en dat vind ik niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat hoop je. Maar zo werkt het vaak niet.
Waar zat je nu ook alweer? Ook richting de baarsjes?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:02 schreef Ripley het volgende:
Ik woon in de ghetto en ik heb geen enkele last van mijn buren. Wij zijn de enige niet moslims in mijn blok en iedereen is superaardig tegen ons.
Enige dat me wel opvalt is dat ze hier in de buurt minder zorg dragen voor het afval - we hebben van die buizen maar mensen zetten complete huisraden naast die buizen.
Dat vermoeden is dus fout.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat je niet alles in de hand hebt besef ik echt wel. Maar 'zo werkt het vaak niet' vind ik ook wel weer een uitspraak die doet vermoeden dat je er totaal geen invloed op hebt, en dat vind ik niet.
100% invloed heb je niet meer als ouders zodra je kind naar school gaat lijkt me. Ben het wel met je eens dat de ouders de plicht hebben hun kind de juiste normen en waarden mee te geven. Helaas falen sommigen daar nogal in...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat je niet alles in de hand hebt besef ik echt wel. Maar 'zo werkt het vaak niet' vind ik ook wel weer een uitspraak die doet vermoeden dat je er totaal geen invloed op hebt, en dat vind ik niet.
De schuld geven of vinden dat er steken zijn laten vallen zijn voor mij twee verschillende dingen. Dat laatste is niet perse naar bedoeld, maar het is toch wel een feit dat er ergens onderweg iets niet goed is gegaan als jouw kind een 'potenrammer' is. Misschien heb je je kind fantastisch opgevoed, maar het laatste jaar iets te veel met jezelf bezig geweest waardoorzo'n jong afglijdt, dat kan. Maar dan is dat wel het steekje wat je hebt laten vallen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat vermoeden is dus fout.
Ouders 'de schuld geven' of benoemen dat zij steken hebben laten vallen, vind ik niet altijd terecht.
In Geuzenveld. Ik wil hier wel weg, maar dat is niet om de buurt, wel omdat het allemaal zo ver weg van alles zit.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waar zat je nu ook alweer? Ook richting de baarsjes?
Tja snap ik. Ik zit nu veel in de baarsjes door omstandighedenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
In Geuzenveld. Ik wil hier wel weg, maar dat is niet om de buurt, wel omdat het allemaal zo ver weg van alles zit.
100% invloed heb je pas als je 24/7 met je kind bent.En dan misschien niet eens.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
100% invloed heb je niet meer als ouders zodra je kind naar school gaat lijkt me. Ben het wel met je eens dat de ouders de plicht hebben hun kind de juiste normen en waarden mee te geven. Helaas falen sommigen daar nogal in...
Het zijn zeker 2 verschillende dingen. Daarom zei ik ook: "of".quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:17 schreef L-E het volgende:
[..]
De schuld geven of vinden dat er steken zijn laten vallen zijn voor mij twee verschillende dingen. Dat laatste is niet perse naar bedoeld, maar het is toch wel een feit dat er ergens onderweg iets niet goed is gegaan als jouw kind een 'potenrammer' is. Misschien heb je je kind fantastisch opgevoed, maar het laatste jaar iets te veel met jezelf bezig geweest waardoorzo'n jong afglijdt, dat kan. Maar dan is dat wel het steekje wat je hebt laten vallen.
Dat is inderdaad weer wat anders.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:20 schreef L-E het volgende:
[..]
100% invloed heb je pas als je 24/7 met je kind bent.En dan misschien niet eens.
Ik stoor me in het algemeen gewoon aan hoe laks ouders omspringen met hun verantwoordelijkheid. Wellicht moet ik dat buiten deze discussie laten.
Kijk de film Dogtooth maar eens. Ook niet aan te radenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:20 schreef L-E het volgende:
[..]
100% invloed heb je pas als je 24/7 met je kind bent.En dan misschien niet eens.
Ik heb wel een kind en ik voel me extreem verantwoordelijkheid voor hoe hij zich gedraagt. En ik merk echt dat de normen en waarden die wij meegeven nu al diep verankerd zitten in zijn bewustzijn. Maar ik heb er maar een, en wellicht heb ik gewoon geluk gehad, dat weet je niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het zijn zeker 2 verschillende dingen. Daarom zei ik ook: "of".
Je kunt je kind nu eenmaal niet 24/7 in de gaten houden, steunen, gezelschap houden etc. Een kind gaat op den duur zijn of haar eigen gaan en gaat eigen dingen doen. Maakt zelf keuzes. Je kan ze van alles aanbieden maar of ze iets van je aannemen is altijd de vraag. Perfect is onmogelijk, al denk je overal aan in de opvoeding. Ik heb geen kind, misschien jij wel. Ook dan spreek je uit andere ervaringen. Ik kan mij ook voorstellen dat je als ouder jezelf de schuld geeft als er iets misgaat. Maar vaak ligt de schuld ook niet bij de ouder.
Ik weet niet hoe oud je kind is, maar waarschijnlijk schoolgaand? Ik neem aan dat de zogenaamde 'potenrammers' die de vriend van Ang3l mishandeld hebben, zeker geen broekies van 12 waren maar semi-volwassen kerels. Je weet niet wat je kind uit gaat spoken als hij volwassen is. Niet dat hij zomaar mensen gaat mishandelen hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb wel een kind en ik voel me extreem verantwoordelijkheid voor hoe hij zich gedraagt. En ik merk echt dat de normen en waarden die wij meegeven nu al diep verankerd zitten in zijn bewustzijn. Maar ik heb er maar een, en wellicht heb ik gewoon geluk gehad, dat weet je niet.
3 van rond de 15.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je kind is, maar waarschijnlijk schoolgaand? Ik neem aan dat de zogenaamde 'potenrammers' die de vriend van Ang3l mishandeld hebben, zeker geen broekies van 12 waren maar semi-volwassen kerels. Je weet niet wat je kind uit gaat spoken als hij volwassen is. Niet dat hij zomaar mensen gaat mishandelen hoormaar er zijn natuurlijk zoveel meer invloeden dan ouders alleen.
Ai, iets jonger dan ik hoopte.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
3 van rond de 15.
Dus nee, nog niet volwassen.
Ik geloof dat ik dat laatste gewoon niet graag wil weten.. Het idee dat ik jarenlang mijn uiterste best doe, en dan nog het risico dat het later als volwassene een klootzak is.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je kind is, maar waarschijnlijk schoolgaand? Ik neem aan dat de zogenaamde 'potenrammers' die de vriend van Ang3l mishandeld hebben, zeker geen broekies van 12 waren maar semi-volwassen kerels. Je weet niet wat je kind uit gaat spoken als hij volwassen is. Niet dat hij zomaar mensen gaat mishandelen hoormaar er zijn natuurlijk zoveel meer invloeden dan ouders alleen.
Kutkinderen dus. Met een grote kans dat ze rond hun 21e de eerste aarzelende stap richting gaybar zetten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
3 van rond de 15.
Jezus mina. Bizar zeg.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
3 van rond de 15.
Haha, 9 vd 10 keer zal een lief, goed kind ook een lief volwassen mens worden. Maar in de praktijk gebeurd dat niet altijd. Kijk maar naar figuren zoals in Alphen aan de Rijn. Dat was vroeger vast ook een lieve, normale jongen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat laatste gewoon niet graag wil weten.. Het idee dat ik jarenlang mijn uiterste best doe, en dan nog het risico dat het later als volwassene een klootzak is.
Hij is net vier.
Huh?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, 9 vd 10 keer zal een lief, goed kind ook een lief volwassen mens worden. Maar in de praktijk gebeurd dat vaak niet. Kijk maar naar figuren zoals in Alphen aan de Rijn. Dat was vroeger vast ook een lieve, normale jongen.
Of we need to talk about kevinquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijk de film Dogtooth maar eens. Ook niet aan te raden
die kleuters jutten elkaar op, ik zeg het jequote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat laatste gewoon niet graag wil weten.. Het idee dat ik jarenlang mijn uiterste best doe, en dan nog het risico dat het later als volwassene een klootzak is.
Hij is net vier.
Daar begint het al.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
die kleuters jutten elkaar op, ik zeg het je
m'n mannetje was zo lief en gehoorzaam, maar nu...
Oh god, hij ontspoort nu al.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
die kleuters jutten elkaar op, ik zeg het je
m'n mannetje was zo lief en gehoorzaam, maar nu...
Die wil ik nog graag zien, want Tilda Swinton.quote:
misschien denken sommige mensen hier dat een groep neerschieten bij zijn opvoeding hoorde... dat zijn moeder geen normen en waarden had......quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, 9 vd 10 keer zal een lief, goed kind ook een lief volwassen mens worden. Maar in de praktijk gebeurd dat niet altijd. Kijk maar naar figuren zoals in Alphen aan de Rijn. Dat was vroeger vast ook een lieve, normale jongen.
Ik vond hem erg goed, want tilda swinton en want mooie symboliek en goede andere acteurs en prachtig gedraaid.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die wil ik nog graag zien, want Tilda Swinton.
Misschien zoiets ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
misschien denken sommige mensen hier dat een groep neerschieten bij zijn opvoeding hoorde... dat zijn moeder geen normen en waarden had......
Wat zeg je nu?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
misschien denken sommige mensen hier dat een groep neerschieten bij zijn opvoeding hoorde... dat zijn moeder geen normen en waarden had......
2 kerels. En dan kun je denken: Jezus, 2 volwassen kerels kunnen 3 ventjes van 15 toch wel aan? Maar als t je overkomt denk ik dat je lichaam heel raar gaat doen. Iedereen reageert anders.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ai, iets jonger dan ik hoopte.![]()
Nu ligt natuurlijk mijn hele verhaal overhoop!Sowieso, even ongeacht dat hij mishandeld is vanwege zijn geaardheid...ventjes van 15 die een volwassen kerel in elkaar slaan...
En jongens van 15 kunnen toch groot en sterk zijn. Of gewoon gemeen 'vechten'. Ik zou niet zeggen dat je ventjes van 15 wel kan hebben hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
2 kerels. En dan kun je denken: Jezus, 2 volwassen kerels kunnen 3 ventjes van 15 toch wel aan? Maar als t je overkomt denk ik dat je lichaam heel raar gaat doen. Iedereen reageert anders.
Sowieso de opmerkingen dat je opengesneden gaat worden e.d. brengen je wel ff aan t wankelen lijkt me. Ik zou zelf ook denken dat ik door t lint zou gaan en er 1 echt gruwelijk hard tegen de grond zou hoeken (ja ik ja) maar ik weet niet wat ik zou doen als t echt zou gebeuren.
Ze wisselden steeds af. 2 tegen 1, de ander de 2e tegen de vlakte laten slaan, dan weer verder met 3 tegen 1. En zo een hele tijd door. Ik kan me voorstellen dat je dan, ondanks slechts 15jarige kutjochies, niet meer zo veel kan doen.
Je zou ze toch....grrr!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:42 schreef Ang3l het volgende:
En als ik dat zo typ merk ik dat tranen van pure kwaadheid tegen de binnenkant van m'n oogleden duwen. Ik snap wraak op dit moment heel goed.
Verlaag je niet tot hun niveau kerel.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:42 schreef Ang3l het volgende:
En als ik dat zo typ merk ik dat tranen van pure kwaadheid tegen de binnenkant van m'n oogleden duwen. Ik snap wraak op dit moment heel goed.
Dat noem ik niet verlagen. Althans, wraak begrijpen. Wraak nemen is ook nog een tandje verder.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verlaag je niet tot hun niveau kerel.
Het is nooit een fysiek iemand geweest, eerder iemand die bomen en bloemetjes knuffelt. Why cant we all get along. Dus ik geloof niet dat er agressie of fysiek geweld in hem zit (ook al wil ie mijn ex in elkaar rossen). Echt generen doet ie zich dan ook niet denk ik.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
En jongens van 15 kunnen toch groot en sterk zijn. Of gewoon gemeen 'vechten'. Ik zou niet zeggen dat je ventjes van 15 wel kan hebben hoor.Je ziet soms gasten lopen...lichamelijk kan er genoeg inzitten. En die gasten waren agressief dus hebben al kracht verzameld. De slachtoffers worden eigenlijk overvallen en willen niet erop rossen. Tenminste, kan me voorstellen dat je lichamelijk anders erin staat.
Ik kan me wel voorstellen dat je als slachtoffers eigenlijk gegeneerd kan zijn dat je het je laat gebeuren...of hebben zij dat niet?
Nee hoor. Maar het is een gevoel wat er op dit moment wel erg sterk zit.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verlaag je niet tot hun niveau kerel.
Ja het is eerder een gevoel, niet de actie.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat noem ik niet verlagen. Althans, wraak begrijpen. Wraak nemen is ook nog een tandje verder.
Dergelijke ervaringen (of verhalen van ervaringen) neem je mee in hoe je in het leven staat. Als je maar vaak genoeg in deze situaties beland, moet dat haast je beeldvorming wel beïnvloeden. Dat is zonde maar dat is denk ik wel lastig om aan te ontkomen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja het is eerder een gevoel, niet de actie.
Wraak begrijpen en zelfs racisme begrijpen.
Ik sta van mezelf te kijken want ik ben niet agressief en racistisch.
Dus ik vind t ook niet zo'n fijn gevoel. Maar ja.
Of het is, hopelijk, tijdelijk. Nu.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dergelijke ervaringen (of verhalen van ervaringen) neem je mee in hoe je in het leven staat. Als je maar vaak genoeg in deze situaties beland, moet dat haast je beeldvorming wel beïnvloeden. Dat is zonde maar dat is denk ik wel lastig om aan te ontkomen.
Kan ook tijdelijk zijn inderdaad. Stukje verwerking of iets. Of geschokt doordat het zo dichtbij ook is. Je hebt zelf toch ook nare situaties gehad? Al weet ik niet of mishandeling daarbij hoort.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of het is, hopelijk, tijdelijk. Nu.
Want ik wil zo helemaal niet worden of zijn.
Ang3l, de potenrammer-rammerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of het is, hopelijk, tijdelijk. Nu.
Want ik wil zo helemaal niet worden of zijn.
Lach maarquote:
Het was gewoon heel moeilijk om te zien dat hij kapot gemaakt is. Niet de blauwe plekken (is 3 weken geleden, niet echt meer iets te zien) maar hij zelf.quote:Grapje kerel.Ik hoop dat jij en zeker die vriend van je dit snel achter kunnen laten. Hoe kwaad je er ook over word.
Tja, de geestelijke schade zie je van buiten niet zo snel hè.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lach maarIk ben club-kampioen Kwon-do karate geweest
[..]
Het was gewoon heel moeilijk om te zien dat hij kapot gemaakt is. Niet de blauwe plekken (is 3 weken geleden, niet echt meer iets te zien) maar hij zelf.
Voor je toekomstige lover, jij bent dus lenig en hebt stamina!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lach maarIk ben club-kampioen Kwon-do karate geweest
Ja, dat kan ik begrijpen. Dit soort dingen hakken er gewoon in, vooral als je normaal ver blijft van iedere vorm van fysieke agressie.quote:[..]
Het was gewoon heel moeilijk om te zien dat hij kapot gemaakt is. Niet de blauwe plekken (is 3 weken geleden, niet echt meer iets te zien) maar hij zelf.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor je toekomstige lover, jij bent dus lenig en hebt stamina!
Jep. En ik vrees dat dit blijvend is.quote:[..]
Ja, dat kan ik begrijpen. Dit soort dingen hakken er gewoon in, vooral als je normaal ver blijft van iedere vorm van fysieke agressie.
That pussy, that pussy, that pussy, etc. die?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik luister ook ja. Dacht hiervoor een liedje te horen waar ze steeds 'homo' zongen.
Die komt wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Als die er ooit komt zal ik hem goed bewerken, ok?
[..]
Jep. En ik vrees dat dit blijvend is.
Had je op voorhand dan wél het idee dat het een goede film betrof, serieus?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:06 schreef Barbusse het volgende:
Spielbergs´ War Horse viel pas tegen.Een soort 'Penny goes to Hell and survives'.... Sentimentele bagger.
Weet je welke leuk was? Hugo, van Martin Scorsesequote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:06 schreef Barbusse het volgende:
Spielbergs´ War Horse viel pas tegen.Een soort 'Penny goes to Hell and survives'.... Sentimentele bagger.
Nou ja, in ieder geval beter dan wat ik uiteindelijk zagquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Had je op voorhand dan wél het idee dat het een goede film betrof, serieus?
Dat!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Had je op voorhand dan wél het idee dat het een goede film betrof, serieus?
Die moet ik nog steeds zienquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je welke leuk was? Hugo, van Martin Scorsese
War Horse leek me een draak van een film. Bedankt voor de bevestiging.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, in ieder geval beter dan wat ik uiteindelijk zag![]()
Gelukkig kan ik het goed maken met Coriolanus
Ja die wil ik zienquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je welke leuk was? Hugo, van Martin Scorsese
Graag gedaanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:14 schreef L-E het volgende:
[..]
War Horse leek me een draak van een film. Bedankt voor de bevestiging.
Godfather is dan ook wel übervet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
10 keer gezien maar in de bios zoveel meer grandioos!
Echt geweldig.
Oohhh, herkenbaar. Apart hoe iemand die zo 'eigen' is geweest weer zo vreemd kan voelen dan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:14 schreef Ang3l het volgende:
Nou. Donderdag komt de ex langs om te praten.
En ik ben doodnerveus, alsof ik een vreemde ga ontmoeten.
Wat verwacht je dat er gezegd gaat worden dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:14 schreef Ang3l het volgende:
Je mag het overmaken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Graag gedaanDit consult kost 7 euro 50.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben er oprecht ook wel benieuwd naar maar het is er nooit van gekomen nog. Ik weet het, cultuur barbaar enzo.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
10 keer gezien maar in de bios zoveel meer grandioos!
Echt geweldig.
Mooi dat ie komt. Kan me voorstellen dat het spannend is.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:14 schreef Ang3l het volgende:
Hehe ja, zat ik me ook al over te verbazen. Soms denk ik dat de wereld gek wordt en ik als enige nog normaal ben.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:19 schreef Godtje het volgende:
Ik ben ook echt verwonderd dat iemand naar warhorse gaat.
Ik ben al 2 weken verbaasd dat die film bestaat,..... door Spielberg! Please!
Dus ik dacht misschien ben ik gek.
Het kreng is ook nog genomineerd voor een oscar
Het lijkt mij echt zo'n schijtfilm voor paardenmeisjes.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:19 schreef Godtje het volgende:
Legend is tofquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het lijkt mij echt zo'n schijtfilm voor paardenmeisjes.![]()
Mijn vader zat gister trouwens naar Legend te kijken, met Tom Cruise uit 1985 ongeveer. Echt een afschuwelijke film was dat ook.
Net zoals Willow. Dat ziet er nu ook heel anders uitquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Afgrijselijk! Ik moest erom lachen omdat het zo fout was.
Of die film met 'die vliegende hond'.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals Willow. Dat ziet er nu ook heel anders uit
Tssskquote:
Daarom kijk ik hem nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals Willow. Dat ziet er nu ook heel anders uit
Geen idee. Misschien niks nieuws.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat verwacht je dat er gezegd gaat worden dan?
Neverending storyquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Of die film met 'die vliegende hond'.
Dat was wat ik de hele tijd zag. Halfzachte meuk, zodat iedereen 'ontroerd' raakt. De Sky Radio onder de oorlogsfilms.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:19 schreef Godtje het volgende:
Tussen 9 en 5 niet 2 keer dezelfde scene?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was wat ik de hele tijd zag. Halfzachte meuk, zodat iedereen 'ontroerd' raakt. De Sky Radio onder de oorlogsfilms.
Ik heb ze ook thuis liggen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Thank you.
Daarbij, als kind noemde wij het altijd 'die film met de vliegende hond'.
Do NOT go there!!!!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Of die film met 'die vliegende hond'.
Waarschijnlijk zou ik het dan niet droog kunnen houdenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was wat ik de hele tijd zag. Halfzachte meuk, zodat iedereen 'ontroerd' raakt. De Sky Radio onder de oorlogsfilms.
Die laatste is die met MJ?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb ze ook thuis liggen.
Net zoals The Return to Oz. Die vind ik ook erg leuk nog steeds
Tranentrekker? Of was je verliefd op die gozer?quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:34 schreef Cue_ het volgende:
Venco1 Ik schrok.. kreeg mail van arke dat ze mijn vlucht hadden geannuleerd
en omgeboekt naar een dag eerder
Nee die is niet met MJ. Dit is een hele oude versie van het nogmaals terug keren van Dorothy naar Oz.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die laatste is die met MJ?
[..]
Tranentrekker? Of was je verliefd op die gozer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De bedoeling was 14 t/m 26 mrt. nu wordt het 13 t/m 25 mrtquote:
Opnieuw naar Curacao. Verjaardag van vriendin vieren.quote:
Zeker niet! Maar ik moest daar gewoon aan denken toen ik gister Legend zag.quote:
Gewoon op zwart-wit zetten als je hm gaat kijken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee die is niet met MJ. Dit is een hele oude versie van het nogmaals terug keren van Dorothy naar Oz.
Het origineel is een zwart wit versie en ik heb dan de ingekleurde versie thuis liggen
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:37 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tap tap tap
Oh, dat is niet zo erg toch? Als N. dan maar kan enzo.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De bedoeling was 14 t/m 26 mrt. nu wordt het 13 t/m 25 mrt
[..]
Opnieuw naar Curacao. Verjaardag van vriendin vieren.
Succes in ieder geval, ik hoop dat je er wat aan zult hebben.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien niks nieuws.
Hij wil uitleggen waarom hij gekozen heeft voor wat hij gedaan heeft.
Hij heeft al toegegeven dat het stom was, de timing, en dat hem het spijt, maar hij wil persoonlijk uitleggen hoe en waarom.
En ik heb daar ook veel vragen over, ook over ons.
Ik moest wel huilen om Atreyu's paardje jaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:35 schreef vencodark het volgende:
Tranentrekker? Of was je verliefd op die gozer?
Maar wel dezelfde onopvallende muzakquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tussen 9 en 5 niet 2 keer dezelfde scene?
Nee klopt, is ook geen probleem. En aan de tijden te zien hoef ik bij heen en terugvlucht geen tussenstop op Aruba te maken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:38 schreef vencodark het volgende:
Oh, dat is niet zo erg toch? Als N. dan maar kan enzo.
Ik ook.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Succes in ieder geval, ik hoop dat je er wat aan zult hebben.
Volgens mij kan dat niet. Maar zal eens kijkenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:37 schreef vencodark het volgende:
Gewoon op zwart-wit zetten als je hm gaat kijken.
Laat hem maar praten. Hij heeft heel wat uit te leggen, me dunkt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook.
De neiging hem vast te pakken, omhelzen en zelfs zoenen is HEEL groot, maar laat ik dat maar niet doen.
Je kan je tv toch wel op zwart-wit zetten?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet. Maar zal eens kijken
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Return_to_Oz
Awww, ja!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:40 schreef Barbusse het volgende:
Ghostbusters is mijn jeugdsentimentfilm
Helemaal niet als hij zo beïnvloedbaar is als je zegt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook.
De neiging hem vast te pakken, omhelzen en zelfs zoenen is HEEL groot, maar laat ik dat maar niet doen.
Bewaar dat voor iemand anders, zou ik zeggen....quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik ben een groot Kruistocht in Spijkerbroek fan als we het over kinderboeken hebben. En Torenhoog en mijlenbreed van Tonke Dragt. Mijn eerste SF boekquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest wel huilen om Atreyu's paardje ja
Maar die Unendliche Geschichte is mijn favoriete kinderboek.
En de film (de eerste dan) is ook erg mooi. Jeugdsentiment, maar nog steeds mooi.
Het boek is echter 10.000x beter en groter en langer.
Begrijpelijk maar het valt dus allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee klopt, is ook geen probleem. En aan de tijden te zien hoef ik bij heen en terugvlucht geen tussenstop op Aruba te maken.
Maar ik schrok gewoon even van de mail
Kweenie.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je kan je tv toch wel op zwart-wit zetten?
Zwelgje (Als je begrijpt wat ik bedoel) voor mijquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:40 schreef Barbusse het volgende:
Ghostbusters is mijn jeugdsentimentfilm
Peter Venkman is baasquote:
Is dat die met die heks die allemaal hoofden in haar paleis heeft?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet. Maar zal eens kijken
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Return_to_Oz
Ik ben wel fan van Roald Dahl of dat ene boek van Ann Pilling "Het jaar van garnaal".quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben een groot Kruistocht in Spijkerbroek fan als we het over kinderboeken hebben. En Torenhoog en mijlenbreed van Tonke Dragt. Mijn eerste SF boek
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat die met die heks die allemaal hoofden in haar paleis heeft?
Lijkt me toch wel? Of zijn de huidige tv's zo dat het niet meer kan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Kweenie.Nog nooit geprobeerd of gezocht of het kan
Die heb ik nooit afgezien omdat ik zo enorm er om moet huilen, waterschapsheuvelquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zwelgje (Als je begrijpt wat ik bedoel) voor mij
Oh, en WaterschapsheuvelPas 1x niet gehuild
Zelfs bij het boek zitten janken. Kutfilmquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die heb ik nooit afgezien omdat ik zo enorm er om moet huilen, waterschapsheuvel
Wie?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bewaar dat voor iemand anders, zou ik zeggen....
Ja, Zwelgje!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zwelgje (Als je begrijpt wat ik bedoel) voor mij
Oh, en WaterschapsheuvelPas 1x niet gehuild
Bright eeeeeeeeeeeeeeeeeyes, burning like fire!!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die heb ik nooit afgezien omdat ik zo enorm er om moet huilen, waterschapsheuvel
Ik las altijd die oorlogsboeken van K. Norel.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben een groot Kruistocht in Spijkerbroek fan als we het over kinderboeken hebben. En Torenhoog en mijlenbreed van Tonke Dragt. Mijn eerste SF boek
Ik lees weinig. Helaas. Ik gun mezelf er te weinig tijd voor. Alleen in bad doe ik dat nog wel eens.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:48 schreef vencodark het volgende:
Straks, wanneer ik mijn diploma heb, ga ik ook weer lekker boeken lezen.
Heyquote:
Heb in Australie weer een Narnia boek uitgelezen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:48 schreef vencodark het volgende:
Straks, wanneer ik mijn diploma heb, ga ik ook weer lekker boeken lezen.
Ik gun mezelf die tijd nu ook niet. Heb er nog zeker 6 liggen die ik moet lezen. Laatst Ouwehoeren nog gehad.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik lees weinig. Helaas. Ik gun mezelf er te weinig tijd voor. Alleen in bad doe ik dat nog wel eens.
Die heb ik gelezen! En ik heb 3 is teveel laatst gelezen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik gun mezelf die tijd nu ook niet. Heb er nog zeker 6 liggen die ik moet lezen. Laatst Ouwehoeren nog gehad.
*zucht* Herinneringen *zucht*quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:51 schreef L-E het volgende:
De bieb vroeger.Waar ze dan met pen het boek dat je leende op een gekleurd kaartje schreven.
Lekker hoor, lezen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heb ik gelezen! En ik heb 3 is teveel laatst gelezen.
En nu ben ik op de helft van een Lemony Snicket boek.
Tijdje gaven ze ook gratis boekenleggers weg. Ik had er zoveel.quote:
Ik las altijd Paul van loonquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:51 schreef vencodark het volgende:
Dit las ik vroeger:
[ afbeelding ]
En natuurlijk:
[ afbeelding ]
Boeken lenen bij de bieb.Als kind toch wel heel veel gedaan.
Hier is de voorleestijd al weer voorbij, dat is best jammer. Veel Roald Dahl voorgelezenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:50 schreef L-E het volgende:
Ik lees veel kinderboeken voor tegenwoordig.
Ik heb nog zo'n boekenlegger. Was er eentje van m'n sterrenbeeld, van karton, roze met een tekening van m'n sterrenbeeld erop en achterop wat je sterrenbeeld dan betekende. Nu helemaal afgeragd, heb dat ding toch al 15 jaar. Misschien dat ik hem eens moet lamineren of hoe noem je dat? Plasticiferen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tijdje gaven ze ook gratis boekenleggers weg. Ik had er zoveel.Paar jaar terug hebben ze de bieb helemaal gerenoveerd.
Weg oude geur, weg oude jaren 80 bruin.
Ik heb wat ebooks gedownload. Zijn er heel veelquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lekker hoor, lezen.
Ik heb nog een paar biografiën liggen, een Barbieboek, een boek van Renate Dorrestein, en misdaadboek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |