Ik verwarde je even met een model. Mooi zeg!quote:
Rok is van de H&M trend en blazer is van de Zara.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:39 schreef Tamashii het volgende:
Die rok en blazer/jas. Leuk! Waar vandaan?
Haha, model met een buikje? Kon dat maar he. Bedankt!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:50 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik verwarde je even met een model. Mooi zeg!
Dankquote:
Dankje, jij ook tof! Wat zie je er altijd mooi uit haha.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:32 schreef Maghrebijnse het volgende:
Sooph, leuk!
La Vita, vind het reuze meevallen met die strakheid.
Dankjequote:
Mooi. Die blazerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:48 schreef HiddenResponse het volgende:
Voor vanavond:
Blazer: Zara
T-shirt: H&M
Tas: Prada
Laarzen: Samsoe Samsoe
[ afbeelding ]
doe dat nou niet johquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:53 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Haha, model met een buikje? Kon dat maar he. Bedankt!
Ik had de foto's op de vorige pagina nog niet gezienquote:
Nice. Alleen jammer van die Burberry sjaal.quote:Op zondag 19 februari 2012 09:13 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ik had de foto's op de vorige pagina nog niet gezienLeuk njosnavelin !
De blazer is echt![]()
[ afbeelding ]
Maghrebijnse leuk en mooie foto's weer
Sooph leuk jurkje
heroinjunk, uggs![]()
la_vita leuke rok
Opzich niks mis met de sjaal, alleen waar het tegenwoordig mee geassocieerd wordt;)quote:Op zondag 19 februari 2012 11:07 schreef Moffol het volgende:
[..]
Nice. Alleen jammer van die Burberry sjaal.
Oranje, Champions. EK. Juichen !quote:
Leukkkkk!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:48 schreef HiddenResponse het volgende:
Voor vanavond:
Blazer: Zara
T-shirt: H&M
Tas: Prada
Laarzen: Samsoe Samsoe
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:46 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Ik vind 't er wel chill uitzien! Leuke stijl sowieso heb je
Haha ja jaquote:
Inderdaad, show us jullie sexy carnavalsoutfits.quote:
Inderdaad ben echt benieuwd, want ik heb nog bijna geen carnavalsoutfits gezien vanaf achter de schermen.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, show us jullie sexy carnavalsoutfits.
Doe dan img=500, dan heb je altijd een goede maat. Erg toffe nagellak trouwens.quote:Op maandag 20 februari 2012 03:50 schreef megamandy het volgende:
Ik zit mobiel en kan helaas niet zien of mijn foto's belachelijk groot uitvallen, maar ik heb ze al verkleind met img=20 systeem.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Detail van ketting+nagellak
[ afbeelding ]
Rokje vind ik echt onwijs tof. Ik denk dat ik er wel een ander topje bij aan zou doen. Maar opzich wel leuk.quote:
Schattig jurkje! Heeft een mooie kleur.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:13 schreef creepycookie het volgende:
[ afbeelding ]
Met zwarte plimsoles.
Leuk!quote:Op zondag 19 februari 2012 09:13 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ik had de foto's op de vorige pagina nog niet gezienLeuk njosnavelin !
De blazer is echt![]()
[ afbeelding ]
Maghrebijnse leuk en mooie foto's weer
Sooph leuk jurkje
heroinjunk, uggs![]()
la_vita leuke rok
Ooh ok, dankje. Ik dacht het het met een percentage ofzo werkte en het dus ook eraan lag hoegroot het origineel is.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe dan img=500, dan heb je altijd een goede maat. Erg toffe nagellak trouwens.
[..]
Rokje vind ik echt onwijs tof. Ik denk dat ik er wel een ander topje bij aan zou doen. Maar opzich wel leuk.
Thx! en het zijn idd Thin Finn'squote:
Tof jurkjequote:Op maandag 20 februari 2012 12:13 schreef creepycookie het volgende:
[ afbeelding ]
Met zwarte plimsoles.
Leuk!quote:Op maandag 20 februari 2012 03:50 schreef megamandy het volgende:
Ik zit mobiel en kan helaas niet zien of mijn foto's belachelijk groot uitvallen, maar ik heb ze al verkleind met img=20 systeem.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha die wormquote:
Dit is voor carnaval, neem ik aan?quote:Op maandag 20 februari 2012 03:50 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehe, toffe outfit.quote:
Nee, ik draag altijd piratenkledingquote:Op maandag 20 februari 2012 15:54 schreef Moffol het volgende:
[..]
Dit is voor carnaval, neem ik aan?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
-
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
volgens mij zijn de rokken/jurken en de panty jou favo kleding stuk aangezien je die vaak draagt! maar dat geeft niks want het is sexy
quote:Op maandag 20 februari 2012 19:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, ik draag altijd piratenkleding
quote:Op maandag 20 februari 2012 12:58 schreef Julis het volgende:
Schattig jurkje! Heeft een mooie kleur.
Thanks!quote:
[..]
quote:Op maandag 20 februari 2012 23:38 schreef ach het volgende:
[..]
Zo kolere, zaten die er altijd al of heb je er wat cups bijgekocht?
[..]
quote:Op maandag 20 februari 2012 23:38 schreef ach het volgende:
[..]
Subtiel Erikquote:Op maandag 20 februari 2012 23:38 schreef ach het volgende:
[..]
Van mams gekregenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Chill wasrekje, die gebruik ik zelf ook.
Vind je overhemd persoonlijk te lang om zo los te dragen, maar wel een leuke kleur.quote:
Je schoenen zijn versletenquote:
Met de muis in de handenquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:04 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Hihi was een beetje moeilijk, want heb geen zelfontspanner dus moest klikken met de muis.
hoiquote:
Die jasquote:
Die muis erbijquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:04 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Hihi was een beetje moeilijk, want heb geen zelfontspanner dus moest klikken met de muis.
Trouwen?quote:
En jij zeggen dat je breed gebouwd was, dat valt toch reuze mee?quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:04 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Is gewoon zo. Maar tis niet heel erg uit verhouding gelukkig.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
En jij zeggen dat je breed gebouwd was, dat valt toch reuze mee?
Ah zo, naja ik zie het i.i.g niet!quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Is gewoon zo. Maar tis niet heel erg uit verhouding gelukkig.
Chai wat zeur je nou je bent gewoon slankquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Is gewoon zo. Maar tis niet heel erg uit verhouding gelukkig.
Ik bedoel daarmee ook gewoon botstructuur, mijn polsen zijn gewoon breed bijv.. En mijn schouders zijn ook vrij breed, maar ik heb eindelijk ook heupen gekregen, dus dat zie je niet zo erg.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Chai wat zeur je nou je bent gewoon slank
Valt niet te zien gurlquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoel daarmee ook gewoon botstructuur, mijn polsen zijn gewoon breed bijv.. En mijn schouders zijn ook vrij breed, maar ik heb eindelijk ook heupen gekregen, dus dat zie je niet zo erg.
The hulkquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoel daarmee ook gewoon botstructuur, mijn polsen zijn gewoon breed bijv.. En mijn schouders zijn ook vrij breed, maar ik heb eindelijk ook heupen gekregen, dus dat zie je niet zo erg.
Echt, wat een supertoffe outfit! Heb je ook echt diehard carnaval gevierd? Waar komt die jurk vandaan?quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:56 schreef Gastaccount het volgende:
[..]
Waar heb je dat shirt vandaan?
Thanks, t-shirt is van River Islandquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:11 schreef gold-rush het volgende:
[..]
T shirt is cool.
Waar vandaan?
Thanks! Jazeker van Za tot Di, jurkje komt overigens uit een carnavals winkel hier uit het dorp, maar kun je ook gewoon online bestellen bij verschillende webshops.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Echt, wat een supertoffe outfit! Heb je ook echt diehard carnaval gevierd? Waar komt die jurk vandaan?
Leuk pindaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:47 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn afgetrapte Van´s zien er te schoon uit nadat ik ze in de wasmachine heb gegooid
tof!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:47 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn afgetrapte Van´s zien er te schoon uit nadat ik ze in de wasmachine heb gegooid
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:47 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van die standaard schoenen met chino, verder wel nice.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:47 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi figuurtje heb jij zeg!quote:Op zondag 26 februari 2012 12:56 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met blote voeten
Waar is je shirtje van?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:56 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met blote voeten
Tijd om door te gevenquote:Op zondag 26 februari 2012 13:03 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Haha thanks, van m'n moeder gekregen
Dit.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:43 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Jammer van die standaard schoenen met chino, verder wel nice.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |