De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, het duurt even voordat iemand mij leuk vind. Dat is kei hard werken. Op het forum lukt het nog wel, maar daarna moet ik zorgen dat de teleurstelling in het echte leven niet doorslaat in een afwijzing.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:35 schreef ValHallen het volgende:
Denken dat Myraela het makkelijk heeft. Die moet ook keihard werken voor een geslaagde hossel hoor, net zoals iedereen.
Per geval anders.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Mannen laten zich natuurlijk makkelijker hosselen.
je mag wel lenenquote:
Ik vind het geen smoesje. Laat een vrouw maar eens proberen mij te hosselen. Moet je zien hoe snel ze dat voor elkaar heeftquote:Op maandag 6 februari 2012 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Smoesjes om je zelfbeeld op peil te kunnen houden.
Dat klinkt wel erg dramatischquote:Op maandag 6 februari 2012 20:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad, het duurt even voordat iemand mij leuk vind. Dat is kei hard werken. Op het forum lukt het nog wel, maar daarna moet ik zorgen dat de teleurstelling in het echte leven niet doorslaat in een afwijzing.
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad, het duurt even voordat iemand mij leuk vind. Dat is kei hard werken. Op het forum lukt het nog wel, maar daarna moet ik zorgen dat de teleurstelling in het echte leven niet doorslaat in een afwijzing.
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je mag wel lenen
tevens: naamtopic
Ik ben op fok gewoon zo kut, ik kan geen supercharmante foto's van mezelf maken en photoshop heb ik niet meerquote:Op maandag 6 februari 2012 20:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat had ik wellicht even moeten verduidelijken. Voor mannen die minder moeite met "het spel" hebben is het natuurlijk anders.quote:
Eh wanneer je anders een broek aan zou doen?quote:
Zo bedoelde ik het nietquote:Op maandag 6 februari 2012 20:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
jurkjesquote:Op maandag 6 februari 2012 20:39 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook geen rokjes. Ik haat rokjes. Ik hou van jurkjes.
Jij bent er zo eentje?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als hij altijd door pestkoppen naar beneden werd getrokken.
Ik werk of ik loop thuis in mijn trainingsbroekquote:Op maandag 6 februari 2012 20:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Eh wanneer je anders een broek aan zou doen?
Ik heb het tegenovergestelde op het forum val ik niet mee, maar in het echt moet ik keihard werken om dat beeld bij te stellen.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij beheerst hem minstens even goed
Mensen schijnen mij in het echt aardiger te vinden. Ik ben een beetje bitchy als ik veilig achter mn laptopje zit. Maar ik vind het zelf wel meevallen.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:39 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dat klinkt wel erg dramatisch
Mensen vinden mij in het echt vaak leuker dan op internet..
Je hebt over het algemeen gelijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, dat had ik wellicht even moeten verduidelijken. Voor mannen die minder moeite met "het spel" hebben is het natuurlijk anders.
Als je weer naar school gaat kun je een rokje aan?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik werk of ik loop thuis in mijn trainingsbroek
Explainquote:
Kan wel. Maar schoolquote:Op maandag 6 februari 2012 20:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je weer naar school gaat kun je een rokje aan?
Helemaal nietquote:Op maandag 6 februari 2012 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, want je hoort hooggesloten rokken aan te doen.
neequote:Op maandag 6 februari 2012 20:41 schreef arachide. het volgende:
Ben ik de enige vrouw op aarde die nog drogen dan de Sahara word van David Beckham?
Vast niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:41 schreef arachide. het volgende:
Ben ik de enige vrouw op aarde die nog drogen dan de Sahara word van David Beckham?
Dat je school vervelend vindt heeft niks te maken met het dragen van rokjes lokjequote:
Ik vond je bitchy-er in het echt.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mensen schijnen mij in het echt aardiger te vinden. Ik ben een beetje bitchy als ik veilig achter mn laptopje zit. Maar ik vind het zelf wel meevallen.
KUUU EFFF TEEE!quote:Op maandag 6 februari 2012 20:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt over het algemeen gelijk.
Als een vrouw geneukt wil worden is het niet zo moeilijk. Maar wanneer we over een oprechte relatie spreken betwijfel ik het standpunt.
Misschien ga ik er wel niet meer heen.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat je school vervelend vindt heeft niks te maken met het dragen van rokjes lokje
hmm???quote:Op maandag 6 februari 2012 20:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat je school vervelend vindt heeft niks te maken met het dragen van rokjes lokje
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wel. Met van die dikke knopen op de voorkant.
Ik hoop van niet. Van die troll waarmee ze getrouwd is word ik spontaan impotentquote:Op maandag 6 februari 2012 20:41 schreef arachide. het volgende:
Ze praat wel evenveel over piemels als hier.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vond je bitchy-er in het echt.
Woest aantrekkelijk wel.
Ik vind het altijd lastig, want aan de ene kant wil ik mooie foto's van mezelf laten zien. En ik kan best redelijk op een foto staan als ik hem zelf maak, het goede licht, vanaf dezelfde hoek etc etc etc. Maar aan de andere kant is het gewoon echt niet hoe het in het echt is.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben op fok gewoon zo kut, ik kan geen supercharmante foto's van mezelf maken en photoshop heb ik niet meerDus in het echt val ik best wel mee enzo
Werkt perfect
ik lig nog steeds op je te wachten in m'n beste rokjequote:
Nog meer zelfs.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze praat wel evenveel over piemels als hier.
Om met mij tot een oprechte relatie te komen zal een vrouw ook wel moeite moeten doen, ja. Enkel en alleen al omdat ik er nog geen ervaring mee heb.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt over het algemeen gelijk.
Als een vrouw geneukt wil worden is het niet zo moeilijk. Maar wanneer we over een oprechte relatie spreken betwijfel ik het standpunt.
Ik kom er NU aanquote:Op maandag 6 februari 2012 20:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik lig nog steeds op je te wachten in m'n beste rokje
Het punt is meer dat ik mijn uiterlijk niet mee heb.. in het echt kan ik wat meer met mijn gedrag en humor bereiken.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mensen schijnen mij in het echt aardiger te vinden. Ik ben een beetje bitchy als ik veilig achter mn laptopje zit. Maar ik vind het zelf wel meevallen.
Ik hebquote:Op maandag 6 februari 2012 20:44 schreef arachide. het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0017498_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[ARTICLE_LOOK_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/F01_0734_173R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.95]&set=key[width],value[2432]&set=key[height],value[2843]&set=key[x],value[761]&set=key[y],value[508]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
MOET HEBBEN.
De rokjes dan.
Ga jij eigenlijk weer eens dat FC Utrecht-logo in je UI doen?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Palawan viel zomaar gewillig in haar schoot?
Ja, nouja, eigenlijk ben ik er erg weinig mee bezig, dat scheelt al een hoop. Ik vind mensen ontmoeten tof en daarna kijk ik wel of er een klik is of dat het gewoon een gezellige middag is.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Meer dat internet hosselen gewoon ook moeite kost, net zoals het gewone hosselen. Die moeite hebben zowel mannen als vrouwen.
Daar heb ik dan weer niks van gemerkt.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, voor het hossel gedeelte moet iedereen moeite doen.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
ok, bel me als je op t station bent, kom ik je oppikken.. kunnen we zo terugschaatsenquote:
Zie je, jij vind hooggesloten rokjes ook mooi (of je hebt shit die je niet mooi vindt).quote:
HERINNER.MIJ.ER.NIET.AAN.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga jij eigenlijk weer eens dat FC Utrecht-logo in je UI doen?
Of je ziet door de lelijke bomen het leuke bos niet meer.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, voor het hossel gedeelte moet iedereen moeite doen.
Maar feit blijft door het overtal aan mannen op FOK! vind je hier als vrouw sneller een leuke man dan andersom.
Ja maar ik ben meer van het lagere, niet heel laag, maar gewoon.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zie je, jij vind hooggesloten rokjes ook mooi (of je hebt shit die je niet mooi vindt).
Nee, ik smolt wel meteen voor palawan.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oefffquote:Op maandag 6 februari 2012 20:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok, bel me als je op t station bent, kom ik je oppikken.. kunnen we zo terugschaatsen
Ik duwde jullie gewoon tegen elkaar aan, simpel.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik smolt wel meteen voor palawan.
Hihihihi, piemels.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
ik heb er een van 80 en eigenlijk vind ik m'n 12 euro-rokje mooierquote:Op maandag 6 februari 2012 20:46 schreef arachide. het volgende:
Mijn favoriete rokje is knalrood en kostte me wel 4 euro.
Ik volg je gezegde niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Of je ziet door de lelijke bomen het leuke bos niet meer.
Ja, behalve dat we daarvoor elkaar al gezien hadden op een meet van dit topic.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik duwde jullie gewoon tegen elkaar aan, simpel.
Terecht wel.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik smolt wel meteen voor palawan.
Verpest het nu niet voor die jongen.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, behalve dat we daarvoor elkaar al gezien hadden op een meet van dit topic.
Ik maak mezelf graag belangrijker dan ik ben.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, behalve dat we daarvoor elkaar al gezien hadden op een meet van dit topic.
Heb jij je uiterlijk niet mee? Dat heb ik even gemist hoor.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:44 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Het punt is meer dat ik mijn uiterlijk niet mee heb.. in het echt kan ik wat meer met mijn gedrag en humor bereiken.
En ik ben inderdaad voorzichtiger met wat ik zeg als ik mensen net leer kennen. Nou ja, meestal dan
Meisjes hebben zoveel kerels om uit te kiezen. Waarvan 99% niet tot haar smaak behoort. Maar door die vele lillekerds zien ze de leuke exemplaren niet omdat ze zoveel lillekerds moet wegjagen dat ze simpelweg geen tijd heeft om de leuke te leren kennen.quote:
goed punt, zie dm.. t is heel ernstigquote:Op maandag 6 februari 2012 20:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jawel anders kan ik niet naar jou toe
waar woon je dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
goed punt, zie dm.. t is heel ernstig
Wanneer? In de Valhallen-tijd zelfs?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:48 schreef arachide. het volgende:
Ik denk dat ik 1 keer het jammer vond dat ik bezet was.
Dat is 3u reizenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
goed punt, zie dm.. t is heel ernstig
in een pittoresk (quote:
25 juni 2011 in de andere starbucks op Utrecht Centraal. Of iets daarna.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wanneer? In de Valhallen-tijd zelfs?
Ik ben die gozer met dat grijze haar (en scheve tanden), je weetquote:Op maandag 6 februari 2012 20:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb jij je uiterlijk niet mee? Dat heb ik even gemist hoor.Waarom zou jij je uiterlijk niet mee hebben?
Ach je moet ook weer niet te voorzichtig zijn, dat is saai. Ik ben soms wel eens te open, geen vraag waar ik geen antwoord op durf te geven, ook niet altijd goed, maar beter dan dat voorzichtige.
Ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
in een pittoresk () dorpje in overijssel.. je wilt weten hoe het heet?
Ik moest hem 3 keer lezen voordat ik er wat van kon maken. Maar ik snap het nu.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Meisjes hebben zoveel kerels om uit te kiezen. Waarvan 99% niet tot haar smaak behoort. Maar door die vele lillekerds zien ze de leuke exemplaren niet omdat ze zoveel lillekerds moet wegjagen dat ze simpelweg geen tijd heeft om de leuke te leren kennen.
Wie wat.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
25 juni 2011 in de andere starbucks op Utrecht Centraal. Of iets daarna.
Sorry maar er moest nog een joint op.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moest hem 3 keer lezen voordat ik er wat van kon maken. Maar ik snap het nu.
Madame Tussauds meet wat voor je?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:48 schreef Capstan het volgende:
Ik heb dan wel het probleem dat mensen in het echt geen hoogte van mij kunnen krijgen. Via internet kan er, door lang met iemand te spreken, nog wel bij die persoon het idee ontstaan dat het allemaal wel meevalt met mij en "zien" ze dat in het echt ook.
Maar als het contact in het echte leven begint i.p.v. op internet, dan lijkt me dat niet te lukken.
Ik vond het al zo zweverig voor jouw doen.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sorry maar er moest nog een joint op.
Ik dacht dat je blond was. Jij zat toch een keer op de cam? Volgens mij zag je er niet verkeerd uit hoor. Nu twijfel ik.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:50 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik ben die gozer met dat grijze haar (en scheve tanden), je weet
En ik ben niet voorzichtig zoals jij dat waarschijnlijk kent. Ik praat wel veel etc. Ik let er alleen meer op dat ik mensen niet kwets enzo.
Ben je geil?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sorry maar er moest nog een joint op.
Of wil je een koekje?quote:
Ik zag je editquote:Op maandag 6 februari 2012 20:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Eh, ik heb dat even niet meegekregen
Je hebt pmquote:Op maandag 6 februari 2012 20:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dacht dat je blond was. Jij zat toch een keer op de cam? Volgens mij zag je er niet verkeerd uit hoor. Nu twijfel ik.
Yea, toen wist ik me serieus even geen houding te geven. Klik, bam, alles. En toen had ik al ruzies met naatt.quote:
smalltalk is a bitch.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:57 schreef heloef het volgende:
Oh ja ik ben toch niet zo goed in smalltalk als ik dacht.
De smatjes in de metro wilden niet happen?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:57 schreef heloef het volgende:
Oh ja ik ben toch niet zo goed in smalltalk als ik dacht.
Het enige sterke punt wat ik heb ben ik toch niet zo goed in.quote:
Ik wist gewoon niks te zeggen, ik had werkelijk waar geen flauw idee wat ik nog tegen haar moest zeggen.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De smatjes in de metro wilden niet happen?
Je kunt minthy meezingenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Het enige sterke punt wat ik heb ben ik toch niet zo goed in.
Identiteitscrisis all the way.
Ik voel de dames al nat worden.quote:
quote:
Dat wordt dat skiddeley noemer oefenen.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:02 schreef heloef het volgende:
Ik besef me nu pas hoe toepasselijk dat nummer eigenlijk is.
Je moet natuurlijk wel je boek paraat houden hè.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wist gewoon niks te zeggen, ik had werkelijk waar geen flauw idee wat ik nog tegen haar moest zeggen.
Nee, serieus, je moet me dat toch eens uitleggen. Want als het alleen maar als grap bedoeld is, dan wil ik ofwel ook even lachen, ofwel me erover verbazen dat ik hier kennelijk helemaal meer kan posten dat min of meer serieus is bedoeldquote:
Toen had ik het nog niet door.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Myr en Pala was leuk. Op de meet in Leiden ging Myra beschrijven waar ze naar keek in een man. Zat te Pala te beschrijven. Hihi.
Toen ik daar wat van zei, kreeg ik een boze blik.
Madame Tussauds, omdat je altijd zo klaagt dat je op de cam niet durft te bewegen. Maar we zitten nu serieus te praten over een meeting in Amsterdamquote:Op maandag 6 februari 2012 21:05 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, serieus, je moet me dat toch eens uitleggen. Want als het alleen maar als grap bedoeld is, dan wil ik ofwel ook even lachen, ofwel me erover verbazen dat ik hier kennelijk helemaal meer kan posten dat min of meer serieus is bedoeld
Als ik Useless Man een beetje grommend doe klink nog een beetje stoer.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat wordt dat skiddeley noemer oefenen.
quote:
Dus hij moet vrezen voor een meet waar iemand is die nog knapper is?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Pala was wel de knapste aanwezige, dat moet gezegd worden.
Ja, zeg, als ik dat nou zelf nog geweten had. Maar ik ben al zo lang niet meer op de cam geweest dat ik er niet eens meer aan dacht dat ik daarover geklaagd hebquote:Op maandag 6 februari 2012 21:06 schreef twi het volgende:
[..]
Madame Tussauds, omdat je altijd zo klaagt dat je op de cam niet durft te bewegen. Maar we zitten nu serieus te praten over een meeting in Amsterdam
Palawan is dan ook echt een knappe man. Dus geen schande.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Pala was wel de knapste aanwezige, dat moet gezegd worden.
Herkenbaar.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:10 schreef Myraela het volgende:
Maar straks word palawan bang van mij omdat we het alweer over hem hebben en hij zijn naam in de spytool zoekt.Ik moet eens iemand zoeken die niet op FOK! zit.
![]()
Of je noemt hem vanaf nu... appelquote:Op maandag 6 februari 2012 21:10 schreef Myraela het volgende:
Maar straks word palawan bang van mij omdat we het alweer over hem hebben en hij zijn naam in de spytool zoekt.Ik moet eens iemand zoeken die niet op FOK! zit.
![]()
Mwah, ik denk het niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:08 schreef twi het volgende:
[..]
Dus hij moet vrezen voor een meet waar iemand is die nog knapper is?
Klopt. Ik voel me in het geheel niet gepasseerd.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Palawan is dan ook echt een knappe man. Dus geen schande.
Inderdaad, geen enkel probleem er mee om daar ver onder te staan.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Palawan is dan ook echt een knappe man. Dus geen schande.
Hij heeft zwart haar, een baardje en een goed hoofd (ja vaag ik weet) en ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:13 schreef Cassandra87 het volgende:
Hoe ziet palawan er uit, en das serieus met myr?
Goed plan. Spytool that bitch.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Of je noemt hem vanaf nu... appel
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goed plan. Spytool that bitch.[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goed plan. Spytool that bitch.[ afbeelding ]
Ik met oordopjes pl0x.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Schatje, als beyonce op sziget komt, dan gaan we wel samen kijken he?
Günther is guilty pleasure. Beyoncé is gewoon kut.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is zo guilty pleassure als maar kan
Oei oei oei..... d'r gaat iemand nu heel boos op je wordenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Günther is guilty pleasure. Beyoncé is gewoon kut.
even msn aanzwengelen, ik kom der aan!quote:Op maandag 6 februari 2012 21:21 schreef heloef het volgende:
PindatjeMag ik tegen je aanzeiken op MSN?
Dat is jouw heerlijk onsubtiele mening. Wat een sekssymboolquote:Op maandag 6 februari 2012 21:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Günther is guilty pleasure. Beyoncé is gewoon kut.
Nee hoor.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oei oei oei..... d'r gaat iemand nu heel boos op je worden
Daar worden mensen toch niet serieus boos om he?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oei oei oei..... d'r gaat iemand nu heel boos op je worden
Probeer de naam van de hond.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:22 schreef palawan het volgende:
Ik zit hier bij iemand thuis die op vakantie is. En ik weet het wifi wachtwoord niet
Dit is toch wel zo'n beetje end of the world...
Maar goed dat ik mijn telefoon nog heb met usb tethering
Faal. Dat zou echt het eerste zijn dat ik zou vragen.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:22 schreef palawan het volgende:
Ik zit hier bij iemand thuis die op vakantie is. En ik weet het wifi wachtwoord niet
Dit is toch wel zo'n beetje end of the world...
Maar goed dat ik mijn telefoon nog heb met usb tethering
Eerste wat ik vroeg toen ik een weekend bij mijn nicht sliep.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Faal. Dat zou echt het eerste zijn dat ik zou vragen.
"kad"?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:25 schreef palawan het volgende:
[..]
Het is geen FOK'er
En hij heeft 2 katten, weet alleen niet hoe ze heten
Ja, ik ga hem maar een sms sturen. maar andere kant van de wereld, dus nu nacht bij hemquote:Op maandag 6 februari 2012 21:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Faal. Dat zou echt het eerste zijn dat ik zou vragen.
Het is maar goed dat ik bij Royco geen rokje aan hadquote:Op maandag 6 februari 2012 21:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kreeg hij je rokje wél naar beneden?
Eigenlijk zou ik best zonder kunnen. Als ik mn telefoon nog heb en met mensen ben. Maar als ik echt een week alleen zou zitten, dan zou ik geen internet wel lastig vinden.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Eerste wat ik vroeg toen ik een weekend bij mijn nicht sliep.
Ik heb altijd van die zieke wachtwoorden..quote:Op maandag 6 februari 2012 21:25 schreef Myraela het volgende:
Mensen die niet "wachtwoord" als wachtwoord hebben.
Zeg dat wel, anders was ik mijn "sjoelschijf" kwijt geweest, ik weet het zeker!quote:Op maandag 6 februari 2012 21:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik bij Royco geen rokje aan had
miss wil murdera jou delen met mijquote:Op maandag 6 februari 2012 21:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik bij Royco geen rokje aan had
Als ik elke avond wat te doen had dan zou ik het makkelijk overleven.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik best zonder kunnen. Als ik mn telefoon nog heb en met mensen ben. Maar als ik echt een week alleen zou zitten, dan zou ik geen internet wel lastig vinden.
Hoewel, als mijn ouders op vakantie zijn dan zit ik helemaal niet zoveel op internet.
Dan geef je meets die echt boven bazigheid uitsteken.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik best zonder kunnen. Als ik mn telefoon nog heb en met mensen ben. Maar als ik echt een week alleen zou zitten, dan zou ik geen internet wel lastig vinden.
Hoewel, als mijn ouders op vakantie zijn dan zit ik helemaal niet zoveel op internet.
Oeh overtuig 'm maarquote:Op maandag 6 februari 2012 21:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
miss wil murdera jou delen met mij![]()
ik probeer m nog te overtuigen
Dove chicks zekerquote:Op maandag 6 februari 2012 21:28 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik zweer het, die chicks hier diggen mijn accentje
k zei al dat ik je heel zou laten.. ik zal me proberen hier aan te houdenquote:
Als je mij met hem deelt hoef je me niet heel te latenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
k zei al dat ik je heel zou laten.. ik zal me proberen hier aan te houden
Ik heb een best simpele, die ik dan ook overal gebruik. Ik zei het een keer tegen een vriend van me. En die was helemaal zo van "OHNOES DAT MOET JE NIET DOEN! Straks kunnen ze op je digiD enzo!" En ik dacht alleen maar /care het is ook het wachtwoord van mijn FOK!-account. prioriteiten.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:27 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik heb altijd van die zieke wachtwoorden..
v4nd44g_hebikg33nz!N
Ofzoiets, om toch door die wachtwoord eisen van tegenwoordig te komen
En blinde diggen zijn uiterlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
*nageltjes vijlt*quote:Op maandag 6 februari 2012 21:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je mij met hem deelt hoef je me niet heel te laten
Serieus, ik zou zo graag nog een keer zo'n meet geven. Maar mijn ouders vinden dat niet chill.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan geef je meets die echt boven bazigheid uitsteken.
Hoe zou dat toch komen!quote:Op maandag 6 februari 2012 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Serieus, ik zou zo graag nog een keer zo'n meet geven. Maar mijn ouders vinden dat niet chill.
Echt mooie vrouwenquote:
De Myra meet, klinkt nu al geslaagd.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Serieus, ik zou zo graag nog een keer zo'n meet geven. Maar mijn ouders vinden dat niet chill.
black and blue.. catch my drift?quote:
En wat was die geslaagd.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Myra meet, klinkt nu al geslaagd.
Dat heb ik nou nooit.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:31 schreef arachide. het volgende:
Waarom voel ik me altijd instant sexy als ik beyonce luister?
Sollyquote:Op maandag 6 februari 2012 21:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
nie fakken met dove chicks eh, ik ben halfdoof![]()
![]()
KAN JE ME HOREN!?!?!?!quote:Op maandag 6 februari 2012 21:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
nie fakken met dove chicks eh, ik ben halfdoof![]()
![]()
garpje hoorquote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
black and blue.. catch my drift?
Kleinkuthuis met groentetuin hier.quote:
t wordt hier wel een beetje warmquote:
Onder je rokje?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
t wordt hier wel een beetje warm
Daarom ga je dus ook niet naar meets zeker?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
garpje hoort is al goed
nja, niet dat halfdoof gedeelte tho
Jammer.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Kleinkuthuis met groentetuin hier.![]()
Die komt er niet. Misschien ooit kleinschalig maar zeker geen open meet.
Zijn kleinschalige meets hoe dan ook niet de beste meets?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Kleinkuthuis met groentetuin hier.![]()
Die komt er niet. Misschien ooit kleinschalig maar zeker geen open meet.
Duh, die luisteren nergens naar. Beetje kansloos wel hequote:Op maandag 6 februari 2012 21:32 schreef Watertornado het volgende:
Laatste tijd zie ik steeds meer meisjes van rond de 12 met gehoorapparaten in.
Wat is jou grootste meet?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:33 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zijn kleinschalige meets hoe dan ook niet de beste meets?
Met zijn 20en een huisje terwijl er 14 zitten te drinken en er 6 liggen te batsen.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:34 schreef Myraela het volgende:
Misschien moeten we een keer een camping en een BBQ doen. Of zo'n huisje.
srsly? o.a ja.. meets en feestjes vind ik verwarrend en desorienterendquote:Op maandag 6 februari 2012 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom ga je dus ook niet naar meets zeker?
Ligt eraan, als hij gewoon op omni staat wel hoor.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Duh, die luisteren nergens naar. Beetje kansloos wel he
Zo'n huisje, heeft TAL ook gedaan, zwaar geslaagd, ze waren alleen niet meer welkom.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:34 schreef Myraela het volgende:
Misschien moeten we een keer een camping en een BBQ doen. Of zo'n huisje.
OF JE ME KAN HOOOOOOORRREN?!?!?!?quote:
Zoiets.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met zijn 20en een huisje terwijl er 14 zitten te drinken en er 6 liggen te batsen.
Jij mag dan wel komen hoor, ik hou het dan bij een stuk of 15.quote:
Batstent links, zuiptent rechts?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zoiets.Maar dan gewoon genoeg slaapplek, meerdere huisjes naast elkaar als het nodig is. Hoewel een camping beter lijkt, qua troep en soort volk dat minder snel klaagt.
Ik snap heel goed waarom.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
srsly? o.a ja.. meets en feestjes vind ik verwarrend en desorienterend
k doe t graag (feestjes iig) maar het is lastig ja.. en meets vind ik eigenlijk gewoon eng
quote:
Ik hoef geen seks in een tent.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Batstent links, zuiptent rechts?
Lijkt me opzich wel leuk. Heb toch geen geld voor vakantie deze zomer.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zoiets.Maar dan gewoon genoeg slaapplek, meerdere huisjes naast elkaar als het nodig is. Hoewel een camping beter lijkt, qua troep en soort volk dat minder snel klaagt.
Hoppaquote:Op maandag 6 februari 2012 21:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij mag dan wel komen hoor, ik hou het dan bij een stuk of 15.
nee, want geen nut.. gehoorapparaat zou niet helpen, want het gehoor aan m'n linkeroor is al minimaalquote:Op maandag 6 februari 2012 21:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar serieus, heb je een gehoorapparaat en zo ja wat voor een?
Serieus tof, maar ik heb geen geld meer.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Grotere meest zijn ook best leuk hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 21:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Die van laatst. Vijf man dus. Vond het wel prima zo.
dat ookquote:Op maandag 6 februari 2012 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap heel goed waarom.Daar heb ik ook last van. Fokkers zijn ook eng
quote:
In het bos is wel leuk moet ik zeggen. Of op de hei. Pier lijkt me niet echt leuk.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoef geen seks in een tent.Als er een bos naast is wil ik wel graag seks in het bos. Of op een pier, dat staat nog op mn lijstje. Maar een tent, nah.
Wanneer gingen we nu hossen in Berlijn?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Serieus tof, maar ik heb geen geld meer.
Strand? Biljart? wc?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoef geen seks in een tent.Als er een bos naast is wil ik wel graag seks in het bos. Of op een pier, dat staat nog op mn lijstje. Maar een tent, nah.
VHquote:
Dat weet ik nu nog nietquote:Op maandag 6 februari 2012 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wanneer gingen we nu hossen in Berlijn?
Je hebt het nu over marty hoop ik?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
VH
Pinda
Kaneel
WT
C_A
Myra
Sint
KK
Die moeten sowieso vind ik.
Oeh en Pinda's ex, dat is zo'n baas.
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
VH
Pinda
Kaneel
WT
C_A
Myra
Sint
KK
Dat kan ook heel leuk zijnquote:Op maandag 6 februari 2012 21:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat ook
mja, een op een durf ik dan weer wel
Mja, ik moet natuurlijk ook een beetje rekening houden met wat me ligt. In een grote groep zou ik nog meer naar de achtergrond verschuiven en als ik dan weer thuis ben denk ik: eh, waarvoor ben ik nou eigenlijk geweestquote:Op maandag 6 februari 2012 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Grotere meest zijn ook best leuk hoor
Natuurlijk heb ik het over Marty.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je hebt het nu over marty hoop ik?
Ergens in de zomer ook niet?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Serieus tof, maar ik heb geen geld meer.
KK = Knettar?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
VH
Pinda
Kaneel
WT
C_A
Myra
Sint
KK
uhhuhquote:
Neem het van mij aan, als mede-stil en en verlegen persoon. Ik zet mezelf ook altijd in de achtergrond. Ook op meets. Maar ik vermaak me prima.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mja, ik moet natuurlijk ook een beetje rekening houden met wat me ligt. In een grote groep zou ik nog meer naar de achtergrond verschuiven en als ik dan weer thuis ben denk ik: eh, waarvoor ben ik nou eigenlijk geweest
Kutkloonquote:
Waar?quote:
dat heb ik ook maar dat weerhoud mij er niet te gaan.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mja, ik moet natuurlijk ook een beetje rekening houden met wat me ligt. In een grote groep zou ik nog meer naar de achtergrond verschuiven en als ik dan weer thuis ben denk ik: eh, waarvoor ben ik nou eigenlijk geweest
Met veel mensen kamperen, kampvuur maken, naar de sterren kijkenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ow. Dat is zeker iemand die ik de hand wel heb geschud maar geen idee wie het is.quote:
Ik vind mezelf soms te aanwezig.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neem het van mij aan, als mede-stil en en verlegen persoon. Ik zet mezelf ook altijd in de achtergrond. Ook op meets. Maar ik vermaak me prima.
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neem het van mij aan, als mede-stil en en verlegen persoon. Ik zet mezelf ook altijd in de achtergrond. Ook op meets. Maar ik vermaak me prima.
achterin, achter een pilaardingquote:Op maandag 6 februari 2012 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar?
[..]
dat heb ik ook maar dat weerhoud mij er niet te gaan.
Dat is toch niet erg. Dat heb ik ook. Vandaar dat ik grote groepen moeilijk vind.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
uhhuh
nja.. ik ben sociaal niet zo heel sterk
Dat blonde jochie van in de 20 die in Utrecht woonde maar de weg niet wist.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ow. Dat is zeker iemand die ik de hand wel heb geschud maar geen idee wie het is.
Jammer joh, myr wil nietquote:Op maandag 6 februari 2012 21:41 schreef palawan het volgende:
[..]
Met veel mensen kamperen, kampvuur maken, naar de sterren kijken
En daarna seksen in de tent. Of eerst in het bos, en daarna in de tent
Als jij het zegt klinkt het ineens toch wel geil.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:41 schreef palawan het volgende:
[..]
Met veel mensen kamperen, kampvuur maken, naar de sterren kijken
En daarna seksen in de tent. Of eerst in het bos, en daarna in de tent
dat dusquote:Op maandag 6 februari 2012 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg. Dat heb ik ook. Vandaar dat ik grote groepen moeilijk vind.
En dat ook ja.quote:
Geen kloe.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat blonde jochie van in de 20 die in Utrecht woonde maar de weg niet wist.
Seks met een ander?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg. Dat heb ik ook. Vandaar dat ik grote groepen moeilijk vind.
Dat kan, maar ik vraag me dan serieus af hoe je dat doet. Bij personeelsuitjes of zo heb ik dat ook, dat ik achteraf denk: wat was dit nou in vredesnaam. En beleef ik er geen lol aanquote:Op maandag 6 februari 2012 21:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.quote:
Ja, vooruit. Dat vergat ik nogquote:Op maandag 6 februari 2012 21:43 schreef heloef het volgende:
[..]
En dat ook ja.
Myra op de achtergrond.____________!
quote:
Wat nou.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:43 schreef heloef het volgende:
[..]
En dat ook ja.
Myra op de achtergrond.____________!
Ja, dan moet je dus wodka drinken tot je vrouwen slaat.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik vraag me dan serieus af hoe je dat doet. Bij personeelsuitjes of zo heb ik dat ook, dat ik achteraf denk: wat was dit nou in vredesnaam. En beleef ik er geen lol aan
Of echt alleen de kleine meets doen. Want dat vond ik wel heel primaquote:Op maandag 6 februari 2012 21:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, dan moet je dus wodka drinken tot je vrouwen slaat.
Bij wijze van dan.
Ik mag jou.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
seks met een ander heb ik nooit moeite mee, of het nou in de buurt van mensen is of niet
voyeurism galore
Als de groep maar groot genoeg is zal je jezelf al snel bij een groep "aansluiten" waar je het meest mee verbonden voelt op dat moment.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Of echt alleen de kleine meets doen. Want dat vond ik wel heel prima
Alleen met vrouwen?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
seks met een ander heb ik nooit moeite mee, of het nou in de buurt van mensen is of niet
voyeurism galore
Je maakt je eigen plezier. Al ga je een liedje meeschreeuwen, neuken op het toilet of gewoon een diepzinnig gesprek voeren, je moet jezelf aanwezig maken, je moet zelf zorgen dat je iets meemaakt.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik vraag me dan serieus af hoe je dat doet. Bij personeelsuitjes of zo heb ik dat ook, dat ik achteraf denk: wat was dit nou in vredesnaam. En beleef ik er geen lol aan
Ik stuur je wel even een fototje.quote:
Ik ga gewoon tussen mensen in lopen en grappen maken. Ik ben van nature een aandachtshoer.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je maakt je eigen plezier. Al ga je een liedje meeschreeuwen, neuken op het toilet of gewoon een diepzinnig gesprek voeren, je moet jezelf aanwezig maken, je moet zelf zorgen dat je iets meemaakt.
Als je in een hoekje gaat zitten en wacht tot andere je aanspreken, dan gebeurd er inderdaad niet veel. Als je in het midden gaat staan ( ik spring regelmatig gewoon midden een groepje in om even "hoi" te zeggen) gaat het allemaal vanzelf.
Op zich niet meer dan logisch. Maar net zoals ik eerder al zei: dat moet wel een beetje in je zitten. Je vormt jezelf niet in een paar uur tijd dusdanig om dat je dat kunt.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je maakt je eigen plezier. Al ga je een liedje meeschreeuwen, neuken op het toilet of gewoon een diepzinnig gesprek voeren, je moet jezelf aanwezig maken, je moet zelf zorgen dat je iets meemaakt.
Als je in een hoekje gaat zitten en wacht tot andere je aanspreken, dan gebeurd er inderdaad niet veel. Als je in het midden gaat staan ( ik spring regelmatig gewoon midden een groepje in om even "hoi" te zeggen) gaat het allemaal vanzelf.
Voorspelbaarquote:
Mja, misschien moet je het dan toch bij de rustigere meets houden. Of vraag het eens aan magnetronkoffie.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Op zich niet meer dan logisch. Maar net zoals ik eerder al zei: dat moet wel een beetje in je zitten. Je vormt jezelf niet in een paar uur tijd dusdanig om dat je dat kunt.
Maar ach, het begin is er. Ik kan al niet meer zeggen dat ik niet naar meets ga
wat moet ik?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
VH
Pinda
Kaneel
WT
C_A
Myra
Sint
KK
Mocht ik ooit een feestje geven bij mij thuis. Moeten die mensen komen.quote:
Je lijst is incompleet..quote:Op maandag 6 februari 2012 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Mocht ik ooit een feestje geven bij mij thuis. Moeten die mensen komen.
Of aan mij. Ik ben ook stil en terug getrokken. Op meets praat ik vaak ook maar met een paar mensenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, misschien moet je het dan toch bij de rustigere meets houden. Of vraag het eens aan magnetronkoffie.
Het is ook wel vaak zo dat als je inderdaad wat stil en teruggetrokken bent, mensen steeds aan je gaan vragen of je het wel naar je zin hebt. Dat heb ik tenminste vaker meegemaakt.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of aan mij. Ik ben ook stil en terug getrokken. Op meets praat ik vaak ook maar met een paar mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |