AVNZMG-tinychat!De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, het duurt even voordat iemand mij leuk vind. Dat is kei hard werken. Op het forum lukt het nog wel, maar daarna moet ik zorgen dat de teleurstelling in het echte leven niet doorslaat in een afwijzing.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:35 schreef ValHallen het volgende:
Denken dat Myraela het makkelijk heeft. Die moet ook keihard werken voor een geslaagde hossel hoor, net zoals iedereen.
Per geval anders.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Mannen laten zich natuurlijk makkelijker hosselen.
je mag wel lenenquote:
Ik vind het geen smoesje. Laat een vrouw maar eens proberen mij te hosselen. Moet je zien hoe snel ze dat voor elkaar heeftquote:Op maandag 6 februari 2012 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Smoesjes om je zelfbeeld op peil te kunnen houden.
Dat klinkt wel erg dramatischquote:Op maandag 6 februari 2012 20:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad, het duurt even voordat iemand mij leuk vind. Dat is kei hard werken. Op het forum lukt het nog wel, maar daarna moet ik zorgen dat de teleurstelling in het echte leven niet doorslaat in een afwijzing.
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad, het duurt even voordat iemand mij leuk vind. Dat is kei hard werken. Op het forum lukt het nog wel, maar daarna moet ik zorgen dat de teleurstelling in het echte leven niet doorslaat in een afwijzing.
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je mag wel lenen
tevens: naamtopic
Ik ben op fok gewoon zo kut, ik kan geen supercharmante foto's van mezelf maken en photoshop heb ik niet meerquote:Op maandag 6 februari 2012 20:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat had ik wellicht even moeten verduidelijken. Voor mannen die minder moeite met "het spel" hebben is het natuurlijk anders.quote:
Eh wanneer je anders een broek aan zou doen?quote:
Zo bedoelde ik het nietquote:Op maandag 6 februari 2012 20:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
jurkjesquote:Op maandag 6 februari 2012 20:39 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook geen rokjes. Ik haat rokjes. Ik hou van jurkjes.
Jij bent er zo eentje?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als hij altijd door pestkoppen naar beneden werd getrokken.
Ik werk of ik loop thuis in mijn trainingsbroekquote:Op maandag 6 februari 2012 20:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Eh wanneer je anders een broek aan zou doen?
Ik heb het tegenovergestelde op het forum val ik niet mee, maar in het echt moet ik keihard werken om dat beeld bij te stellen.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij beheerst hem minstens even goed
Mensen schijnen mij in het echt aardiger te vinden. Ik ben een beetje bitchy als ik veilig achter mn laptopje zit. Maar ik vind het zelf wel meevallen.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:39 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dat klinkt wel erg dramatisch
Mensen vinden mij in het echt vaak leuker dan op internet..
Je hebt over het algemeen gelijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, dat had ik wellicht even moeten verduidelijken. Voor mannen die minder moeite met "het spel" hebben is het natuurlijk anders.
Als je weer naar school gaat kun je een rokje aan?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik werk of ik loop thuis in mijn trainingsbroek
Explainquote:
Kan wel. Maar schoolquote:Op maandag 6 februari 2012 20:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je weer naar school gaat kun je een rokje aan?
Helemaal nietquote:Op maandag 6 februari 2012 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, want je hoort hooggesloten rokken aan te doen.
neequote:Op maandag 6 februari 2012 20:41 schreef arachide. het volgende:
Ben ik de enige vrouw op aarde die nog drogen dan de Sahara word van David Beckham?
Vast niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:41 schreef arachide. het volgende:
Ben ik de enige vrouw op aarde die nog drogen dan de Sahara word van David Beckham?
Dat je school vervelend vindt heeft niks te maken met het dragen van rokjes lokjequote:
Ik vond je bitchy-er in het echt.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mensen schijnen mij in het echt aardiger te vinden. Ik ben een beetje bitchy als ik veilig achter mn laptopje zit. Maar ik vind het zelf wel meevallen.
KUUU EFFF TEEE!quote:Op maandag 6 februari 2012 20:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt over het algemeen gelijk.
Als een vrouw geneukt wil worden is het niet zo moeilijk. Maar wanneer we over een oprechte relatie spreken betwijfel ik het standpunt.
Misschien ga ik er wel niet meer heen.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat je school vervelend vindt heeft niks te maken met het dragen van rokjes lokje
hmm???quote:Op maandag 6 februari 2012 20:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat je school vervelend vindt heeft niks te maken met het dragen van rokjes lokje
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wel. Met van die dikke knopen op de voorkant.
Ik hoop van niet. Van die troll waarmee ze getrouwd is word ik spontaan impotentquote:Op maandag 6 februari 2012 20:41 schreef arachide. het volgende:
Ze praat wel evenveel over piemels als hier.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vond je bitchy-er in het echt.
Woest aantrekkelijk wel.
Ik vind het altijd lastig, want aan de ene kant wil ik mooie foto's van mezelf laten zien. En ik kan best redelijk op een foto staan als ik hem zelf maak, het goede licht, vanaf dezelfde hoek etc etc etc. Maar aan de andere kant is het gewoon echt niet hoe het in het echt is.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben op fok gewoon zo kut, ik kan geen supercharmante foto's van mezelf maken en photoshop heb ik niet meerDus in het echt val ik best wel mee enzo
Werkt perfect
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |