Bij ons werd dat wel behoorlijk gecontroleerdquote:Op maandag 6 februari 2012 20:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uit het lab, duhIn opslaghokken valt eentje meer of minder niet zo op
Nja, truequote:Nou paracetamol is als student best handig
Practicum mdma maken is toch veel leerzamerquote:Tevens was het een practicum, dus we moesten wel
Staat genoteerd.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:30 schreef Bravebart het volgende:
Maar ff voor de goeie orde, wasn't me met die garagebox
Oh ja bij ons ook, maar tijdens stage had ik m'n eigen project, dus ik kon zo overal binnenlopenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bij ons werd dat wel behoorlijk gecontroleerd. Oneerlijk
.
[..]
Nja, true.
[..]
Practicum mdma maken is toch veel leerzamer.
quote:
Gemeen.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh ja bij ons ook, maar tijdens stage had ik m'n eigen project, dus ik kon zo overal binnenlopen
Ja chemicaliën is een ander verhaalquote:Op maandag 6 februari 2012 20:37 schreef Isdatzo het volgende:
Waar blijft mijn 2 kilo oxaalzuur eigenlijk bartje?
Nee voor in de thee.quote:
Ja weet ik, maar 2 kilo 30 euro.. fuck dat man. Ik ben een arme student jw.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:55 schreef Bravebart het volgende:
http://www.politoeren.com/contents/nl/d40_Oxaalzuur.html
Hier Isdatzo!
Ik ook, kutleven.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:11 schreef jna het volgende:
[..]
Morgen om 07.00 sta ik bij de tramhalte. Ik ga nu al dood van binnen.
We zouden elkaar kunnen ondersteunen via whatsapp, maar dan moet ik m'n handen uit m'n zakken halen.quote:
muts op, handschoenen aan, jas goed dicht en er is niets aan de hand.quote:
Ik ook. Zal je zien dat alles goed gaat en ik 40 minuten te vroeg benquote:Op maandag 6 februari 2012 22:12 schreef Milou__ het volgende:
Ik ga ook nog eens een trein eerder, omdat NS.
Ja, maar in de trein is het altijd minstens 20 graden.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:13 schreef jna het volgende:
[..]
We zouden elkaar kunnen ondersteunen via whatsapp, maar dan moet ik m'n handen uit m'n zakken halen.
Het is wel droog, dus in feite kan je gewoon gaan BBQ'enquote:Op maandag 6 februari 2012 22:14 schreef Bravebart het volgende:
Is het al lente?
Vorig jaar was ik in maart al aan het BBQ-en
Ja, maar dat duurt ook nog 3 weken.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:14 schreef Bravebart het volgende:
Is het al lente?
Jawel want voeten...quote:Op maandag 6 februari 2012 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
muts op, handschoenen aan, jas goed dicht en er is niets aan de hand.
December 2010 jungs, in 35 cm sneeuw aan de BBQ.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:14 schreef Bravebart het volgende:
Is het al lente?
Bij de eerste sneeuwval BBQ-en FTWquote:Op maandag 6 februari 2012 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is wel droog, dus in feite kan je gewoon gaan BBQ'en
je moeten eigenlijk schoene met verwarming hebben.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jawel want voeten...
3 paar sokken helpt niet en nee ik draag geen bergwandelschoenen
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bij de eerste sneeuwval BBQ-en FTW
Is Suarez er al ingekomen?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:31 schreef Bravebart het volgende:
Nog bezig, om 9 uur begonnen, nu 0-0
Daar ben ik te lui voorquote:Op maandag 6 februari 2012 22:36 schreef Bravebart het volgende:
Geen idee, ik speel teletekstsupporter![]()
Hij heeft geel gehad dus speelt!quote:90' Liverpool [0 - 0] Tottenham H.
39' S. Parker
55' G. Bale
70' L. Suarez
76' M. Skrtel
Bij osm heeft die Skrtel ook elke wedstrijd roodquote:Op maandag 6 februari 2012 22:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij heeft geel gehad dus speelt!
Jawel, een poesjequote:Op maandag 6 februari 2012 23:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Naar bed
[..]
Niets gemist dus.
Die luctort hij toch.quote:
Nog een ruime 3,5 maanden hier...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:30 schreef Jaytonism het volgende:
Nog een maandje vlammen, dan als het goed is afgestudeerd.![]()
Trouwens. -17 is gewoon te lam..
Dit dacht ik ook... vorig jaar.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:01 schreef vincm het volgende:
[..]
Nog een ruime 3,5 maanden hier...![]()
Kan niet wachten!
Nee, in Friesland zijn zondagen vrij heilig voor velen. Ik ben dat ook niet gewend en het zal vast raar gevonden worden, alleen is het wel zo netjes om dat te respecteren en niet meteen uit woede hen bashen voor geen reden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:15 schreef Isdatzo het volgende:
Dafuck.
http://www.refdag.nl/nieu(...)e_betreuren_1_621067
Dean jungs ga die mensen ff een knuppel in de nek leggen wil je.
Het is ook mijn tocht. Niemand verplicht ze om op zondag hun hoofd uit 't raam te steken. Laat de mensen die op zondag wel DE TOCHT mee willen maken dat gewoon doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:20 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nee, in Friesland zijn zondagen vrij heilig voor velen. Ik ben dat ook niet gewend en het zal vast raar gevonden worden, alleen is het wel zo netjes om dat te respecteren en niet meteen uit woede hen bashen voor geen reden.
Ja, als het niet op zondag was, dan zouden ze niets sturen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:35 schreef Isdatzo het volgende:
De vereniging stuurt dinsdag nog een protestbrief aan de Vereniging De Friesche Elf Steden.
Laat anderen gewoon vrij met wat ze op zondag doen. Ik vertel hun toch ook niet wat te doen en laten? Steek je je kop in 't zand op zondag, prima.. maar dwing mij niet 't zelfde te doen.
Oké dusquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:41 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ja, als het niet op zondag was, dan zouden ze niets sturen.
Klopt. En dáár erger ik me aan.quote:Zij hebben al het recht om dat te doen als zij dat vinden
Dat je een religie belijdt is prima, maar val anderen daar niet mee lastig.quote:. Net als dat jij het perse door wilt laten gaan en totaal geen waarde hecht aan hun geloofsovertuiging.
Ik zou wel willen maar met mijn verneukte knie is dat niet verstandigquote:Ga dan zelf rondjes schaatsen in jouw buurt.
Same problem bro.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:45 schreef Isdatzo het volgende:
Ik zou wel willen maar met mijn verneukte knie is dat niet verstandig.
Och och, wat zielig.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:45 schreef Isdatzo het volgende:
Dat je een religie belijdt is prima, maar val anderen daar niet mee lastig.
Ik ben niet degene dat 'lastig gevallen wordt' omdat iemand iets doet waar hij/zij niet fijn bij voelt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gutteguttegut is 't die tijd van de maand ofzo?
Ik ben het hier met Isdatzo eens. Winkels worden bv ook nog steeds dichtgehouden op zondag terwijl ik totaal niet religieus ben. Hiermee vallen ze mij lastig omdat ZIJ toevallig wél religieus zijn. Als je iets niet wilt doen prima, maar ik vind dat je anderen dit niet mag onthouden. Tenzij iets verboden is moet je alles kunnen doen en laten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:51 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik ben niet degene dat 'lastig gevallen wordt' omdat iemand iets doet waar hij/zij niet fijn bij voelt.
Dus jij vindt het geen probleem dat iemand jou vertelt wat wel en niet te doen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:51 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik ben niet degene dat 'lastig gevallen wordt' omdat iemand iets doet waar hij/zij niet fijn bij voelt.
Als er iets is waar jij er niet mee eens bent, dan vecht je ervoor. Dat doen ze. Daar hebben ze recht op.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben het hier met Isdatzo eens. Winkels worden bv ook nog steeds dichtgehouden op zondag terwijl ik totaal niet religieus ben. Hiermee vallen ze mij lastig omdat ZIJ toevallig wél religieus zijn. Als je iets niet wilt doen prima, maar ik vind dat je anderen dit niet mag onthouden. Tenzij iets verboden is moet je alles kunnen doen en laten.
Haha, ja zie mij in m'n slachtofferrol gekropen zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:58 schreef Lithia het volgende:
[..]
Als er iets is waar jij er niet mee eens bent, dan vecht je ervoor. Dat doen ze. Daar hebben ze recht op.
Je kan wel huilen en in een slachtofferrol kruipen, maar dat lost niets op.
Jij maakt de keus om hun mond te snoeren en thuis blijven als zij het niet bevallen. Jij bepaalt blijkbaar ook wat zij moeten doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dus jij vindt het geen probleem dat iemand jou vertelt wat wel en niet te doen?
Het spijt me zeer maar ik maak graag m'n eigen keuzes - met respect voor anderen - en wil daarin ook vrij gelaten worden. Het zou mensen sieren als zij mij die keuzes lieten maken zonder me hun keuze op te willen leggen.
Ik sta aan niemands kant. Ik vind het alleen bullshit dat een groep compleet gebashed wordt alleen omdat ze iets doen waar zij in geloven.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Haha, ja zie mij in m'n slachtofferrol gekropen zijn.
Maar wacht, zo kan ik het ook: ik ben het niet eens met het aan anderen opleggen van onnozele dingen als zondagsrust en daar vecht ik voor. Sta je nu aan mijn kant dan?
Ah, dat is een mooie paradox ja. Maar je snapt zelf wel waarom dat anders is, toch?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:59 schreef Lithia het volgende:
[..]
Jij maakt de keus om hun mond te snoeren en thuis blijven als zij het niet bevallen. Jij bepaalt blijkbaar ook wat zij moeten doen.
Probleem is vooral dat ze hun meningen voordoen als feit, dit leidt tot irritatie waardoor zaken als dit helemaal tot irritatie leiden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:00 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik sta aan niemands kant. Ik vind het alleen bullshit dat een groep compleet gebashed wordt alleen omdat ze iets doen waar zij in geloven.
Leg maar uit voordat er een misverstand komt van verschillende opvattingen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ah, dat is een mooie paradox ja. Maar je snapt zelf wel waarom dat anders is, toch?
Dat is niet hun probleem. Als jij tegen iets protesteert en anderen ergeren zich eraan, dan zou het jou ook niet boeien.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Probleem is vooral dat ze hun meningen voordoen als feit, dit leidt tot irritatie waardoor zaken als dit helemaal tot irritatie leiden.
Nouja met te veel irritatie krijg je behoorlijk vervelende situaties... Sowieso is deze discussie veel te ver aan het afdrijven...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:04 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat is niet hun probleem. Als jij tegen iets protesteert en anderen ergeren zich eraan, dan zou het jou ook niet boeien.
De paradox is dat je mensen moet dwingen mensen vrij te laten in hun keuze.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:03 schreef Lithia het volgende:
[..]
Leg maar uit voordat er een misverstand komt van verschillende opvattingen.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De paradox is dat je mensen moet dwingen mensen vrij te laten in hun keuze.
Snap je 'm?
Gelijk heb je, ik houd al op...Succes met je irritatie en frustratie dat je je lastig gevallen wordt...Huil het maar uit in dit topic.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Sowieso is deze discussie veel te ver aan het afdrijven...
... Lees het nog eens over en probeer het opnieuw.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:15 schreef Lithia het volgende:
[..]
Gelijk heb je, ik houd al op...Succes met je irritatie en frustratie dat je je lastig gevallen wordt...Huil het maar uit in dit topic.
Nee.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
... Lees het nog eens over en probeer het opnieuw.
Ach, is er tenminste wat meer leven hier.quote:
En op welke dag moeten we in een hoekje kruipen om jou te aanbidden?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
JA! Want ik ben euh... Nikè, Godin van de Overwinning!
Shit.. Even mijn wiki pagina checken..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En op welke dag moeten we in een hoekje kruipen om jou te aanbidden?
In Delft mogen winkels tegenwoordig zelf bepalen of ze op zondag open zijn of nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben het hier met Isdatzo eens. Winkels worden bv ook nog steeds dichtgehouden op zondag terwijl ik totaal niet religieus ben. Hiermee vallen ze mij lastig omdat ZIJ toevallig wél religieus zijn. Als je iets niet wilt doen prima, maar ik vind dat je anderen dit niet mag onthouden. Tenzij iets verboden is moet je alles kunnen doen en laten.
Nu doe je het zelf, nu ga ik zeker weten later in Delft wonen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In Delft mogen winkels tegenwoordig zelf bepalen of ze op zondag open zijn of niet
Ik zat aan Vlaardingen te denken, zo lekker klein en knus.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nu doe je het zelf, nu ga ik zeker weten later in Delft wonen.![]()
Ruilen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zat aan Vlaardingen te denken, zo lekker klein en knus.
Inderdaad. Laat die tocht nou maar komen, heeft die kou tenminste nog wat opgeleverd. En zijn we de komende jaren van die hype af elke winter.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:13 schreef Isdatzo het volgende:
Hehe, vind 't wel mooi om te zien.
Als 't niet zo'n tyfuseind rijden was had ik ook wel willen helpen.
Ik zal er eens een nachtje over slapen.quote:
'nuff said.twitter:Koningin_NL twitterde op dinsdag 07-02-2012 om 15:05:19Lex meent dat als God geen #Elfstedentocht op zondag wil, Hij het ijs wel laat smelten. Nu zit hij op zijn kamer met een nagloeiend oor. reageer retweet
Er werd wel naar jou geluisterd.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:12 schreef jna het volgende:
Whehehehe al die Friezen die alles schoonvegen
Je hoort er niet meer bij hoor Dean als je niet met een schep op tv komt komende dagen
Dat verdient wel een dubbelequote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:15 schreef Bravebart het volgende:
'nuff said.twitter:Koningin_NL twitterde op dinsdag 07-02-2012 om 15:05:19Lex meent dat als God geen #Elfstedentocht op zondag wil, Hij het ijs wel laat smelten. Nu zit hij op zijn kamer met een nagloeiend oor. reageer retweet
Huh wat?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:18 schreef Lithia het volgende:
[..]
Er werd wel naar jou geluisterd.Tenminste, dat vroeg je toch een keertje?
Laat maar zitten, kon je post toch niet meer vinden.quote:
Is die bug van jouw sims 3 game al weg?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Avond
[..]
Ja net, hoezo?
Het is echt [ afbeelding ]
Nee.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:09 schreef Lithia het volgende:
[..]
Is die bug van jouw sims 3 game al weg?
Neuh, ik zoek een buddy waar ik over deze game kan praten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee.Hoe zo heb je een oplossing?
Watje.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Avond
[..]
Ja net, hoezo?
Het is echt [ afbeelding ]
Ik woon wel in Zeeland hè.quote:
Ik ben van plan om het hele spel weer eens te deïnstalleren en dan alles er vervolgens weer op zetten om te kijken of dat het probleem oplost. Maar ik heb er nog geen tijd en zin voor gevonden om dat te doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:20 schreef Lithia het volgende:
[..]
Neuh, ik zoek een buddy waar ik over deze game kan praten.[/lonely]
Maar dat is wel een goed idee. Ik ga het een keertje onderzoeken om jou te helpen.
Nouja, kijk maar en zeg maar als het gelukt is.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben van plan om het hele spel weer eens te deïnstalleren en dan alles er vervolgens weer op zetten om te kijken of dat het probleem oplost. Maar ik heb er nog geen tijd en zin voor gevonden om dat te doen.
Kan nog wel een tijdje gaan duren, denk ik voordat ik daar zin in heb.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:13 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nouja, kijk maar en zeg maar als het gelukt is.
Ik heb zelf een keer een bug gehad (een andere) en ik had de hele middag nodig om dat te fixen.
Krijg je daar standaard ijskoffie of icetea geserveerd?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:44 schreef jna het volgende:
[..]
Als ik daar zou werken zouden ze de tyfus kunnen krijgen. Zelfbediening
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt niet uit.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan nog wel een tijdje gaan duren, denk ik voordat ik daar zin in heb.
Ik had vanmorgen weer gratis koffie. Love the NSquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:51 schreef jna het volgende:
Wifi trein van den haag naar amsterdam. Love the NS
Mensen die geen koffie drinken worden rassisties gediskwalificeertquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen weer gratis koffie. Love the NS
Mensen die ook geen thee of koffie lustenquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:00 schreef jna het volgende:
[..]
Mensen die geen koffie drinken worden rassisties gediskwalificeert
Mensen die niks kunnen zonder cafeïnequote:Op woensdag 8 februari 2012 12:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mensen die ook geen thee of koffie lusten
Ja, die zijn ook welquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:10 schreef jna het volgende:
[..]
Mensen die niks kunnen zonder cafeïne
Whehequote:
Geen tijd voor.quote:
Dan valt Dean niet op als hij mee veegt, hij draagt altijd een legerbroek.quote:
Tristan van Vliet droeg dat ook..........quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:38 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dan valt Dean niet op als hij mee veegt, hij draagt altijd een legerbroek.
Dean valt wel op, want Dean is de enige met een korte legerbroek.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:38 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dan valt Dean niet op als hij mee veegt, hij draagt altijd een legerbroek.
Jij denkt er zeker makkelijk vanaf te komen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:42 schreef Lithia het volgende:
Om de 10 secc. niezen... ik denk dat ikk zo sterf
Oh, ik heb een lijstje van redenen om het niet te doen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:59 schreef jna het volgende:
[..]
Jij denkt er zeker makkelijk vanaf te komen?Gewoon vegen!
Inderdaad. Komkommertijd ofzoquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:05 schreef jna het volgende:
Oh vanavond is die vergadering van de Rayonhoofden weer, ben benieuwd hoeveel cameraploegen er voor een dichte deur live gaan staan wachten
Precies. En nu is er aan nieuws toch geen gebrekquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:18 schreef Lithia het volgende:
Dat is nieuws wanneer er weinig andere nieuws te melden is.
Okéquote:Ik ga al weg voordat er weer een discussie komt.
Tristan van der Vlisquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Tristan van Vliet droeg dat ook..........
Ohh, nu snap ik het.quote:
quote:
Hoi!quote:
Mooi, kan het nu warmer en lente worden.quote:
lentequote:Op woensdag 8 februari 2012 20:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mooi, kan het nu warmer en lente worden.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Klopt. Heb m'n enkel glas laten vervangenPrima zo.
Alles beter dan deze pokkezooiquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben een beetje bang dat onze zomer weer bestaat uit regen en regen.
Hetzelfde weer als nu alleen dan 30 graden warmer en wat minder wind.quote:
Winter ftw. Ik vind het wel lekker.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:22 schreef Isdatzo het volgende:
Ik zie 't wel weer 3 maanden herfst worden voordat het rokjes-weer zich aandoet.
Doe mij dan maar eckte eckte winter.
Het weer is prima inderdaad, maar het is koud. En ik haat kouquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Weet je hoe'n chill weer het was vandaag?
Wij snappen elkaar.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Winter ftw. Ik vind het wel lekker.
Rokjesmeisjes moeten nog maar even binnenblijven, dan kom ik wel gewoon langs af en toe
Kou kan je wat aan doen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Het weer is prima inderdaad, maar het is koud. En ik haat kou
Hahaha.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Boks.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dit.... Misschien hoeven die meisjes niet zo, maar rokjes en jurkjes zijn leukquote:
Ja... Morgen maar weer eens doenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:49 schreef Lithia het volgende:
Rokjes worden nu ook wel gedragen, alleen met tig lagen eronder.
Doen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja... Morgen maar weer eens doen
Pan's Labyrinth heb ik wel gezien en Daedalus's Labyrinth was in God of War 3.quote:
Labyrint op NL2 :pquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:00 schreef Lithia het volgende:
[..]
Doen.
[..]
Pan's Labyrinth heb ik wel gezien en Daedalus's Labyrinth was in God of War 3.
Kan momenteel geen tv kijken.quote:
Idd.quote:
Het is vandaag de warmste dag sinds een week ofzoquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Avond
Wat was het koud vanmorgen zeg. [ afbeelding ]
Gedaan! Was gelukkig niet al te koudquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:00 schreef Lithia het volgende:
[..]
Doen.
[..]
Pan's Labyrinth heb ik wel gezien en Daedalus's Labyrinth was in God of War 3.
de auto's waren anders wel wit.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:39 schreef jna het volgende:
[..]
Het is vandaag de warmste dag sinds een week ofzo
Ja en het ijs in Friesland is zwart.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
de auto's waren anders wel wit.
Volgens mij is het dan zelfs minder koud. Kouder = droger, droger = geen witte auto. Toch?quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
de auto's waren anders wel wit.
Kouder hoeft niet droger te zijn, maar het is wel zo dat warme lucht meer vocht kán bevatten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij is het dan zelfs minder koud. Kouder = droger, droger = geen witte auto. Toch?
Ja, viel mee inderdaad.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Gedaan! Was gelukkig niet al te koud
Uitstraling?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kouder hoeft niet droger te zijn, maar het is wel zo dat warme lucht meer vocht kán bevatten.
De korte uitleg waarom je moet krabben: door uitstraling koelt de auto sneller af dan de omgeving, hierdoor krijg je condensvorming en als het koud genoeg is krijg je dan natuurlijk ijs.
Omdat de auto sneller afkoelt dan de lucht kan het dus ook voorkomen dat er al ijsvorming optreedt met een luchttemperatuur ruim boven 0.
Pics?quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Gedaan! Was gelukkig niet al te koud
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, daarom koelt een opel corsa bijvoorbeeld veel sneller af dan een vw golf.
Zo waar.quote:
hihihihihihihiquote:
Niet hatenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:15 schreef Lithia het volgende:
Àlsof alleen die Fernandes SC kan genieten van een mooi stuk vlees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:20 schreef jna het volgende:
[..]
Niet hatenIk volgde het topic al toen het nog in KLB was, alleen post ik sindsdien niet meer. Er is wel leuke eyecandy daar, dus het blijft in MyAt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Schijnbaar niet...quote:
Hebben die Frieslanders (behalve Dean) daar ook geveegd?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:47 schreef Bravebart het volgende:
Wtf, er ligt 0 sneeuw meer in Hengelo
Wat cool.quote:
Het zou me niks verbazen, de lullen!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:48 schreef jna het volgende:
[..]
Hebben die Frieslanders (behalve Dean) daar ook geveegd?
In het pittoreske achterhoek ligt ook geen sneeuw meer.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen, de lullen!
Nou hier wel. KUTLEVEN!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
In het pittoreske achterhoek ligt ook geen sneeuw meer.
Heb je goed gedaan dan want ik heb er in m'n hele leven pas 5 ofzo gezienquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:25 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb vanmiddag in Den Haag voor het eerst een boerka in het wild gespot.
Bij foto konijnenberg?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:33 schreef Isdatzo het volgende:
Boerkapatrol, jwz.
Nee, afspraak daar en meteen ff een lens die gefixt moet daar gedropt voor reparatie.
Homoooooooquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
AvondWEEEEEEEEEKEEEEEEEEENNNNNNNNDDDD
Ik wil stuur- en versnellingspookverwarming.
Liefde!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
In het pittoreske achterhoek ligt ook geen sneeuw meer.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:54 schreef jna het volgende:
Noooooooo FML. Huishoudbeurs komt weer. Treinen vol met vrouwen met hippe kapsels die met letterlijk 8 tassen lopen omdat het gratis is. Kuthoeren!
ik ook.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:49 schreef Isdatzo het volgende:
Watje, ik had vandaag gewoon de airco aan in de auto.
Heb je die reclame gezien op tv? van de Huishoudbeurs?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:54 schreef jna het volgende:
Noooooooo FML. Huishoudbeurs komt weer. Treinen vol met vrouwen met hippe kapsels die met letterlijk 8 tassen lopen omdat het gratis is. Kuthoeren!
Alleen het einde met de data. Toen kwam ik er achterquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:33 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Heb je die reclame gezien op tv? van de Huishoudbeurs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |