Bij ons werd dat wel behoorlijk gecontroleerdquote:Op maandag 6 februari 2012 20:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uit het lab, duhIn opslaghokken valt eentje meer of minder niet zo op
Nja, truequote:Nou paracetamol is als student best handig
Practicum mdma maken is toch veel leerzamerquote:Tevens was het een practicum, dus we moesten wel
Staat genoteerd.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:30 schreef Bravebart het volgende:
Maar ff voor de goeie orde, wasn't me met die garagebox
Oh ja bij ons ook, maar tijdens stage had ik m'n eigen project, dus ik kon zo overal binnenlopenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bij ons werd dat wel behoorlijk gecontroleerd. Oneerlijk
.
[..]
Nja, true.
[..]
Practicum mdma maken is toch veel leerzamer.
quote:
Gemeen.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh ja bij ons ook, maar tijdens stage had ik m'n eigen project, dus ik kon zo overal binnenlopen
Ja chemicaliën is een ander verhaalquote:Op maandag 6 februari 2012 20:37 schreef Isdatzo het volgende:
Waar blijft mijn 2 kilo oxaalzuur eigenlijk bartje?
Nee voor in de thee.quote:
Ja weet ik, maar 2 kilo 30 euro.. fuck dat man. Ik ben een arme student jw.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:55 schreef Bravebart het volgende:
http://www.politoeren.com/contents/nl/d40_Oxaalzuur.html
Hier Isdatzo!
Ik ook, kutleven.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:11 schreef jna het volgende:
[..]
Morgen om 07.00 sta ik bij de tramhalte. Ik ga nu al dood van binnen.
We zouden elkaar kunnen ondersteunen via whatsapp, maar dan moet ik m'n handen uit m'n zakken halen.quote:
muts op, handschoenen aan, jas goed dicht en er is niets aan de hand.quote:
Ik ook. Zal je zien dat alles goed gaat en ik 40 minuten te vroeg benquote:Op maandag 6 februari 2012 22:12 schreef Milou__ het volgende:
Ik ga ook nog eens een trein eerder, omdat NS.
Ja, maar in de trein is het altijd minstens 20 graden.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:13 schreef jna het volgende:
[..]
We zouden elkaar kunnen ondersteunen via whatsapp, maar dan moet ik m'n handen uit m'n zakken halen.
Het is wel droog, dus in feite kan je gewoon gaan BBQ'enquote:Op maandag 6 februari 2012 22:14 schreef Bravebart het volgende:
Is het al lente?
Vorig jaar was ik in maart al aan het BBQ-en
Ja, maar dat duurt ook nog 3 weken.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:14 schreef Bravebart het volgende:
Is het al lente?
Jawel want voeten...quote:Op maandag 6 februari 2012 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
muts op, handschoenen aan, jas goed dicht en er is niets aan de hand.
December 2010 jungs, in 35 cm sneeuw aan de BBQ.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:14 schreef Bravebart het volgende:
Is het al lente?
Bij de eerste sneeuwval BBQ-en FTWquote:Op maandag 6 februari 2012 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is wel droog, dus in feite kan je gewoon gaan BBQ'en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |