Ja hoorquote:
Vorige week wilde jij ze opeens niet meer kennenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja hoor
Met Joppie en Shining in UB bijvoorbeeld
Gebbetje gekkie!quote:Op maandag 6 februari 2012 19:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vorige week wilde jij ze opeens niet meer kennen
Geregeld.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:17 schreef loecje het volgende:
[..]
als jij nu ook eens langs komt, dan is de minimeet al iets minder mini
Daarom maatschappelijk, sociaal en dienstverlenend. En juridisch.quote:
Ook nog wel eens met Fems wat gedronken hoor.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:21 schreef Luco het volgende:
Ik blijk met Loecje te hebben gebabbeld en geschaatst. Loecje had al van alles door en vertelde mij niks waardoor ik er rond een uur of 7 pas achter kwam een heuze Minimeet te hebben gehad!
Jatog braddahquote:Op maandag 6 februari 2012 22:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daarom maatschappelijk, sociaal en dienstverlenend. En juridisch.
ik zag het ook pas door door die foto die je poste.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:21 schreef Luco het volgende:
Ik blijk met Loecje te hebben gebabbeld en geschaatst. Loecje had al van alles door en vertelde mij niks waardoor ik er rond een uur of 7 pas achter kwam een heuze Minimeet te hebben gehad!
Challenge accepted!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:22 schreef Catch22- het volgende:
Ik ga sowieso Luco een keer hard inmaken met Fifa!
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:34 schreef andre347 het volgende:
Waar kun je het beste schaatsen in Groningen? Natuurijs graag
Hamburgerstraat ligt er ook mooi bij.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:40 schreef Catch22- het volgende:
Noorderplantsoen lag er leuk bij. Op de gracht bij de A ook wel.
http://maps.google.com/ma(...)002779,0.006968&z=18
of het benouilleplein
http://maps.google.com/ma(...)011111,0.027874&z=18
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:40 schreef Catch22- het volgende:
Noorderplantsoen lag er leuk bij. Op de gracht bij de A ook wel.
http://maps.google.com/ma(...)002779,0.006968&z=18
of het benouilleplein
http://maps.google.com/ma(...)011111,0.027874&z=18
Bedankt. Ik zal vanmiddag wel even door de stad fietsen met mijn schaatsen achterop!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:44 schreef Luco het volgende:
[..]
[..]
Hamburgerstraat ligt er ook mooi bij.
http://g.co/maps/dk3x5
Heb er 20 minuten geschaatst, van ongeveer half 8 tot 10 voor 8. Toen kreeg ik het koudquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:03 schreef Catch22- het volgende:
ga je daar bij de containers luco? mijn meisje wil zo ook schaatsen
-enquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:12 schreef Telecaster het volgende:
Evenzogoed: koud buiten.
(Ik val in herhalingen.)
Poeheee drie dingen. Goeiemorgen!quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:23 schreef Luco het volgende:
Druk dagje. Eerst aan m'n verslag werken, dan hoorcollege en vervolgens nog eens werken.
0900-1300 verslag,quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:57 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Poeheee drie dingen. Goeiemorgen!
Zondag dooiaanval, geen Elfstedentocht dus?
Gavin deGraw, kan je niet lezen?quote:
Dat is een of andere derderangs B-artiest. Staat op de lijst nog onder Dries Roelvinkquote:
Dries zat gisteren te kankeren op Frans Bauer. Volgens mij gaan we die binnenkort in Bananasplit zien.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is een of andere derderangs B-artiest. Staat op de lijst nog onder Dries Roelvink
Jij valt dan ook in de doelgroep van onderstaande eindbazenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:55 schreef Renesite het volgende:
Mijntes wel.
Heb nu steeds Hot Chelle Rae en Ed Sheeran
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:57 schreef Luco het volgende:
[..]
Jij valt dan ook in de doelgroep van onderstaande eindbazen
[ afbeelding ]
No pun intended
Klopt, je eigen muzieksmaak slecht vinden is ook wat gek.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:59 schreef Renesite het volgende:
[..]DISCRIMINATIE VAN DE BOVENSTE PLANK!
maar ik vind mijn muzieksmaak niet slecht.
http://www.last.fm/user/renroz
You were saying?quote:[...]
3 Coldplay 437
4 Jack Johnson 400
[...]
6 Racoon 340
[...]
18 Black Eyed Peas 206
Your musical compatibility with renroz is SUPERquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:59 schreef Renesite het volgende:
Jij bent ook een meisje.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:02 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Your musical compatibility with renroz is SUPER
Super nice
Vind die laatste CD van Black Eyed tof. Maar is ook een bloedende wond van zomervakantie twee jaar geledenquote:
Boeiendquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb mijn eigen muziek op #5 staan in mijn all-time charts, met 260 plays.
True. Mijn chart is sowieso heel breed. In mijn top 5 staan John Mayer, Children of Bodom en France Gall.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:06 schreef Luco het volgende:
[..]
Boeiend.
Jezabels is overigens hele fijne muziek. Komen morgen bij Roos op 3voor12 bij 3FM langs!
Nieuwste M83 heeft sowieso de bazenplaat Midnight City. Raconte-Moi Une Histoire vind ik ook gaaf. My tears are becoming a sea is ook lekker. Al is M83 meer achtergrondmuziek voor mij (Op Midnight City na)quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind het jammer dat ik mijn playcount heb gereset in 2010.
Maar Ellie Goulding is awesome. En vond het nieuwste album van M83 wat tegenvallen.
leuk plekje wel, alleen de huidige bewoners hebben het te modern ingericht. En zo zijn er meer zaken die je nog aan moet pakken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:06 schreef Renesite het volgende:
Geezers!!!
http://www.funda.nl/koop/(...)ngel-7/omschrijving/![]()
!!!
Ed Sheeranquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:55 schreef Renesite het volgende:
Mijntes wel.
Heb nu steeds Hot Chelle Rae en Ed Sheeran
Ik ga morgen weer schaatsen denk ik. Bernoulliplein of bij die containers net als de vorige keer. Keer biertjes doen met een groep ben ik ook wel bij!quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:03 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Ik wil eens iemand meeten van deze mensen. Catch sowieso, wanneer is er een meet.
Catch heeft mij een soort van uitgedaagd.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:09 schreef Inkomen het volgende:
Was er niet iets met een Fifa-uitdaging nog
Ik zit nog bij '06, maar het went wel.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:12 schreef Luco het volgende:
Terwijl ik dat spel 1x per maand doe ofzo
Kan bij mij thuis, geen probleem, buiten het gebrek aan de nieuwe edities van het spelquote:
Vrouwen en anderen ook gewoon welkom.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:23 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Een fifameet. Is dat alleen voor de mannen ofzo.
Catch moet zn Xbox met fifa dan dus meenemen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:40 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Kan bij mij thuis, geen probleem, buiten het gebrek aan de nieuwe edities van het spel.
[..]
Vrouwen en anderen ook gewoon welkom.
Xbox reeds voorzien, dus alleen spel is nodig. Staan nog een Gamecube en een PS1 klaar voor oudere versies.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:42 schreef Luco het volgende:
[..]
Catch moet zn Xbox met fifa dan dus meenemen.
Very high en...quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:03 schreef Luco het volgende:
Dan ook maar patsen.
http://www.last.fm/user/LucoBucket/charts
Overigens mag je de nummer 1 negeren. Hebben veel mixtapes die uit 40 tracks bestaan. Zet het regelmatig op op feestjes dus die playcounts moet ik eigenlijk negeren.
Low.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:59 schreef Renesite het volgende:
Snesquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:43 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Staan nog een Gamecube en een PS1 klaar voor oudere versies.
ook welkom zonder fifa te spelen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:40 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Kan bij mij thuis, geen probleem, buiten het gebrek aan de nieuwe edities van het spel.
[..]
Vrouwen en anderen ook gewoon welkom.
Tuurlijkquote:Op donderdag 9 februari 2012 04:00 schreef loecje het volgende:
[..]
ook welkom zonder fifa te spelen?
Neehoor, jij mag ook komen!quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:23 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Een fifameet. Is dat alleen voor de mannen ofzo.
Beamer?quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Neehoor, jij mag ook komen!
Bij mij is de beste locatie, denk niet dat iemand mijn schermgrootte overtreft(100" )
Music you have in common includes Gers Pardoel, Gotye, Racoon, Hot Chelle Rae and Anouk.
Ik luister nooit naar Anouk en weet niet eens wie Hot Chelle Rae is
Ok, locatie is dus bekend.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:48 schreef Luco het volgende:
... Ik ben weer eens totaal niet productief vandaag.
Het gaat rond.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:48 schreef Luco het volgende:
... Ik ben weer eens totaal niet productief vandaag.
Dat moest peper voorstellenquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:53 schreef Luco het volgende:
Koffie is valsspelen. Ik moet m'n verslag aanpassen etc en ik schiet gewoon maar niet op. Kom niet uit dingen en dan zakt m'n motivatie direct weg
maar anders kan je straks niet meer schaatsenquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:53 schreef Luco het volgende:
Koffie is valsspelen. Ik moet m'n verslag aanpassen etc en ik schiet gewoon maar niet op. Kom niet uit dingen en dan zakt m'n motivatie direct weg
quote:
Schaatsen ga ik sowieso wel doen. Bernoulliplein vandaag denk ik. Ook bij?quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:08 schreef loecje het volgende:
[..]
maar anders kan je straks niet meer schaatsen
verder gaat het hier net zo sloom, ik kom net mn bed uit zetten
Standaard koffie uit grote kannen is niet te zuipen... Espresso/Ristrettoquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb al koffie gedronken en overleg gehad en nu even de notulen verwerken en een plannetje schrijven die hopelijk tot een geaccepteerde offerte leidt, waarmee ik dan officieel mijn eerste project als eenmanszaak begin.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:12 schreef Luco het volgende:
[..]
Standaard koffie uit grote kannen is niet te zuipen... Espresso/Ristretto
Die bakken vind ik dus ook niet te zuipenquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zowel thuis als op de zaakLekkerrr
is bernoulliplein beter?quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:12 schreef Luco het volgende:
[..]
Schaatsen ga ik sowieso wel doen. Bernoulliplein vandaag denk ik. Ook bij?
M'n ouders kopen goede bonen (Italiaanse moeder, dan moet dat welquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:24 schreef Catch22- het volgende:
Als je daar goede bonen ingooit heb je gewoon goede koffie hoor. Met huismerkprut wordt t niets.
Groter, drukker.quote:
Ik heb koffie gehad uit zo'n Italiaans ijzeren ding die op het vuur moet zetten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:12 schreef Luco het volgende:
[..]. Zie hier een voorbeeld van mijn scherpte vandaag.
[..]
Schaatsen ga ik sowieso wel doen. Bernoulliplein vandaag denk ik. Ook bij?
[..]
Standaard koffie uit grote kannen is niet te zuipen... Espresso/Ristretto
Duurt mij te lang en is mij teveel werkquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb koffie gehad uit zo'n Italiaans ijzeren ding die op het vuur moet zetten.
Wellicht. Als ik hier een espresso mee maak is die lekker op smaak.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:25 schreef Luco het volgende:
[..]
M'n ouders kopen goede bonen (Italiaanse moeder, dan moet dat wel). Kan ook aan de hoeveelheid water die ze erbij doen liggen etc.
Je zal niet de enige zijnquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:26 schreef loecje het volgende:
[..]
owje, daar valt het dan helemaal op dat ik niet kan schaatsen.
Ik was bij iemand op bezoek dus meer werk dan het daadwerkelijke opdrinken was het niet echt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Duurt mij te lang en is mij teveel werk
[..]
Wellicht. Als ik hier een espresso mee maak is die lekker op smaak.
Daar kun je best letterlijke solide koffie mee zetten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb koffie gehad uit zo'n Italiaans ijzeren ding die op het vuur moet zetten.
Dat overtref ik inderdaad nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 09:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Neehoor, jij mag ook komen!
Bij mij is de beste locatie, denk niet dat iemand mijn schermgrootte overtreft(100" )
Music you have in common includes Gers Pardoel, Gotye, Racoon, Hot Chelle Rae and Anouk.
Ik luister nooit naar Anouk en weet niet eens wie Hot Chelle Rae is
Nee, een Vibiemme maler klinkt als een bijzonder soort vibrator.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:32 schreef Saisai het volgende:
Ik heb een Vibiemme maler en espresso apparaat.
[ afbeelding ]
dat is op zich wel chill, maar een 'echt' espressoapparaat heeft 30+ minuten nodig om op temperatuur te komen en die tijd heb ik 's ochtends nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:59 schreef Saisai het volgende:
Ik heb horeca apparatuur staan.. niet echt klein
Ik hoef geen kingsize espresso apparaat staan voor iets wat ik als een luxe-drankje beschouw en sporadisch drink. Al krijg ik er nu wel trek in en ga ik straks even bij Doppio ofzo langs (Of zijn er betere koffietentjes in Groningen?)quote:
Die hipheid ben ik ook niet fan van hoor, maar kon simpelweg geen andere koffietoko bedenken waar koffie het hoofdproduct is.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:25 schreef Catch22- het volgende:
Mr Mofongo'snaast lekkere koffie heerlijke tosti's.
Ik hou zelf niet zo van die "commerciele" amerikaanse gestylede koffieketens.
De Simon Levelt-afhaaltent? Schuin tegenover hun winkel, Zwanestraat ofzo...quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:34 schreef Luco het volgende:
[..]
Die hipheid ben ik ook niet fan van hoor, maar kon simpelweg geen andere koffietoko bedenken waar koffie het hoofdproduct is.
Ik ook geen 'echte' italiaanse. Maargoed; mijn apparaat met Miscela d'Oro bonen is 14.gifquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:34 schreef Luco het volgende:
[..]
Die hipheid ben ik ook niet fan van hoor, maar kon simpelweg geen andere koffietoko bedenken waar koffie het hoofdproduct is.
Simon Leveltquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
De Simon Levelt-afhaaltent? Schuin tegenover hun winkel, Zwanestraat ofzo...
Valt wel mee. Die van mij heeft 1 groep, duurt zo'n 10 á 15 minuten. Tegen de tijd dat je mascara goed zit en je broodje gesmeerd is, is die klaar.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat is op zich wel chill, maar een 'echt' espressoapparaat heeft 30+ minuten nodig om op temperatuur te komen en die tijd heb ik 's ochtends niet
je hebt een Senseo?quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:10 schreef Catch22- het volgende:
Ik eet niet 's ochtendsEn mijn mascara, sja...
Gaan de zaken zo goed dan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:26 schreef welkominspace het volgende:
ben beveiligingsadviseur en nu is het wel tijd voor een serieus kantoor op een A locatie vind ik
heb een nieuw product ontwikkeld dat met de juiste marketing zeker z'n vruchten gaat afwerpenquote:
O ja, die is ook primaquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:13 schreef Catch22- het volgende:
nee hij staat hierboven lieverd
die is met een minuutje warm.
volgens mij zag ik je toen wel trouwens. Je was alleen met een zwarte jas pirouettes aan het maken, kan dat?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:37 schreef Luco het volgende:
Ijs op het Bernoulliplein is kut trouwens.; (
klopt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:37 schreef Luco het volgende:
Ijs op het Bernoulliplein is kut trouwens.; (
Nu niet meerquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:37 schreef Luco het volgende:
Anyway, gaan er zo nog mensen schaatsen?
Niet gehaald. Super balen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:38 schreef Catch22- het volgende:
[..]
volgens mij zag ik je toen wel trouwens. Je was alleen met een zwarte jas pirouettes aan het maken, kan dat?
ahw *knuffelt*quote:
Vetquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:07 schreef welkominspace het volgende:
de vijvers hier in oosterpark zijn trouwens op dit moment ook schaatsbanen, net als de binnenring
Dit was acoustisch en zo gaaf! Al zit er bij mij ook een lading herinneringen en emoties aan vast.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:35 schreef Catch22- het volgende:
Als t op 3fm is vind ik t niet nooit tof. tenzij hiphip
Moet je ook niet ipv te leren te veel tijd besteden aan het bedreigen van andere FOK!kersquote:
Had ik ook last van eergisteren. In je mobiele browser cookies en cache wissen hielp.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:11 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom mijn mobiele versie van Fok! het niet doet? Eerst kreeg ik mijn actives zonder htlm enzo te zien. En nu zie ik het normaal (na uit en inloggen) maar nu refresht 'ie topics niet meer.. De laatste reactie in dit topic was die van René op pagina 1..
Gelukt! Thanks.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:20 schreef Luco het volgende:
[..]
Had ik ook last van eergisteren. In je mobiele browser cookies en cache wissen hielp.
Ik moet bekennen er nooit te zijn geweest op een zaterdag, maar ik verwacht er een Shadrak/Pakhuis/Kar/Warhol combinatie.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:19 schreef ralfseltje het volgende:
Kwa muziek/publiek dat er komt, of heeft een 'uitgaansavond' sowieso jullie interesse niet?
Ik ga al niet veel uit, maar de Vera is nogal Alto, ook qua muziek (3FM publiek, zo zie ik het) en dat is sowieso mijn ding niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:19 schreef ralfseltje het volgende:
Kwa muziek/publiek dat er komt, of heeft een 'uitgaansavond' sowieso jullie interesse niet?
Mijn tofste optreden ooit was in de Schouwburg van Nijmegenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:48 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik ga al niet veel uit, maar de Vera is nogal Alto, ook qua muziek (3FM publiek, zo zie ik het) en dat is sowieso mijn ding niet.
Alhoewel, ik heb daar wel het ALLERVETSTE optreden ooit meegemaakt. Kubus, Sticks en Jawat, het dak ging er af!
Ik kan me het dus heel goed voorstellen (al lijkt 4000 me aan de hoge kant). Maar je hebt zoveel manieren hoe je met elkaar aan de praat raakt tijdens het reizen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Goh, leuk.Ik hoorde laatst nog dat er iets van 4000 relaties per jaar ontstaan in de trein, kon me daar nooit zoveel bij voorstellen. Dit is de eerste keer dat ik hoor/lees dat het iemand overkomt.
Ik lees en hoor altijd verhalen over mensen die nooit de ballen hebben om daadwerkelijk iemand aan te spreken als ze al een tijdje oogcontact hebben. Het wordt nog leuker als ze vervolgens via 1 of andere website alsnog contact proberen te zoeken (treinflirt dacht ik?)quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Goh, leuk.Ik hoorde laatst nog dat er iets van 4000 relaties per jaar ontstaan in de trein, kon me daar nooit zoveel bij voorstellen. Dit is de eerste keer dat ik hoor/lees dat het iemand overkomt.
Vorig weekend, was dat tijdens al die problemen? Dan heb je zeker wat om over te praten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:19 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik kan me het dus heel goed voorstellen (al lijkt 4000 me aan de hoge kant). Maar je hebt zoveel manieren hoe je met elkaar aan de praat raakt tijdens het reizen.
Bekend verhaal en ongegrond. Want mooie vrouwen + korte rokjes, intensiever dan mensen denken (veel kort sprint werk) en zo kan ik nog wel even door gaanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:15 schreef Catch22- het volgende:
Jij doet aan korfbal? Hoor je ook niet vaak meer.
Zoek het RickoKun grapje
Lekker zesjes draaien, leuk man!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:46 schreef Luco het volgende:
[..]
Bekend verhaal en ongegrond. Want mooie vrouwen + korte rokjes, intensiever dan mensen denken (veel kort sprint werk) en zo kan ik nog wel even door gaan
Nou. En bedankt he!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:47 schreef Luco het volgende:
En er komt me nu toch een trol tegenover me zitten. Daar ga ik dus mooi niet mee praten
Nee. Ik ga zo al.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:16 schreef ralfseltje het volgende:
Komen jullie hier wel eens op zaterdag in Vera? En waarom (niet)?
Heb ik weer een fokker ontmoetquote:
Dat zou betekenen dat je er 3 in 1 week hebt gezien. Goed bezigquote:
sinds er zoiets is als internet in de trein merk ik dat je veel minder makkelijk met anderen in contact komt. iedereen is druk met telefoon/laptop.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Yup. Wegens, hoe origineel, muziek en bier.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:16 schreef ralfseltje het volgende:
Komen jullie hier wel eens op zaterdag in Vera? En waarom (niet)?
Diepenring is grachtquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:20 schreef Catch22- het volgende:
tisda? de gracht is schaatsbaar. inc standjes met drank en muziek
Ik ookquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:59 schreef ShiningStar het volgende:
Zo, mooi huisfeestje gehad vannacht
NEEEEEEE!!! Ik ben een muurbloempjequote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:34 schreef ShiningStar het volgende:
[..]nog een beetje pasjes gemaakt dan?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker gezallig! Ik heb een onbeperkt drinken feest maar ga lekker aan de cooooolaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kaarten, chocoladefondue. Ook gezallig.
Hip!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:49 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Zeker gezallig! Ik heb een onbeperkt drinken feest maar ga lekker aan de cooooola
Kusje op je Kut is dat voluit toch?quote:
ik ben nog n00b hequote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:12 schreef Catch22- het volgende:
als iemand geen trol is ben jij t wel pop <3
Ja. En ik vind jouw opmerking zeer zeer zeer denigrerend.quote:
Alleen die automatenkoffie.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:11 schreef Mrjolyn_ het volgende:
KPN de borg is echt wel een super chill en luxe gebouw :p
quote:
Luilakquote:Op zondag 12 februari 2012 11:52 schreef Inkomen het volgende:
Nog een reden om niet van de bank af te komen.
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Het is hier alweer opgehouden...
Er schaatst hier net iemand langs met een kinderwagen.Zo leuk, die schaatsende mensen overal.
Trein vanuit Leer zat ook stampensvol bij vertrek daar al. Is heel Nederland massaal hun thuis ontvlucht ofzo?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:58 schreef Luco het volgende:
Trein is weer gezellig vol, mensen bij elkaar op schoot en zo. Nog maar een uur te gaan en dan ben ik gelukkig weer in Groningen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |