Je geeft niet eens een reactie op mijn dikke fout in die zin?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:50 schreef twi het volgende:
[..]
Nu ik verkouden ben he? Mijn stem is pure seks.
niet zoveel last van, ik kan goed vullenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij seks met vrouwen zou ik toch een piemel missen denk ik.
Prik er twee gaatjes in en zet die meteen op der hoofd.quote:
Je was gewoon van slag, omdat je wist dat ik het over mijn stem ging hebben.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je geeft niet eens een reactie op mijn dikke fout in die zin?
was je krakende man niet expres?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je geeft niet eens een reactie op mijn dikke fout in die zin?
Tja, dat zou wel kut zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet zoveel last van, ik kan goed vullen
je zult maar met een man naar bed gaan en dan een piemol moeten missenda's pas wat
Daar wil ik misbruik van maken, odols dan, niet specifiek die van jouquote:Op maandag 6 februari 2012 19:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ontwaak elke ochtend met een odol, dus ja, dat weet ik.
Ik was inderdaad helemaal van slag toen ik dacht aan een geile krakende mannenstemquote:Op maandag 6 februari 2012 19:51 schreef twi het volgende:
[..]
Je was gewoon van slag, omdat je wist dat ik het over mijn stem ging hebben.
Neequote:Op maandag 6 februari 2012 19:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
was je krakende man niet expres?
Niet specifiek?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Daar wil ik misbruik van maken, odols dan, niet specifiek die van jou
Ik ben alleen maar piemels gewend, dus ik weet niet hoe andersquote:Op maandag 6 februari 2012 19:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet zoveel last van, ik kan goed vullen
je zult maar met een man naar bed gaan en dan een piemol moeten missenda's pas wat
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik was inderdaad helemaal van slag toen ik dacht aan eenmijn geile krakende mannenstem
Nee, dan is het in veel gevallen gewoon fuckin' onhandig.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
Als mannen een odol hebben, hebben ze dan ook zin om te neuken of zijn ze niet per se geil ofzo?
Ze zijn niet altijd geil, dat moet je zelf doenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
Als mannen een odol hebben, hebben ze dan ook zin om te neuken of zijn ze niet per se geil ofzo?
He verdorie, ik loop dat soort types altijd net mis.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heloef waar was je zaterdag.
Ik had er hier 1 zitten die bloedgeil was en een lekker ding.
Die had jou graag bereden
mwah, ooit ik ook.. maar het ging eigenlijk best wel vanzelfquote:Op maandag 6 februari 2012 19:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar piemels gewend, dus ik weet niet hoe anders
Ik denk dat het niet uit maakt die ODOLquote:Op maandag 6 februari 2012 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
Nee niet per se.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben dan niet echt geil. Volgens mij is een odol een soort van warmdraaien voor de rest van de dag. Even kijken of alles nog werkt, of er defecten verholpen moeten worden enzo.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |