abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107771035
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 21:24 schreef Iemand91 het volgende:
En gekocht :)

Bij een andere listing op Ebay:

[..]

;(
En nu kijken wie hem als eerst binnen krijgt. Jij krijgt er trouwens nog een leather case bij, mijne is duurder en heeft dat niet :'( .
Zal toch wel chemisch meurende troep zijn :')
  woensdag 8 februari 2012 @ 22:32:30 #152
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_107773262
http://www.buyincoins.com(...)op-product-2026.html iemand ervaring met deze dunne muis

en deze semi game mouse http://www.buyincoins.com(...)pc-product-3508.html

en of andere muizen?

bvd dank

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BAM dit is 3KB
  woensdag 8 februari 2012 @ 23:01:36 #153
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107774936
Geen muizen uit China halen.
Is troep.

Heb zelf ook 2 verschillende maar nee dat doe ik niet meer.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_107776990
Mijn bestelling bij DX staat al 3 weken op dezelfde status. Receive goods of zo. Hoe kan ik DX het beste bereiken, want ik kon geen e-mail adres vinden
pi_107777483
heb 2 muizen uit china, van BIC, die zijn helemaal glad 5 dollar ofzo ze zijn in wit zwart en roze.

de 1e al 2 keer door de kamer gevlogen door vastlopende laptop. Alles weer in elkaar geklikt en werkt nog steeds. Dit is de zwarte. Nadeel: Het matte zwart gaat er een beetje af, maar eronder zit een mooie zwarte glimmende laag.

de 2e is de witte. Nog in perfecte staat.

Hiervoor had ik een ook een logitech draadloos, die had mijn laatste uitbarsting niet overleeft.

Dus ja waarom niet bestellen

Edit: deze zijn t http://www.buyincoins.com(...)op-product-3124.html
  donderdag 9 februari 2012 @ 09:43:47 #157
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_107781656
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 22:32 schreef Loll het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)op-product-2026.html iemand ervaring met deze dunne muis

en deze semi game mouse http://www.buyincoins.com(...)pc-product-3508.html

en of andere muizen?

bvd dank

SPOILER
SPOILER
Lange rant:

1 ervaring met een China muis en dat was direct een reden om er nooit meer een te bestellen. :')

De eerste niet aan beginnen. Geen persoonlijke ervaring maar volgens mij heeft iemand die hier eens geprobeerd en kreeg kramp in z'n handen er van? Kan me alleen niet meer voor de geest halen wie..? Heb het onthouden omdat ik er zelf ook naar zat te kijken. Persoon kreeg kramp in z'n hand vanwege het "te laag" zijn van de muis. Overigens kan je voor dat geld verwachten dat het zware crap plastic zal zijn, aangezien het wederom een schaamteloze kopie model is wat 'geïnspireerd' is op een veel duurdere echte Rapoo muis: http://www.dealextreme.co(...)er-grey-1-x-aa-59780

Het merk Rapoo niet verwarren met Rapeyou btw. :')

Verder zijn gamemuizen altijd maar afwachten. Heb zelf een tijdje terug mijn goeie, betrouwbare logitech game muis na 4 jaar trouwe dienst vervangen door een, voor de budget bewuste gamer sharkoon fireglider:
http://tweakers.net/price(...)ider.html#tab:prices
..welke gewoon hier in NL is gekocht. Kom vervolgens veel China muizen tegen waarbij het ontwerp 'geïnspireerd' lijkt te zijn op deze muis of op bijv. Roccat muizen.

Uiteindelijk blijkt mijn Westerse Sharkoon muis ook niet heel denderend, hij kraakt als je er in knijpt en het plastic voelt flimsy/cheap aan. Weinig feedback van de 2 belangrijkste muis knoppen. En nog durf ik te stellen dat deze scherp geprijste Westerse budgetmuis met gemak 99,9% van de cheape China game muizen zal verslaan. Verder ben ik het 100% eens met Shiz; de enige reden dat ik persoonlijk de Sharkoon niet alsnog vervangen heb door een Logitech gamemuis is omdat ie simpelweg nog niet kapot gegaan is. Tegenwoordig heb je voor 3 tientjes al goeie Logitech game muizen die WEL goed afgewerkt, degelijk en betrouwbaar zijn. Mocht mijn Sharkoon stuk gaan dan komt er gewoon weer Logitech.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  donderdag 9 februari 2012 @ 09:48:00 #158
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_107781761
Heeft iemand toevallig wel eens camera accessoires gezien op een website (viewfinder/ lenzen voor Olympus PEN) en daar toevallig ervaring mee?
pi_107782630
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 09:43 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Lange rant:

1 ervaring met een China muis en dat was direct een reden om er nooit meer een te bestellen. :')

De eerste niet aan beginnen. Geen persoonlijke ervaring maar volgens mij heeft iemand die hier eens geprobeerd en kreeg kramp in z'n handen er van? Kan me alleen niet meer voor de geest halen wie..? Heb het onthouden omdat ik er zelf ook naar zat te kijken. Persoon kreeg kramp in z'n hand vanwege het "te laag" zijn van de muis. Overigens kan je voor dat geld verwachten dat het zware crap plastic zal zijn, aangezien het wederom een schaamteloze kopie model is wat 'geïnspireerd' is op een veel duurdere echte Rapoo muis: http://www.dealextreme.co(...)er-grey-1-x-aa-59780

Jep, dat was ik.
En die muis trok de batterij elke keer zo leeg :')

2e muis die ik uit China kocht was er een waarvan de pointer steeds versprong omdat wss de laser niet goed was :')

Geen muizen meer voor mij uit China :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  donderdag 9 februari 2012 @ 10:44:15 #160
48067 neo2000
pi_107783143
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 10:23 schreef Miniem het volgende:

[..]
2e muis die ik uit China kocht was er een waarvan de pointer steeds versprong omdat wss de laser niet goed was :')

Geen muizen meer voor mij uit China :P
Aha, okay. ;)

Mijn China muisje had datzelfde probleem met de laser. Muiscursor sprong af en toe gewoon all over te place. Verder scherpe slecht afgebraamde plastic randjes langs de knoppen. Na een maand/anderhalve maand maakten contactpinnetjes aan de binnenkant, tegen de batterijen aan al geen goed contact meer.

Tevens had mijn muis een unieke functie: je kon 'm met een kabeltje aan je pc hangen (zat een mini usb aansluiting op) zodat ie oplaadbare batterijen terug op kon laden. Zo werd je wireless mouse een bedrade muis die je kon gebruiken. In theorie ideaal, in praktijk werkte dat neit, want zodra je het kabeltje aansloot om de batts op te laden werd de muis compleet gek. :')

Deze muis dus:
http://www.dealextreme.co(...)-optical-mouse-15402

na 2 maanden bijna niet gebruikt te zijn vanwege bovenstaande mankementen dus een enkeltje kliko.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  donderdag 9 februari 2012 @ 10:44:23 #161
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_107783149
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 21:24 schreef Iemand91 het volgende:
En gekocht :)

Bij een andere listing op Ebay:

[..]

;(
Die heb ik ook!! werkt goed, (zelf voor 10 euro bij Paradigit gekocht :P ) blijft alleen aan staan zolang die aangesloten zit op usb
pi_107784346
Ik heb dan denk ik geluk met mijn muizen, of een beter model :O

batterij heb ik al helemaal geen problemen mee, laser ook prima zoals gezegt.

Als t aan mij ligt zou ik er zo nog 1 bestellen. Maar blijkbaar ben ik meer uitzondering dan regel LOL
pi_107786713
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 23:54 schreef DarkSavior het volgende:
Mijn bestelling bij DX staat al 3 weken op dezelfde status. Receive goods of zo. Hoe kan ik DX het beste bereiken, want ik kon geen e-mail adres vinden
Ik heb een zelfde probleem. Is al een maand geleden en pakketje is nog niet eens ingepakt. Heb ondertussen meerdere klachten gestuurd.

Als je helemaal naar onderen scrolled, dan zie je links "Customer Service" en "Contact Us", rest spreekt voor zich.
pi_107787428
Zoals verwacht, BIC heeft mijn order verstuurd. Binnenkort maar eens naar FocalPrice mailen, begin dichtbij de 40 dagen te komen van mijn order(Sonun+Fiio)
pi_107787714
Ik zit nu op 35 dagen en heb FP dinsdag gemaild.

Reactie:
quote:
Dear Sir/Madam,

Thanks for your message!

<bestellingid> was sent on Jan.5.

Basically it need 7-45 working days to arrive due to bad weather, custom clearances when peak season is coming. Would you pls help us wait for some more days for its arrival if you still don't get it?

Should the package cannot be found in your local post office, please feel free to contact us.

Have a nice day!

Sincerely yours'

sophie
Dus begin volgende week ga ik wel mijn geld terugeisen :).
  donderdag 9 februari 2012 @ 14:25:03 #166
48067 neo2000
pi_107790724
Ja, 't is nu natuurlijk wel een ultieme kut periode.. Chinese feestdagen zodat daar alles langere tijd plat ligt en weer krui[pend op gang komt met een giga achterstand, hier in Nederland beroerde weersomstandigheden, waardoor vrachtwagens langere tijd stil staan, vliegtuigen niet eens mogen opstijgen/landen, schiet natuurlijk niet echt allemaal op. Killing voor de hardcore China shopper. :')
pi_107790792
Ja, ik begrijp het allemaal wel, maar ik heb dik voor het Chinese Nieuwjaar besteld, toen het nog gewoon goed weer was enzo.
  donderdag 9 februari 2012 @ 14:46:32 #168
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_107791397
ok geen china muizen dus :) . Maar gewoon weer een logitech kopen *O*
BAM dit is 3KB
  donderdag 9 februari 2012 @ 15:39:42 #169
261627 sciter
The world is my playground.
pi_107793259
Een deel van mijn order is nu al verstuurd!
  donderdag 9 februari 2012 @ 15:44:08 #170
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_107793410
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:56 schreef Tegan het volgende:
Ik zit nu op 35 dagen en heb FP dinsdag gemaild.

Reactie:

[..]

Dus begin volgende week ga ik wel mijn geld terugeisen :).
Ben ook al meer dan een maand aan het wachten. Zou het aan FP liggen?
pi_107795060
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2012 10:44 schreef makkie88 het volgende:

[..]

Die heb ik ook!! werkt goed, (zelf voor 10 euro bij Paradigit gekocht :P ) blijft alleen aan staan zolang die aangesloten zit op usb
Ah, mooi. :7
Dealextreme heeft is aan het vernieuwen.
pi_107795793
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 15:44 schreef Koen. het volgende:

[..]

Ben ook al meer dan een maand aan het wachten. Zou het aan FP liggen?
Ik vermoed dat het probleem bij onze vrienden van FP ligt, heb bij een aantal webshops iets besteld is allemaal binnen 4 weken aangekomen. Maar 4 orders bij focalprice van meer dan 3/4 weken geleden zijn nog steeds niet aangekomen.

Heb ze al een aantal x gevraagd wat het probleem is maar ze begrijpen het niet, want ze vragen steeds om een ordernummer.

Hopelijk is dit snel verholpen, heb altijd goede ervaringen gehad met FP maar nu gaan ze te ver o|O
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
pi_107796170
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:32 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ah, mooi. :7
Dealextreme heeft is aan het vernieuwen.
Die gele enveloppen :)
pi_107799836
iemand nog een zaklamp tip?
Don't trust anyone else!
Trust me!
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:04:36 #175
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107799920
Mja, leuke vraag, maar...
AA, AAA, 123A, 18650 powered?
Doeleinde?
Flood/spot/focussable?
Lm/reikwijdte voorkeur?
Budget?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')