Zoals ik al zei; je hebt mensen die gaan voor de looks (en dus in dit topic langs komen om te kijken welke namaak Dr Dre dopjes het goedkoopst zijn omdat ze dan meer kans maken beste billenmaatjes te worden met hun basisschool vrindjes) en je hebt mensen die iets kopen vanwege de geluidskwaliteit. En ik zeg basisschool omdat je leesvermogen schijnbaar ook nog niet ver genoeg ontwikkeld is om te lezen dat ik aangeef dat Sennheiser een optie is, naast bijvoorbeeld Koss, Brainwavz of Sonun zoals mensen boven mij ook al zeiden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:53 schreef Wootism het volgende:
Wat dom van je om op basis van de naam je oordeel te verkondigen... En dan nog vervolgens met die spuuglelijke Sennheisers aankomen
Ik reis elke dag met de trein, en zie die Sennheisers regelmatig langskomen. Zijn altijd dezelfde type mensen die die dingen dragen
Oh no they didn't!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:30 schreef thecuriousone het volgende:
Op 24-1 setje van 50 RJ45 stekkertjes met beschermkapjes besteld bij BIC.
Op 29-1 verstuurd
Vandaag ontvangen... had een raar voorgevoel en heb de stekkertjes geteld. Wat blijkt 50 beschermkapjes en 49 stekkertjes
ben dan ook zo'n principiële fuckerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:33 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Oh no they didn't!![]()
Sue those damn bastards!
Kuch niet ontvangen kuchquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:34 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
ben dan ook zo'n principiële fucker
juist is juist
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:36 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wel heel triest om dat te doen als 1 stekkertje mist![]()
Huilie
http://www.yourbrainwavz.com/wheretobuy.htmquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:46 schreef RobertNL het volgende:
Heb ik zin om een MH3 te bestellen, zijn ze niet in stock
Iemand die niks met zijn/haar paar doet?
Die van Iboot lijken me niet zo geweldig.
Qua geluid zijn ze niet zo heul briljant, mist harmonie, warmte en is niet zo vol, imho. De bass en soundstage verder zijn wel fijn, net als de look en feel. Kan ook aan de lack of burn-in liggen dat ze zo lafjes en grot-achtig klinken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ehm.Beide gebruik ik eigenlijk niet/nauwelijks.
Ik moet de B2 wat uurtjes geven eigenlijk, ik heb ze alleen maar een keertje uitgeprobeerd sinds ik ze heb. De HM3 is qua looks erg tof, maar eigenlijk vind ik het geluid wat lafjes en alsof je in een grot zit, op een of andere manier. Had hier iemand een HM5 besteld? Die looks vind ik dan weer niks, maar weet niet hoe 'ie geluidsmatig is.
[..]
lol, hoelang heb je gewacht dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:13 schreef revpolen het volgende:
vandaag weer eens geklaagd bij dinodirect.. en gemeld dat ik paypal inschakel.
kreeg al gelijk doe dat aub niet blabla..
paypal ingeschakeld en binnen 5 minuten mail van dinodirect dat ze waarschrijnlijk deze week nog versturen
Ik, hoe kun je dat nu vergetenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:00 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Qua geluid zijn ze niet zo heul briljant, mist harmonie, warmte en is niet zo vol, imho. De bass en soundstage verder zijn wel fijn, net als de look en feel. Kan ook aan de lack of burn-in liggen dat ze zo lafjes en grot-achtig klinken.
En dat laatste, de HM5, die had iemand toch ook daadwerkelijk besteld? What-up with that?
Zijn referral links van FOK!, zo verdient FOK! toch wat aan de links waar je toch op zou klikken, is al een tijdje zo.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:48 schreef Koen. het volgende:
[..]
Allemaal referral links ;-). Haal is weg!
Totdat ie ontploft, dat heb ik gehad bij een soortgelijke maar dan van de mediamarkt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:37 schreef Vanillax het volgende:
Heb vandaag een leuke USB oplader binnen gekregen van ebay;
http://www.ebay.com/itm/2(...)l2649#ht_3992wt_1348
Net de officiële van apple, maar dan leuk in het roze, ze hebben een aantal kleuren.
Voor die 2 dollar zeker geen miskoop, werkt prima, laad net zo snel op als de officiële.
Hoeft niet te betekenen dat deze dat ook doet..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:39 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Totdat ie ontploft, dat heb ik gehad bij een soortgelijke maar dan van de mediamarkt.
nu 30 dagen.. ( maar heb wel extra betaald voor DHL shipment.. ) dus had ik netzo goed niet kunnen doen..quote:
Gewoon zeggen dat je korting wil op je DHL shipment omdat je zo lang moest wachtenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:20 schreef revpolen het volgende:
[..]
nu 30 dagen.. ( maar heb wel extra betaald voor DHL shipment.. ) dus had ik netzo goed niet kunnen doen..
Die site kende ik nog nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:15 schreef neo2000 het volgende:
[..]
http://www.yourbrainwavz.com/wheretobuy.htm
Via amazon.co.uk verkrijgbaar.
Ik heb persoonlijk besloten nog ff te wachten tot mp4nation ze weer heeft en Raz weer es een actie doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |