kan weinig anders vinden..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:22 schreef MineraalWater het volgende:
Kan je ergens ook een alternatief op de "Eagle Eye Converter" verkrijgen?
Dit is dus een kastje waar je je toetsenbord en muis kan aansluiten zodat je op de PS3 met je muis en keyboard kan spelen.
De Hm3 van de Conradquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:25 schreef Berend. het volgende:
Hmm, welke BRAINWAVZ zijn nu het beste aan te raden? Heb zelf de alpha, tof ding! Alleen wil wel eens wat nieuws.. De beta misschien?
Op tweakers nog niet in ieder geval. Volgens mij is het ook vrij moeilijk zoiets te bevestigen, als je bijv. De hm3's hebt die al ingespeeld zijn klinken deze ook anders dan fonkelnieuwe mc crypts. (vrij lullig gekozen naam overigens)quote:Op zondag 12 februari 2012 08:57 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Is dat al bevestigd dan? Dat de drivers hetzelfde zijn?
Of hij komt met een speciale aanbieding voor GOT/FOK? HM3 heeft mooiere kleurenquote:Op zondag 12 februari 2012 11:10 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Op tweakers nog niet in ieder geval. Volgens mij is het ook vrij moeilijk zoiets te bevestigen, als je bijv. De hm3's hebt die al ingespeeld zijn klinken deze ook anders dan fonkelnieuwe mc crypts. (vrij lullig gekozen naam overigens)
Als het wel zo blijkt te zijn overigens denk ik dat Raz orders voor hm3's uit NL de komende tijd wel kan vergeten.
Dat zal er wel niet in blijken te zitten. Mc crypt/conrad vraagt 15 euro voor die koptelefoons, en je mag er van uit gaan dat daar ook nog een gedeelte winstmarge op zit. De hm3 kost 2 keer zoveel. Kan me ook niet bedenken waarom als blijkt dat het exact dezelfde dingen zijn. M.a.w, brainwavz pakt dan, net als fisher audio, een best wel dikke winst per verkocht exemplaar. Ze/ resellers als mp4nation zullen niet opeens met korting gaan stooien als ze "door de mand vallen" op zo'n manier denk ik, zeker niet gezien o.a. De hm3 al tijden moeilijk leverbaar is. En door de mand vallen bedoel ik niet negatief, het rebranden en een product als iets exclusiefs slijten terwijl het dat misschien helemaal niet is, is al zo oud als de weg naar kralingen natuurlijk.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:14 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Of hij komt met een speciale aanbieding voor GOT/FOK? HM3 heeft mooiere kleuren
Inderdaad, maar hopen mag tochquote:Op zondag 12 februari 2012 11:27 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dat zal er wel niet in blijken te zitten.
Conrad pakt de meeste marge bij deze doppen verwacht ik, maar MC crypt zal vast ook nog wat over willen houden.quote:Mc crypt/conrad vraagt 15 euro voor die koptelefoons, en je mag er van uit gaan dat daar ook nog een gedeelte winstmarge op zit.
Als je het leuk doet zeurt niemand het gevoel wat je bij Brainwavz krijgt (zonder dat je weet dat het een rebrand is), heb je bij Yoga zelf niet. Marketing = allquote:De hm3 kost 2 keer zoveel. Kan me ook niet bedenken waarom als blijkt dat het exact dezelfde dingen zijn. M.a.w, brainwavz pakt dan, net als fisher audio, een best wel dikke winst per verkocht exemplaar. Ze/ resellers als mp4nation zullen niet opeens met korting gaan stooien als ze "door de mand vallen" op zo'n manier denk ik, zeker niet gezien o.a. De hm3 al tijden moeilijk leverbaar is. En door de mand vallen bedoel ik niet negatief, het rebranden en een product als iets exclusiefs slijten terwijl het dat misschien helemaal niet is, is al zo oud als de weg naar kralingen natuurlijk.
Ga uit van 3 maandenquote:Op zondag 12 februari 2012 12:10 schreef KennyMcormick het volgende:
Is priceangels.com een beetje goed? want ik heb daar oordopjes besteld
en ik vroeg me af hoelang het dan zou duren
hoelang duurde het bij jou dan?quote:Op zondag 12 februari 2012 12:14 schreef Loll het volgende:
priceangels.com is samen met bic mijn favo shop kwa verzending.
Ik hoop met je mee, vind ze stiekum toch wat sleeker ogen dan de mccrypts.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Inderdaad, maar hopen mag toch?
[..]
Conrad pakt de meeste marge bij deze doppen verwacht ik, maar MC crypt zal vast ook nog wat over willen houden.
[..]
Als je het leuk doet zeurt niemand het gevoel wat je bij Brainwavz krijgt (zonder dat je weet dat het een rebrand is), heb je bij Yoga zelf niet. Marketing = all
Ja, want als je dat van hem weet gaat dat automatisch ook voor jouw bestelling op!quote:Op zondag 12 februari 2012 12:14 schreef KennyMcormick het volgende:
[..]
hoelang duurde het bij jou dan?
met priceangels.com
Ik zeg toch ook dat het dan alleen maar mee kan vallen?quote:Op zondag 12 februari 2012 12:13 schreef KennyMcormick het volgende:
drie maanden? ik heb wel wat vaker bij andere shops besteld en daar duurde het hoogstens 1 maand( ioffer.com & dealextreme.com
Overal is het zo'n beetje hetzelfde... er zijn heel veel onberekenbare factors die per verzending verschillen echter. Voorraadstatus (de daadwerkelijke), aantal items in een order, warehouse snelheid order pikken/inpakken/deur uit doen, postdienst, douane, periode waarin je bestelt, weer, geluk, etc. Dus wat dat betreft maakt het niet echt uit waar je bestelt... Uit de OP:quote:Op zondag 12 februari 2012 12:14 schreef KennyMcormick het volgende:
[..]
hoelang duurde het bij jou dan?
met priceangels.com
Sommige shops zijn echter wat prettiger dan de andere...quote:Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij je webshop, en dan 7 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken.
op m'n vorige laptop (die had nog geen wireless-N) gaf dit een goed resultaat:quote:Op zondag 12 februari 2012 12:38 schreef pazara het volgende:
is er een apparaat dat ik aan me laptop kan hangen, zodat ik betere wifi signaal van mijn modem ontvang?
Ik heb zojuist dit gekocht:quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:36 schreef Downstar het volgende:
[..]
kan weinig anders vinden..
Maar misschien hier eens mee bieden en hopen op een mooi prijsje:
http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item19cd6dc979
Succes
Niet alleen Nederland, conrad.com is de internationale websitequote:Op zondag 12 februari 2012 11:10 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Als het wel zo blijkt te zijn overigens denk ik dat Raz orders voor hm3's uit NL de komende tijd wel kan vergeten.
Het was ons ook al opgevallen dat Brainwavz regelmatig met 50% korting te koop zijn. Mc Crypts gaat ons vermoeden alleen bevestigen, ya know what I'm saying!! Mc Crypts is keepin' it reel, whazzzupppquote:Op zondag 12 februari 2012 11:27 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dat zal er wel niet in blijken te zitten. Mc crypt/conrad vraagt 15 euro voor die koptelefoons, en je mag er van uit gaan dat daar ook nog een gedeelte winstmarge op zit. De hm3 kost 2 keer zoveel. Kan me ook niet bedenken waarom als blijkt dat het exact dezelfde dingen zijn. M.a.w, brainwavz pakt dan, net als fisher audio, een best wel dikke winst per verkocht exemplaar. Ze/ resellers als mp4nation zullen niet opeens met korting gaan stooien als ze "door de mand vallen" op zo'n manier denk ik, zeker niet gezien o.a. De hm3 al tijden moeilijk leverbaar is. En door de mand vallen bedoel ik niet negatief, het rebranden en een product als iets exclusiefs slijten terwijl het dat misschien helemaal niet is, is al zo oud als de weg naar kralingen natuurlijk.
Mc Crypts is hoogstwaarschijnlijk een Conrad huismerk. De enigste groep die door de mand gaat vallen zijn de idiote audiofielen op allerlei fora. Met een grote boog om allerlei inferieure koptelefoons lopen maar als een Chinees brainwavz op een paar $2 koptelefoons laat drukken worden ze wildquote:Op zondag 12 februari 2012 11:44 schreef RobertNL het volgende:
Conrad pakt de meeste marge bij deze doppen verwacht ik, maar MC crypt zal vast ook nog wat over willen houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |