It´s all in the eye of the beholder, dit was mijn keuken in mijn vorige huis, waar we nu wonen is de keuken iets groter (ongeveer 10cm)quote:Op zaterdag 18 februari 2012 05:11 schreef JohnB52 het volgende:
En keuken is niet bepaald erg ruim te noemen, vind ik, anderen denken daar toch heel anders over...
Nou daarover kun je van mening verschillen.quote:
Voor 180.000 op de Diamantweg?quote:Op maandag 20 februari 2012 00:06 schreef Leandra het volgende:
Dat "vreemde" kinderbed is gewoon een bed van steigerhout, helemaal hip and happening, en gruwelijk duur.
Afgezien van het feit dat ik sowieso al niet in Kattenziel/Nieuwland/Vathorst en wat ze in noord nog gaan bouwen zou willen wonen, vind ik het ook een dramatisch ingedeeld huis.
Voor dat geld koop ik liever een twee onder een kap aan de Diamantweg.
Jij bent vast meer op je plek in Liendert inderdaad.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:06 schreef Leandra het volgende:
Afgezien van het feit dat ik sowieso al niet in Kattenziel/Nieuwland/Vathorst en wat ze in noord nog gaan bouwen zou willen wonen, vind ik het ook een dramatisch ingedeeld huis.
Yeah right, laat ik nou opgegroeid zijn op de Diamantweg.... dus ik geloof niet dat er stukken Liendert zijn waar ik op m'n plek zou zijn, het op m'n plek zijn beperkt zich echt tot de postcodes 3817 en 3818, en ook daarbinnen zijn nogal wat uitzonderingen.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Jij bent vast meer op je plek in Liendert inderdaad.
Oh, dan is er waarschijnlijk een andere reden dat je vaak nogal ongeciviliseerd overkomt. Mijn excuses.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yeah right, laat ik nou opgegroeid zijn op de Diamantweg.... dus ik geloof niet dat er stukken Liendert zijn waar ik op m'n plek zou zijn, het op m'n plek zijn beperkt zich echt tot de postcodes 3817 en 3818, en ook daarbinnen zijn nogal wat uitzonderingen.
Maar wees gerust, ik ben al zo'n 14 jaar weg uit Amersfoort en heb niet de intentie terug te komen.
Ik weet niet wat ik jou recent aangedaan heb, maar volgens mij gedraag ik me op FOK! eigenlijk altijd fatsoenlijk.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Oh, dan is er waarschijnlijk een andere reden dat je vaak nogal ongeciviliseerd overkomt. Mijn excuses.
Nee, ik vind Noord echt bagger, Hoogland zou ik geen moeite mee hebben, zelfs Schothorst (het deel voor 1990) zou nog acceptabel zijn als het zou moeten, maar Kattenbroek, Zielhorst, Nieuwland, Vathorst vind ik echt dramawijken.quote:Op maandag 20 februari 2012 01:01 schreef k_man het volgende:
Nou zeg. Ik bied je net m'n excuses aan, is het wéér niet goed. Vrouwen.
Ach, misschien heeft het er iets mee te maken dat je iedere keer meent te moeten melden dat je nooit zou willen wonen in wijk zus of zo. Dat dat ver onder jouw stand is. Die verheven, arrogante zelfverklaarde suprematie, die nergens anders uit blijkt dan uit die denigrerende opmerkingen te pas en te onpas. Opmerkingen die juist aantonen dat je qua mentaliteit juist perfect zou passen in de buurten die je kennelijk zo verafschuwt. Wellicht wekt dat soms een beetje irritatie op bij anderen. Maar da's puur speculatie hoor.
Dat bepaal jij niet.quote:
het aanrechtblok loopt niet verder dan de grijze muur. Kijk maar eens goed naar de vloerdelen. De foto is vernagelt wegens het ruimtelijk willen laten lijken met een bepaald soort lens.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:54 schreef Teslynd het volgende:
Zelfgemaakt bed? Of worden zulke rommeldingen verkocht?
[ afbeelding ]
Het is een vreemde twee-onder-een-kapper
[ afbeelding ]
Het lange aanrechtblok loopt door tot in de zitkamer, voorbij die grijze muur.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)370-hoveniersweg-10/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |