SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
Of toch du vader?![]()
Met Kangen Wonder Waterquote:Op maandag 6 februari 2012 17:23 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik had echt géén inspiratie voor een TT, dus als iemand nog suggesties heeft ..![]()
Ik dacht nog iets aan 'waar we allemaal vroegtijdig overlijden', maar ik vond het wat té
Of toch du vader?![]()
'Waar iedereen aan de Kangen Wonder Water zit' vind ik wel baasquote:Snakey?
('waar we' TT's)
Of toch du vader?![]()
Iets waar ik wel interesse in heb is zo'n deurtrainer-achtig iets. Maar dan niet beperkt tot alleen zo'n stok.
Zo'n multifunctioneel ding dus, dit is de Iron Gym Xtreme. In een paar seconden en zonder schroeven hang je hem boven je deurpost en kun je alle soorten pullups en chinups doen. Perfect om de dag mee te beginnen enzo.
Meer mensen die zoiets thuis hebben, naast een abo op de gym?![]()
ietsiequote:Op maandag 6 februari 2012 17:32 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik dacht nog iets aan 'waar we allemaal vroegtijdig overlijden', maar ik vond het wat té![]()
![]()
Gestikt tijdens een bench press fail in de Smithquote:Op maandag 6 februari 2012 17:32 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik dacht nog iets aan 'waar we allemaal vroegtijdig overlijden', maar ik vond het wat té
Confidence through competence![]()
trainen doe ik in de gym.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:32 schreef Panzermaus het volgende:
Iets waar ik wel interesse in heb is zo'n deurtrainer-achtig iets. Maar dan niet beperkt tot alleen zo'n stok.
Zo'n multifunctioneel ding dus, dit is de Iron Gym Xtreme.
[ afbeelding ]
Die zag ik vandaag voor 15 EUR bij de Lidl, aanbieding deze week.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:32 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Meer mensen die zoiets thuis hebben, naast een abo op de gym?Confidence through competence![]()
ik heb een soort gelijk ding, je kozijnen zou ik wel eerst goed opmetenquote:Op maandag 6 februari 2012 17:32 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Mother of god, welke vestiging was je? Zag hem ook een keer als weekaanbieding op een site, allang verlopen.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die zag ik vandaag voor 15 EUR bij de Lidl, aanbieding deze week.
Was het zo'n multifunctioneel ding of alleen een stok?![]()
Nu je het zegt, hij staat niet op de website, maar wel in de folder die ze bij de Lidl hadden hangen. Ik zag het op mijn weg naar buiten.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mother of god, welke vestiging was je? Zag hem ook een keer als weekaanbieding op een site, allang verlopen.
Maar het ding kun je ook vrij goedkoop bij de Kijkshop kopen:
http://www.kijkshop.nl/pr(...)overig/optrek-stang/
Hm, het andere ontwerp. Lijkt me van jouw plaatje idealer, alhoewel ik ook goede dingen heb gezien van bovenstaande.Confidence through competence![]()
Gebeurd ookquote:Op maandag 6 februari 2012 17:41 schreef Tinos85 het volgende:
Ik ben altijd bang dat die dingen keihard naar beneden tyfen als je net lekker bezig bent![]()
Genoeg filmpjes op internet.![]()
Daarom maar niet doenquote:Op maandag 6 februari 2012 17:49 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Gebeurd ook![]()
Genoeg filmpjes op internet.![]()
![]()
Dit heb ik welquote:Op maandag 6 februari 2012 16:40 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
licht in je hoofd wordt tijdens intense fysieke inspanningNa de eerste deadlift moet ik me even vasthouden om niet om te vallen, reps daarna gaan wel beter
![]()
Ik squat, dus heb geen kanker, maar misschien toch wel even kijken hoe het met mn bloed zit?I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Het kan aan van alles liggen. Ik heb het bij squatten en deadlift omdat ik niet goed dooradem. Of m´n longen zijn te klein door het roken, kan ook.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:44 schreef Zith het volgende:
[..]
Dit heb ik welNa de eerste deadlift moet ik me even vasthouden om niet om te vallen, reps daarna gaan wel beter
![]()
Ik squat, dus heb geen kanker, maar misschien toch wel even kijken hoe het met mn bloed zit?![]()
Had er vroeger in mien jeugd geloof ik wel vaker last van (bijv als ik opstond van de bank), hoorde wel een dat het aan een te lage bloeddruk kon liggen, maar da's alweer een jaar of 10 terug.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het kan aan van alles liggen. Ik heb het bij squatten en deadlift omdat ik niet goed dooradem. Of m´n longen zijn te klein door het roken, kan ook.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Live fast, die young. Oud worden is overrated.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:32 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik dacht nog iets aan 'waar we allemaal vroegtijdig overlijden', maar ik vond het wat téfull stops and exclamation marks
Forum Opties Forumhop: Hop naar: