Winkelenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:34 schreef Flitskikker het volgende:
PM ontvangen en donatie verstuurd.
loonslaafquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Winkelen![]()
Bedoel, bedanktHopelijk kunnen we nog wat geld inzamelen voor de 20ste. Zou zo mooi zijn
![]()
Tevens: persoonlijk record. Ben nu 16 uur aan het werk
Ik werk in de accountancy. Heb in januari 5 weken in 4 weken gewerktquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:13 schreef Flitskikker het volgende:
Zo, waar werk je dan?![]()
Hebben er al veel gedoneerd? Het zou inderdaad wel een mooi cadeau zijn ja.
Zou niks anders willen. Als u mij nu wilt excuseren werk ik even snel mijn wokmaaltijd naar binnen want over een kwartier mag ik weer aan de bakquote:
quote:Rob wordt niet meer gechanteerd
Rob Geus is inderdaad gechanteerd, maar dit is gestopt in mei. Zo meldt het management van Rob aan Shownieuws.
“De berichten in de media dat Rob nog steeds gechanteerd zou worden zijn niet waar. Rob wordt sinds mei 2011 niet meer gechanteerd en dat is toentertijd ook bekend gemaakt,” aldus het management.
4 is ook niet veel.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik werk in de accountancy. Heb in januari 5 weken in 4 weken gewerktFebruari zal veel meer worden
Zo uit mijn hoofd heb ik 4 donaties ontvangen.
Nee, maar moet er nog wat ontvangen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
4 is ook niet veel.![]()
Dat je dat leuk vindt om zoveel te werken.
OMG, nou 't zal mijn hobby niet worden zoveel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, maar moet er nog wat ontvangen.
Verwacht deze week (ma tm vrij) 65 uur te werkenach ja..
Holy shitquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wie is de reisleider?quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Moet vanavond kiezen tussen 2 programma's die tegelijk komen welke ik eerst kijk en welke in daarna terugkijk. Wat een wereldproblematiek he.. manmanmanmanmanmanmanman......
Dat wordt de eerste ja.quote:
Een weekje is nog wel uit te houden maar volgens mij is het bij jou elke week zo?quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Neuh, afgelopen 4 weken rond de 50-55 uur gewerkt, deze week 65 en vanaf volgende week begint school weer dus dan werk ik de vrijdag niet meerquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Een weekje is nog wel uit te houden maar volgens mij is het bij jou elke week zo?
Een hotel...doe maar duur.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Neuh, afgelopen 4 weken rond de 50-55 uur gewerkt, deze week 65 en vanaf volgende week begint school weer dus dan werk ik de vrijdag niet meerKomende 3 weken zit ik ook in een hotel dus dat gaat een paar vreemde weken worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |