Daar heb je wel gelijk in, maar 5x trainen vult nog geen lvlquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:01 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Zoek de master trainer gewoon.. Geld moet geen bezwaar zijn, toch?
Jammer dat spellbreaker zo godsgruwelijk lelijk is bij het nightingale armor. Als ik die spell nou eens kon krijgen op mijn ebony shield...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
- volledige legendary Daedric-set + exquisite Spellbreaker (totaal 425 armor)
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, ik heb iets leuks gevonden
Op lvl 29 haal ik uit een chest in Cracked Tusk Keep een Daedric Gauntlets of Peerless Wielding (+40% 1h wep dmg)
Kon ze meteen aantrekken en ze upgraden naar Legendary, nu heb ik die gauntlets van 40% EN een necklace van 20% extra 1h wep dmg
Kan er aan liggen dat m'n smithing al 91 is, maar idd, dingen die +40% dmg geven hoor je pas veel later te vindenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:49 schreef Aezeal het volgende:
Op lvl 29 al daedric vinden? Dacht dat die pas veel later kwamen.
Ik had enchanting en overal extra 2h weapon damage op. Het maakt niet zoveel uit hoeveel draken tegelijkertijd kwamenquote:Op maandag 6 februari 2012 23:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kon ze meteen aantrekken en ze upgraden naar Legendary, nu heb ik die gauntlets van 40% EN een necklace van 20% extra 1h wep dmg
"It's 3 AM, I'm on the corner wearin' ma letha"quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:25 schreef ardi het volgende:
Dragonborn die niet in leer rondlopen met wapens die niet van verroest ijzer zijn.
nee, niet dat nrquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"It's 3 AM, I'm on the corner wearin' ma letha"
fuuu, en ik maar zitten kutten waarom mijn blacksmitting niet omhoog kan. Zat me rot te zoeken naar mensen die training geven erinquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:08 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Mijn char is echt zo monsterlijk overpowered nu..
dan 2x fortify blacksmithing (27%) overpowered![]()
.
quote:
Blisterwort, Glowing Mushroom, Sabre Cat Tooth, Spriggan Sapquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:39 schreef RickoKun het volgende:
Je char is gewoon overpowered als je óf smithing / enchanting op zijn hoogst hebt.
Ook alchemy zorgt daar al snel voor.
Hoe maak je eigenlijk een blacksmithing potion?
Beter, al zou ik wel een klein beetje balen als ik bijvoorbeeld de maker van Skyrim HD zou zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:41 schreef FS1986NL het volgende:
Ben benieuwd wat voor creaties er komen met de Creation Kit. Op http://skyrim.nexusmods.com staan al super vette mods![]()
Edit: Update: Semi-confirmable rumours abound on the official forums, using the magic of the Steam Content Description Records that the "surprise" is an official high-res texture pack for Skyrim.
Hoe kan ie dan dragon souls collecten?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:54 schreef DeHovenier het volgende:
Kennen jullie Felix The Peaceful Monk al
http://online.wsj.com/art(...)J_hpp_editorsPicks_1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |