Gek genoeg zitten er dan ook wat consequenties aan dat gedragquote:Op maandag 6 februari 2012 15:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euhm die lui komen om te cashen hoor, die halen minimaal dingen op LL maar gaan met een volle buit weer naar huis
en het systeem an sich prima, maar er ALLES voor doen, en als ratten, de normale festivalbezoeker aan de kant duwen, uit de handen te grissen, gaat echt te ver
Ik denk niet dat de organisatie zich er makkelijk vanaf probeert te brengen nu het toch uitverkocht is. Grote namen festivals zijn er genoeg, LL moet iets hebben om zich te onderscheiden en persoonlijk vond ik de line-up van vorig erg goed (achteraf gezien). Weinig grote namen maar veel gevestigde namen of sterke nieuwkomers.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:51 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ik vrees het zelf ook ja. Vind ze er qua stijl en qua grootheid ook niet echt bijpassen. Lowlands is geen festival voor de grote namen, maar meer voor de onbekende hipster/ emo/ sing a songwriter bandjes en semi-bekende 'one hit wonders'-bandjes in de alternatieve/ hipster/ emo/ 3fmlive/ tweemetersessies scene en af en toe een semi-grote naam (ook in weer vnl diezelfde scene, zoals bijv. The arctic monkeys, snowpatrol etc.).
Ik denk dat het geld bij LL ook een beetje op is en dat ze qua imago gewoon meer die kant op willen/ gaan. Waarom zou je ook grote dure namen willen trekken: een grote naam kost veel geld en de kaartjes zijn toch al uitverkocht dus de mensen komen toch wel.
Of heb ik het hier mis?
Denk dat ik me overigens sowieso wel vermaak hoor. Vorig jaar tenminste goed vermaakt. Maar een naam die ik ken en ik leuk vind zou toch wel leuk zijn als die erbij zou zitten![]()
Noem eens wat?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:53 schreef HighLander het volgende:
[..]
Gek genoeg zitten er dan ook wat consequenties aan dat gedrag
Idd, heerlijke line-up vorig jaar, voor de Coldplays e.d. ga je maar naar een Malieveld of een ander festival. En het geld is niet op hoor bij LL, ze hadden zelfs miljoenen over vorig jaar. Die zouden ze dit jaar terug het festival inpompen was toen het bericht. Te hopen dat dat gaat gebeuren nog (en dat hoeft dan niet in de line-up wmbtquote:Op maandag 6 februari 2012 16:54 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de organisatie zich er makkelijk vanaf probeert te brengen nu het toch uitverkocht is. Grote namen festivals zijn er genoeg, LL moet iets hebben om zich te onderscheiden en persoonlijk vond ik de line-up van vorig erg goed (achteraf gezien). Weinig grote namen maar veel gevestigde namen of sterke nieuwkomers.
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ze worden nogal eens van het terrein geflikkerd.
Naar mijn mening hebben ze dat de afgelopen 2 jaar dan ook gedaan. Dit jaar eens kijken of ze die trend volhouden (al ga ik zelf niet).quote:Op maandag 6 februari 2012 17:00 schreef AMDB het volgende:
Van mij mag Lowlands zeker minder grote namen programmeren
Klopt wel ja. Afgelopen jaar zeker, jaar daarvoor was ik er niet en geen idee wat de line-up toen was.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:01 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Naar mijn mening hebben ze dat de afgelopen 2 jaar dan ook gedaan. Dit jaar eens kijken of ze die trend volhouden (al ga ik zelf niet).
Niet veel bijzonders en groots dus. Op Elbow na.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Vorig jaar wel had Pinkpop en Lowlands wel paar namen op beide festivals staan:
Elbow, Selah Sue, De Staat, Cage The Elephant, Grafiti 6.
Dus het is wel mogelijk
Onder grote namen versta ik toch wat anders, dan denk ik aan een Coldplay, RHCP, Metallica en bands van dat kaliber. Snow Patrol, Placebo en dat soort bands zijn zeker niet klein, maar versta ik meer onder de gevestigde orde (bij gebrek aan een betere benaming). Desalniettemin vind ik het wel een goede line-up die daar genoemd wordt.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:12 schreef indiaantje89 het volgende:
2010 had best veel grote namen hoor. Althans nu zijn het vrij grote namen:
Snow Patrol, Placebo, Queens Of The Stoneage, Blink 182, The Specials, Pendulum, Deadmau5, Massive Attack, Groove Armada, Ritchie Hawtin, NOFX, The Kooks, Serj Tankian, Anouk (je mag haar mogen of niet, in Nederland is ze een grote naam).
En ook heel veel fijne namen daarom heen:
Broken Bells, Band Of Horses, The Gaslight Anthem, Band Of Skulls, The National, Triggerfinger, The Opposites, The XX, Flying Lotus, Jonsi, The Thing Things, Mumford & Sons, LCD Soundystem, The Foals, Jack Parrow, Miike Snow, Moss, Go Back To The Zoo, Two Door Cinema Club, The Drums, Hot Chip, Kele.
Was echt geniale lineup!
Als ze met dat overgebleven geld dan maar vooral zorgen dat drank en eten niet duurder wordt (goedkoper zou nog mooier zijn maar rekenen we maar niet opquote:Op maandag 6 februari 2012 16:57 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Idd, heerlijke line-up vorig jaar, voor de Coldplays e.d. ga je maar naar een Malieveld of een ander festival. En het geld is niet op hoor bij LL, ze hadden zelfs miljoenen over vorig jaar. Die zouden ze dit jaar terug het festival inpompen was toen het bericht. Te hopen dat dat gaat gebeuren nog (en dat hoeft dan niet in de line-up wmbt)
als je dat grote namen vind dan hoef je nooit grote namen op Lowlands te verwachtenquote:Op maandag 6 februari 2012 17:15 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Onder grote namen versta ik toch wat anders, dan denk ik aan een Coldplay, RHCP, Metallica en bands van dat kaliber. Snow Patrol, Placebo en dat soort bands zijn zeker niet klein, maar versta ik meer onder de gevestigde orde (bij gebrek aan een betere benaming). Desalniettemin vind ik het wel een goede line-up die daar genoemd wordt.
Zoals eerder al ze is dat dan ook niet mijn verwachting, dus dat komt dan goed uit.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je dat grote namen vind dan hoef je nooit grote namen op Lowlands te verwachten
Ik denk dat ze met het over gebleven geld gewoon de algemene kostenstijging op moeten vangen. Dat financieren ze normaal uit een duurder kaartje en dat kan dus dit jaar nietquote:Op maandag 6 februari 2012 17:18 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Als ze met dat overgebleven geld dan maar vooral zorgen dat drank en eten niet duurder wordt (goedkoper zou nog mooier zijn maar rekenen we maar niet op), er weer veel lekker eten te halen is en de plee/ douchevoorziening goed is
Ik vraag me serieus af wat er gebeurd was als ze én die BTW én de jaarlijkse 10 euro stijging hadden gerekend.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met het over gebleven geld gewoon de algemene kostenstijging op moeten vangen. Dat financieren ze normaal uit een duurder kaartje en dat kan dus dit jaar niet
dan hadden we 195 euro betaald.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af wat er gebeurd was als ze én die BTW én de jaarlijkse 10 euro stijging hadden gerekend.
Ik weet niet of het in dit geval is maar vaak zijn dat soort uitbestedingen wel onder bepaalde voorwaarden.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:26 schreef AMDB het volgende:
Eten is sowieso niet in de handen van de LL-organisatie. Denk dat ze daar dus niks over te zeggen hebben.
Je bent een rekenwonderquote:Op maandag 6 februari 2012 17:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan hadden we 195 euro betaald.
>>quote:Op maandag 6 februari 2012 17:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan hadden we 195 euro betaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |