euhm die lui komen om te cashen hoor, die halen minimaal dingen op LL maar gaan met een volle buit weer naar huisquote:Op maandag 6 februari 2012 14:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die 2 euromunt heb je dan ook veel minder aan, die dagen
Oh, dat is een kleine irritatie. Mensen die hun plastic bekers in die pisbakken stoppen.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je hebt er ook nog die gewoon een beker uit je straal plukt terwijl je bij een piskruis bezig bent.
Dat type noem ik bekerrapists.
Nou, hoeveel van die profi-ratten zullen er zijn? 20-30-40-50? Op de 55.000?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:01 schreef stbabylon het volgende:
Als mensen willen werken op Lowlands, is dat prima, maar dan wel achter de bar, bij de plee's, bij de La Place, ingang whatever, maar dan wel via Lowlands, zodat je geen kaartje nodig hebt!
Elk kaartje dat niet naar een liefhebber gaat is er één teveelquote:Op maandag 6 februari 2012 15:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, hoeveel van die profi-ratten zullen er zijn? 20-30-40-50? Op de 55.000?
Als je dáárvan afhankelijk moet zijn of je wél of géén kaartje kunt bemachtigen..dan..dan...ja jezus christus..dan weet ik het ook niet meer...tuutttuuttuutttutututuuut.
Zou er een naam bekend worden dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar.... dat ene Alpha naampje wat zaterdag bekend gemaakt zou worden laat lang op zich wachten
Volgenden lading zal maart zijn ?
Ze hebben toch wel 1 jaar gehad dat er door de groene brigade bekertjes werden opgehaald, maar er wordt gewoon te snel en teveel gezopen om dat door een relatief kleine groep mensen voor elkaar te krijgen.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:01 schreef stbabylon het volgende:
Als mensen willen werken op Lowlands, is dat prima, maar dan wel achter de bar, bij de plee's, bij de La Place, ingang whatever, maar dan wel via Lowlands, zodat je geen kaartje nodig hebt!
Ja, onbegrijpelijk idd, zie daar ook totaal de lol niet van in.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dat is een kleine irritatie. Mensen die hun plastic bekers in die pisbakken stoppen.
Is er een klaagpaalaward?
Dat heb ik gelukkig nog nooit gezien.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Erger nog... mensen die poepen in de pisbakken
Inderdaad verdomde irritant. Ik drink óf m'n beker leeg, of ik laat iemand anders 'm vasthouden voordat ik ga pissen. Waarom zou je 'm in godsnaam in de wc zetten?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dat is een kleine irritatie. Mensen die hun plastic bekers in die pisbakken stoppen.
Is er een klaagpaalaward?
Een naam als The Cure kan je vergeten op Lowlands, Mumford & Sons zou wel kunnen (qua naam dan, ken hun tourschema verder niet).quote:Op maandag 6 februari 2012 16:39 schreef bulbjes het volgende:
Hoe groot is eigenlijk de kans dat er headliners die op Pinkpop staan datzelfde jaar ook op Lowlands staan? Is dat in het verleden vaker gebeurd of gebeurt dat zelden?
Ik zou het niet erg vinden als The Cure of Mumford and sons op LL zouden komen bijv.![]()
Komt dat hele Lowlands zingt niet meer terug dan dit jaar? Zonde, ik vond dat dit jaar erg leukquote:Op maandag 6 februari 2012 10:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja was vorig jaar laatste keer, vond het wel fijn hoor dat Lowlands zingt.
Ik vrees het zelf ook ja. Vind ze er qua stijl en qua grootheid ook niet echt bijpassen. Lowlands is geen festival voor de grote namen, maar meer voor de onbekende hipster/ emo/ sing a songwriter bandjes en semi-bekende 'one hit wonders'-bandjes in de alternatieve/ hipster/ emo/ 3fmlive/ tweemetersessies scene en af en toe een semi-grote naam (ook in weer vnl diezelfde scene, zoals bijv. The arctic monkeys, snowpatrol etc.).quote:Op maandag 6 februari 2012 16:46 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Een naam als The Cure kan je vergeten op Lowlands, Mumford & Sons zou wel kunnen (qua naam dan, ken hun tourschema verder niet).
Daar lijkt het wel op, persoonlijk vind ik die insteek prima. Voor grote namen ga ik wel naar Werchter (al gaat dat dit jaar niet door).quote:Op maandag 6 februari 2012 16:47 schreef Pink_Floyd het volgende:
Vaak weinig overlap, zeker in hetzelfde jaar. Meestal zijn ze eerst headliner bij Lowlands en komen daarna op PP. En daarnaast wil LL (terecht imo) meer terug naar het principe van kleinere, nieuwere bandjes en niet zo focussen op (hele) grote namen volgens mij. Daar heb je andere festivals voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |