Nee. Maar dát je het geld hebt betekent toch niet dat je het ook uit moet geven? Ik vind het niet erg om wat te sjouwen. Ik loop bijna altijd 2x naar de auto. Is het niet voor mezelf, dan is het wel om een ander even te helpen. Lekker boeienquote:Op maandag 6 februari 2012 14:21 schreef vault_tec het volgende:
ik ben dan dus de enige die het krom vind dat je zoveel geld voor een kaartje hebt maar het zelfde bedrag niet nog een keer in 7 maanden ken sparen zodat je niet je zelf suf hoeft te sjouwen aan eten en drinken.
Juist....wat een enorm lomp gezeik zegquote:Op maandag 6 februari 2012 14:23 schreef de_Paans het volgende:
Voor de donderdag neem ik bier mee voor in de trein/bus, de rij en het opzetten van de tent. Voor de donderdagavond wordt vaak nog een maaltijdsalade meegenomen.
Verder moet iedereen zelf weten hoeveel ze meeslepen, ik snap best dat je als middelbare scholier graag wat bespaart door zelf een ontbijtje in elkaar te zetten.
Jawel, want dáár heb ik wél last van. En die gaan niet omdat ze geen geld uit willen geven..die gaan om te werken.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:24 schreef vault_tec het volgende:
dan zou hier ook niet zo gehaat moeten worden op bekerrapers imo
Dat geef ik wel uit. Soms wat meer. Soms wat minder.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:24 schreef MCMan88 het volgende:
Dat kaartje is al duur genoeg, dus dan kan ik het wel begrijpen dat je niet nog eens dat bedrag wilt uitgeven aan eten drinken. Zelf ga ik me er op dat moment niet druk over maken, maar 300 euro uitgeven in 4 dagen is dan toch ook wel echt veel.
ik had in 2008 last van mensen die geen geld uit wilde geven. Waren trots dat ze in 4 dagen maar 35 euro uit hadden gegeven. Zat zelf op een euro of 250 en voelde mij schuldig elke keer als ik iets lekkers ging kopen. Ik ga ook, gelukkig, niet meer met die vriendengroep. Hun gingen ook nog eens bekers rapen.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawel, want dáár heb ik wél last van. En die gaan niet omdat ze geen geld uit willen geven..die gaan om te werken.
Nouw euh, je hebt grofweg twee groepen en dat zijn idd die verrekte Polen die je steeds vaker ziet met hoofdlampjes, maar als ik zo nu en dan een bekertje zie liggen is het wel mooi meegenomen!quote:Op maandag 6 februari 2012 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawel, want dáár heb ik wél last van. En die gaan niet omdat ze geen geld uit willen geven..die gaan om te werken.
Precies, Lowlands is nou bij uitstek het festival waar iedereen lekker zelf moet weten hoe hij of zij het beleeft, en waar dat ook allemaal naast elkaar en door elkaar heen kan!quote:Op maandag 6 februari 2012 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat is precies waarom het niet krenterig is. Moeten mensen toch lekker zelf weten?
Een beetje neerkijken op mensen die niet 500 euro op LL uitgeven is best sneu.
Waarom heb je daar last van? Ik vind het eigenlijk wel prima, blijft het terrein een beetje schoonquote:Op maandag 6 februari 2012 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan me één hele enge herinneren, die rond de Alpha rondzwierf. Het een 100% verslaafde junk die zo haar slag wilde slaan. Ook probeerde ze iemand uit onze groep een slokje uit haar flesje water aanbieden, omdat ze op dat moment net dorst had. Thanks, but no thanks!quote:Op maandag 6 februari 2012 14:30 schreef Grunsfan het volgende:
Vorig jaar was he al veel minder met die bekerrapers toch?
Concept is prima, en werkt goed.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:32 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Waarom heb je daar last van? Ik vind het eigenlijk wel prima, blijft het terrein een beetje schoon
Ja, dus jij bent totaal iets anders en geen bekerraper.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:27 schreef Faazz het volgende:
Als je het goed inpakt heb je één steekwagentje vol en dat is prima te doen.
[..]
Nouw euh, je hebt grofweg twee groepen en dat zijn idd die verrekte Polen die je steeds vaker ziet met hoofdlampjes, maar als ik zo nu en dan een bekertje zie liggen is het wel mooi meegenomen!
Ik heb geen last van bekers..wel kippenbotten en pizzapunten. Dus...quote:Op maandag 6 februari 2012 14:32 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Waarom heb je daar last van? Ik vind het eigenlijk wel prima, blijft het terrein een beetje schoon
Schuldig? hmmmquote:Op maandag 6 februari 2012 14:26 schreef vault_tec het volgende:
[..]
ik had in 2008 last van mensen die geen geld uit wilde geven. Waren trots dat ze in 4 dagen maar 35 euro uit hadden gegeven. Zat zelf op een euro of 250 en voelde mij schuldig elke keer als ik iets lekkers ging kopen. Ik ga ook, gelukkig, niet meer met die vriendengroep. Hun gingen ook nog eens bekers rapen.![]()
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 14:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dus jij bent totaal iets anders en geen bekerraper.
Wat nou? Een bezoeker die af en toe zijn bekertjes opspaart of wat opraapt is toch want anders dan zo'n professionele zwerver met zaklapmen?quote:
Het wordt elk jaar erger, en dat ik al meerdere malen mee maak dat ik n optreden sta te kijken en aan de kant wordt gedrukt omdat zo'n kneus een beker ziet liggen, fuck me hoor, maar tief dan een teringend opquote:Op maandag 6 februari 2012 14:32 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Dat dus. Ze zijn er simpelweg gewoon echt aan het werk en wel op een vervelende manier.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Het wordt elk jaar erger, en dat ik al meerdere malen mee maak dat ik n optreden sta te kijken en aan de kant wordt gedrukt omdat zo'n kneus een beker ziet liggen, fuck me hoor, maar tief dan een teringend op
Je vergeet de site. Hoe lelijk die is.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:44 schreef indiaantje89 het volgende:
We hebben ondertussen het meeste wel weer gehad:
- Geruchten
- Bevestigingen
- Welke Camping
- Welke Users zijn er
- Depeche Mode
- Voorverkoop is een Ramp
- Bekerrapers
We kunnen dus eigenlijk al met het festival beginnen
Oh dat was niet sarcastisch?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat nou? Een bezoeker die af en toe zijn bekertjes opspaart of wat opraapt is toch want anders dan zo'n professionele zwerver met zaklapmen?
En natuurlijk de douche-discussie!quote:Op maandag 6 februari 2012 14:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je vergeet de site. Hoe lelijk die is.
En er ontbreekt vast meer want er is altijd wel meer te zeiken
das niet zo handig hequote:Op maandag 6 februari 2012 14:48 schreef stbabylon het volgende:
Kheb zin, maar baal dat we nog niet alle tickets hebben geregeld.
Nee, ik was helemaal niet sarcastisch. Jij zegt dat je af en toe wel een bekertje opraapt. Nou, dat maakt je voor mij geen bekerraper zoals we die kennen en dus niet irritant. Is het lastig te bevatten?quote:
Ik niet, maar wel wasbak/wet wipes.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:49 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
En natuurlijk de douche-discussie!
Ik douche natuurlijk wel.
tsja, ik heb er 4 gehaald, 3 vrienden zaten alledrie op de site onder het mom, eerste er door haalt, maar alledrie niet geluktquote:Op maandag 6 februari 2012 14:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
das niet zo handig hebij onze groep ging het best goed, te goed
maar we hebben anderen blij kunnen maken
Is niet mijn ervaring. In de poppodia moet ik vaker even een stapje opzij doen omdat een medewerken bekers raaptquote:Op maandag 6 februari 2012 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat dus. Ze zijn er simpelweg gewoon echt aan het werk en wel op een vervelende manier.
klotequote:Op maandag 6 februari 2012 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
tsja, ik heb er 4 gehaald, 3 vrienden zaten alledrie op de site onder het mom, eerste er door haalt, maar alledrie niet gelukt
ik ben dus wel meerdere malen aan de kant geduwd (ja echt geduwd) en ja als de beker dan 5 cm van mn voet ligt gaat ie mooi kapot voor ze m op kunnen rapenquote:Op maandag 6 februari 2012 14:53 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Is niet mijn ervaring. In de poppodia moet ik vaker even een stapje opzij doen omdat een medewerken bekers raapt
Maar wél de mijne. En blijkbaar veel mensen. Anders was de discussie er niet.quote:
Maar dat zijn mensen die daar werken en als ze die harde plastic bekers(hebben ze niet op LL) niet rapen, dan ga je op je bek als je wil dansen. Dus daar is het zeker functioneel. En ook niet storend. Ze lopen er niet als ratten met dollartekens in hun ogen.quote:In de poppodia moet ik vaker even een stapje opzij doen omdat een medewerken bekers raapt
Ja best wel. Was sowieso al best kut omdat een vriend die al 10+ jaar gaat dit jaar er niet meer bij is (3 kids en vrouw jarig, elk jaar al strijd) en twee andere vrienden het te duur vinden geworden en wat anders gaan doen.quote:
Ik snap dat dat irritant is idd. Ik las ook pas na Lowlands over Polen die in vuilnisbakken graaiden, ik ben zelf 3 dagen lang vrijwel van begin tot eind op het festivalterrein, maar ook dat is me gewoon nooit opgevallenquote:Op maandag 6 februari 2012 14:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
klote
[..]
ik ben dus wel meerdere malen aan de kant geduwd en ja als de beker dan 5 cm van mn voet ligt gaat ie mooi kapot voor ze m op kunnen rapen
onze groep deed een test, 2 euro munt naast n lege beker. NIEMAND die de munt gezien heeft, alleen t bekertjequote:Op maandag 6 februari 2012 14:56 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Ik snap dat dat irritant is idd. Ik las ook pas na Lowlands over Polen die in vuilnisbakken graaiden, ik ben zelf 3 dagen lang vrijwel van begin tot eind op het festivalterrein, maar ook dat is me gewoon nooit opgevallen
Wat ik dan wel weer tot in den treure heb gezien, is die grap van een bekertje aan een touwtje
Geniaal.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
onze groep deed een test, 2 euro munt naast n lege beker. NIEMAND die de munt gezien heeft, alleen t bekertje
Ik dacht altijd dat de discussie er meer was omdat men het triest vond dat je daar je tijd mee verdoet als je op Lowlands bent. Maargoed, blijkbaar heb ik gewoon het geluk dat ik er nooit last van heb gehadquote:Op maandag 6 februari 2012 14:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar wél de mijne. En blijkbaar veel mensen. Anders was de discussie er niet.
[..]
Maar dat zijn mensen die daar werken en als ze die harde plastic bekers(hebben ze niet op LL) niet rapen, dan ga je op je bek als je wil dansen. Dus daar is het zeker functioneel. En ook niet storend. Ze lopen er niet als ratten met dollartekens in hun ogen.
hahaha, mooie testquote:Op maandag 6 februari 2012 14:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
onze groep deed een test, 2 euro munt naast n lege beker. NIEMAND die de munt gezien heeft, alleen t bekertje
Voor mij persoonlijk was dat ook eerst het geval. Maar later bedacht ik me dat ze er gewoon niet zijn voor de muziek maar om er te werken. Ze verdienen er flink mee.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:58 schreef ohnikua het volgende:
Ik dacht altijd dat de discussie er meer was omdat men het triest vond dat je daar je tijd mee verdoet als je op Lowlands bent.
Ja, het systeem an sich ben ik ook zeker vóór. Het heeft alleen een -voor mij- vervelend neveneffectquote:(en natuurlijk is het in een poppodium anders en zijn de kippenpoten ook irritant.. maar het systeem an sich vind ik alleen maar toe te juichen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |