Deadlinesquote:Op maandag 6 februari 2012 09:59 schreef HighLander het volgende:
A wel da's flauw heZitten we nog steeds met dezelfde opgescheept
Onderschat Zanger Rinus niet! Zet hem in hem ergens in het nacht programma weg, feest gegarandeerd!quote:Op maandag 6 februari 2012 10:09 schreef Bosbeetle het volgende:
Jammer dat de kaartverkoop niet meer reflecteerd of men de line-up wel of niet waardeerd, ook lastig voor lowlands lijkt me. Ze zouden nu al uitverkopen als ze zanger rinus uitnodigden.
behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Zanger Rinus op Dance Valley 2010quote:Op maandag 6 februari 2012 10:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Onderschat Zanger Rinus niet! Zet hem in hem ergens in het nacht programma weg, feest gegarandeerd!
Rinus Zingt !quote:Op maandag 6 februari 2012 10:25 schreef PiRANiA het volgende:
Rinus op de zondagochtend.
Meezingen.
vast beter dan die vreselijke tijl!quote:Op maandag 6 februari 2012 10:25 schreef PiRANiA het volgende:
Rinus op de zondagochtend.
Meezingen.
Die ging toch stoppon?quote:Op maandag 6 februari 2012 10:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vast beter dan die vreselijke tijl!
Wat dat betreft zou het goed zijn als het een keer een flink weekend gaat regenen. Dan zal de kaartverkoop het jaar erna toch stukken minder zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:09 schreef Bosbeetle het volgende:
Jammer dat de kaartverkoop niet meer reflecteerd of men de line-up wel of niet waardeerd, ook lastig voor lowlands lijkt me. Ze zouden nu al uitverkopen als ze zanger rinus uitnodigden.
behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
geloof het ook jaquote:
Wat moet je daarvan voorstellen? En wie zijn de "Lowlands Allstars"?quote:Op maandag 6 februari 2012 10:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Met 10 jaar had je de Lowlands Allstars, dat was ook gewoon een soort Lowlands zingt.
Nu 20e keer, dus het kan altijd nog.
Maakt me niks uit, nieuwe namen zullen er niet opstaan, en info is al jaren hetzelfdequote:Op maandag 6 februari 2012 11:50 schreef indiaantje89 het volgende:
Hoelaat zal de website online gaan? Vanmiddag, vanavond? Iemand enig idee?
preciesquote:Op maandag 6 februari 2012 11:53 schreef AMDB het volgende:
Ik kom jaarlijks misschien 1x op de LL site, en dat is als hij net online staat om even de nieuwe stijl te bekijken en te zien wat voor een shitzooi ze er nu weer van gemaakt hebben.
Gelukkig zijn de ontwerpers van de site niet verantwoordelijk voor de daadwerkelijke logistiek van het festival, dat zou me verdomme een ramp zijn
Daarom is het ook wel grappig om te bekijken.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:53 schreef AMDB het volgende:
Ik kom jaarlijks misschien 1x op de LL site, en dat is als hij net online staat om even de nieuwe stijl te bekijken en te zien wat voor een shitzooi ze er nu weer van gemaakt hebben.
Gelukkig zijn de ontwerpers van de site niet verantwoordelijk voor de daadwerkelijke logistiek van het festival, dat zou me verdomme een ramp zijn
Kun je dat daar uit halen?quote:Op maandag 6 februari 2012 11:54 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga er wel even kijken voor de kleur van het bandje
quote:Op maandag 6 februari 2012 11:54 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga er wel even kijken voor de kleur van het bandje
Ik hoop dat ze die miljoenen die ze 'over hadden' van vorig jaar ook niet in de 'hipheid' (vaak dus overbodige, niet werkzame opties/visuals) van de site stoppen, maar gewoon de drank goedkoper maken dit jaar...quote:Op maandag 6 februari 2012 11:53 schreef AMDB het volgende:
Gaat niet gebeuren ..quote:Op maandag 6 februari 2012 11:57 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die miljoenen die ze 'over hadden' van vorig jaar ook niet in de 'hipheid' (vaak dus overbodige, niet werkzame opties/visuals) van de site stoppen, maar gewoon de drank goedkoper maken dit jaar...
Goedkoper hoeft nog niet eens, als ze maar 2,50 blijven.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:57 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die miljoenen die ze 'over hadden' van vorig jaar ook niet in de 'hipheid' (vaak dus overbodige, niet werkzame opties/visuals) van de site stoppen, maar gewoon de drank goedkoper maken dit jaar...
Er zijn 1 week geleden nog namen bekend gemaaktquote:Op maandag 6 februari 2012 11:59 schreef skit het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren ..
Ik wil nu toch wel namen !
Precies, als dat nog duurder gaat worden krijg je pas echt boze mensen.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:59 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Goedkoper hoeft nog niet eens, als ze maar 2,50 blijven.
Lowlands was altijd trendsetter bij duurder maken van muntjes en aangezien ze al 3 jaar op deze prijs zitten zou het heel goed kunnen dat ze de lowlanders met een prijsverhoging gaan opzadelen.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:02 schreef .John.Doe. het volgende:
[..]
Precies, als dat nog duurder gaat worden krijg je pas echt boze mensen.
Paar jaar geleden moest ik ook opeens in de nieuwe Vredenburg 2,50 voor een biertje/cola of koffie betalen. Bier voor 2,50 oke, maar Cola of Koffie voor die prijs ging er toen echt niet in.
Nu is dat allemaal maar normaal geworden. Lijkt me dus niet dat ze het nog duurder gaan maken.
ik ga niet zitten kloten met zon kookdingetje hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 12:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Oja en heel veel van deze hamburgers.
[ afbeelding ]
die uit dat lieve caravannetjequote:Op maandag 6 februari 2012 12:18 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb trek in veel te veel loempia's. En die 'tosties'.
Omwisselen bij Grolschquote:Op maandag 6 februari 2012 12:31 schreef Grunsfan het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen zoveel bier meenemen. Je gaat toch geen lauw bier drinken?? Gatverdamme!
Inderdaad alleen Grolsch.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:34 schreef Grunsfan het volgende:
Maar dat kan toch alleen met Grolschblikjes? Ik zie altijd van die gasten met hele pallets van dat gore Schultenbrau sjouwen.
na 2 uur festival zijn je smaakpapillen toch al zo verwoest dat het de rest van het festival er niet meer toe doet. Daarnaast wordt voornamelijk de eerste dag (2 dagen) zoveel gedronken, aangezien velen de laatste dag(en) nog sober willen doormaken voor de terugreis in de auto.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:31 schreef Grunsfan het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen zoveel bier meenemen. Je gaat toch geen lauw bier drinken?? Gatverdamme!
alleen om te slapen, om te kleden als het ineens warm/koud wordt, en als ik ff ga douchen overdag ofzoquote:Op maandag 6 februari 2012 13:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Zitten mensen hier veel op de camping? Of gaan jullie vaak terug van de camping?
Ik kwam er eigenlijk alleen om te slapen.
De eerste donderdag was mijn meest beschonken avond, was de volgende ochtend even pijnlijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:36 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
na 2 uur festival zijn je smaakpapillen toch al zo verwoest dat het de rest van het festival er niet meer toe doet. Daarnaast wordt voornamelijk de eerste dag (2 dagen) zoveel gedronken, aangezien velen de laatste dag(en) nog sober willen doormaken voor de terugreis in de auto.
en ik hou wel van een biertje in de ochtend als ik me tent uit kom. hoeven we niet zo ver te gaan. avond ervoor koud 6packje halen
Ik ben juist vaak "te vroeg" wakker, uurtje of half 8. Terwijl mijn tent genoten nog liggen te slapen, dan ga ik op mijn gemakje een Hema broodje eten, en even snel onder een douch springen.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:25 schreef Faazz het volgende:
Ergens begon ik de laatste keer het nachtprogramma steeds vetter te vinden omdat... weet k niet? Beetje slechte ontwikkeling, maar overdag overheerst die kut kater de hele tijdDat zal het wel zijn.
Ik word ook steeds later wakker. Op de zaterdag kwam ik pas om 14:00u mn tent uit!
Voor de rest natuurlijk wel zo veel mogelijk op het terrein.
Scheelt wel mega veel geld als je wat vna die goedkope meuk mee neemt als eten. 't Is maar net wat je wil uitgeven I guess!quote:Op maandag 6 februari 2012 12:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga niet zitten kloten met zon kookdingetje hoorwarm eten kan wel gewoon op t terrein, maar n lekker ontbijtje enzo bij je tentje is wel lekker
Dat was bij ons van af editie twee direct een regel! Alle overbodige rotzooi die je toch niet nodig hebt zoals drie broeken, vijf paar laarzen, 300 condooms en acht slaapzakken voor één persoon vervangen voor verse eieren, noodles, pannenkoeken, melk, koffie en een shitload bier!quote:Op maandag 6 februari 2012 13:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Scheelt wel mega veel geld als je wat vna die goedkope meuk mee neemt als eten. 't Is maar net wat je wil uitgeven I guess!
190 euro voor een kaartje hebben maar geen geld voor etenquote:Op maandag 6 februari 2012 13:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Scheelt wel mega veel geld als je wat vna die goedkope meuk mee neemt als eten. 't Is maar net wat je wil uitgeven I guess!
Eieren???quote:Op maandag 6 februari 2012 13:34 schreef Faazz het volgende:
[..]
Dat was bij ons van af editie twee direct een regel! Alle overbodige rotzooi die je toch niet nodig hebt zoals drie broeken, vijf paar laarzen, 300 condooms en acht slaapzakken voor één persoon vervangen voor verse eieren, noodles, pannenkoeken, melk, koffie en een shitload bier!
Hear hear!
In dit geval heb je inderdaad nog 6 maanden om geld te verdienen voor Lowlands. Desalniettemin is het natuurlijk geen stelregel dat je minimaal 2x zoveel als je kaartgeld dient uit te geven aan eten en drinken.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:42 schreef vault_tec het volgende:
[..]
190 euro voor een kaartje hebben maar geen geld voor eten
Er zijn echt heel veel mensen die dat doen.quote:
ik snap dit niet, waarom je de tyfus showen als je voor een paar euro meer super lekker ken eten en drinken. En als je zegt dat je geen geld hebt... je koopt een kaartje voor 200 euro en je weet niet wat het programma is.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:34 schreef Faazz het volgende:
[..]
Dat was bij ons van af editie twee direct een regel! Alle overbodige rotzooi die je toch niet nodig hebt zoals drie broeken, vijf paar laarzen, 300 condooms en acht slaapzakken voor één persoon vervangen voor verse eieren, noodles, pannenkoeken, melk, koffie en een shitload bier!
Hear hear!
quote:Op maandag 6 februari 2012 13:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
alleen om te slapen, om te kleden als het ineens warm/koud wordt, en als ik ff ga douchen overdag ofzo
Dit doe ik idd ook, ergens rond 6/7 even douchen en kwartiertje biertje drinken/chillen. Verder ben ik van begin tot eind op het festivalterrein. Zelf vind ik zowel het dag als nachtprogramma echt geweldig en is het dan maar 3 dagen stukgaan (hoewel zaterdagnacht wat pretmedicatie wel wil helpen), slapen doen we maandag thuis wel!quote:Op maandag 6 februari 2012 13:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Zitten mensen hier veel op de camping? Of gaan jullie vaak terug van de camping?
Ik kwam er eigenlijk alleen om te slapen.
Inderdaad, maar als je echt "nergens" naar kijkt, kan het best prijzig worden, ik was vorig jaar behoorlijk wat kwijt aan eten en drinken. Maar ik heb dan ook nergens naar gekekenquote:Op maandag 6 februari 2012 13:45 schreef vault_tec het volgende:
[..]
ik snap dit niet, waarom je de tyfus showen als je voor een paar euro meer super lekker ken eten en drinken. En als je zegt dat je geen geld hebt... je koopt een kaartje voor 200 euro en je weet niet wat het programma is.
Ik was vorig jaar exact 200 euro kwijt aan eten en drinken en naar mijn mening ben ik geen moment wat tekort gekomen (elke dag ontbijtje halen, geen bier meegenomen alles daar gehaald). Ik geef liever wat meer uit daar dan dat ik een tas met eten en drinken mee moet lopen sjouwen.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar als je echt "nergens" naar kijkt, kan het best prijzig worden, ik was vorig jaar behoorlijk wat kwijt aan eten en drinken. Maar ik heb dan ook nergens naar gekeken
Same here. Voorgaande jaren meer opgelet, en nu was ik toch wel rond de 200 euro aan munten kwijt. Maar ach, het is ook wel lekker om er niet teveel mee bezig te zijn en het was het helemaal waard!!!quote:Op maandag 6 februari 2012 13:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar als je echt "nergens" naar kijkt, kan het best prijzig worden, ik was vorig jaar behoorlijk wat kwijt aan eten en drinken. Maar ik heb dan ook nergens naar gekeken
Fuck man, als je nú al die instelling hebtquote:Op maandag 6 februari 2012 13:51 schreef stbabylon het volgende:
Wij gaan redelijk op tijd naar het terrein, uur of 13:00 ongeveer. En rond 18:00 even terug, douchen, omkleden enzo, even chillen. Uur of 20:00 weer naar het terrein tot 0:30~1:00. Nachtprogramma red je naar mijn mening boven de 25 alleen met drugs of als je de middag overslaat.
ik ben (iets) boven de 25 en neem alleen zaterdagnacht drugs.. en ben er ook overdag heel de dag. het is idd wel pittiger dan 'vroeger'quote:Op maandag 6 februari 2012 13:51 schreef stbabylon het volgende:
Wij gaan redelijk op tijd naar het terrein, uur of 13:00 ongeveer. En rond 18:00 even terug, douchen, omkleden enzo, even chillen. Uur of 20:00 weer naar het terrein tot 0:30~1:00. Nachtprogramma red je naar mijn mening boven de 25 alleen met drugs of als je de middag overslaat.
quote:Op maandag 6 februari 2012 13:42 schreef vault_tec het volgende:
[..]
190 euro voor een kaartje hebben maar geen geld voor eten
Ik ben 30, ja het is iets pittiger dan vroeger maar ik sta er 's nachts hoor..zonder pillenshit.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:52 schreef ohnikua het volgende:
[..]
ik ben (iets) boven de 25 en neem alleen zaterdagnacht drugs.. en ben er ook overdag heel de dag. het is idd wel pittiger dan 'vroeger'
Neen, maar dat snapte je natuurlijk al wel.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fuck man, als je nú al die instelling hebt
En voor de mierrenneukers onder ons: reken je drank ook tot drugs of niet?
Wel tof dat ze geluidfragmenten bij de artiesten toevoegen!quote:Op maandag 6 februari 2012 13:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Nieuwe website is weer ouderwets lelijk hoor
Maar wel opmerkelijk overzichtelijk. Programma met muziekvoorbeelden is wel kicken!!quote:Op maandag 6 februari 2012 13:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Juist maar wel geniaal:quote:Op maandag 6 februari 2012 13:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Wel.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neen, maar dat snapte je natuurlijk al wel.
Donderdag vanaf 's ochtends tot diep in de nacht aan de zuip, dan vrijdagmiddag/avond en nacht, zaterdag op tijd eruit, middag/avond en nacht, zondag op tijd eruit, middag/avond en nacht. Dat ga je echt niet trekken zonder chemische hulpmiddelen.
Ik heb de ervaring dat je je rust zelf tussendoor ook wel op het terrein pakt. Lowlands betekent ook lekker wegdommelen ergens in het gras, terwijl je op de achtergrond springende mensen hoort losgaan. Dan weer langzaam "wakker" worden en weer een paar uur volle bak.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wel.
Alhoewel misschien op vrijdag een dipje en niet tot 05:00 door.
Dat dus. Ik heb heeeerlijk op de Alphaheuvel gelegen naar bands luisteren, af en toe wegdommelen en daarna weer verderquote:Op maandag 6 februari 2012 13:57 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Ik heb de ervaring dat je je rust zelf tussendoor ook wel op het terrein pakt. Lowlands betekent ook lekker wegdommelen ergens in het gras, terwijl je op de achtergrond springende mensen hoort losgaan. Dan weer langzaam "wakker" worden en weer een paar uur volle bak.
En dan ook de hele tijd springen en dansen (vooral 's nachts)? En ja, wel tot 5:00.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wel.
Alhoewel misschien op vrijdag een dipje en niet tot 05:00 door.
Tot 3u lukt me aardig, vaak wat later. En dan nog actief rondstrompelen, nog wat op de camping doen. Hoort er allemaal bij.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan ook de hele tijd springen en dansen (vooral 's nachts)? En ja, wel tot 5:00.
Is echt niet dat ik om 1:30 lig te pitten hoor, maar elke nacht tot diep in de nacht dansen, nee dat lukt echt niet meer.
Ja, dan hoef je geen username/wachtwoord aan te maken, ze gebruiken je Facebookprofiel. Niets bijzonders in dit geval. Ze willen geen nieren en andere lichaamsdelen van je hebben.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat wil dat inloggen met Facebook zeggen, iemand enig idee?
En dat is precies waarom het niet krenterig is. Moeten mensen toch lekker zelf weten?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:12 schreef Faazz het volgende:
Het komt misschien wat krenterig over, maar sommige mensen hebben meer te besteden dan andere.
ik kijk niet op mensen neer maar ik vraag mij af hoe je een kaartje koopt, niks bekend is en niet elke maand 30 euro per persoon spaart waardoor je niks hoeft te sjouwen. Zie het elk jaar weer en je loopt zoveel lekker eten misquote:Op maandag 6 februari 2012 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat is precies waarom het niet krenterig is. Moeten mensen toch lekker zelf weten?
Een beetje neerkijken op mensen die niet 500 euro op LL uitgeven is best sneu.
Alleen maar meer voor jou eh?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:16 schreef vault_tec het volgende:
[..]
ik kijk niet op mensen neer maar ik vraag mij af hoe je een kaartje koopt, niks bekend is en niet elke maand 30 euro per persoon spaart waardoor je niks hoeft te sjouwen. Zie het elk jaar weer en je loopt zoveel lekker eten mis
The Dude al vier keer voorbij zien komenquote:Op maandag 6 februari 2012 13:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist maar wel geniaal:
http://lowlands.nl/programma/
EINDELIJK geluidsfragmenten. Wel slechte kwaliteit maargoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |