Waarom niet zoals in 1933:quote:Op maandag 6 februari 2012 15:13 schreef aloa het volgende:
In 85 dooide het ook tijdens de elfstedentocht. Stond toen zelfs een laag water op het ijs.
Aldus Wikipediaquote:Op 14 december bonden de bestuursleden Hepkema en Kingma de schaatsen onder om te controleren hoe het er met het ijs op de route voorstond. Al na twee kilometer in de richting van Dokkum geschaatst te hebben hadden de bestuursleden hun conclusie getrokken. In een kruidenierswinkeltje in Snakkerburen werd naar Leeuwarden gebeld met de mededeling dat op 16 december georganiseerd kon worden.
Ze kwamen vast 5 ijsberen tegen, dan zou ik ook gewoon bellenquote:Op maandag 6 februari 2012 15:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Waarom niet zoals in 1933:
Als je vanaf Leeuwarden 2km richting Dokkum schaatst, en het ijs is prima, dan kan de hele elfstedentocht wel doorgaan!
[..]
Aldus Wikipedia
Nou alleen nog zorgen dat het aantal toeschouwers en deelnemers ook hetselfde is als toen dan komt alles goedquote:Op maandag 6 februari 2012 15:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Waarom niet zoals in 1933:
Als je vanaf Leeuwarden 2km richting Dokkum schaatst, en het ijs is prima, dan kan de hele elfstedentocht wel doorgaan!
[..]
Aldus Wikipedia
Wat een baas!quote:G. Dubois uit Leeuwarden was twee keer door het ijs gezakt. Desondanks eindigde hij als negentiende, op twee uur en 51 minuten van Coen de Koning.
pics?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:01 schreef aloa het volgende:
In Harlingen zijn ze druk bezig met ijstransplantaties onder de brug bij de singel.
Je bent me voor.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:26 schreef aloa het volgende:
Transplantatie bij Harlingen.
[ afbeelding ]
Bekend gebied voor mij, stuk van Warns naar Stavoren.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:37 schreef tralalala het volgende:
http://nos.nl/video/337923-luchtbeelden-route-elfstedentocht.html
Succes met vegen bij Stavoren.Dat gaat hem niet worden.
Uniek dat ze daar nu 2 watersport winkels naast elkaar hebben jaquote:Op maandag 6 februari 2012 16:43 schreef tralalala het volgende:
Ik ben een aantal jaar terug een weekendje naar Stavoren geweest, erg leuk gezellig plaatsje.
Alleen uitkijken met de treinen.
Nou, daar ziet het voorlopig nog echt niet naar uitquote:Op maandag 6 februari 2012 17:15 schreef Maver24 het volgende:
De dooi komt dalijk echt als een bom het land in ben ik bang.
net als in 1997?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat een organisatie zal dat worden zeg, logistiek gezien, als bv vrijdag bekend wordt dat de tocht zondag doorgaat.
Met recht een uitdaging, al dat geregel van mensen, voorzieningen, beveiliging, kluunplekken, etcetcetc.
Zou juist anno deze tijd veel makkelijker kunnen gaan, lang leve de mobieltjes en internet etc.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat een organisatie zal dat worden zeg, logistiek gezien, als bv vrijdag bekend wordt dat de tocht zondag doorgaat.
Met recht een uitdaging, al dat geregel van mensen, voorzieningen, beveiliging, kluunplekken, etcetcetc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |