abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107720084
Ga blowen.. door de vreetkicks krijg je er zo een paar kilootjes bij ^O^
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_107720100
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 17:38 schreef Jahr00n het volgende:
Thuis trainen kan prima met heb je alleen een squatrack bankje + barbell nodig.
nee man btje pullups en pushups is genoeg
Of toch du vader?
  † In Memoriam † dinsdag 7 februari 2012 @ 17:40:33 #53
230491 Zith
pls tip
pi_107720105
Gewoon opdrukken dan wordt je gespierd.

Opdrukken belast je gehele lichaam omdat het stijf moet zijn, bij squads of deadlifts heb je veel spieren die gewoon zitten te niksen. Fijn dat je 300 kg kan squatten maar je front deltoids zijn klein.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_107720539
Spieren die groeien van spierpijn, man wat lees ik hier allemaal. _O_ Vertel meer. _O_

TS, aan de GOMAD met jou. GOMAD en compounds. Ik was nog 10 kg lichter dan jij en in combinatie met veel en goed eten en 3x in de week trainen ben ik vandaag de dag 22 kg zwaarder. En dan spreken we hier over een periode van iets meer dan een jaar waarin ik misschien net 6 maanden serieus heb getraind. Huis-tuin-en-keukenmiddeltjes gaan niet helpen. Je moet flink aan de bak.

Overigens heb ik in een ander topic gezien dat je zwart bent. Profiteer daarvan. We're talking black genetics here.

[ Bericht 26% gewijzigd door Panzermaus op 07-02-2012 18:01:20 ]
pi_107720542
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 17:40 schreef Zith het volgende:
Gewoon opdrukken dan wordt je gespierd.

Opdrukken belast je gehele lichaam omdat het stijf moet zijn, bij squads of deadlifts heb je veel spieren die gewoon zitten te niksen. Fijn dat je 300 kg kan squatten maar je front deltoids zijn klein.
Squatten :'). Ik voetbal 3 keer in de week en 1 keer wedstrijd en fiets elke dag naar school, mijn benen zijn al sterk.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_107720585
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 17:53 schreef Jajong het volgende:

[..]

Squatten :'). Ik voetbal 3 keer in de week en 1 keer wedstrijd en fiets elke dag naar school, mijn benen zijn al sterk.
Dit idd.
pi_107725075
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 17:34 schreef Azaron het volgende:

[..]

Ik begrijp niet waarom jij zo fanatiek je standpunt probeert te verdedigen. De helft van de dingen die je zegt met betrekking tot spiergroei ed slaan nergens op.
Omdat ik een beetje moe wordt van al die sportschoolbillies die te onpas hun lifestyle komen pushen en zich totaal niet afvragen of er wel behoefte is aan hun inzicht in de bodybuilding. Alsof het versterken van spieren is uitgevonden door jongens die geen meisje konden krijgen en bang zijn voor de bal. Het is allemaal echt niet zo ingewikkeld hoor. Gebruik je spieren flink en ze worden sterker, dat is al eeuwen zo en daar heeft nog nooit iemand een sportschool voor nodig gehad. Dat is gewoon een lichamelijk proces. Als je nou heel veel daarin wil bereiken moet je natuurlijk alles optimaliseren voor een optimaal resultaat, maar dat is dan nog steeds hetzelfde lichamelijk proces.

En daar ging het hier niet over, als je over je eigen hobbies wil praten maak je daar toch een topic over aan. Jammer voor jullie maar jullie specifieke deskundigheid is lang niet altijd gevraagd. Dat je weet hoe een hamer werkt betekent ook niet dat er alleen maar spijkers te slaan zijn. Misschien is het wat unfair tegenover jou want jij reageert nog wel redelijk normaal, maar je lijdt wel aan dezelfde neiging om je eigen hobby als uitgangspunt te nemen als je sportschoolgenoten die wat verder heen zijn.

quote:
Het feit blijft dat het niet meevalt om een strict leven te leiden om je lichaam te verbeteren. Hier ben ik het mee eens, maar dat is ook de reden dat 80% van de bevolking er lichamelijk ook niet uit ziet. Als het zo makkelijk was om een paar keer push ups te doen zou iedereen het wel doen, denk je niet?
Nee, ik weet wel zeker van niet. Niet iedereen is namelijk zoals jij, sommige mensen interesseert het helemaal niet, anderen maar een beetje, velen geven de voorkeur aan sport in de zin van een spel wat je kunt winnen of verliezen.

Los daarvan vraagt het nog wel enige aandacht, over lange tijd. Dat houden veel mensen al niet eens vol.

quote:
De OP zegt dat zijn benen, armen, schouders en borst te dun zijn. Dat ga je echt niet verhelpen door een paar keer pushups te doen en lekker achterover in je stoel chips te vreten.
Daar heb ik het ook niet over. Een paar keer naar de sportschool gaat ook geen reet helpen, Helemaal anders gaan eten voor een paar weken en dan terugvallen ook niet, blijvende veranderingen wel.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_107725537
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:47 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Omdat ik een beetje moe wordt van al die sportschoolbillies die te onpas hun lifestyle komen pushen en zich totaal niet afvragen of er wel behoefte is aan hun inzicht in de bodybuilding. Alsof het versterken van spieren is uitgevonden door jongens die geen meisje konden krijgen en bang zijn voor de bal. Het is allemaal echt niet zo ingewikkeld hoor. Gebruik je spieren flink en ze worden sterker, dat is al eeuwen zo en daar heeft nog nooit iemand een sportschool voor nodig gehad. Dat is gewoon een lichamelijk proces. Als je nou heel veel daarin wil bereiken moet je natuurlijk alles optimaliseren voor een optimaal resultaat, maar dat is dan nog steeds hetzelfde lichamelijk proces.

En daar ging het hier niet over, als je over je eigen hobbies wil praten maak je daar toch een topic over aan. Jammer voor jullie maar jullie specifieke deskundigheid is lang niet altijd gevraagd. Dat je weet hoe een hamer werkt betekent ook niet dat er alleen maar spijkers te slaan zijn. Misschien is het wat unfair tegenover jou want jij reageert nog wel redelijk normaal, maar je lijdt wel aan dezelfde neiging om je eigen hobby als uitgangspunt te nemen als je sportschoolgenoten die wat verder heen zijn.

[..]

Nee, ik weet wel zeker van niet. Niet iedereen is namelijk zoals jij, sommige mensen interesseert het helemaal niet, anderen maar een beetje, velen geven de voorkeur aan sport in de zin van een spel wat je kunt winnen of verliezen.

Los daarvan vraagt het nog wel enige aandacht, over lange tijd. Dat houden veel mensen al niet eens vol.

[..]

Daar heb ik het ook niet over. Een paar keer naar de sportschool gaat ook geen reet helpen, Helemaal anders gaan eten voor een paar weken en dan terugvallen ook niet, blijvende veranderingen wel.
Je hebt er gewoon geen verstand van.

Ts als ik jou was gewoon veel eten 3 keer per week hard gaan in de gym.
pi_107725851
Daarbij krijg ik heel erg een 'beste stuurlui staan aan wal' idee van Weltschmerz.

Laat me raden, jij bent zelf zeker compleet out of shape? Er van uitgaande dat je je eigen ideologie volgt, uiteraard. Dit is niet als belediging bedoeld, maar er komt echt grote ladingen onzin uit je mond, en je houdt er hele vage ideeën op na, waarvan ik eigenlijk wel zeker weet dat je ze zelf niet in de praktijk hebt gebracht omdat je dan zou inzien dat je met alleen wat pushups en pullups per week gewoon geen zichtbare spiermassa aanzet, al helemaal niet op de korte termijn (en dan heb ik het zelfs nog over maanden).
Of toch du vader?
pi_107725862
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2012 09:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Lekker prednison slikken ^O^

Vrouwen geilen op een plofkop

[ afbeelding ]

Bij hem werkte het ook prima ^O^
wie is dat ;(
"Peter, Peter Marie"
pi_107725972
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 17:24 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij?

[..]

Welke hij wil hebben of welke jij wil hebben?

[..]

Het is niet iets wezenlijks anders of zo. Alsof ze in de sportschool zulke bijzonder dingen doen, dat zijn ook maar gewoon apparaten om je spieren mee te belasten. Dat voegt op zich niet heel veel toe. Over een schema kun je heel ingewikkeld doen, maar dat is nergens goed voor. Het gaat erom dat je door de pijngrens heengaat, daar wordt je sterker van, krijg je spierpijn van, en daar groeien spieren van. Als je er in slaagt 20 weken achter elkaar je spieren te laten groeien dan zijn ze na die twintig weken een stuk groter, en zit er meer vorm in waardoor het al heel wat meer lijkt. Dat is snel het verschil tussen mager en slank maar gespierd.

[..]

Ik de OP gelezen, maar waar lees jij de bereidheid uit om zijn voeding om te gooien, laat staan zijn weekplanning? Natuurlijk kan iemand in diezelfde tijd meer bereiken, maar als TS zo iemand was dan zou hij zelf wel in allerlei topics te onpas zijn riedeltje komen afdraaien over de kunst van het bodybuilden. Als je iets wil doen, maar kennelijk niet al te veel, dan moet je als eerste zorgen dat je het ook daadwerkelijk gaat doen, en dus niet in een optimistische bui teveel hooi op je vork nemen.

Voor de opkomst van de sportschool deden mensen ook al aan krachttraining en werden ze ook gespierder. Het is echt irritante onzin dat je daar van alles voor nodig hebt. Het lichaam doet het, dat laat spieren groeien als je ze zwaar belast, het is niet zo dat als je met spierpijn uit de sportschool komt je wel sterker wordt en als je spierpijn van oefeningetjes thuis krijgt niet. Het enige wat je nodig hebt is een beetje tijd en de bereidheid om iets te doen waar je geen zin in hebt en de bereidheid om bij pijn er toch nog even 1 of 2 bij te doen. Meer eiwitten eten is ook niet moeilijk en een schema is niet meer dan dat, een schema. Daar moet je je aan houden, klaar. En dat is nou juist het moeilijkste en dat wordt alleen maar moeilijker naarmate het meer tijd, moeite en wil kost.
Kerel wat lul jij allemaal voor onzin? Spieren die groeien door spierpijn? En pijngrens? Trainen op een zwaarder gewicht dan je normaal kan trekken heeft vrij weinig met een pijngrens te maken. De term pijn heeft erg vrij weinig mee te maken imo.
Misschien kan je hem nog aanraden operatief ventieltjes aan te laten brengen dan kan hij zichzelf oppompen naar gelang zijn wensen.

TS heeft een bepaald doel, Arazon en Luchtventiel geven gewoon aan hoe dat het beste te bewerkstelligen is, als daar een ander eetpatroon bij nodig is is het aan TS zelf wat hij ermee doet.
Alleen push of pull ups zoals jij voorstelt is ten 1e niks aan, ten 2e train je er maar een paar spiergroepen mee, icm met een variatie in de oefening een paar anderen ook nog, ten 3e saai en demotiverend. En hij bereikt er ook niks mee.

Een manier zonder trainen is er ook wel, TS heeft waarschijnlijk nog een kleine maag gezien de OP, langzaam uitbouwen naar meer voeding vergroot de capaciteit en TS krijgt meer honger. Gevolg is dat er ook meer ongezonde dingen gegeten gaan worden dan waarschijnlijk.
Resultaat is dan wel een zwaardere TS maar een mollig postuur ipv getraind.

Voor een gezonde manier, veel vezels eten, iets grotere porties zodat je maagcapaciteit vergroot wordt. Veel brood eten, tarwebrood, roggebrood ed. Desnoods nog een plak ontbijtkoek dat kan ook niet veel kwaad. En eet s'avonds voor je gaat slapen nog iets, brood, bananen, noten. Als je slaapt werkt je spijsvertering langzamer en zal je lichaam iets meer opnemen.
pi_107726059
Mijn username is Luchtkoker. :@ Maar verder ^O^
Of toch du vader?
pi_107726665
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:03 schreef Wrijfhout het volgende:

[..]

Kerel wat lul jij allemaal voor onzin? Spieren die groeien door spierpijn? En pijngrens? Trainen op een zwaarder gewicht dan je normaal kan trekken heeft vrij weinig met een pijngrens te maken. De term pijn heeft erg vrij weinig mee te maken imo.
Misschien kan je hem nog aanraden operatief ventieltjes aan te laten brengen dan kan hij zichzelf oppompen naar gelang zijn wensen.

TS heeft een bepaald doel, Arazon en Luchtventiel geven gewoon aan hoe dat het beste te bewerkstelligen is, als daar een ander eetpatroon bij nodig is is het aan TS zelf wat hij ermee doet.
Alleen push of pull ups zoals jij voorstelt is ten 1e niks aan, ten 2e train je er maar een paar spiergroepen mee, icm met een variatie in de oefening een paar anderen ook nog, ten 3e saai en demotiverend. En hij bereikt er ook niks mee.

Een manier zonder trainen is er ook wel, TS heeft waarschijnlijk nog een kleine maag gezien de OP, langzaam uitbouwen naar meer voeding vergroot de capaciteit en TS krijgt meer honger. Gevolg is dat er ook meer ongezonde dingen gegeten gaan worden dan waarschijnlijk.
Resultaat is dan wel een zwaardere TS maar een mollig postuur ipv getraind.

Voor een gezonde manier, veel vezels eten, iets grotere porties zodat je maagcapaciteit vergroot wordt. Veel brood eten, tarwebrood, roggebrood ed. Desnoods nog een plak ontbijtkoek dat kan ook niet veel kwaad. En eet s'avonds voor je gaat slapen nog iets, brood, bananen, noten. Als je slaapt werkt je spijsvertering langzamer en zal je lichaam iets meer opnemen.
Dit is lariekoek :).
pi_107726830
Dat van het tarwebrood is ook niet waar. Te veel tarwebrood is niet goed voor de darmen. TS eet al vijf pistoletjes op een dag en zie het resultaat ;(

Sowieso is brood an sich helemaal niet zo nodig. Koolhydraten zijn belangrijk, maar kan uit veel betere producten gehaald worden. Een gezond lijf bestaat voor 80% uit goed eten en de overige 20% bestaat uit beweging zoals fitness. Zullen we gewoon realistisch blijven? En waar is TS gebleven?
pi_107728005
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:21 schreef An24 het volgende:
Dat van het tarwebrood is ook niet waar. Te veel tarwebrood is niet goed voor de darmen. TS eet al vijf pistoletjes op een dag en zie het resultaat ;(

Sowieso is brood an sich helemaal niet zo nodig. Koolhydraten zijn belangrijk, maar kan uit veel betere producten gehaald worden. Een gezond lijf bestaat voor 80% uit goed eten en de overige 20% bestaat uit beweging zoals fitness. Zullen we gewoon realistisch blijven? En waar is TS gebleven?
Het ging me meer om de vezels, beetje teveel de nadruk gelegd op het brood misschien, maar dan nog kan het niet zoveel kwaad. Glutenziekte zal je met nederlandse broden niet zosnel oplopen denk ik, dat is meer lucht dan brood. ;)
pi_107728241
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:44 schreef Wrijfhout het volgende:

[..]

Het ging me meer om de vezels, beetje teveel de nadruk gelegd op het brood misschien, maar dan nog kan het niet zoveel kwaad. Glutenziekte zal je met nederlandse broden niet zosnel oplopen denk ik, dat is meer lucht dan brood. ;)
Het gaat niet alleen om de gluten. En daar hebben overigens meer mensen last van dan je denkt, zonder dat ze het weten. Dan heb je een intolerantie of Coeliakie. En in tarwebrood zitten juist minder vezels dan in volkorenproducten :) De beste vezels zitten altijd nog in volkorenproducten, groenten en (gedroogd) fruit.
pi_107728244
Squatten :') :') :') :')
Zeker met mijn kont als een Hiv homo naar achteren, nee dank u.
Daarbij zit ik ook op voetbal en ik fiets elke dag naar school dus die benen zijn al sterk zat.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2012 21:23:19 ]
pi_107728341
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:18 schreef Jajong het volgende:

[..]

Dit is lariekoek :).
Dat is jou mening, het is meer een toevoeging aan het eten. In principe zijn het koolhydraten die je extra neemt die eigenlijk niet nodig zijn, om het simpel te zeggen wordt het dan opgeslagen in het vetreserve. Ik respecteer jou mening, het is al jaren een 50/50 discussie die gaande is over s'avonds wel of niet eten. :P

Zwart-wit gedacht zou het verkeerd zijn, maar gezien TS zijn huidige gewicht denk ik niet dat hij makkelijk reserves opbouwt of behoud vandaar. Voor de training kan hij de reserves dan weer aanspreken voor voldoende energie om langer cq intensiever te trainen.
pi_107728452
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:01 schreef Luchtkoker het volgende:
Daarbij krijg ik heel erg een 'beste stuurlui staan aan wal' idee van Weltschmerz.

Laat me raden, jij bent zelf zeker compleet out of shape? Er van uitgaande dat je je eigen ideologie volgt, uiteraard. Dit is niet als belediging bedoeld, maar er komt echt grote ladingen onzin uit je mond, en je houdt er hele vage ideeën op na, waarvan ik eigenlijk wel zeker weet dat je ze zelf niet in de praktijk hebt gebracht omdat je dan zou inzien dat je met alleen wat pushups en pullups per week gewoon geen zichtbare spiermassa aanzet, al helemaal niet op de korte termijn (en dan heb ik het zelfs nog over maanden).
Dit is ook zo'n voorspelbaar gelul, alleen de echte sportschooljongens hebben er alle verstand van, en voor de rest helemaal niemand. En iedereen die niet een paar keer week aan een apparaat gaat hangen is vadsig en uitgezakt. Ik heb nieuws voor je, mensen houden zich al veel langer bezig met spieren versterken dan toen jij besloot iets aan je uiterlijk te gaan doen. Heb je wel eens geprobeerd hoe ver je kan komen met elke dag een paar minuten oefeningen doen?

Toen ik 19 was was 67 kilo bij 1.93. Toen ben ik voor mijn sport, in de zin van spel om te winnen, het bovenlichaam gaan versterken. Niet eens elke dag, daarvoor was ik vaak te brak. Een jaar later was ik 75, en nog steeds droog. Mijn beenspieren zullen ook gegroeid zijn door andere training, maar het verschil was heel erg goed zichtbaar. Nee, ik was geen jerommeke, maar als je slank bent en je hebt wel zichbare spieren dan ziet het er al heel anders uit.

En dat gewoon met push-ups en steeds steiler pushups (bed, bank, stoel), en pull ups aan de deurpost, en ook nog een buikspieroefening trouwens. Toen ik begon kon ik net 4 push ups en een halve pull up. Maar als je elke keer tot het maximum gaat, en het dus pijn doet, ja echte pijn, dan kun je er elke keer weer meer. Omdat je spieren groeien, gewoon een lichamelijk proces dat onafhankelijk van de sportschool bestaat. Dat kan iedereen ja. Alleen er zijn er niet veel die er echt een routine van weten te maken, bij veel mensen verslapt het binnen de maand en geven ze het op. En het is ook heel verleidelijk om niet tot het gaatje te gaan, zo 's ochtends in je eentje, en dus niet elke keer iets verder te komen. Maar ook dat went.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_107728949
pi_107729090
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:57 schreef Wrijfhout het volgende:

[..]

Dat is jou mening, het is meer een toevoeging aan het eten. In principe zijn het koolhydraten die je extra neemt die eigenlijk niet nodig zijn, om het simpel te zeggen wordt het dan opgeslagen in het vetreserve. Ik respecteer jou mening, het is al jaren een 50/50 discussie die gaande is over s'avonds wel of niet eten. :P

Zwart-wit gedacht zou het verkeerd zijn, maar gezien TS zijn huidige gewicht denk ik niet dat hij makkelijk reserves opbouwt of behoud vandaar. Voor de training kan hij de reserves dan weer aanspreken voor voldoende energie om langer cq intensiever te trainen.
Dat is niet mijn mening, het is een wetenschappelijk feit.
pi_107729151
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Zucht. Oke :') Het feit dat jij de hele tijd refereert naar machines zegt al genoeg. Maar is goed jongen. Ik ga het hierbij laten. Je bent hopeloos. :*
Of toch du vader?
  dinsdag 7 februari 2012 @ 22:45:11 #74
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_107733655
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_107739776
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dit is ook zo'n voorspelbaar gelul, alleen de echte sportschooljongens hebben er alle verstand van, en voor de rest helemaal niemand. En iedereen die niet een paar keer week aan een apparaat gaat hangen is vadsig en uitgezakt. Ik heb nieuws voor je, mensen houden zich al veel langer bezig met spieren versterken dan toen jij besloot iets aan je uiterlijk te gaan doen. Heb je wel eens geprobeerd hoe ver je kan komen met elke dag een paar minuten oefeningen doen?

Toen ik 19 was was 67 kilo bij 1.93. Toen ben ik voor mijn sport, in de zin van spel om te winnen, het bovenlichaam gaan versterken. Niet eens elke dag, daarvoor was ik vaak te brak. Een jaar later was ik 75, en nog steeds droog. Mijn beenspieren zullen ook gegroeid zijn door andere training, maar het verschil was heel erg goed zichtbaar. Nee, ik was geen jerommeke, maar als je slank bent en je hebt wel zichbare spieren dan ziet het er al heel anders uit.

En dat gewoon met push-ups en steeds steiler pushups (bed, bank, stoel), en pull ups aan de deurpost, en ook nog een buikspieroefening trouwens. Toen ik begon kon ik net 4 push ups en een halve pull up. Maar als je elke keer tot het maximum gaat, en het dus pijn doet, ja echte pijn, dan kun je er elke keer weer meer. Omdat je spieren groeien, gewoon een lichamelijk proces dat onafhankelijk van de sportschool bestaat. Dat kan iedereen ja. Alleen er zijn er niet veel die er echt een routine van weten te maken, bij veel mensen verslapt het binnen de maand en geven ze het op. En het is ook heel verleidelijk om niet tot het gaatje te gaan, zo 's ochtends in je eentje, en dus niet elke keer iets verder te komen. Maar ook dat went.
Zo he, 75 hele kg met jouw lengte. Dat is gewoon fucking skinny. Chapeau voor je BS posts in dit topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')