Oh ok. Aan de ene kant best jammer eigenlijk, maargoed. Ik kan er mee levenquote:Op maandag 6 februari 2012 01:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze hebben geen reclame'stussendoor analyses en dit soort beelden.
deden die het vorig jaar?quote:
mochten ze willen.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:25 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Het meest bekeken programma ter wereld over de hele wereld. En dat elk jaar weer.
Hoe vaak rent een voetballer het hele veld op en neer? Een Football speler heeft meer specifieke taken dan een voetballer. AF is explosiever, ander soort conditie/vermoeidheid.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:01 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Heb het vaak gespeeld, maar ik denk dat een conditie van een voetballer die echt 45 min achter elkaar het hele veld steeds op en neer rent met variaties meer conditie heeft.
Maar ik bedoel vooral individueel word er meer verreist van een voetballer dan een Footballspeler,
Haha dat begrijp ik ook wel, ik denk dat een Amerikaanse amateur voetballer (als dat al bestaat) ook begrijpt dat hij niet hetzelfde heeft aan conditie als een Messi die al 4 jaar achter elkaar non stop speelt.quote:
Serieus ga ergens anders klagen, is nu gewoon irritant.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:04 schreef Nober het volgende:
Waarom duurt dit tot 5 uur? Moeten ze om het kwarter een Mac Burger naar binnen werken?
5 uur?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:04 schreef Nober het volgende:
Waarom duurt dit tot 5 uur? Moeten ze om het kwarter een Mac Burger naar binnen werken?
Easy targetquote:Op maandag 6 februari 2012 01:04 schreef mrstylo het volgende:
Waarom vallen aliens Amerika altijd als eerst aan?
Is gewoon een serieuze vraag, zo'n wedstrijd hoeft helemaal geen 300 minuten te duren!quote:Op maandag 6 februari 2012 01:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus ga ergens anders klagen, is nu gewoon irritant.
Openingsceremonie van de spelen in 2008 had tussen de 1 en 4 miljard kijkersquote:Op maandag 6 februari 2012 01:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
deden die het vorig jaar?welk wereldvreemd persoon heeft daar voor gezorgd. elke idioot weet dat de black eyed peas enorm slecht zijn live.
[..]
mochten ze willen.
De finale van het WK cricket is volgens mij het best bekeken en daarna de finale van het WK voetbal/
Als je ze allemaal al tig keer gezien hebt op ESPNA hebt gezien ga je daar anders over denkenquote:Op maandag 6 februari 2012 01:04 schreef jrk1990 het volgende:
Die hele beleving rond de sport, daar zijn de Amerikanen gewoon goed in.
Dit soort 'memories' zijn echt gaaf.
Moet wel zeggen dat dit zich perfect leent voor tussen de breaks
Er zitten voor- en naänalyses bij, een concert in de half time show en een shitload aan reclamequote:Op maandag 6 februari 2012 01:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Is gewoon een serieuze vraag, zo'n wedstrijd hoeft helemaal geen 300 minuten te duren!
Omdat die het meeste verzet kunnen leveren en omdat al die films uit Hollywood komen misschien?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:04 schreef mrstylo het volgende:
Waarom vallen aliens Amerika altijd als eerst aan?
Komt door die overbetaalde commercials (die er ook te vaak zijn). En omdat de tijd soms stopt. IJshockey hoort ook maar 90 minuten te duren (inclusief pauze) maar duurt al snel 2,5 tot 3 uur.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Is gewoon een serieuze vraag, zo'n wedstrijd hoeft helemaal geen 300 minuten te duren!
Schieten? Hoe bedoel je, bij de 4de down?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:06 schreef Krekkelens het volgende:
Serieuze vraag: Moeten ze schieten of mogen ze ook nog voor een TD gaan? En als ze een keuze hebben, waarom schieten ze toch als dat minder punten oplevert?
Klopt in de wedstrijd in huis brengen en entertainment zijn ze echt lichtjaren verder, maar dat was altijd al dat zeiden ook de grote voetballers destijds als Cruijff , BeckenBaur enzo dat men op dat gebied echt verder is.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:04 schreef jrk1990 het volgende:
Die hele beleving rond de sport, daar zijn de Amerikanen gewoon goed in.
Dit soort 'memories' zijn echt gaaf.
Moet wel zeggen dat dit zich perfect leent voor tussen de breaks
Kans groter dat je iig punten hebt. TD is niet zo simpel.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:06 schreef Krekkelens het volgende:
Serieuze vraag: Moeten ze schieten of mogen ze ook nog voor een TD gaan? En als ze een keuze hebben, waarom schieten ze toch als dat minder punten oplevert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |