abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107659161
Stoer eerste kwart voor de Giants
Come get some!
-
pi_107659162
Sjezus, ik hoef die wedstrijd al niet te zien laatstaan de reclame! :') :W
pi_107659169
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:54 schreef Quisho het volgende:
Wat doen de spelers eigenlijk tijdens de commercials? Mogen ze gewoon met de coach praten?
Beetje staan, of overleggen met de coaching staff, of in the huddle overleggen...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_107659170
Pats :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_107659171
Waar kijk ik naar. :D
pi_107659173
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:54 schreef Nober het volgende:
Dan ben je hier goed?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_107659174
haha die m&m relcame
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
  Redactie Frontpage maandag 6 februari 2012 @ 00:55:19 #233
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_107659178
quote:
Wat doe je dan hier?
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_107659183
Ik weet dat je niet mag klagen, maar het constante heen en weer geswitch is wel heel erg irritant :')
pi_107659187
Eigelijk ongelovelijk dat men dit verkiest boven een CL finale om te zien. Ik bedoel hiermee hoe kan men dit aantrekkelijk vinden in Amerika dan voetbal waar echt 10x meer spanning inziet maar ook indivuele capacteiten, namelijk een betere conditie hebben, een bal kunnen controleren en bal met effect kunnen schieten, tactiek omdat je binnen een paar seconden met 4 man door een 7 man defensie kan tikken, mooie manier van afronden e.d.

AF heeft alleen de renners en de QB uitzonderlijke kwaliteiten de rest zijn grote spierbundels met een opdracht.

Zonder respectloos te zijn zit er echt veel meer indivuele kwaliteiten achter een voetballer wat hij moet kunnen om de wereld top te halen (we praten gewoon over hoogste finale per sporttak) want er zitetn per voetballer ook veel meer trainings uren van een jongere leeftijd (waar in Amerika het met voetbal qua trainingsuren minder is, dus misschien is dat de reden waarom het niveau qua individuele capaciteiten minder is en het niveau minder is.

Maar wel leuk vermaak om te kijken nu.

Vind de NEP wel echt belabberd spelen en de Giants niet eens zo sterk maar hun tegenstander is gewoon slap.
pi_107659190
quote:
Wow bedankt, beste post van dit topic :')
pi_107659202
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:55 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[..]

Wat doe je dan hier?
Even kijken welke idioten dit willen zien. ;)
pi_107659203
Slim van de Giants om Ballard vaak te gebruiken. Alle aandacht gaat naar Nicks, Cruz en Manningham dus die zal vaak vrij staan.
  maandag 6 februari 2012 @ 00:56:20 #239
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_107659205
streams liggen er al weer uit hoor
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_107659214
Chevrolet back stabt ford gewoon in een reclame
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_107659216
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:55 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Eigelijk ongelovelijk dat men dit verkiest boven een CL finale om te zien. Ik bedoel hiermee hoe kan men dit aantrekkelijk vinden in Amerika dan voetbal waar echt 10x meer spanning inziet maar ook indivuele capacteiten, namelijk een betere conditie hebben, een bal kunnen controleren en bal met effect kunnen schieten, tactiek omdat je binnen een paar seconden met 4 man door een 7 man defensie kan tikken, mooie manier van afronden e.d.

AF heeft alleen de renners en de QB uitzonderlijke kwaliteiten de rest zijn grote spierbundels met een opdracht.

Zonder respectloos te zijn zit er echt veel meer indivuele kwaliteiten achter een voetballer wat hij moet kunnen om de wereld top te halen (we praten gewoon over hoogste finale per sporttak) want er zitetn per voetballer ook veel meer trainings uren van een jongere leeftijd (waar in Amerika het met voetbal qua trainingsuren minder is, dus misschien is dat de reden waarom het niveau qua individuele capaciteiten minder is en het niveau minder is.

Vind de NEP wel echt belabberd spelen en de Giants niet eens zo sterk maar hun tegenstander is gewoon slap.
Ik vind CL ook veel leuker. En daar snap ik veel meer van. Maar dit is een enorm sportspektakel en heel erg vermakelijk :D
  maandag 6 februari 2012 @ 00:57:20 #242
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_107659221
quote:

Vanmiddag was wel Chelsea - Manu op Fox, dus misschien wordt het nog een keer wat daar :P
pi_107659230
quote:
(heel verhaal)
Ja hier heb je gen conditie of kwaliteiten voor nodig, je hebt gelijk
pi_107659235
quote:
7s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:56 schreef tostitomaatkaas het volgende:
streams liggen er al weer uit hoor
Goeie grap, het is gewoon op tv. :')
  maandag 6 februari 2012 @ 00:58:19 #245
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107659239
Hoe die gasten losgaan en gaan dansen na een goede tackle _O- :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_107659241
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:58 schreef Nober het volgende:

[..]

Maar dan mis je de reclames ;( _O-
  maandag 6 februari 2012 @ 00:58:30 #247
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_107659244
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:58 schreef Nober het volgende:

[..]

Tja, dacht lekker met laptopje te gaan kijken in bed
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  maandag 6 februari 2012 @ 00:58:36 #248
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_107659246
quote:

Ik heb er de ballen verstand van hoor, dus ik kan er ook volkomen naast zitten. Maar volgens mij is het bij AF vooral het hele tactische aspect wat het zo boeiend/leuk maat..
  maandag 6 februari 2012 @ 00:58:39 #249
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_107659247
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:58 schreef Szura het volgende:
Hoe die gasten losgaan en gaan dansen na een goede tackle _O- :')
Mooi toch _O_
pi_107659260
Ik vind het eigenlijk erg tof hoor. De show om het spel heen is even wennen, maar verder wel bruut om te zien ^O^
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')