Beetje staan, of overleggen met de coaching staff, of in the huddle overleggen...quote:Op maandag 6 februari 2012 00:54 schreef Quisho het volgende:
Wat doen de spelers eigenlijk tijdens de commercials? Mogen ze gewoon met de coach praten?
Dan ben je hier goed?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:54 schreef Nober het volgende:
Sjezus, ik hoef die wedstrijd al niet te zien laatstaan de reclame!![]()
Wat doe je dan hier?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:54 schreef Nober het volgende:
Wow bedankt, beste post van dit topicquote:Op maandag 6 februari 2012 00:54 schreef Nober het volgende:
Ik vind CL ook veel leuker. En daar snap ik veel meer van. Maar dit is een enorm sportspektakel en heel erg vermakelijkquote:Op maandag 6 februari 2012 00:55 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Eigelijk ongelovelijk dat men dit verkiest boven een CL finale om te zien. Ik bedoel hiermee hoe kan men dit aantrekkelijk vinden in Amerika dan voetbal waar echt 10x meer spanning inziet maar ook indivuele capacteiten, namelijk een betere conditie hebben, een bal kunnen controleren en bal met effect kunnen schieten, tactiek omdat je binnen een paar seconden met 4 man door een 7 man defensie kan tikken, mooie manier van afronden e.d.
AF heeft alleen de renners en de QB uitzonderlijke kwaliteiten de rest zijn grote spierbundels met een opdracht.
Zonder respectloos te zijn zit er echt veel meer indivuele kwaliteiten achter een voetballer wat hij moet kunnen om de wereld top te halen (we praten gewoon over hoogste finale per sporttak) want er zitetn per voetballer ook veel meer trainings uren van een jongere leeftijd (waar in Amerika het met voetbal qua trainingsuren minder is, dus misschien is dat de reden waarom het niveau qua individuele capaciteiten minder is en het niveau minder is.
Maar wel leuk vermaak om te kijken nu.
Vind de NEP wel echt belabberd spelen en de Giants niet eens zo sterk maar hun tegenstander is gewoon slap.
Vanmiddag was wel Chelsea - Manu op Fox, dus misschien wordt het nog een keer wat daarquote:Op maandag 6 februari 2012 00:55 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Eigelijk ongelovelijk dat men dit verkiest boven een CL finale om te zien. Ik bedoel hiermee hoe kan men dit aantrekkelijk vinden in Amerika dan voetbal waar echt 10x meer spanning inziet maar ook indivuele capacteiten, namelijk een betere conditie hebben, een bal kunnen controleren en bal met effect kunnen schieten, tactiek omdat je binnen een paar seconden met 4 man door een 7 man defensie kan tikken, mooie manier van afronden e.d.
AF heeft alleen de renners en de QB uitzonderlijke kwaliteiten de rest zijn grote spierbundels met een opdracht.
Zonder respectloos te zijn zit er echt veel meer indivuele kwaliteiten achter een voetballer wat hij moet kunnen om de wereld top te halen (we praten gewoon over hoogste finale per sporttak) want er zitetn per voetballer ook veel meer trainings uren van een jongere leeftijd (waar in Amerika het met voetbal qua trainingsuren minder is, dus misschien is dat de reden waarom het niveau qua individuele capaciteiten minder is en het niveau minder is.
Vind de NEP wel echt belabberd spelen en de Giants niet eens zo sterk maar hun tegenstander is gewoon slap.
Ja hier heb je gen conditie of kwaliteiten voor nodig, je hebt gelijkquote:
Goeie grap, het is gewoon op tv.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:56 schreef tostitomaatkaas het volgende:
streams liggen er al weer uit hoor
Tja, dacht lekker met laptopje te gaan kijken in bedquote:
Ik heb er de ballen verstand van hoor, dus ik kan er ook volkomen naast zitten. Maar volgens mij is het bij AF vooral het hele tactische aspect wat het zo boeiend/leuk maat..quote:Op maandag 6 februari 2012 00:55 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Mooi tochquote:Op maandag 6 februari 2012 00:58 schreef Szura het volgende:
Hoe die gasten losgaan en gaan dansen na een goede tackle![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |