De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat plaatje.quote:
Goedenacht.quote:
Eerste keer dat ik haar hier zie...quote:Op maandag 6 februari 2012 00:25 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af, komt ze hier voor het eerst of heb ik de introductie gemist?
Welkomquote:Op maandag 6 februari 2012 00:27 schreef Koeketrommel het volgende:
Hihi. Dacht laat ik maar weer eens op Fok rondsnuffelen.
Ik kijk nauwelijks in andere topics. Vandaar dat je me niet bekend voorkwamquote:Op maandag 6 februari 2012 00:27 schreef Koeketrommel het volgende:
Hihi. Dacht laat ik maar weer eens op Fok rondsnuffelen.
Wie ben je waar woon je hoe oud ben je wat zijn je hobbies waarom kom je in dit topic pics van je tietenquote:
belangrijkst.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wie ben je waar woon je hoe oud ben je wat zijn je hobbies waarom kom je in dit topic pics van je tieten
Daarom picsquote:Op maandag 6 februari 2012 00:34 schreef Koeketrommel het volgende:
Misschien heb ik helemaal geen tieten! Dam-dam-dammm.
Nou wat voor dingen doe je graag?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:40 schreef Koeketrommel het volgende:
Ik vind het altijd zo stom om te zeggen dat muziek een 'hobby' is. Of uitgaan. Hobbies zijn toch meer dingen als postzegels verzamelen of tekenen o.i.d.
Je krijgt wel ongelimiteerde aandacht hier als je je tieten postquote:
Zelfde probleem hier...quote:
Zegt de ervaringsdeskundigequote:Op maandag 6 februari 2012 00:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je krijgt wel ongelimiteerde aandacht hier als je je tieten post
bitch <3quote:Op maandag 6 februari 2012 00:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Alleen de vraag is of je op dat soort aandacht zit te wachtenquote:Op maandag 6 februari 2012 00:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ah ok, en welke kant wil je op in de horeca?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:43 schreef Koeketrommel het volgende:
Nee MBO horeca school.
Maar echt hele brede smaak qua muziek. Tegenwoordig into dubstep ook, wel hele toffe feesten.
Niet bepaaldquote:Op maandag 6 februari 2012 00:43 schreef ook_gek het volgende:
Alleen de vraag is of je op dat soort aandacht zit te wachten
Weet ik nog niet, zit nog heel erg te twijfelen of ik hierna nog door ga leren maar sowieso restaurant gericht.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah ok, en welke kant wil je op in de horeca?
Dat is trouwens wel een geweldig leuk leven!! Niks is leuker dan de horeca!
De grootste vraag is, waarom wil je dat weten?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:46 schreef Faxie het volgende:
Dan blijft over wie ben je waar woon je hoe oud ben je waarom kom je in dit topic
Omdat ik nieuwsgierig ben, duhquote:Op maandag 6 februari 2012 00:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De grootste vraag is, waarom wil je dat weten?
Nothing ever changes around here.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:42 schreef Joysa het volgende:
stel nieuwsgierige hier, nieuwe kut int topic hoor
Tja je bent een horeca persoon of niet. Je moet juist s'avonds willen werken. Hard werken is ook iets dat je moet willen. Tussen 17uur en 22uur heb je de piek qua drukte. Zeker in een restaurant.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:46 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, zit nog heel erg te twijfelen of ik hierna nog door ga leren maar sowieso restaurant gericht.
En zo leuk is het nou ook weer niet hoor, lange dagen met late uurtjes, voeten uit je lijf lopen en altijd bevelen opvolgen. Maarja kan inderdaad ook heel leuk zijn natuurlijk vooral de afwisseling.
Of hopeloos op zoek naar een vrouw?quote:
Of allebei.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of hopeloos op zoek naar een vrouw?
Ow wek ik die indruk dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of hopeloos op zoek naar een vrouw?
Tja zulke motivatie heb ik nou eenmaal niet vooral omdat ik graag op mezelf wil gaan wonen samen met mijn vriend. Als ik dan steeds s'avonds moet werken draai je om elkaar heen en groei je uiteindelijk uiteen dus dat is vooral het grootste struikelblok.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tja je bent een horeca persoon of niet. Je moet juist s'avonds willen werken. Hard werken is ook iets dat je moet willen. Tussen 17uur en 22uur heb je de piek qua drukte. Zeker in een restaurant.
Bevelen opvolgen doe je bij elk beroep. Tenzij je voor je zelf gaat werken.
Ik vind de horeca echt het leukste wat er is. Maar de verleiding van elke dag op stap en drank was mij te groot.
Je leeft s'nachts en dan ga je al snel ergens even een drankje doen. En een relatie is ook erg moeilijk als zij zelf niet in de horeca werkt.
Neuh, maar je duikt zo lekker op elke vrouwquote:
Tja ze zijn allemaal ook zo leukquote:Op maandag 6 februari 2012 00:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Neuh, maar je duikt zo lekker op elke vrouw
In het vorige deel kwamen nog een heleboel lijtsjes van dingen waar we op vallen voorbij. Dus ze kunnen onmogelijk allemaal even leuk zijnquote:
En allemaal bezet.quote:
Ja oke de meeste danquote:Op maandag 6 februari 2012 00:57 schreef Capstan het volgende:
[..]
In het vorige deel kwamen nog een heleboel lijtsjes van dingen waar we op vallen voorbij. Dus ze kunnen onmogelijk allemaal even leuk zijn
Haha dat is wel een leuk succesverhaalquote:Op maandag 6 februari 2012 00:58 schreef Faxie het volgende:
Ow schiet me opeens te binnen:
Maat van me heeft sinds vorige week een relatie met iemand die hij amper kende. Ze kwamen elkaar wel eens tegen maar nooit gesprek gehad oid.
Laatst op een toernooi was zij d'r ook een keer, en ze kwamen aan de wordfeud. Toen had hij een D, A en E, en vulde toen bij een T 'DATE' in. Zij komt naar 'm toe en zegt 'Is goed, wanneer?'
De rest is geschiedenis![]()
En dat in 2 weekjes.
Hoe geniaal.quote:Op [url=h
ttp://forum.fok.nl/topic/1774348/3/25#107659249]maandag 6 februari 2012 00:58[/url] schreef Faxie het volgende:
Maat van me heeft sinds vorige week een relatie met iemand die hij amper kende. Ze kwamen elkaar wel eens tegen maar nooit gesprek gehad oid.
Laatst op een toernooi was zij d'r ook een keer, en ze kwamen aan de wordfeud. Toen had hij een D, A en E, en vulde toen bij een T 'DATE' in. Zij komt naar 'm toe en zegt 'Is goed, wanneer?'
En dat in 2 weekjes.
Ja zo kan het dus ook....quote:Op maandag 6 februari 2012 00:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha dat is wel een leuk succesverhaal
Why that sad face?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha dat is wel een leuk succesverhaal
Een leuk verhaal, dat wel.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:58 schreef Faxie het volgende:
En dat in 2 weekjes.
Ja, hij heeft weer eens geluk hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 01:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Een leuk verhaal, dat wel.
Maar zoiets gebeurt volgens mij maar één op de honderd keer
Ja dan gaat het moeilijk worden in de Horeca. Je zal nog wel in een lunchroom kunnen werken. Dan ben je in de avond vrij.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:54 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Tja zulke motivatie heb ik nou eenmaal niet vooral omdat ik graag op mezelf wil gaan wonen samen met mijn vriend. Als ik dan steeds s'avonds moet werken draai je om elkaar heen en groei je uiteindelijk uiteen dus dat is vooral het grootste struikelblok.
Leukste vind ik achter de bar werken, vooral massa's wegwerken dan ben ik op m'n best.
Maar wat doe jij nu dan?
De sleutel is acceptatie. Acceptatie dat het zo moet zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat valt me ook op jaTeveel bezette vrouwen hier, wtf is deze?
Ik zag een ouwe baas bij de dokter...quote:Op maandag 6 februari 2012 01:03 schreef heloef het volgende:
[..]
De sleutel is acceptatie. Acceptatie dat het zo moet zijn.
Ja het klinkt heel zweverig ik weet het.
Maar ook jezelf niet vergetenquote:Op maandag 6 februari 2012 01:03 schreef Koeketrommel het volgende:
Je moet mensen een lieve vriend/in gunnen ja.
Hij heeft wat dat betreft wel mazzel ja...quote:
Eigenbelang telt zwaarder.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:03 schreef Koeketrommel het volgende:
Je moet mensen een lieve vriend/in gunnen ja.
Wat? D A E T zijn best vaak voorkomende woorden bij WordFeud hoor.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Een leuk verhaal, dat wel.
Maar zoiets gebeurt volgens mij maar één op de honderd keer
quote:Op maandag 6 februari 2012 01:06 schreef twi het volgende:
[..]
Wat? D A E T zijn best vaak voorkomende woorden bij WordFeud hoor.
Jup, en daar is niks mis mee.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:06 schreef Koeketrommel het volgende:
Tja ze zeggen dat de mens alles om egoïstische redenen doet.
Ook al geef je een zwerver geld, is de onbewuste achterliggende gedachte zodat jij een goed gevoel krijgt.
Ik ken het een vriend van mij werd versierd door een leuk meisje. Ik vond het toen enorm vervelend.quote:
Ik vind niet dat je alles wat je uit eigenbelang doet egoïsme kunt noemenquote:Op maandag 6 februari 2012 01:06 schreef Koeketrommel het volgende:
Tja ze zeggen dat de mens alles om egoïstische redenen doet.
Ook al geef je een zwerver geld, is de onbewuste achterliggende gedachte zodat jij een goed gevoel krijgt.
Sommige mensen hebben het geluk aan hun kont hangen, anderen moeten hard werken voor dat geluk.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken het een vriend van mij werd versierd door een leuk meisje. Ik vond het toen enorm vervelend.
Maar langzaam komt het besef dat het simpelweg niet voor mij is weggelegd. Easy as that.
In de lente krijg ik weer last van hooikoorts, dus ik hoop dat er nu nog even niks in the air zitquote:
Dan eten en drinkrn ook egoistisch zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je alles wat je uit eigenbelang doet egoïsme kunt noemen
Daaromquote:Op maandag 6 februari 2012 01:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan eten en drinkrn ook egoistisch zijn.
Soms denk ik wel eens dat het nog veel meer op mazzel hebben aankomt dan op bepaalde dingen in de vingers hebben.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:10 schreef ValHallen het volgende:
In feite heb ik ook mazzel gehad, na een leven vol teleurstellingen op liefdesgebied.
Dat pad zit ik nu op....quote:Op maandag 6 februari 2012 01:10 schreef ValHallen het volgende:
In feite heb ik ook mazzel gehad, na een leven vol teleurstellingen op liefdesgebied.
't Is soms een kwestie van 'right place right time', tenzij je een versierder bent.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Soms denk ik wel eens dat het nog veel meer op mazzel hebben aankomt dan op bepaalde dingen in de vingers hebben.
True.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben het geluk aan hun kont hangen, anderen moeten hard werken voor dat geluk.
Dat is waar. Maar als je op zeker moment voelt dat er een bepaald stukje geluk ontbreekt, dan kan dat net iets zijn wat niet makkelijk te krijgen is.quote:
Het is dat het gewoon onzinnig is om op je 18de te zeggen dat je er klaar mee bent.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat pad zit ik nu op....
En toch blijf ik optimistisch over m'n toekomst
Maar vanaf welk moment is het wel zinnig om dat te zeggen? Ik hoop nooitquote:Op maandag 6 februari 2012 01:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is dat het gewoon onzinnig is om op je 18de te zeggen dat je er klaar mee bent.
Maar anders had ik het allang opgegeven.
Da's waar.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voor een deel wel, maar je hebt nou eenmaal niet overal invloed op.
Wie heeft het over afdwingenquote:Op maandag 6 februari 2012 01:18 schreef dawg het volgende:
[..]
jawel. mensen die denken dat je geluk kunt afdwingen vind ik ongelooflijk naief.
Nopequote:Op maandag 6 februari 2012 01:19 schreef dawg het volgende:
[..]
geluk afdwingen of geluk zelf maken is hetzelfde.
Mensen die hun eigen falen afschuiven op wel of geen geluk. Dat is pas kansloosquote:Op maandag 6 februari 2012 01:18 schreef dawg het volgende:
[..]
jawel. mensen die denken dat je geluk kunt afdwingen vind ik ongelooflijk naief.
Dat moet iedereen zelf weten natuurlijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar vanaf welk moment is het wel zinnig om dat te zeggen? Ik hoop nooit
mensen zullen successen aan zichzelf toeschrijven en mislukkingen aan iets waar ze geen invloed op hebben.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mensen die hun eigen falen afschuiven op wel of geen geluk. Dat is pas kansloos
Vast wel, maar is dat terecht?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:22 schreef dawg het volgende:
[..]
mensen zullen successen aan zichzelf toeschrijven en mislukkingen aan iets waar ze geen invloed op hebben.
Ik zeg nooit meer nooit. Nu ik in ieder geval één date heb gehad kan de rest er ook nog wel van komenquote:Op maandag 6 februari 2012 01:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat moet iedereen zelf weten natuurlijk.
Maar het is een stuk rustgevender als je weet dat iets nooit kan dan dat je nog goede hoop dat het gaat gebeuren.
Gek, ik doe dat eerder andersomquote:Op maandag 6 februari 2012 01:22 schreef dawg het volgende:
[..]
mensen zullen successen aan zichzelf toeschrijven en mislukkingen aan iets waar ze geen invloed op hebben.
niks is zwart wit. stellen dat een persoon geluk kan maken of afdwingen is dus ook veel te simpel gesteld en mensen beseffen niet hoe zoiets op een ander over kan komen, wat je daarmee eigenlijk impliceert.quote:
Alles kan, eigenlijk zou je nooit moeten opgeven. Al geeft het opgeven wel een soort vrijheid.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zeg nooit meer nooit. Nu ik in ieder geval één date heb gehad kan de rest er ook nog wel van komen
geluk en gelukkig zijn zijn verschillende dingen. daarbij is gelukkig zijn geen staat, maar een momentopname. plus dat je niet altijd kiest in welke situatie je zit en dus ook niet of je dingen kunt doen waar je gelukkig van wordt.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:26 schreef twi het volgende:
Je wordt al gelukkig van dingen doen die je leuk vindt. En als je gelukkig bent, wekt dat interesse op van anderen. Zo maak je geluk.
Definieer geluk dan eens? De trein missen waardoor je op een bankje naast een heel leuk meisje komt te zitten, waar je de rest van je leven mee zult delen?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:28 schreef dawg het volgende:
geluk en gelukkig zijn zijn verschillende dingen. daarbij is gelukkig zijn geen staat, maar een momentopname. plus dat je niet altijd kiest in welke situatie je zit en dus ook niet of je dingen kunt doen waar je gelukkig van wordt.
quote:
Ik denk het dus ook niet. Ik weet niet wat het is, de één noemt het een hogere macht, ik noem het gut feeling.quote:
Wel of geen geluk is niks anders dan een exuus.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:25 schreef dawg het volgende:
[..]
niks is zwart wit. stellen dat geluk kunt maken of afdwingen is dus ook veel te simpel gesteld en mensen beseffen niet hoe zoiets op een ander over kan komen, wat je daarmee eigenlijk impliceert.
Toevallig welquote:
bijvoorbeeld. gewoon, dat alles aan komt waaien, lekker van een leien dakje gaat, etc.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:29 schreef twi het volgende:
[..]
Definieer geluk dan eens? De trein missen waardoor je op een bankje naast een heel leuk meisje komt te zitten, waar je de rest van je leven mee zult delen?
quote:Op maandag 6 februari 2012 01:29 schreef twi het volgende:
[..]
Definieer geluk dan eens? De trein missen waardoor je op een bankje naast een heel leuk meisje komt te zitten, waar je de rest van je leven mee zult delen?
Dat is inderdaad de volgende vraag. Wat is geluk?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:29 schreef twi het volgende:
[..]
je hebt niet overal invloed op. jouw verhaaltje gaat uit van wel, derhalve kan ik het niet met je eens zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wel of geen geluk is niks anders dan een exuus.
Als jij een doek heb en je haalt dat doel, is dat geen geluk. Dat heb jij zelf gemaakt.
Als je vaalt in iets us dat geen ongeluk. Dat is namelijk je eigen schuld. Ergens in je poging heb je iets gedaan wat als gevolgen heeft gehad dat een bepaald doel niet gehaald heb.
De kunst is dan om naar je zelf of naar een ander te kijken en uit te vinden waarom het mis gegaan is en belangrijker nog, hoe kan je het de volgende keer wel behalen. Echter gebruikt men vaak het excuus van ongeluk, het missen van geluk.
Het heeft alles te maken met, wat wil je, wat heb je er voor over en durf je er een bepaald risico voor te nemen?
Doorzettings vermogen is de sleutel tot succes, en niet wel of geen geluk.
Of die persoon heeft alles tip top op de rails en lijkt het van een leien dakje te gaanquote:Op maandag 6 februari 2012 01:31 schreef dawg het volgende:
[..]
bijvoorbeeld. gewoon, dat alles aan komt waaien, lekker van een leien dakje gaat, etc.
tja, alles is perceptie idd. ook al zo'n dooddoener.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of die persoon heeft alles tip top op de rails en lijkt het van een leien dakje te gaan
Maar invloed en geluk hebben zijn 2 verschillende dingen.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:32 schreef dawg het volgende:
[..]
je hebt niet overal invloed op. jouw verhaaltje gaat uit van wel, derhalve kan ik het niet met je eens zijn.
klopt, maar men heeft het hier over zelf je geluk maken. en dat vind ik dus utopisch gedacht.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar invloed en geluk hebben zijn 2 verschillende dingen.
Tsja sorry, ik geloof daar niet in. Dan komt er wel weer een volgende keer dat je de trein mist. Ik geloof best in romantiek en sprookjes en vind 't geweldig om te lezen, maar 'chance' en/of 'fate'? Nee hoor, op ieder potje passen wel meerdere dekseltjes. Zo uniek zijn we allemaal nu ook weer niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de volgende vraag. Wat is geluk?
90 worden ipv op je 50ste dood gasn? Is dat geluk?
Ik heb wel eens momenten gehad dat ik dacht dit is veel te toevallig. Die situatie met trammeisje was gewoon te perfect bijvoorbeeld.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
Ik denk het dus ook niet. Ik weet niet wat het is, de één noemt het een hogere macht, ik noem het gut feeling.
Maar het is wel mogelijk, maar wat ik zeg. Wat heb je er voor over en hoe groot is je doorzettings vermogen?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:34 schreef dawg het volgende:
[..]
klopt, maar men heeft het hier over zelf je geluk maken. en dat vind ik dus utopisch gedacht.
Wat was er perfect aan? Dat je haar zag?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb wel eens momenten gehad dat ik dacht dit is veel te toevallig. Die situatie met trammeisje was gewoon te perfect bijvoorbeeld.
Is contact hebben met mooie vrouwen geluk dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:38 schreef ook_gek het volgende:
Ik ken genoeg mooie vrouwen waar ik leuk contact mee heb.
Heb ik dan geluk en komen de vrouwen me aanwaaien?
Dat ligt eraan hoe je het zelf ervaar.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:38 schreef ook_gek het volgende:
Ik ken genoeg mooie vrouwen waar ik leuk contact mee heb.
Heb ik dan geluk en komen de vrouwen me aanwaaien?
nee, sommige dingen zijn niet mogelijk ongeacht hoeveel je ervoor wilt opgeven. dan zeggen dat je je geluk zelf maakt als je het maar echt echt echt wilt vind ik getuigen van weinig inlevingsvermogen etc. maar goed.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar het is wel mogelijk, maar wat ik zeg. Wat heb je er voor over en hoe groot is je doorzettings vermogen?
Geluk of geen geluk is gewoon een excuus.
Voor een aantal mensen wel in mijn omgeving als ik ze moet geloven.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:38 schreef twi het volgende:
[..]
Is contact hebben met mooie vrouwen geluk dan?
Ik ervaar het niet als geluk.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe je het zelf ervaar.
Ik vermoed dat 'ie vergat 'r Facebooknaam te vragen.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat was er perfect aan? Dat je haar zag?
Dat ik met haar als enige over was in die tram. Dat doordat die tram een heel stuk verder reed dan de bedoeling was ik een opening had en een heel stuk met haar terug kon lopen. Dat soort dingetjes die er voor zorgten dat ik makkelijk met haar kon praten.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat was er perfect aan? Dat je haar zag?
Dan is het voor jou geen geluk en ook geen pech. Je kan ook gewoon neutraal zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Voor een aantal mensen wel in mijn omgeving als ik ze moet geloven.
Jij bebt geluk dat je die vrouwen kent, het komt je gewoon aanwaaien.
[..]
Ik ervaar het niet als geluk.
Hij had wel geluk. Dat dat meisje hem zomaar kwam aanwaaien. In de tram nota benequote:Op maandag 6 februari 2012 01:41 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat 'ie vergat 'r Facebooknaam te vragen.
O wist niet dat je met haar gepraat hadquote:Op maandag 6 februari 2012 01:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ik met haar als enige over was in die tram. Dat doordat die tram een heel stuk verder reed dan de bedoeling was ik een opening had en een heel stuk met haar terug kon lopen. Dat soort dingetjes die er voor zorgten dat ik makkelijk met haar kon praten.
Weet zij veel dat jij toevallig dezelfde kant op moest lopen. Als je dat niet zou moeten, dan loop je toch ook gewoon even mee? Weet zij veel waar je woont, en misschien vindt ze 't als je 't later vertelt nog leuk ook dat je dat zo deed.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ik met haar als enige over was in die tram. Dat doordat die tram een heel stuk verder reed dan de bedoeling was ik een opening had en een heel stuk met haar terug kon lopen. Dat soort dingetjes die er voor zorgten dat ik makkelijk met haar kon praten.
geef eens een voorbeeld?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:39 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, sommige dingen zijn niet mogelijk ongeacht hoeveel je ervoor wilt opgeven. dan zeggen dat je je geluk zelf maakt als je het maar echt echt echt wilt vind ik getuigen van weinig inlevingsvermogen etc. maar goed.
er is niks mis met een excuus.quote:en wat is er mis met een excuus? als je je daardoor beter voelt. waarom zou iemand zichzelf bij anderen moeten verantwoorden?
Ze zouden de airco maar niet zo hoog hebben gezet, dan had ze in een heel andere stoel gewaaid.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hij had wel geluk. Dat dat meisje hem zomaar kwam aanwaaien. In de tram nota bene
Anders was het niet echt noemenswaardig he.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O wist niet dat je met haar gepraat had
ik wilde altijd graag bij de mariniers. en 2 jaar geleden had ik serieuze plannen voor een emigratie naar mexico.quote:
Daarom.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Anders was het niet echt noemenswaardig he.
Ik denk dat echt niet op dat moment.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:42 schreef twi het volgende:
[..]
Weet zij veel dat jij toevallig dezelfde kant op moest lopen. Als je dat niet zou moeten, dan loop je toch ook gewoon even mee? Weet zij veel waar je woont, en misschien vindt ze 't als je 't later vertelt nog leuk ook dat je dat zo deed.
En dus maak je geluk.
En wat heeft dat met wel of geen geluk te maken?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:44 schreef dawg het volgende:
[..]
ik wilde altijd graag bij de mariniers. en 2 jaar geleden had ik serieuze plannen voor een emigratie naar mexico.
dat ik dus niet het geluk heb gezond te zijn zoals andere mensen.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En wat heeft dat met wel of geen geluk te maken?
Er gaat een hele wereld voor je openquote:Op maandag 6 februari 2012 01:46 schreef Sinosappel het volgende:
Wel grappig, voor FOK! had ik er nooit bij stilgestaan dat voor (sommige) mannen contact met vrouwen niet vanzelfsprekend is. Dat ze van geluk spreken als ze een mogelijkheid tot contact met een vrouw krijgen.
Nou zo lag het ook niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:46[/url
] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/363058]Sinosappel het volgende:
Wel grappig, voor FOK! had ik er nooit bij stilgestaan dat voor (sommige) mannen contact met vrouwen niet vanzelfsprekend is. Dat ze van geluk spreken als ze een mogelijkheid ot contact met een vrouw krijgen.
Maar dat zei ik net al. Ergens invloed op hebben of geluk hebben zijn 2 verschillende dingen. En wat is geluk, dat je 90 geworden ben ipv 50?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:47 schreef dawg het volgende:
[..]
dat ik dus niet het geluk heb gezond te zijn zoals andere mensen.
Ja echt bizar. Ik kijk nu ook echt anders naar aangesproken worden. Vandaag nog bv. Dan denk ik echt "Ohhh zou hij er nu ook echt zo veel mee bezig zijn als die mannen op FOK!? Of ervaart hij het net als ik gewoon als een normale interactie?"quote:Op maandag 6 februari 2012 01:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er gaat een hele wereld voor je open
Wel een mooie gedachte dat een persoon het aangesproken worden door een vrouw al ervaard als geluk. Zo iets kleins en simpels!!
Heb het niet per se over dat ene voorbeeld van jou.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou zo lag het ook niet.
Ik kom vaak genoeg leuke meisjes tegen in het OV. Maar daar start je niet zo snel een gesprekje mee. Nu kon dat eens wel
Dan moet je wel oppassen dat je dat ook weer niet te veel gaat denken. Want ik mag aannemen dat de mannen hier nog best in staat zijn een onderscheid te maken tussen een normale interactie en iets dat (wellicht) meer is. Ik in ieder geval nog wel.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja echt bizar. Ik kijk nu ook echt anders naar aangesproken worden. Vandaag nog bv. Dan denk ik echt "Ohhh zou hij er nu ook echt zo veel mee bezig zijn als die mannen op FOK!? Of ervaart hij het net als ik gewoon als een normale interactie?"
het ging toch ook over zelf invloed uitoefenen op je eigen geluk?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar dat zei ik net al. Ergens invloed op hebben of geluk hebben zijn 2 verschillende dingen. En wat is geluk, dat je 90 geworden ben ipv 50?
Ja? Ik denk echt bij elke vrouw die vraagt waar de Princestraat is over waar we onze bruiloft gaan houden.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan moet je wel oppassen dat je dat ook weer niet te veel gaat denken. Want ik mag aannemen dat de mannen hier nog best in staat zijn een onderscheid te maken tussen een normale interactie en iets dat (wellicht) meer is. Ik in ieder geval nog wel.
Dat stelt me dan weer teleur. Ik hoopte op een beetje bijvalquote:Op maandag 6 februari 2012 01:55 schreef twi het volgende:
[..]
Ja? Ik denk echt bij elke vrouw die vraagt waar de Princestraat is over waar we onze bruiloft gaan houden.
Socially awkward penguin is socially awkward.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:57 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat stelt me dan weer teleur. Ik hoopte op een beetje bijval
ik mag hopen dat je mensbeeld niet zo verwrongen is.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:59 schreef Sinosappel het volgende:
Ergens vind ik het ook niet chill dat ik nu zo denk. Dat ik dan lach of iets grappigs/aardigs terug zeg en dan denk ik automatisch: "Oh zou hij nu denken dat er iets gaande is, zoals uit die verhalen van de mannen op FOK!?"
Haha erg herkenbaar. Er zijn soms situaties waar je bij denkt van. Zou ze er ook zo mee bezig zijn zoals sommige mensen op fok?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja echt bizar. Ik kijk nu ook echt anders naar aangesproken worden. Vandaag nog bv. Dan denk ik echt "Ohhh zou hij er nu ook echt zo veel mee bezig zijn als die mannen op FOK!? Of ervaart hij het net als ik gewoon als een normale interactie?"
Weleens vrouwen op fok meegemaakt die er zo mee bezig zijn dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 02:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Haha erg herkenbaar. Er zijn soms situaties waar je bij denkt van. Zou ze er ook zo mee bezig zijn zoals sommige mensen op fok?
Als ik de verhalen hier mag geloven zijn dat best reele gedachtes.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:00 schreef dawg het volgende:
[..]
ik mag hopen dat je mensbeeld niet zo verwrongen is.
Wat ik zeg, wat is geluk? Dat je gezond ben? Is dat geluk? Dat ziet men als normaal of vanzelf sprekend.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:54 schreef dawg het volgende:
[..]
het ging toch ook over zelf invloed uitoefenen op je eigen geluk?
never mind ook maar weer.
geluk is afhankelijk van ieders persoonlijke omstandigheden. daarom alleen al kun je niet zeggen dat iemand geluk kan maken.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat ik zeg, wat is geluk? Dat je gezond ben? Is dat geluk? Dat ziet men als normaal of vanzelf sprekend.
Het ging er om dat mensen bepaalde situaties af doen als geluk of geen geluk. En dat slaat nergens op. Want dan is het een excuus. En ja dan kan dat soort geluk afdwingen.
Ik heb het over het algemeen, niet zo zeer over versieren.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Weleens vrouwen op fok meegemaakt die er zo mee bezig zijn dan?
tja. fok serieus nemen is ook zoiets. de dingen die ik hier lees hoor ik nooit in het dagelijks leven. ook zijn velen lang niet zo to the point dan wanneer ze online zijn. dus tja. ik geloof het niet zo, wat ik wel geloof is dat diegenen die zo denken hun pc uit het raam moeten flikkeren en eens naar buiten zouden moeten gaan.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als ik de verhalen hier mag geloven zijn dat best reele gedachtes.
Ik heb het ook over het algemeen, niet over versieren.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb het over het algemeen, niet zo zeer over versieren.
Maar bv dat meisje uit het versier topic die zegt van, mannen willen me om mijn uiterlijk ipv innerlijk.
Laatst zei ik tegen een vrouw dat ik haar echt mooi vond. En toen dacht ik wel van. Hmm zou ze nu denken dat het mij puur om het uiterlijk gaat of niet
Dan kom je weer op het punt van wat is geluk?quote:Op maandag 6 februari 2012 02:06 schreef dawg het volgende:
[..]
geluk is afhankelijk van ieders persoonlijke omstandigheden. daarom alleen al kun je niet zeggen dat iemand geluk kan maken.
dat is prima, maar feit bliijft dan wel dat in dat geval je gefaalt heb wegens het niet door zetten voor het behalen van je doel.quote:en ik zei net al. een excuus is niet erg en niet iedereen wil zichzelf tegenover anderen verantwoorden, om vervolgens toegeworpen te krijgen dat je 'gewoon niet graag genoeg wilde' oid.
maar ik hou erover op. tijd voor een joint.
wat ik onder geluk schaar heb ik al gezegd.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan kom je weer op het punt van wat is geluk?
jouw situatie is de mijne niet. de mijne die van sinosje niet. etc etc etc etc etc etc. hoe kun jij in godsnaam weten of iemand er alles aan gedaan heeft? is jouw referentiekader hetzelfde als de mijne? of die van twi? los daarvan zeg je nu indirect dus weer dan een excuus dus per definitie negatief is.quote:dat is prima, maar feit bliijft dan wel dat in dat geval je gefaalt heb wegens het niet door zetten voor het behalen van je doel.
Ik ben van mening dat wel if niet gezond zijn niks met geluk te maken heeft. Gezond of niet, daar kan je niks aan verranderen.
Maar zoals 95% van de mensen geluk gebruiken voor een bepaalde situatie is dat een excuus, en dus vestaat geluk of ongeluk niet.
Neem mlig, als ik lees hoe hij over dimpele dingen denkt en daar een heel verhaal bij bedenkt. Ik spreek of zie wel eens een persoon waar bij ik dan bij denk, gho zal hij nu ook aan het denken zijn over van alles zoals mlig?quote:Op maandag 6 februari 2012 02:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb het ook over het algemeen, niet over versieren.
Tsja, "wat" gaat jou puur om het uiterlijk of niet?
Goed verhaal.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Neem mlig, als ik lees hoe hij over dimpele dingen denkt en daar een heel verhaal bij bedenkt. Ik spreek of zie wel eens een persoon waar bij ik dan bij denk, gho zal hij nu ook aan het denken zijn over van alles zoals mlig?
Jawel. Ja, denk dat je gelijk hebt. Dat is wel een geruststellende gedachte eigenlijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:16 schreef twi het volgende:
Het is ook maar een klein deel van gezondheid wat niet afhankelijk is van je eigen acties hoor.
Daarnaast denk ik dat de indruk die gewekt wordt over het ter plekke bedenken van strategiën schromelijk wordt overdreven. Dat zijn gedachtes die achteraf wel volgen, als gevolg van onzekerheid. Heb jij dat nooit, dat je achteraf nadenkt over hoe bepaalde dingen op anderen zijn overgekomen, Sinos?
Ik ben blij dat het goed over is gekomen.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jawel. Ja, denk dat je gelijk hebt. Dat is wel een geruststellende gedachte eigenlijk.
Zoals eerder gezegt. Alles wat je wil kan je bereiken. Maar je moet wel bereid zijn om daar dingen voor te laten? Dingen voor te doen, rissico voor te nemen. Mits je doel maar realisties is. En wanneer iemand het wel of niet bereikt met afdoen met wel of geen geluk is een excuus. Want "geluk" creeer je zelf.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:15 schreef dawg het volgende:
[..]
wat ik onder geluk schaar heb ik al gezegd.
[..]
jouw situatie is de mijne niet. de mijne die van sinosje niet. etc etc etc etc etc etc. hoe kun jij in godsnaam weten of iemand er alles aan gedaan heeft? is jouw referentiekader hetzelfde als de mijne? of die van twi? los daarvan zeg je nu indirect dus weer dan een excuus dus per definitie negatief is.
Het gaat mij niet om het uiterlijkquote:Op maandag 6 februari 2012 02:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Goed verhaal.
Geen antwoord op mijn vraag.
Leugensquote:Op maandag 6 februari 2012 02:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om het uiterlijk
soms vraag ik me oprecht weleens af of mensen wel goed lezen.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegt. Alles wat je wil kan je bereiken. Maar je moet wel bereid zijn om daar dingen voor te laten? Dingen voor te doen, rissico voor te nemen. Mits je doel maar realisties is. En wanneer iemand het wel of niet bereikt met afdoen met wel of geen geluk is een excuus. Want "geluk" creeer je zelf.
Gezondheid heeft niks met geluk te maken in mijn ogen. Echter denk jij daar anders over.
Nee hoor, karakter, humor, zelfstandigheid enz enz dus zeg haar innerlijk zijn voor mij 95% van belang. Uiterlijk 10%quote:
Tsja, dan zal ik wel verschrikkelijk oppervlakkig zijn. En bovendien is 105% wel heel veel van het goede.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee hoor, karakter, humor, zelfstandigheid enz enz dus zeg haar innerlijk zijn voor mij 95% van belang. Uiterlijk 10%
Nee, want je verwacht niet dat vrouwen je versieren.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:29 schreef Sinosappel het volgende:
Als een vrouw je aanspreekt die je niet echt aantrekkelijk vindt/beetje normaal uiterlijk, ben je dan ook bezig met "o is ze me aan het versieren" etc?
Of werken dat soort dingen alleen bij aantrekkelijke vrouwen
quote:Op maandag 6 februari 2012 02:26 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, dan zal ik wel verschrikkelijk oppervlakkig zijn. En bovendien is 105% wel heel veel van het goede.
En met een aantrekkelijke vrouw ga je wel dat soort dingen denken?quote:Op maandag 6 februari 2012 02:31 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, want je verwacht niet dat vrouwen je versieren.
Ik ben 29, en zelfs minder mooie mensen kunnen ontzettend hot zijn. Ik kan foto's gaan geven van meiden waar ik helemaal gek van was, waar menigeen echt niet van onder de indruk was. Maar daar was telkens echt wel iets van het uiterlijk wat het voor mij deed, dat ik echt niet kan zeggen dat ik maar voor 10% op uiterlijk let.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]het moet dus 90 / 10 verhouding zijn.
Tja ik weet het niet. Kan de leeftijd zijn? Ik heb echt naar mijn smaak bloed mooie vrouwen gehad, maar ook gedrochten.
Ben er nu wel achter dat ik iemand wil waar het qua karakter onwijs goed mee klikt en wAar ik elke dag heel veel lol mee kan hebben.
Nee, dan ben je al lang al blij dat ze niet hard hollend wegrent.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En met een aantrekkelijke vrouw ga je wel dat soort dingen denken?
Ik denk nooit van oh ze is me aan het versieren of niet. Ik ben ook nooit bezig met versieren.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:29 schreef Sinosappel het volgende:
Als een vrouw je aanspreekt die je niet echt aantrekkelijk vindt/beetje normaal uiterlijk, ben je dan ook bezig met "o is ze me aan het versieren" etc?
Of werken dat soort dingen alleen bij aantrekkelijke vrouwen
Watvoor soort dingen? Noem eens voorbeeldenquote:Op maandag 6 februari 2012 02:32 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben 29, en zelfs minder mooie mensen kunnen ontzettend hot zijn. Ik kan foto's gaan geven van meiden waar ik helemaal gek van was, waar menigeen echt niet van onder de indruk was. Maar daar was telkens echt wel iets van het uiterlijk wat het voor mij deed, dat ik echt niet kan zeggen dat ik maar voor 10% op uiterlijk let.
Ik wordt echt verliefd op de persoon en niet zo zeer op het uiterlijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:32 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben 29, en zelfs minder mooie mensen kunnen ontzettend hot zijn. Ik kan foto's gaan geven van meiden waar ik helemaal gek van was, waar menigeen echt niet van onder de indruk was. Maar daar was telkens echt wel iets van het uiterlijk wat het voor mij deed, dat ik echt niet kan zeggen dat ik maar voor 10% op uiterlijk let.
Tsjee, ik denk dat ik wel een zwak heb voor wangetjes. 'Dimples', rode snel blozende wangetjes, mooie lippen, een lieve wipneus, maar ook een oneffenheidje in 't gezicht zoals een littekentje of iets. Ik moet eventjes naar foto's gaan kijken wil ik wat meer details kunnen omschrijven, al is het meer een gevoel wat je niet echt heel specifiek kunt omschrijven.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Watvoor soort dingen? Noem eens voorbeelden
O ik dacht dat je uit ervaring met specifieke personen sprakquote:Op maandag 6 februari 2012 02:37 schreef twi het volgende:
[..]
Tsjee, ik denk dat ik wel een zwak heb voor wangetjes. 'Dimples', rode snel blozende wangetjes, mooie lippen, een lieve wipneus, maar ook een oneffenheidje in 't gezicht zoals een littekentje of iets. Ik moet eventjes naar foto's gaan kijken wil ik wat meer details kunnen omschrijven, al is het meer een gevoel wat je niet echt heel specifiek kunt omschrijven.
Dat doe ik ook, maar ik zou van al m'n crushes niet meer precies kunnen omschrijven waarom ik op hun uiterlijk viel. De laatste twee, misschien drie misschien. Maar er moet in de basis toch wel iets zijn van "ja, die ziet er leuk uit", zonder dat het een fantastische schoonheid hoeft te zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O ik dacht dat je uit ervaring met specifieke personen sprak
Zeker waar.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:41 schreef twi het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar ik zou van al m'n crushes niet meer precies kunnen omschrijven waarom ik op hun uiterlijk viel. De laatste twee, misschien drie misschien. Maar er moet in de basis toch wel iets zijn van "ja, die ziet er leuk uit", zonder dat het een fantastische schoonheid hoeft te zijn.
Ja, tuurlijk. Heeft iedereen wel denk ik.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:45 schreef twi het volgende:
Zo zijn er trouwens tegelijkertijd wel een hoop dingen waar ik overheen kijk, wanneer ik iemand eenmaal leuk vind. Verschrikkelijk verkleurd haar (ik hou nu eenmaal van natuurlijk - of in elk geval natuurlijk uitziend - qua kleur haar), een minder mooi gebit (al is dit wel een flinke afknapper) of een bepaalde plek in 't gezicht waar constant wat uitslag zit.
Maar wat zijn dingen die jij specifiek echt leuk vind dan? Behalve groene ogen, natuurlijk. Want ik vind het zelf heel moeilijk om veel verder te komen dan wat ik zei, het gaat bij mij meer om de hele compositie van 't gezicht dan om specifieke dingen.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Heeft iedereen wel denk ik.
Heb ik niet echt. Gaat gewoon om het totaalplaatje.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:50 schreef twi het volgende:
[..]
Maar wat zijn dingen die jij specifiek echt leuk vind dan? Behalve groene ogen, natuurlijk. Want ik vind het zelf heel moeilijk om veel verder te komen dan wat ik zei, het gaat bij mij meer om de hele compositie van 't gezicht dan om specifieke dingen.
Ook allemaal erg debatable dus. Maarja, wat ik dus al zei, die lijstjes stellen niet veel voor. Dik, dun, blond, brunette, roodharig, Oosters, klein, lang, stoer, lief. Volgens mij ben ik overal al wel voor gevallen. Alleen wil dat niet zeggen dat uiterlijk slechts 10% is van het geheel, dat is toch zeker wel 50%. Natuurlijk pas je je in zekere zin aan, aan de persoon die je leuk vindt. Anders kunnen mensen nooit met enige overtuiging zeggen dat ze met de leukste, liefste en mooiste samen leven.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heb ik niet echt. Gaat gewoon om het totaalplaatje.
Sja, groene ogen maar daar rave ik altijd al over. Beetje volle lippen. Mooi haar.
Ja precies. Sja ik geloof wel een beetje in dat je in je eigen league date...En dat je ook valt op mensen in je eigen league. Ook omdat je een beetje valt op mensen die jou leuk vinden. Vind ik.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:59 schreef twi het volgende:
[..]
Ook allemaal erg debatable dus. Maarja, wat ik dus al zei, die lijstjes stellen niet veel voor. Dik, dun, blond, brunette, roodharig, Oosters, klein, lang, stoer, lief. Volgens mij ben ik overal al wel voor gevallen. Alleen wil dat niet zeggen dat uiterlijk slechts 10% is van het geheel, dat is toch zeker wel 50%. Natuurlijk pas je je in zekere zin aan, aan de persoon die je leuk vindt. Anders kunnen mensen nooit met enige overtuiging zeggen dat ze met de leukste, liefste en mooiste samen leven.
Dat is ook gewoon zo, maar vandaar dat het beste advies hier ook is om aan jezelf te werken. Al dat slappe gehannes dat je maar niets aanpakt, omdat je toch niet dingen moet doen die je 'niet leuk vindt'? Je kunt best een leagueje of twee omhoog springen of dus omlaag zakken als je geen reet aan jezelf doet.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:02 schreef Sinosappel het volgende:
Ja precies. Sja ik geloof wel een beetje in dat je in je eigen league date...En dat je ook valt op mensen in je eigen league. Ook omdat je een beetje valt op mensen die jou leuk vinden. Vind ik.
Zeker waar. Maar dat is dus alleen als je op vrouwen valt die buiten je league vallen.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:05 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon zo, maar vandaar dat het beste advies hier ook is om aan jezelf te werken. Al dat slappe gehannes dat je maar niets aanpakt, omdat je toch niet dingen moet doen die je 'niet leuk vindt'? Je kunt best een leagueje of twee omhoog springen of dus omlaag zakken als je geen reet aan jezelf doet.
Wie doet dat niet?quote:Op maandag 6 februari 2012 03:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zeker waar. Maar dat is dus alleen als je op vrouwen valt die buiten je league vallen.
Nou omdat ik dus denk dat mensen wel op mensen in hun eigen league vallen. Maar misschien werkt dat alleen bij vrouwen zo en willen mannen gewoon altijd "zo mooi mogelijk"quote:Op maandag 6 februari 2012 03:08 schreef twi het volgende:
[..]
Wie doet dat niet?Settling for less is voor sukkels.
Gaat slechts mede om mooi. Modepopjes vind ik sowieso niet aantrekkelijk. Gaat meer om intelligentie, en humor wanneer het om persoonlijkheid gaat. Een vrouw die mooier is dan mijn league zou een leuke bonus zijn, maar enig realisme heb ik wel. Ik weet ook wel dat ik met een Daisy Lowe nooit thuis zal komen.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:10 schreef Sinosappel het volgende:
Nou omdat ik dus denk dat mensen wel op mensen in hun eigen league vallen. Maar misschien werkt dat alleen bij vrouwen zo en willen mannen gewoon altijd "zo mooi mogelijk"
En die persoonlijkheids eigenschappen zie jij als out of your league?quote:Op maandag 6 februari 2012 03:14 schreef twi het volgende:
[..]
Gaat slechts mede om mooi. Modepopjes vind ik sowieso niet aantrekkelijk. Gaat meer om intelligentie, en humor wanneer het om persoonlijkheid gaat. Een vrouw die mooier is dan mijn league zou een leuke bonus zijn, maar enig realisme heb ik wel. Ik weet ook wel dat ik met een Daisy Lowe nooit thuis zal komen.
Iemand die intelligenter is dan ik, dat is per definitie toch wel out of my league. Vrouwen willen ook graag een slimmere vent, neem ik aan. Qua humor hoeft het alleen aan te sluiten natuurlijk, ik denk dat ik daar wel m'n mannetje staquote:Op maandag 6 februari 2012 03:15 schreef Sinosappel het volgende:
En die persoonlijkheids eigenschappen zie jij als out of your league?
Vrouwen willen een slimmere vent dan henzelf?quote:Op maandag 6 februari 2012 03:18 schreef twi het volgende:
[..]
Iemand die intelligenter is dan ik, dat is per definitie toch wel out of my league. Vrouwen willen ook graag een slimmere vent, neem ik aan. Qua humor hoeft het alleen aan te sluiten natuurlijk, ik denk dat ik daar wel m'n mannetje sta
Dat kan ik me zo voorstellen ja, ik heb het idee dat vrouwen liever intellectueel uitgedaagd worden dan mannen. Ik heb toch liever dat ik uiteindelijk met argumenten onder de tafel word geluld, dan dat er iemand stampvoetend tegenover me staat omdat ze haar gelijk wil krijgen.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vrouwen willen een slimmere vent dan henzelf?
Begrijpelijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:21 schreef twi het volgende:
[..]
Dat kan ik me zo voorstellen ja, ik heb het idee dat vrouwen liever intellectueel uitgedaagd worden dan mannen. Ik heb toch liever dat ik uiteindelijk met argumenten onder de tafel word geluld, dan dat er iemand stampvoetend tegenover me staat omdat ze haar gelijk wil krijgen.
Porno voor het slapen gaan. Zoals het hoort.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:45 schreef Faxie het volgende:
Zo 't was een kutfilm, en nu ga ik slapen
Nu nog niet, over vijftien seconden wel. Dag.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:46 schreef El_Matador het volgende:
hola. voor het eerst mobiel fokken. iedereen slaapt al zeker?
Nah een (volgens mij Italiaanse) horror, Fragile, maar nogal clichematig en op het eind zelfs lachwekkend slecht.... en een gigantisch slechte geluidsband, leek wel opnieuw ingesproken.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:45 schreef twi het volgende:
[..]
Porno voor het slapen gaan. Zoals het hoort.
buenas noches dan.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:46 schreef twi het volgende:
[..]
Nu nog niet, over vijftien seconden wel. Dag.
Die ben ik persoonlijk toch nog niet tegengekomen.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:18 schreef twi het volgende:
[..]
Iemand die intelligenter is dan ik, dat is per definitie toch wel out of my league.
quote:Op maandag 6 februari 2012 08:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die ben ik persoonlijk toch nog niet tegengekomen.
Ik zwaai gewoon naar je klootzakquote:Op maandag 6 februari 2012 09:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bovendien ging het over vrouwen toch?
Wat loop je te zwaaien dan, heb ik iets van je aan?quote:Op maandag 6 februari 2012 09:11 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik zwaai gewoon naar je klootzak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 februari 2012 09:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat loop je te zwaaien dan, heb ik iets van je aan?Tssk jij past geen mt 29SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
Nee van mn moederquote:Op maandag 6 februari 2012 09:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Broek van je zusje aangetrokken?
pics?
Je weet wat je nu moet doen hequote:Op maandag 6 februari 2012 09:40 schreef heloef het volgende:
Godverdomme ik ben gestrand samen met een meisje uit mijn klas. Kut GBV ook altijd.
Nee vertel eens?quote:
Het is de schuld van twi!quote:Op maandag 6 februari 2012 09:47 schreef palawan het volgende:
Goedemorgen, voor zover dat mogelijk is met mijn verkoudheid
Acute overdracht van lichaamswarmte voorstellen natuurlijk!quote:
Klootzak.quote:
Bwhehe de metro is na een half uur nog gekomen dus daar heeft ze mij niet voor nodig.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:51 schreef palawan het volgende:
[..]
Elkaar warm houden.
Met lichaamswarmte
Faalhaas.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Bwhehe de metro is na een half uur nog gekomen dus daar heeft ze mij niet voor nodig.
Als zelfs een metro betere hosselskills heeft dan jij is er toch echt iets mis...quote:Op maandag 6 februari 2012 09:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Bwhehe de metro is na een half uur nog gekomen dus daar heeft ze mij niet voor nodig.
quote:Op maandag 6 februari 2012 09:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als zelfs een metro betere hosselskills heeft dan jij is er toch echt iets mis...
Zo handigquote:Op maandag 6 februari 2012 09:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klootzak.
Maar wel fijn dat je iemand hebt om de schuld te geven, ik geef hem voortaan gewoon de schuld van alles.
Ik weet wel zeker dat het allemaal twi zijn schuld is! De rotzakquote:Op maandag 6 februari 2012 10:01 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat twi mijn telefoonkabel ook gejat heeft.
En hij heeft mijn docent ziek gemaakt waardoor ik de hele dag niets te doen heb. (kan je dat volgende week nog eens doen?)
Ook al !quote:Op maandag 6 februari 2012 10:04 schreef screwloose het volgende:
twi heeft de verwarming op kantoor gesloopt
En mijn humeur.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:04 schreef screwloose het volgende:
twi heeft de verwarming op kantoor gesloopt
Is het je vriendin?quote:Op maandag 6 februari 2012 10:07 schreef Frietkraam het volgende:
wie weet een orgineel cadeau voor een dame van 25 alles behalve rozen / glazen / rotzooi
Je ziet haar dus wel zitten? Dan moet je op z'n minst weten wat ze leuk vindt. Anders heeft het geen zin.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:11 schreef Frietkraam het volgende:
Nee collega, maar ik verander over 1 maand van functie. Anders zou ik er nooit aan beginnen
Ik val niet op Aziaten.quote:
Oh, dat is wel een goede reden. Ik zou ook niet op aziaten vallen.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik val niet op Aziaten.
Anders had ik haar allang proberen te hosselen in die twee jaar dat ik haar ken.
Gewoon een dag gaan kleiduivenschieten. Is lekker actief en als ze het leuk vindt weet je ook meteen dat het een tof wijf isquote:Op maandag 6 februari 2012 10:14 schreef Frietkraam het volgende:
Ik ken haar ook niet zo goedmaar ze voelt zich wel aangetrokken tot mij. ik zat te denken aan een dagje uit
Voor Valentijnsdag?quote:Op maandag 6 februari 2012 10:07 schreef Frietkraam het volgende:
wie weet een orgineel cadeau voor een dame van 25 alles behalve rozen / glazen / rotzooi
Aziatische meiden zijn soms echt supermooiquote:Op maandag 6 februari 2012 10:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik val niet op Aziaten.
Anders had ik haar allang proberen te hosselen in die twee jaar dat ik haar ken.
Klopt, soms wel ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:40 schreef palawan het volgende:
[..]
Aziatische meiden zijn soms echt supermooi
Ik vind het wel slim verzonnen van ze eigenlijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:38 schreef heloef het volgende:
Serieus deze school is zijn verstand kwijt.
Ik heb een portfolio gemaakt, mijn beoordeling van dat portfolio is afhankelijk van het lulverhaal over hoe (niet) leuk deze school is op de open dag.
Stel teringnazi's leerlingen verplicht stellen om te gaan zitten liegen en leerlingetjes binnen te hengelen in ruil voor een cijfer dat er totaal niks mee te maken heeft. Is dit een goede manier van lesgeven ja?
Eigenlijk wel, maar ze kunnen de schurft krijgen.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het wel slim verzonnen van ze eigenlijk.![]()
![]()
Probeer uit te vinden wat ze wel en niet leuk vind via vrienden / vriendinnen?quote:Op maandag 6 februari 2012 10:14 schreef Frietkraam het volgende:
Ik ken haar ook niet zo goedmaar ze voelt zich wel aangetrokken tot mij. ik zat te denken aan een dagje uit
Jij zegt altijd Antwerpen, waarom antwerpen?quote:Op maandag 6 februari 2012 10:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Probeer uit te vinden wat ze wel en niet leuk vind via vrienden / vriendinnen?
En anders dagje Antwerpen. Je haalt haar op zonder te zeggen waar je heen gaat en gewoon naar Antwerpen.
Volgens mij vinden de meeste mensen dat wel leuk toch?
Al zou ik als ik jou was gewoon uitvinden wat ze wel en niet leuk vind en daar op inspelen.
Ja, en dat is de schuld van twi!quote:Op maandag 6 februari 2012 10:47 schreef Myraela het volgende:
Mijn buik doet pijn, zou ik zwanger zijn?
Antwerpen is baas.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij zegt altijd Antwerpen, waarom antwerpen?
Antwerpen is wel mooi, maar ik haat belgen.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Antwerpen is baas.
En het vrouwvolk.en de gewone mensen, ik heb nog een heel vaag gesprek gehad met een Belg in een achterafsteegje toen. We waren 13 en stiekem bier aan het drinken op een schoolreisje.
Zou kunnen, die condooms waren over datum en je kent de verhalen over negerzaad.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:47 schreef Myraela het volgende:
Mijn buik doet pijn, zou ik zwanger zijn?
Antwerpen is een "veilige" keuze. Je kan er alle kanten op qua dingen doen en het is weer eens iets anders.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij zegt altijd Antwerpen, waarom antwerpen?
Waarom zou je iemand in godsnaam meenemen naar hilversum?quote:Op maandag 6 februari 2012 11:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Antwerpen is een "veilige" keuze. Je kan er alle kanten op qua dingen doen en het is weer eens iets anders.
Je kan een vrouw ook mee nemen naar Groningen of Hilversum. Ook leuk om heen te gaan.
Maar het beste is uitzoeken wat iemand leuk vind
Dat vraag ik me ook af.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand in godsnaam meenemen naar hilversum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |