De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat plaatje.quote:
Goedenacht.quote:
Eerste keer dat ik haar hier zie...quote:Op maandag 6 februari 2012 00:25 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af, komt ze hier voor het eerst of heb ik de introductie gemist?
Welkomquote:Op maandag 6 februari 2012 00:27 schreef Koeketrommel het volgende:
Hihi. Dacht laat ik maar weer eens op Fok rondsnuffelen.
Ik kijk nauwelijks in andere topics. Vandaar dat je me niet bekend voorkwamquote:Op maandag 6 februari 2012 00:27 schreef Koeketrommel het volgende:
Hihi. Dacht laat ik maar weer eens op Fok rondsnuffelen.
Wie ben je waar woon je hoe oud ben je wat zijn je hobbies waarom kom je in dit topic pics van je tietenquote:
belangrijkst.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wie ben je waar woon je hoe oud ben je wat zijn je hobbies waarom kom je in dit topic pics van je tieten
Daarom picsquote:Op maandag 6 februari 2012 00:34 schreef Koeketrommel het volgende:
Misschien heb ik helemaal geen tieten! Dam-dam-dammm.
Nou wat voor dingen doe je graag?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:40 schreef Koeketrommel het volgende:
Ik vind het altijd zo stom om te zeggen dat muziek een 'hobby' is. Of uitgaan. Hobbies zijn toch meer dingen als postzegels verzamelen of tekenen o.i.d.
Je krijgt wel ongelimiteerde aandacht hier als je je tieten postquote:
Zelfde probleem hier...quote:
Zegt de ervaringsdeskundigequote:Op maandag 6 februari 2012 00:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je krijgt wel ongelimiteerde aandacht hier als je je tieten post
bitch <3quote:Op maandag 6 februari 2012 00:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Alleen de vraag is of je op dat soort aandacht zit te wachtenquote:Op maandag 6 februari 2012 00:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ah ok, en welke kant wil je op in de horeca?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:43 schreef Koeketrommel het volgende:
Nee MBO horeca school.
Maar echt hele brede smaak qua muziek. Tegenwoordig into dubstep ook, wel hele toffe feesten.
Niet bepaaldquote:Op maandag 6 februari 2012 00:43 schreef ook_gek het volgende:
Alleen de vraag is of je op dat soort aandacht zit te wachten
Weet ik nog niet, zit nog heel erg te twijfelen of ik hierna nog door ga leren maar sowieso restaurant gericht.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah ok, en welke kant wil je op in de horeca?
Dat is trouwens wel een geweldig leuk leven!! Niks is leuker dan de horeca!
De grootste vraag is, waarom wil je dat weten?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:46 schreef Faxie het volgende:
Dan blijft over wie ben je waar woon je hoe oud ben je waarom kom je in dit topic
Omdat ik nieuwsgierig ben, duhquote:Op maandag 6 februari 2012 00:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De grootste vraag is, waarom wil je dat weten?
Nothing ever changes around here.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:42 schreef Joysa het volgende:
stel nieuwsgierige hier, nieuwe kut int topic hoor
Tja je bent een horeca persoon of niet. Je moet juist s'avonds willen werken. Hard werken is ook iets dat je moet willen. Tussen 17uur en 22uur heb je de piek qua drukte. Zeker in een restaurant.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:46 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, zit nog heel erg te twijfelen of ik hierna nog door ga leren maar sowieso restaurant gericht.
En zo leuk is het nou ook weer niet hoor, lange dagen met late uurtjes, voeten uit je lijf lopen en altijd bevelen opvolgen. Maarja kan inderdaad ook heel leuk zijn natuurlijk vooral de afwisseling.
Of hopeloos op zoek naar een vrouw?quote:
Of allebei.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of hopeloos op zoek naar een vrouw?
Ow wek ik die indruk dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of hopeloos op zoek naar een vrouw?
Tja zulke motivatie heb ik nou eenmaal niet vooral omdat ik graag op mezelf wil gaan wonen samen met mijn vriend. Als ik dan steeds s'avonds moet werken draai je om elkaar heen en groei je uiteindelijk uiteen dus dat is vooral het grootste struikelblok.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tja je bent een horeca persoon of niet. Je moet juist s'avonds willen werken. Hard werken is ook iets dat je moet willen. Tussen 17uur en 22uur heb je de piek qua drukte. Zeker in een restaurant.
Bevelen opvolgen doe je bij elk beroep. Tenzij je voor je zelf gaat werken.
Ik vind de horeca echt het leukste wat er is. Maar de verleiding van elke dag op stap en drank was mij te groot.
Je leeft s'nachts en dan ga je al snel ergens even een drankje doen. En een relatie is ook erg moeilijk als zij zelf niet in de horeca werkt.
Neuh, maar je duikt zo lekker op elke vrouwquote:
Tja ze zijn allemaal ook zo leukquote:Op maandag 6 februari 2012 00:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Neuh, maar je duikt zo lekker op elke vrouw
In het vorige deel kwamen nog een heleboel lijtsjes van dingen waar we op vallen voorbij. Dus ze kunnen onmogelijk allemaal even leuk zijnquote:
En allemaal bezet.quote:
Ja oke de meeste danquote:Op maandag 6 februari 2012 00:57 schreef Capstan het volgende:
[..]
In het vorige deel kwamen nog een heleboel lijtsjes van dingen waar we op vallen voorbij. Dus ze kunnen onmogelijk allemaal even leuk zijn
Haha dat is wel een leuk succesverhaalquote:Op maandag 6 februari 2012 00:58 schreef Faxie het volgende:
Ow schiet me opeens te binnen:
Maat van me heeft sinds vorige week een relatie met iemand die hij amper kende. Ze kwamen elkaar wel eens tegen maar nooit gesprek gehad oid.
Laatst op een toernooi was zij d'r ook een keer, en ze kwamen aan de wordfeud. Toen had hij een D, A en E, en vulde toen bij een T 'DATE' in. Zij komt naar 'm toe en zegt 'Is goed, wanneer?'
De rest is geschiedenis![]()
En dat in 2 weekjes.
Hoe geniaal.quote:Op [url=h
ttp://forum.fok.nl/topic/1774348/3/25#107659249]maandag 6 februari 2012 00:58[/url] schreef Faxie het volgende:
Maat van me heeft sinds vorige week een relatie met iemand die hij amper kende. Ze kwamen elkaar wel eens tegen maar nooit gesprek gehad oid.
Laatst op een toernooi was zij d'r ook een keer, en ze kwamen aan de wordfeud. Toen had hij een D, A en E, en vulde toen bij een T 'DATE' in. Zij komt naar 'm toe en zegt 'Is goed, wanneer?'
En dat in 2 weekjes.
Ja zo kan het dus ook....quote:Op maandag 6 februari 2012 00:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha dat is wel een leuk succesverhaal
Why that sad face?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha dat is wel een leuk succesverhaal
Een leuk verhaal, dat wel.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:58 schreef Faxie het volgende:
En dat in 2 weekjes.
Ja, hij heeft weer eens geluk hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 01:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Een leuk verhaal, dat wel.
Maar zoiets gebeurt volgens mij maar één op de honderd keer
Ja dan gaat het moeilijk worden in de Horeca. Je zal nog wel in een lunchroom kunnen werken. Dan ben je in de avond vrij.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:54 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Tja zulke motivatie heb ik nou eenmaal niet vooral omdat ik graag op mezelf wil gaan wonen samen met mijn vriend. Als ik dan steeds s'avonds moet werken draai je om elkaar heen en groei je uiteindelijk uiteen dus dat is vooral het grootste struikelblok.
Leukste vind ik achter de bar werken, vooral massa's wegwerken dan ben ik op m'n best.
Maar wat doe jij nu dan?
De sleutel is acceptatie. Acceptatie dat het zo moet zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat valt me ook op jaTeveel bezette vrouwen hier, wtf is deze?
Ik zag een ouwe baas bij de dokter...quote:Op maandag 6 februari 2012 01:03 schreef heloef het volgende:
[..]
De sleutel is acceptatie. Acceptatie dat het zo moet zijn.
Ja het klinkt heel zweverig ik weet het.
Maar ook jezelf niet vergetenquote:Op maandag 6 februari 2012 01:03 schreef Koeketrommel het volgende:
Je moet mensen een lieve vriend/in gunnen ja.
Hij heeft wat dat betreft wel mazzel ja...quote:
Eigenbelang telt zwaarder.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:03 schreef Koeketrommel het volgende:
Je moet mensen een lieve vriend/in gunnen ja.
Wat? D A E T zijn best vaak voorkomende woorden bij WordFeud hoor.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Een leuk verhaal, dat wel.
Maar zoiets gebeurt volgens mij maar één op de honderd keer
quote:Op maandag 6 februari 2012 01:06 schreef twi het volgende:
[..]
Wat? D A E T zijn best vaak voorkomende woorden bij WordFeud hoor.
Jup, en daar is niks mis mee.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:06 schreef Koeketrommel het volgende:
Tja ze zeggen dat de mens alles om egoïstische redenen doet.
Ook al geef je een zwerver geld, is de onbewuste achterliggende gedachte zodat jij een goed gevoel krijgt.
Ik ken het een vriend van mij werd versierd door een leuk meisje. Ik vond het toen enorm vervelend.quote:
Ik vind niet dat je alles wat je uit eigenbelang doet egoïsme kunt noemenquote:Op maandag 6 februari 2012 01:06 schreef Koeketrommel het volgende:
Tja ze zeggen dat de mens alles om egoïstische redenen doet.
Ook al geef je een zwerver geld, is de onbewuste achterliggende gedachte zodat jij een goed gevoel krijgt.
Sommige mensen hebben het geluk aan hun kont hangen, anderen moeten hard werken voor dat geluk.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken het een vriend van mij werd versierd door een leuk meisje. Ik vond het toen enorm vervelend.
Maar langzaam komt het besef dat het simpelweg niet voor mij is weggelegd. Easy as that.
In de lente krijg ik weer last van hooikoorts, dus ik hoop dat er nu nog even niks in the air zitquote:
Dan eten en drinkrn ook egoistisch zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je alles wat je uit eigenbelang doet egoïsme kunt noemen
Daaromquote:Op maandag 6 februari 2012 01:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan eten en drinkrn ook egoistisch zijn.
Soms denk ik wel eens dat het nog veel meer op mazzel hebben aankomt dan op bepaalde dingen in de vingers hebben.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:10 schreef ValHallen het volgende:
In feite heb ik ook mazzel gehad, na een leven vol teleurstellingen op liefdesgebied.
Dat pad zit ik nu op....quote:Op maandag 6 februari 2012 01:10 schreef ValHallen het volgende:
In feite heb ik ook mazzel gehad, na een leven vol teleurstellingen op liefdesgebied.
't Is soms een kwestie van 'right place right time', tenzij je een versierder bent.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Soms denk ik wel eens dat het nog veel meer op mazzel hebben aankomt dan op bepaalde dingen in de vingers hebben.
True.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben het geluk aan hun kont hangen, anderen moeten hard werken voor dat geluk.
Dat is waar. Maar als je op zeker moment voelt dat er een bepaald stukje geluk ontbreekt, dan kan dat net iets zijn wat niet makkelijk te krijgen is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |