Daar krijg je nooit een goed antwoord op, want het kent geen streven naar objectiviteit.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:16 schreef Michielos het volgende:
Vast niet maar dit is het probleem.
Waarom is dat niet geloofwaardig aldus een gelovige? En andere zaken dan wel?
Dat soort mensen vinden boeken lezen maar saai. Ze weten niks van de wetenschap en dan wordt het leven ook saai. Dus gaan ze in paranormale dingen geloven. Veel minder belastend voor de hersentjes. En wetenschappers zien ze als kortzichtige mensen die helemaal niks weten van het leven, omdat ze alleen maar saaie boeken lezen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je alles maar gelooft en voor zoete koek slikt ben je niet ruimdenkend, maar gewoon erg dom en naief.
tja, en dat is dus moeilijk te meten...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:15 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
't is een kwestie van geloof en placebo werking.
Waarom is dat moeilijk te meten?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
tja, en dat is dus moeilijk te meten...
Maarre... een carriere als magnetiseur.. Hmm.. Daar zit wel brood in.
En ik vraag me nog steeds af wat vogeltjesdans hiermee bedoelt:quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:15 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet vraagt zich af of basterd nog een betrouwbaar medium heeft gevonden.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
Niet dat het voor jou nog nodig is om een kloon aan te maken nu trouwens.
Niet op die sitequote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:15 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet vraagt zich af of basterd nog een betrouwbaar medium heeft gevonden.
Dat is denk ik persoonlijk, maar ik zou er niet voor kiezen om naar zo iemand te bellen met je vragen. Persoonlijk contact is denk ik wenselijker, jij niet?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:03 schreef Michielos het volgende:
betere vraag: Waarom niet op die site?
Maar jij werkt toch met je tarotleggingen ook via een site en dat mensen daarvoor moeten betalen? Gaat dat telefonisch, schriftelijk of kom je persoonlijk bij de mensen langs (of dat die mensen bij jou langskomen)?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:58 schreef Bastard het volgende:
Dat is denk ik persoonlijk, maar ik zou er niet voor kiezen om naar zo iemand te bellen met je vragen. Persoonlijk contact is denk ik wenselijker, jij niet?
Beetje als telefoonsex eigenlijk, terwijl je ook naar de hoeren kan gaan.. het is het net niet.
Is dat zo? Op welke manier is dat dan te rechtvaardigen als er geen geloof is in mediumistieke readings via afstand? Dat is dan nogal een contradictie , lijkt mij danquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:41 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Maar jij werkt toch met je tarotleggingen ook via een site en dat mensen daarvoor moeten betalen? Gaat dat telefonisch, schriftelijk of kom je persoonlijk bij de mensen langs (of dat die mensen bij jou langskomen)?
Als dat is wat jij er van wilt oppikken vind ik dat prima, ieder zijn mening.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar goed, ik vind dat het allemaal pendelgezwendel is, basterd vind dus dat de meeste dat zijn, wie er volgens hem overblijven doet ie vaag en ontwijkend over.
Kortom basterd, je doet alles behalve helemaal toegeven dat het onzin met een verlengsnoer is. In je hart weet je dat wel, maar je wil je gezicht niet verliezen.
Er is wel geloof in mediumistieke reading op afstand hoor, het zou zelfs een beetje een contradictie wezen als dat niet zou kunnenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:49 schreef Michielos het volgende:
[..]
Is dat zo? Op welke manier is dat dan te rechtvaardigen als er geen geloof is in mediumistieke readings via afstand? Dat is dan nogal een contradictie , lijkt mij dan
Je blijft je verstoppen achter vaagheden, en gooit hier nog een beschuldiging bij dat ik dit anders behandelen wel zou doen. Ik noem boerenbedrog gewoon bij de naam, dat is wat anders dan dat jij er van maakt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als dat is wat jij er van wilt oppikken vind ik dat prima, ieder zijn mening.
Ik heb andere ervaringen dan jou, ik heb er een andere mening door kunnen krijgen.
Het verschil is, ik dwing je niet mijn visie op, noch zal ik je op basis van visie of geloof anders behandelen.
duidelijk, tnx!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Er is wel geloof in mediumistieke reading op afstand hoor, het zou zelfs een beetje een contradictie wezen als dat niet zou kunnen
Ik heb het gewoon zelf niet op die telefoonmediums, kijk ik liever iemand aan als ze wat over mij willen vertellen.
Tarotlezingen vind ik anders, maar sommige mensen zullen ook dat graag persoonlijk willen houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |