Zou wat zijn als Messi elk gelukte actie zou vieren alsof hij de CL wintquote:Op maandag 6 februari 2012 00:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Regels zijn volgens mij als ik zo kijk vrijwel hetzelfde. Verschil is alleen dat ze hier ook per yard worden beloond op een of andere manier ofzo...vandaar die lijnen. Weet ook niet hoe de score is opgebouwd. Maar dat is vrij makkelijk te achterhalen via DE INTERNETS.
Het is zondagnacht manquote:Op maandag 6 februari 2012 00:41 schreef kapiteintje het volgende:
The objective of the game is to score more points than the opponent during the allotted time.
Points are scored as long as one of the teams controls the ball.
The team with the ball (the offense) has 4 tries (downs) to advance at least 10 yards, and can score points once they reach or near the opposite end of the field, called the end zone. If the offense does not advance at least 10 yards during their 4 downs, the team without the ball (the defense) regains control of the ball (called turnover on downs).
On offense, points are scored by advancing the ball into the opponent's end zone for a touchdown (worth six points), or by kicking the ball from the playing field through the raised vertical posts (the goal posts) in the back of that end zone for a field goal (worth three points).
After scoring a touchdown, the offense is given one additional play from the 2 yard line (3 yard line in amateur football) to attempt to score. These attempts are termed point after touchdown (PAT) and are used to score 1 or 2 points as follows:
The offense may attempt a field goal kick which is worth 1 point.
The offense may attempt to readvance the ball into the opponent's end zone for a two-point conversion worth 2 points.
While the opposing team has possession, the defense attempts to prevent the offense from advancing the ball and scoring. If an offensive player loses the ball during play (a fumble) or the ball is caught by a defensive player while still in the air (an interception), the defense may attempt to run into the offense's end zone for a touchdown. The defense may also score points by tackling the ball carrier in the offense's own end zone, called a safety ( which is worth two points).
Wanneer dit gebeurt krijgen alle Amerikanen een gezamenlijke orgasme. Is super speciaal of zo.quote:The defense may also score points by tackling the ball carrier in the offense's own end zone, called a safety ( which is worth two points).
Begonnen bij Rootz tent waar je vele bieren hebt, en met gezeik weggegaan bij T' Paard en toen maar naar een vriend in Den Haag gegaanquote:Op maandag 6 februari 2012 00:42 schreef De_kromme het volgende:
Konijn, hoe was het in DH dan? Waar ben je geweest?
Die Amerikanen vieren al een feestje als ze niet meer hoeven te rennenquote:Op maandag 6 februari 2012 00:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Wanneer dit gebeurt krijgen alle Amerikanen een gezamenlijke orgasme. Is super speciaal of zo.
Ben je daar helemaal heen gefietst, alsnog niks uitgespookt.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begonnen bij Rootz tent waar je vele bieren hebt, en met gezeik weggegaan bij T' Paard en toen maar naar een vriend in Den Haag gegaan. Ach het was toch te koud.
Is best te lezen op die site zelf, maar kan er niet minder van maken dan het is. Gaat er dus gewoon om dat ze die bal in the endzone krijgen en een touchdown maken of een field goal maken door de bal tussen die palen te schieten. Andere manieren om punten te krijgen zijn de bal onderscheppen in de lucht, hem simpelweg afpakken doordat een ander hem kwijtraakt of tackelen.quote:
Heb nog helemaal geen voetbal gezien man, op die wedstrijd van vanmiddag na. Hoelaat beginnen die studio sport herhalingen?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Amerikanen vieren al een feestje als ze niet meer hoeven te rennen
Toch vind ik het nu al leuker dan Ajax vandaag. Dat moet ik ze meegeven.
Daarom drinken ze ook Bud Light. Dan moet je net iets minder pissen.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:46 schreef msnk het volgende:
Wel lastig man voor die Amerikanen thuis. Wanneer er reclame is moet je kiezen: wil ik garpuhge reclames zien. Of pissen van al t bier.
Ach ja... thuis is ook saai. Je trip is ook succesvol afgelopen zie ik?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:46 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ben je daar helemaal heen gefietst, alsnog niks uitgespookt.Kluis op 't Plein kan wel geinig zijn op een donderdag.
Helaas is Paard inderdaad dood tegenwoordig.
Die samenvatting is snel over hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 00:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb nog helemaal geen voetbal gezien man, op die wedstrijd van vanmiddag na. Hoelaat beginnen die studio sport herhalingen?
Wel zin om Ajax te zien falen
Ja ik kijk al minuten lang met open mond van verbazing, maar het zal heus goed zijn want de spelers vieren none stop feestquote:Op maandag 6 februari 2012 00:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Is het een moeilijke sport om te begrijpen American Football?
Ik snap er echt helemaal niks van ...quote:Op maandag 6 februari 2012 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja ik kijk al minuten lang met open mond van verbazing, maar het zal heus goed zijn want de spelers vieren none stop feest.
Oh en Caland: 00:40 NOS Studio Sport Nederland 3.
Vandaar al die onderbrekingen ook de Amerikanen hebben uitleg nodig.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik snap er echt helemaal niks van ...
quote:Gaat er dus gewoon om dat ze die bal in the endzone krijgen en een touchdown maken of een field goal maken door de bal tussen die palen te schieten. Andere manieren om punten te krijgen zijn de bal onderscheppen in de lucht, hem simpelweg afpakken doordat een ander hem kwijtraakt of tackelen.
Dan is er ook nog iets met die 4 keer proberen om de 10 yard lijn te halen wat ik niet helemaal begrijp, maar ik ga het maar eens proberen te kijken en dan te begrijpen.
Nee zelfs dit gaat tever voor mij door alle speltechnische termen, maar ik blijf het nog ff aanzien wellicht val ik er wel makkelijker van in slaapquote:Op maandag 6 februari 2012 00:54 schreef kapiteintje het volgende:
Je ziet die bal ook totaal niet. In tegenstelling tot Rugby wat volledig logisch is in mijn ogen moet ik hier gewoon zo hard m'n best doen om al dat gejuich te snappen dat ik er al geen zin meer in heb.
Maar proberen jullie ook eens even of je het met mijn lijstje kan begrijpen:
[..]
Prima tripje, wel een relatief lage dosis LSD denk ik. Truffels gingen een stuk harder.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja... thuis is ook saai. Je trip is ook succesvol afgelopen zie ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |