Nee morgenquote:Op maandag 6 februari 2012 18:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Taart bakken, werkt ontspannend
Nergens voor nodig, gok ik zoquote:
Oh dat is echt lekker! Alvast smakelijk etenquote:Op maandag 6 februari 2012 18:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, gok ik zoMaar kan het me voorstellen!
Hier staat een Pâté chinois in de oven. Eigenlijk gewoon de Canadese versie van een Shepard's Pie
Bij de ronde van vandaag was één iemand die een 'O' had, onvoldoende dus. En die had wel een 7,2 op zijn onderzoek. Maar goed, daar kan vanalles gebeurt zijnquote:Op maandag 6 februari 2012 18:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier staat een Pâté chinois in de oven. Eigenlijk gewoon de Canadese versie van een Shepard's Pie
Hoe kan dat dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 18:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
Bij de ronde van vandaag was één iemand die een 'O' had, onvoldoende dus. En die had wel een 7,2 op zijn onderzoek. Maar goed, daar kan vanalles gebeurt zijnOp zich is er niet heel veel reden om me zorgen te maken nee..
Wat Steer zegt! Hoe kan dat nou...quote:Op maandag 6 februari 2012 18:38 schreef LieLie het volgende:
Bij de ronde van vandaag was één iemand die een 'O' had, onvoldoende dus. En die had wel een 7,2 op zijn onderzoek. Maar goed, daar kan vanalles gebeurt zijnOp zich is er niet heel veel reden om me zorgen te maken nee..
Geen idee! Tja, voor hetzelfde geld is hij niet op komen dagen, je weet het niet natuurlijk. Maar mijn begeleider zei ook wel dat het elke ronde nog wel gebeurt dat er iemand wel een voldoende heeft op het onderzoek, en toch het gesprek niet haalt.quote:
Maar dan moet je er toch echt een potje van maken lijkt mequote:Op maandag 6 februari 2012 18:40 schreef LieLie het volgende:
Geen idee! Tja, voor hetzelfde geld is hij niet op komen dagen, je weet het niet natuurlijk. Maar mijn begeleider zei ook wel dat het elke ronde nog wel gebeurt dat er iemand wel een voldoende heeft op het onderzoek, en toch het gesprek niet haalt.
Ja, nouja, dat lijkt mij ook wel ja. Ik weet het niet precies. Hij gaf ook niet aan wat dan een reden is om iemand een onvoldoende te geven.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dan moet je er toch echt een potje van maken lijkt me
Nee maar jullie staan toch in direct spiritueel contact met de grote FOK!-leiders?quote:
Ik zou Yvonne een berichtje sturenquote:Op maandag 6 februari 2012 18:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee maar jullie staan toch in direct spiritueel contact met de grote FOK!-leiders?
quote:Op maandag 6 februari 2012 18:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee maar jullie staan toch in direct spiritueel contact met de grote FOK!-leiders?
Hetzelfde. Hoewel de verdoving dit keer minder werkt. Maar eens zien hoelang en wat de nieuwe uroloog zegt.quote:
Ik zou het maar doen. Yvonne is tof hoor!quote:Op maandag 6 februari 2012 18:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou Yvonne een berichtje sturen
Hmm vervelend dat ie niet zo goed werkt dit keerquote:Op maandag 6 februari 2012 19:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hetzelfde. Hoewel de verdoving dit keer minder werkt. Maar eens zien hoelang en wat de nieuwe uroloog zegt.
Het is maar een verdoving. Eigenlijk is het bedoeld om te zien over welke zenuw het gaat, maar soms kan het ook helpen.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hmm vervelend dat ie niet zo goed werkt dit keer. Heb je van het weekend of vandaag nog iets leuks gedaan?
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:21 schreef krakkemieke het volgende:
Dus ja, ik heb wat leuks gedaan. En ik ben maandag naar het ziekenhuis gefietst, dat was echt leuk.
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik zou het maar doen. Yvonne is tof hoor!
Ik moet zeggen: met dank aan de thermolegging van de Action!quote:
Ik krijg associaties met honden? Door dat chinoisquote:Op maandag 6 februari 2012 18:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |