Was er vroeger, afgelopen jaar niet echt toch hier in Cul? Net als Muck overigens.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie kent spuuglokje nou niet in in CUL?
Die post bijna alleen maar in CUL....of toch niet
http://forum.fok.nl/user/history/7554
Jij bent de winnaar van DE golfer-award!quote:
Ik heb er nog nooit van gehoord tot nu. Sommige awards vind ik wel leuk maar kiezen wie de leukste persoon is niet.quote:
En wat heeft ze daarmee gewonnenquote:Op maandag 6 februari 2012 16:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij bent de winnaar van DE golfer-award!
Ja, dames en heren...hier is het altijd prijs!quote:Op maandag 6 februari 2012 16:32 schreef Bluezz het volgende:
Dat weet ik, ik val bij jou overal in de prijzen
Ieh, ga weg Gastonquote:Op maandag 6 februari 2012 16:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dames en heren...hier is het altijd prijs!
quote:
Wat is je winnende prijscombinatiequote:Op maandag 6 februari 2012 16:36 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil een zwart vestje en een kappersbezoek deze week als prijs![]()
Kan Golfer je haar niet knippen?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:36 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil een zwart vestje en een kappersbezoek deze week als prijs![]()
Ik hoop het voor je..quote:Op maandag 6 februari 2012 16:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben helemaal klaar voor vandaagHet wachten is op 5 uur.
Eens kijken op de NS site of er iets rijdt
Natuurlijk....Sinaed O Connor kapsel. Wie wil dat nou niet?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kan Golfer je haar niet knippen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Natuurlijk....Sinaed O Connor kapsel. Wie wil dat nou niet?PittigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Jaaaa! Daarmee heb je een enkele reis Beverwijk-Santpoort-Zuid met daarna een voettocht naar Bloemendaal gewonnen.quote:
Wat een gedoe ook weer over die middelvingerquote:Op maandag 6 februari 2012 16:46 schreef golfer het volgende:
Voor een vrouw van 53 swingt het nog wel de pan uit!
Madonna vannacht tijdens de pauze van de Superbowl:
Ja, na nipplegate schijten ze helemaal in hun broek bij de omroepen.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:53 schreef MaximusTG het volgende:
Wat een gedoe ook weer over die middelvinger. Echt Amerika. Zie in dit filmpje rond 7:50. Ze waren iets te laat met blurren :p.
Wij gaan niet over SHOquote:Op maandag 6 februari 2012 16:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Isa of Hobsel, mag ik daaruit, uit die Award-onzin (ik sta bij SHO)?
Amerika....quote:Op maandag 6 februari 2012 16:53 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Wat een gedoe ook weer over die middelvinger. Echt Amerika. Zie in dit filmpje rond 7:50. Ze waren iets te laat met blurren :p.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |