quote:Op zondag 5 februari 2012 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je kunt de broekriem maar zo strak aantrekken. Nog strakker en die ingewanden komen eruit.
Mijn 35-jarig-uitziende duckface makende Griekse galapartner denkt dat ze het niet gaan redden.
Volgens mij gaat het helemaal goed komenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Euh... Klein? Maar.. Nouja.. Je weet maar nooit! Ik vind het toch wel spannend worden. Het is ook een beetje: na dat gesprekje ben ik straks helemaal klaar als het goed is. Dat voelt zo onwerkelijk na al die jaren school. Een beetje to good to be true.. Dus ik heb allemaal visioenen van blunders en vijven
Gemist. Mijn Amsterdamse bakkersmaatje uit de tijd dat ik nog actief in Amsterdam bij de PvdA dingen deed.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:55 schreef borisz het volgende:
Mooie aflevering van Andere Tijden over Jan Schaefer.
Slobber hier.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:35 schreef borisz het volgende:
22:30. Het golfer whiskyalarm gaat af.
Bowmore 12 gaat open.
Hee je hebt weer nachtdienstquote:Op zondag 5 februari 2012 23:18 schreef Isabeau het volgende:
Fijn om in het noorden te wonenTreinen gewoon meestal op tijd, dus prima op tijd op mijn werk.
Ja, volgend weekend weer en dan het weekend weet ik even niet. Al 4 weekenden achter elkaar dusquote:Op zondag 5 februari 2012 23:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Hee je hebt weer nachtdienst.
Beetje een saaie avond vnvWel toch nog een leuke film gezien: 'Get him to the Greek'. Leuker dan ik van tevoren had gedacht
.
mwoah, het is niet echt een vetpot hoorquote:Op zondag 5 februari 2012 23:35 schreef Bluezz het volgende:
Wel goed voor de portemonnee Ies, maar dat is wel veel zeg
Dat is lekker! Maar je ORT lijkt me wel lekker meegenomen toch?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:36 schreef Isabeau het volgende:
mwoah, het is niet echt een vetpot hoor
Ik ben tegenwoordig wel meestal op maandag en dinsdag vrij, dus dat is wel fijn.
Dat is waar, de ORT is wel prettigquote:Op zondag 5 februari 2012 23:42 schreef Bluezz het volgende:
Dat is lekker! Maar je ORT lijkt me wel lekker meegenomen toch?
Toen ik overstapte van onregelmatig werken naar de kantoor/balie uren moest ik ong. 2 dagen in de maand meer werken om het te compenseren!
Heb je ook zaterdagen dienst? Gisteren niet toch?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, volgend weekend weer en dan het weekend weet ik even niet. Al 4 weekenden achter elkaar dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |