quote:Op zondag 5 februari 2012 20:16 schreef Isabeau het volgende:
Nou, al die liedjes op de melodie van 'dat is uit het leven gegrepen' op alle bruiloften en partijen kon ik missen als kiespijn hoor
Ik wilde het net zeggen. Verkeerde seriequote:Op zondag 5 februari 2012 20:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Farce Majeur is geen van Kooten en de Bie.
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:23 schreef golfer het volgende:
Maar wij ouwere jongeren zijn natuurlijk wel al krasse knarren.
En zo hebben ze de taal met nog veel mooie woorden en uitdrukkingen verrijkt.
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:28 schreef Stereotomy het volgende:
offtopic:
Waar gebruiken jullie mierikswortelsaus voor?
Ik lees dat het bij zalm en rundvlees (biefstuk) erg goed past. Waar nog meet?
Bietjes ja?quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:50 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn zondag is goed *zucht* 5,5 portie erwtensoep in de vriezer, een verdomd lekkere cake met een beetje een crunchy kost en een bord avondeten waar ik helemaal happy van werdVerse pasta
Met als briljante tip van Sun om gewoon grotere porties te maken en dan in de vriezer te mikken
Hmmm...ik heb nu 100 gr en 1 ei voor mezelf genomenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
ik maak meestal in 1x van 500gr bloem en 5 eieren deeg. Dat zijn 5 2-persoons porties.Scheelt een boel kneedwerk
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...ik heb nu 100 gr en 1 ei voor mezelf genomenDat verklaart waarom het zo ongeloolijk vullend was
![]()
![]()
Het was TE lekkerquote:Op zondag 5 februari 2012 20:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
dat je dat uberhaupt allemaal weg hebt gekregen
Ehmm.. niet? Gewoon meteen in een pan kokend water mikkenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:58 schreef z80 het volgende:
binnenkort ook eens zelf pasta deeg gaan maken. dan wel de versie zonder ei.
en als het deeg klaar is hoe droog je het dan?
Deeg drogenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:58 schreef z80 het volgende:
binnenkort ook eens zelf pasta deeg gaan maken. dan wel de versie zonder ei.
en als het deeg klaar is hoe droog je het dan?
GMTAquote:Op zondag 5 februari 2012 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehmm.. niet? Gewoon meteen in een pan kokend water mikken![]()
Ik hang het wel altijd uit. Zodat het niet aan elkaar plakt. Zo zou je het ook kunnen laten drogen denk ik.
Ik heb een veel te duur droogrek van mijn tante bij de machine gekregenquote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb een veel te duur droogrek van mijn tante bij de machine gekregenMaar het kan ook over de rand van een keukenstoel. Soms heb ik geen zin het ding te pakken, dan bebloem ik het extra en leg het losjes op een theedoek. Werkt ook wel.
Rudolph maakte vandaag bij Life4You pasta. Hij pakte 250 gram bloem en 2 eieren en zei dat dit voor 3 personen wasquote:Op zondag 5 februari 2012 20:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
ik maak meestal in 1x van 500gr bloem en 5 eieren deeg. Dat zijn 5 2-persoons porties.Scheelt een boel kneedwerk
![]()
Ja, kan wel ja.. Ik zou 2 eieren en 200gr bloem doen (misschien iets meer als je grote eieren gebruikt) en dan kun je het met 3 of 4 personen eten. Hangt ook een beetje van de saus af en wat er allemaal bij geserveerd wordt uiteraardquote:Op zondag 5 februari 2012 21:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Rudolph maakte vandaag bij Life4You pasta. Hij pakte 250 gram bloem en 2 eieren en zei dat dit voor 3 personen was.
Bewaren? Ik vind het ook niet nodig, maar het kanquote:Op zondag 5 februari 2012 21:08 schreef PdeHoog het volgende:
Maar waarom zou je het laten drogenHet kan toch zo de pan in
Per 100 gram een ei.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Rudolph maakte vandaag bij Life4You pasta. Hij pakte 250 gram bloem en 2 eieren en zei dat dit voor 3 personen was.
Dan kun je net zo goed supermarkt pasta etenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Bewaren? Ik vind het ook niet nodig, maar het kan
Zo doe ik het ook altijd. Je kan altijd later meer bloem erbij kneden (of je houdt wat bloem over)>quote:Op zondag 5 februari 2012 21:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, kan wel ja.. Ik zou 2 eieren en 200gr bloem doen (misschien iets meer als je grote eieren gebruikt) en dan kun je het met 3 of 4 personen eten. Hangt ook een beetje van de saus af en wat er allemaal bij geserveerd wordt uiteraard
Neh, smaakt nog steeds anders denk ikquote:Op zondag 5 februari 2012 21:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed supermarkt pasta eten![]()
Ik zit trouwens nokkievol nuMoet ff niet meer aan eten denken
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook altijd. Je kan altijd later meer bloem erbij kneden (of je houdt wat bloem over)>
Maak het nou niet nodeloos ingewikkeld Lieliequote:Op zondag 5 februari 2012 21:12 schreef LieLie het volgende:
Ligt misschien ook aan de grootte van de eieren?
Dat zei ik toch ook alquote:Op zondag 5 februari 2012 21:12 schreef LieLie het volgende:
Ligt misschien ook aan de grootte van de eieren?
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Maak het nou niet nodeloos ingewikkeld Lielie
Dat zeg je er dan toch gewoon bij! Letterlijk!quote:Op zondag 5 februari 2012 21:17 schreef LieLie het volgende:
Maar goed, wel of niet trakteren? Dan moet het genoeg zijn voor dertig mensen ofzo, minstens. En dan moet ik het dinsdagmiddag maken, als ik nog niks weet. Zo lullig als ik het niet haal en ik zit met een enorme berg baksels
Of ik maak het morgenavond en neem het mee voor bij de koffiequote:Op zondag 5 februari 2012 21:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat zeg je er dan toch gewoon bij! Letterlijk!
Nee joh. Da's niet erg. Het komt toch wel opquote:Op zondag 5 februari 2012 21:17 schreef LieLie het volgende:
Maar goed, wel of niet trakteren? Dan moet het genoeg zijn voor dertig mensen ofzo, minstens. En dan moet ik het dinsdagmiddag maken, als ik nog niks weet. Zo lullig als ik het niet haal en ik zit met een enorme berg baksels
Dat wil ik wel begrijpen jaquote:Breekpunt in het overleg is een loonkorting. Werknemers kunnen daardoor hun salaris met een kwart zien dalen.
Euh... Klein? Maar.. Nouja.. Je weet maar nooit! Ik vind het toch wel spannend worden. Het is ook een beetje: na dat gesprekje ben ik straks helemaal klaar als het goed is. Dat voelt zo onwerkelijk na al die jaren school. Een beetje to good to be true.. Dus ik heb allemaal visioenen van blunders en vijvenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee joh. Da's niet erg. Het komt toch wel opMaar wat is de kans dat je het niet haalt dan
Je kunt de broekriem maar zo strak aantrekken. Nog strakker en die ingewanden komen eruit.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:24 schreef PdeHoog het volgende:
Dat wil ik wel begrijpen jaDat dat een breekpunt is. Ik begin me af te vragen of we niet teveel hervormingen willen van Griekenland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |