Ze draaien ook Turkse muziek. Soms ook Koerdischequote:Op zondag 5 februari 2012 20:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Omdat paupermuziek
Leuk voor marokko.nl-volk misschien
Dat zeg ik... Paupermuziek. Wel bij de les blijven hè!quote:Op zondag 5 februari 2012 20:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze draaien ook Turkse muziek. Soms ook Koerdische.
Is dan geen paupermuziek, maar gewoon smaak verschil.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat zeg ik... Paupermuziek. Wel bij de les blijven hè!
Helaas gaat die vlieger niet altijd op.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is dan geen paupermuziek, maar gewoon smaak verschil.
Ik ben nu echt verslaafd aan Rose of Sharyn manquote:
Killswitchquote:Op zondag 5 februari 2012 20:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik ben nu echt verslaafd aan Rose of Sharyn manWist trouwens helemaal niet dat die het voor zijn moeder had geschreven, jij wel?
Misschien vind je Turmion Katilot leuker dan...quote:Op zondag 5 februari 2012 20:43 schreef mrstylo het volgende:
Ik schrok letterlijk toen ik net dat in youtube intypte. Is gewoon geschreeuw.
Mannen in leren pakken.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:47 schreef msnk het volgende:
[..]
Misschien vind je Turmion Katilot leuker dan...
Sbsquote:Op zondag 5 februari 2012 21:10 schreef Caland het volgende:
Het drinken van 3 glazen alcohol verhoogt de kans op een ongeval met 100%
Zei hij dat nou echt?
3 glazen in 3 uur niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:10 schreef Caland het volgende:
Het drinken van 3 glazen alcohol verhoogt de kans op een ongeval met 100%
Zei hij dat nou echt?
Ik kots ook op hem.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met die hatelijke dwerg met zijn grappig bedoelde commentaren
Hoe goed een persoon de bekeuring ook opneemt die soekel heeft wel een grappig denigrerend opmerkingetjequote:
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe goed een persoon de bekeuring ook opneemt die soekel heeft wel een grappig denigrerend opmerkingetje. Nee dan kijk ik liever Gordon en Joling over de vloer.
Ik prefereer driedetti.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Caland ik heb een supergrappige bijnaam voor Guidetti verzonnen. Ben je er klaar voor?![]()
![]()
Kutdetti
Tor?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:42 schreef mrstylo het volgende:
Hij doet stoer met zijn computers, maar gebruikt gewoon TOR netwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |