Heb ik nog niet gemaakt; maar heb wel pics van internetz als je wil?quote:
Mja das waar.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
wij waren ook veertien en vijftien hoor. Omkleden kun je onder de dekens of in de doucheruimte
Tuurlijk!quote:Op zondag 5 februari 2012 19:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gemaakt; maar heb wel pics van internetz als je wil?
Ooh, ik kan dat ook niet zomaar zonder erover na te denken hoor. Maar kan het wel.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben wel jaloers op mensen die zonder erover na te denken gewoon naar een hostel gaan. Spullen dumpen en gaan. Ik kan dat echt niet
die mensen denken er ook wel over na, alleen minder panischquote:Op zondag 5 februari 2012 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben wel jaloers op mensen die zonder erover na te denken gewoon naar een hostel gaan. Spullen dumpen en gaan. Ik kan dat echt niet
Die van vriendlief:quote:
Pwettyquote:Op zondag 5 februari 2012 19:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die van vriendlief:
[ afbeelding ]
Die van mij:
[ afbeelding ]
They really arequote:
Slaan !quote:
Dom terug doen!quote:
Niet zo dom doen, men is gewoon trots en jaloers op wat je doet.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
twintig likes op mijn weight loss update op FB
al die mensen denken: EINDELIJK doet die dikke koe er eens wat aan! Einz!
Dat !quote:Op zondag 5 februari 2012 19:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet zo dom doen, men is gewoon trots en jaloers op wat je doet.
Deze vind ik zo gaaf! Dat is de geluidsgolf van de bruid en bruidegom die "I do" zeggen.quote:
Preserve your words in a highly unusual piece of jewelry with Sakura Koshimizu’s Sound Wave wedding bands. The artist turns a short sound clip into sound waves which are laser-etched into gold, silver or steel.
Goed zo. Al vermoed ik dat je het heus wel een beetje zo denkt want zo ben jequote:
Neen.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
jonge ik mag nooit garpjes maken van jullie
true storyquote:Op zondag 5 februari 2012 19:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goed zo. Al vermoed ik dat je het heus wel een beetje zo denkt want zo ben je.
Vind ik helemaal niksquote:Op zondag 5 februari 2012 19:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Deze vind ik zo gaaf! Dat is de geluidsgolf van de bruid en bruidegom die "I do" zeggen.
stommen belgquote:Op zondag 5 februari 2012 19:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neen.
Verrekten grappenmaker skjoe![]()
KUSJEKROEL
Handschrift en vingerafdruk hoeft voor mij ook echt niet, dit vind ik wel gaaf.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vind ik helemaal niksNet als die handschriften ringen... of vingerafdruk ringen
Ik vind het niks
Gelukkig zaten mijn vriend en ik op 1 lijn qua ringen
* PriemGirl poket in skjoe's vetjes... maar mist en zit in den boobiequote:
boobies hebben ook vetjens!!!quote:Op zondag 5 februari 2012 19:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl poket in skjoe's vetjes... maar mist en zit in den boobie
Ohai tetters
In verlovingsring én trouwring !quote:Op zondag 5 februari 2012 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
als ik ga trouwen wil ik gewoon nen klassieken ring. Glad witgoud. De diamant mag ie in m'n verlovingsring stoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar... boobies.... omnomnomquote:Erg squeezable
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
1 juwelier gehad en binnen 45min weer buiten!quote:Op zondag 5 februari 2012 19:43 schreef zoeperzazke het volgende:
Mooie ringen Priem!![]()
Ringen uitzoeken, ik had nooit gedacht dat het zo moeilijk wasWas zo blij en opgelucht dat we uiteindelijk wat gevonden hebben, maar het is zo'n smak met geld!
Ligt eraan wat je budget is. Die dingen zijn zo duur... Als je genoeg budget hebt kun je bij 1 juwelier een prachtpaar uitzoeken, maar het moest bij ons zo goedkoop mogelijk terwijl we toch wel echt gouden ringen wilden.... Wat een puzzelquote:Op zondag 5 februari 2012 19:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
1 juwelier gehad en binnen 45min weer buiten!
Mijn ex-vriendin (quote:Op zondag 5 februari 2012 19:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vind ik helemaal niksNet als die handschriften ringen... of vingerafdruk ringen
Ik vind het niks
Gelukkig zaten mijn vriend en ik op 1 lijn qua ringen
300 euro betalen aan tonersquote:Op zondag 5 februari 2012 19:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga godverdomme geen euro meer uitgeven aan inkt
laserprinter it is
het kan heel goedkoop, maar dan wellicht niet zo mooi als dure ringen. Het meeste geld zit toch vooral in een eventuele steen, als je die skipt valt het erg mee.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:48 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je budget is. Die dingen zijn zo duur... Als je genoeg budget hebt kun je bij 1 juwelier een prachtpaar uitzoeken, maar het moest bij ons zo goedkoop mogelijk terwijl we toch wel echt gouden ringen wilden.... Wat een puzzel
Whut, zwart wit laserprinter. Nothing fancyquote:
Naja ons budget was ook beperkt. Maar goed; wij zaten gewoon op 1 lijn en zo was de keuze wel snel gemaakt.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:48 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je budget is. Die dingen zijn zo duur... Als je genoeg budget hebt kun je bij 1 juwelier een prachtpaar uitzoeken, maar het moest bij ons zo goedkoop mogelijk terwijl we toch wel echt gouden ringen wilden.... Wat een puzzel
Is iets anders dan als trouwring hebben. Dit heeft een geheel andere betekenis.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijn ex-vriendin () heeft zo'n vingerafdruk ring van haar overleden vader. Ik vind hem best mooi
Klinkt gezelligquote:Op zondag 5 februari 2012 19:51 schreef milka82 het volgende:
Ohai!
Gisteren een feestje gehad wat eindigde in de stamkroeg... Kindjes uit logeren, wij heerlijk uitslapen (en na kroegavond de kerk staan swaffelen in geval van.. En dan ook nog voorzichtig want hij was bang dat de kerk om zou vallen...
) Dat zijn de avondjes die je veeeel te weinig hebt
in mijn geval is duur: meer dan 1500 euro per ring. Goedkoop: 400 of minder.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:53 schreef PriemGirl het volgende:
Nu vraag ik me af wat jullie duur en 'goedkoop' vinden qua trouwringen
Oeh maar ik wil wel een steenquote:Op zondag 5 februari 2012 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het kan heel goedkoop, maar dan wellicht niet zo mooi als dure ringen. Het meeste geld zit toch vooral in een eventuele steen, als je die skipt valt het erg mee.
Bij ons wilden we max. 1000 voor het paar regelen. En dat ging erg makkelijk. We zitten zelfs onder ons budget.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in mijn geval is duur: meer dan 1500 euro per ring. Goedkoop: 400 of minder.
Maar ik stem dan ook VVD
hier ook geen geelgoud aan m'n lijfquote:Op zondag 5 februari 2012 19:56 schreef Mss het volgende:
Ik zou echt geen gouden ring willen. Witgoud vind ik mooi, maar normaal goud is.
dan heb je goedkope ringen in skjoes wereldquote:Op zondag 5 februari 2012 19:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bij ons wilden we max. 1000 voor het paar regelen. En dat ging erg makkelijk. We zitten zelfs onder ons budget.
En dat was ook de bedoelingquote:Op zondag 5 februari 2012 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan heb je goedkope ringen in skjoes wereld![]()
Ik heb een speciaal sponsje voor de matte sieraden die ik hebquote:Op zondag 5 februari 2012 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
oh, dan ben ik echt verpest... Damn
je kan je ring makkelijk zelf weer matteren met wat jif en een sponsje
ja, die kun je gewoon bij de juwelier krijgen iddquote:Op zondag 5 februari 2012 20:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb een speciaal sponsje voor de matte sieraden die ik heb. 1x op schuren en dan is het zo geregeld
.
Je hoeft toch niet op te schrijven waarom je er weg bent gegaan?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja, wtf waarom ben ik bij AH weggegaan? Omdat ik er geen zin meer in had, maar dat staat ook zo dom
Hoe bedoel je verpest? Valt het tegen of mee, die prijs?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
oh, dan ben ik echt verpest... Damn
je kan je ring makkelijk zelf weer matteren met wat jif en een sponsje
Staat op het formulier wat ik heb gehad. En het is echt een stukje van 5cm dus veel past er niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet op te schrijven waarom je er weg bent gegaan?
Alleen erover nadenken wat je tijdens het gesprek zou zeggen, als ze daar naar zouden vragen.
valt mee!!!quote:Op zondag 5 februari 2012 20:05 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Hoe bedoel je verpest? Valt het tegen of mee, die prijs?
Er was niet tegen die krasjes op te poetsen, dus we hebben nu gekozen voor glanzend, net zo makkelijk. En ze zijn nog steeds mooi
Omdat je op dat moment wegens studie en ontwikkeling je prioriteiten opnieuw moest bepalen? oid? Valt altijd wel wat moois van te maken....quote:Op zondag 5 februari 2012 20:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Staat op het formulier wat ik heb gehad. En het is echt een stukje van 5cm dus veel past er niet.
Heb nu 'ander werk' en 'studie'quote:Op zondag 5 februari 2012 20:07 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Omdat je op dat moment wegens studie en ontwikkeling je prioriteiten opnieuw moest bepalen? oid? Valt altijd wel wat moois van te maken....
Beter teveel gedoe ervan maken dan dat ze je een mongol vinden omdat je het halve formulier niet hebt ingevuldquote:Op zondag 5 februari 2012 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
wat zoeper zegt
je maakt er echt te veel gedoe van hoor
+1quote:Op zondag 5 februari 2012 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
het is de fakking xenos, het is een fakking bijbaan!don't overthink it!
Dan is het toch nog normaal dat je een formulier invult lijkt mij, maar goedquote:Op zondag 5 februari 2012 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
Zichtbaarquote:Op zondag 5 februari 2012 20:10 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik weet niet of deze foto voor iedereen zichtbaar is, staat op mn beschermde twitterprofiel namelijk.... Deze was nadat ze gepolijst waren op de beverwijkse bazaar, supershiny!
[ afbeelding ]
Jah. Maar je doet moeilijk om niksquote:Op zondag 5 februari 2012 20:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan is het toch nog normaal dat je een formulier invult lijkt mij, maar goed
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
Dan hoop ik dat ze niet van zulke mongolenformulieren hebben met maar 5cm schrijfruimtequote:Op zondag 5 februari 2012 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil space niet meemaken als ze straks voor een stageplaats of nog erger, een echte baan gaat solliciteren![]()
Nouja, als ze nu letterlijk om een doel vragen is het tot daaraan toe, maar dit was gewoon bovenaan een gewone brief he, niet in een formulier ofzoquote:Op zondag 5 februari 2012 20:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
En doel van sollicitatie is voor mij wel geld verdienen, dus ik zit wel na te denken over wat ik daar ga invullen ja.
Okdanquote:Op zondag 5 februari 2012 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
nee, dan zit je vijf weken te stressen omdat je niet weet wat je in je brief en je CV moet zetten en dan is de vacature al gesloten
Ik wil heul geen ervaringen opdoenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:14 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nouja, als ze nu letterlijk om een doel vragen is het tot daaraan toe, maar dit was gewoon bovenaan een gewone brief he, niet in een formulier ofzo
Als jij als doel opschrijft 'nieuwe ervaringen opdoen in de detailhandel en tevens extra inkomsten vergaren om te kunnen sparen' lijkt me daar niks mis mee toch
Straks moet ik de winkel inrichtenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:15 schreef Stormqueen het volgende:
ze willen weten waarom je bij de xenos wil werken, niet waarom je wil werken. Zeg gewoon dat je affiniteit hebt met woningdecoratie. Opgelost, slotje.
heb jij ooit een ingerichte Xenos gezien?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Straks moet ik de winkel inrichten![]()
Ze halen het nog net uit de dozen en de vrachtwagen inderdaad.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:17 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
heb jij ooit een ingerichte Xenos gezien?kwam die spullen in een stellingkast, klaar!
Leuke afwisseling voor het vakken!quote:Op zondag 5 februari 2012 20:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Straks moet ik de winkel inrichten![]()
Niet?! fuckquote:Op zondag 5 februari 2012 20:17 schreef Puckzzz het volgende:
Tsjeezus Spees...je solliciteert niet bij NASA
Alleen ov neit inleveren? Dat is 200 per maand ongeveer dacht ikquote:Op zondag 5 februari 2012 20:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oeh, mijn broertje heeft een boete gehad omdat hij zijn OV niet ingeleverd heeft (zegtie, of dat het enige is weet ik niet) 2000 ekkies
![]()
Dat weet ik dus nietquote:Op zondag 5 februari 2012 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Alleen ov neit inleveren? Dat is 200 per maand ongeveer dacht ik
Hij doet nog steeds hetzelfde, maar nu gemiddeld 4 dagen per week, het gaat steeds beterquote:Op zondag 5 februari 2012 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
zoeper, is jouw man inmiddels alweer aan de bak?
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oeh, mijn broertje heeft een boete gehad omdat hij zijn OV niet ingeleverd heeft (zegtie, of dat het enige is weet ik niet) 2000 ekkies
![]()
ah fijn! Kun jij nu ook wat minder gaan werken?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:20 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Hij doet nog steeds hetzelfde, maar nu gemiddeld 4 dagen per week, het gaat steeds beterVerkoop van speciale brillen die helpen bij dyslexieklachten. Het is geen vaste baan, dat kan het ook niet worden (het is op basis van vraag, als er weinig afspraken zijn is er weinig werk), maar hij heeft er ontzettend veel plezier in en er zit nu al een hele poos een stijgende lijn in.
Oh zo'n moeder heb ik ookquote:Op zondag 5 februari 2012 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo heeft mijn broertje 10k schuld door nooit een diploma gehaald te hebben, en zit ie nu al anderhalf jaar werkloos thuis
oh en het mooiste was nog wel dat mijn moeder me aansprak op het feit dat ik niet tegen hem had gezegd dat hij in de bijstand kon!!!
nope, gelukkig nietquote:Op zondag 5 februari 2012 20:20 schreef Puckzzz het volgende:
Kan je op FB zien wie je ontvriend hebben? Als in een lijstje zeg maar?
Dat dusquote:Op zondag 5 februari 2012 20:21 schreef zoeperzazke het volgende:
IB-groep(ook nu ze DUO heten trouwens
)
Nou, ik ben vorige week ontslagen voor de avonduren met ingang van morgen. Ze hebben een stagiaire gevonden, die is gratis, dus ik moest zsm stoppen nadat ze ingewerkt was.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah fijn! Kun jij nu ook wat minder gaan werken?
quote:
Maakt DUO er niet minderquote:Op zondag 5 februari 2012 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die instanties de schuld geven van hun eigen stomme missers
ga dan onderhand eens een betere baan zoeken joh! Waar je wel respect en eer voor je werk krijgt!quote:Op zondag 5 februari 2012 20:24 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nou, ik ben vorige week ontslagen voor de avonduren met ingang van morgen. Ze hebben een stagiaire gevonden, die is gratis, dus ik moest zsm stoppen nadat ze ingewerkt was.
Ugh, graag gedaan he, voor de afgelopen 3 jaar elke dag klaarstaan....
Werk nu wel overdag,van 9 tot 16, hoop dat ik dat voorlopig nog wel kan blijven doen maar het is vrij waardeloos momenteel, erg lang verhaal, veel onzekerheid...
Nu zie ik die strip voortdurend voor mequote:
Ik had gewoon nooit aan die studies moeten beginnen in de eerste plaatsquote:Op zondag 5 februari 2012 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die instanties de schuld geven van hun eigen stomme missers
Mja, hij is er vorig jaar achter gekomen dat hij ADD heeft, dus mijn moeder had hem ook wel iets beter mogen begeleiden.quote:
Ja maar... Dat kun je toch je leven lang niet volhouden... Een baan die je niet 100% tof vindt..quote:Op zondag 5 februari 2012 20:26 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik had gewoon nooit aan die studies moeten beginnen in de eerste plaatsMaar ik zit er nu wel mooi mee.
Ik ben wik-en-wegende op dit moment ja... er zijn zelfs op mijn werk al mensen aan het lobbyen voor me omdat ze het zo rot vinden, dus ik wacht nog even af....quote:Op zondag 5 februari 2012 20:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga dan onderhand eens een betere baan zoeken joh! Waar je wel respect en eer voor je werk krijgt!
Aaah wat rot zegquote:Op zondag 5 februari 2012 20:24 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nou, ik ben vorige week ontslagen voor de avonduren met ingang van morgen. Ze hebben een stagiaire gevonden, die is gratis, dus ik moest zsm stoppen nadat ze ingewerkt was.
Ugh, graag gedaan he, voor de afgelopen 3 jaar elke dag klaarstaan....
Werk nu wel overdag,van 9 tot 16, hoop dat ik dat voorlopig nog wel kan blijven doen maar het is vrij waardeloos momenteel, erg lang verhaal, veel onzekerheid...
Daar kan de DUO toch niets aan doen?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:26 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik had gewoon nooit aan die studies moeten beginnen in de eerste plaatsMaar ik zit er nu wel mooi mee.
Dan is het helemaal zondequote:Op zondag 5 februari 2012 20:28 schreef Stormqueen het volgende:
ja okee, als ze het echt niet kunnen is het wat anders. Maar die van mij is capabel en slim zat, hij is alleen aartslui. En weegt inmiddels 130 kilo
Nee maar ik word er wel knettergek van. Ben al 3 jaar aan het afbetalen, maar het nog terug te betalen bedrag wordt alleen maar hoger ipv lager op de een of andere manier. Zodra ik komende weken weer tijd heb moet ik dat verder uitzoeken (en nee, ik ontvang al die tijd al geen cent meer van ze)quote:Op zondag 5 februari 2012 20:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Daar kan de DUO toch niets aan doen?
Rente?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:30 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nee maar ik word er wel knettergek van. Ben al 3 jaar aan het afbetalen, maar het nog terug te betalen bedrag wordt alleen maar hoger ipv lager op de een of andere manier. Zodra ik komende weken weer tijd heb moet ik dat verder uitzoeken (en nee, ik ontvang al die tijd al geen cent meer van ze)
vooral dat laatste is lastig. Doet mijn broertje ook...quote:Op zondag 5 februari 2012 20:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan is het helemaal zondeDie van mij doet echt wel zijn best, probeert zijn weg te vinden. Is nu twee keer van studie geswitched. Maar de laatste keer heeft hij het helemaal stil gehouden totdat het geregeld was om te laten zien dat hij het wel kan. Waren we ook heel trots op enzo. Maarja, als hij dingen stilhoudt, weten we het dus ook niet als het niét goed gaat.
wat voor dingen?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik krijg altijd buikpijn van dit soort dingen
Ja van die geldkwesties, dan nu met mn broertje, of ik hem niet moet helpen met afbetalen. En ik heb ook deels een lening voor school, omdat ik zelf mijn opleiding + alle kosten die erbij horen + mijn eigen bestaan (quote:
Tis toch gek... Ze hebben dat bedrag gebaseerd op het feit dat je in staat moet zijn in 20 jaar je schuld teurg te betalen, dus door maandelijks te betalen is alles na 20 jaar afbetaald. Dan is het toch raar als dat met die rentie niet uitkomt? Dat moet er toch in verrekend zitten?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:32 schreef Stormqueen het volgende:
En zoeper, dan betaal je meer rente dan dat je aflost. Dan moet je echt je aflossing omhoog gaan schroeven vrees ik...
Ik loop ook flink bij te lenen hier, en als ik me bedenk dat ik over 4 jaar klaar ben met mijn studie (om over de master die ik zelf moet betalen zonder beurs nog maar niet te spreken) word ik ook flink misselijkquote:Op zondag 5 februari 2012 20:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja van die geldkwesties, dan nu met mn broertje, of ik hem niet moet helpen met afbetalen. En ik heb ook deels een lening voor school, omdat ik zelf mijn opleiding + alle kosten die erbij horen + mijn eigen bestaan () moet betalen. En dan heb ik nu al buikpijn als ik eraan dat ik het terug moet gaan betalen. Terwijl het heul geen onmenselijk bedrag is hoor
zolang jij zelf nog niet omkomt in het geld en zelfs nog moet lenen moet je hem zeker niet gaan helpen!!! Da's vuur met vuur bestrijden. Niet doen hoor!quote:Op zondag 5 februari 2012 20:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja van die geldkwesties, dan nu met mn broertje, of ik hem niet moet helpen met afbetalen. En ik heb ook deels een lening voor school, omdat ik zelf mijn opleiding + alle kosten die erbij horen + mijn eigen bestaan () moet betalen. En dan heb ik nu al buikpijn als ik eraan dat ik het terug moet gaan betalen. Terwijl het heul geen onmenselijk bedrag is hoor
Volledig mee eens! Als je de loterij wint is het wat anders, maar in de huidige situatie moet je echt eerst aan jezelf denken!quote:Op zondag 5 februari 2012 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zolang jij zelf nog niet omkomt in het geld en zelfs nog moet lenen moet je hem zeker niet gaan helpen!!! Da's vuur met vuur bestrijden. Niet doen hoor!
Ja dat is helemaal waarquote:Op zondag 5 februari 2012 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zolang jij zelf nog niet omkomt in het geld en zelfs nog moet lenen moet je hem zeker niet gaan helpen!!! Da's vuur met vuur bestrijden. Niet doen hoor!
regels zijn vrij basic. Je krijgt de eerste vier jaar van je studie een prestatiebeurs. Als je niet je diploma haalt, betaal je alles terug (beurs en ov-jaarkaart). Als je wel je diploma haalt binnen 6 jaar schelden ze alles kwijt. Alles wat je extra bij leent moet je sowieso terugbetalen.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:40 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ken dat niet... die studieschuld die je hier in NL hebt
Ik wete niet of het nu nog exact zo is, maar in mijn tijd (kuch) geldde het zo dat als je studeerde, je een prestatiebeurs kon ontvangen, Dit was iets van 80 euro + OV-kaart voor thuiswonende studenten, en 220 euro + OV-kaart voor uitwonende studenten (per maand). Dit bedrag ontvang je 4 jaar en behaal je binnen 10 jaar je diploma wordt dit een gift. Behaal je je diploma niet, moet je het terugbetalen.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:40 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ken dat niet... die studieschuld die je hier in NL hebt
Klinkt... Nog steeds moeilijkquote:Op zondag 5 februari 2012 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
regels zijn vrij basic. Je krijgt de eerste vier jaar van je studie een prestatiebeurs. Als je niet je diploma haalt, betaal je alles terug (beurs en ov-jaarkaart). Als je wel je diploma haalt binnen 6 jaar schelden ze alles kwijt. Alles wat je extra bij leent moet je sowieso terugbetalen.
Een uitzondering is de propedeuse, als je die wel haalt en geen diploma, schelden ze alleen je eerste jaar kwijt.
En ik hoorde dat het onderwijs in Belgie ook nog eens van beter kwaliteit isquote:Op zondag 5 februari 2012 20:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Klinkt... Nog steeds moeilijk
Nee euh.. ik denk dat ik het wel snap... ongeveer...
Blij dat in België het studeren niet zo duur is als hier tbh
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:45 schreef PriemGirl het volgende:
Dus... ik heb mijn studie in 4 jaar gedaan en diploma behaald; had de regering mijn studieschuld kwijt gescholden ?
Daardoor ben ik wel makkelijker aan mijn baan gekomen iddquote:Op zondag 5 februari 2012 20:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En ik hoorde dat het onderwijs in Belgie ook nog eens van beter kwaliteit is
Ja, binnen de prestatiebeurs (standaard) wel, alles wat extra geleend is nietquote:Op zondag 5 februari 2012 20:45 schreef PriemGirl het volgende:
Dus... ik heb mijn studie in 4 jaar gedaan en diploma behaald; had de regering mijn studieschuld kwijt gescholden ?
Als je niks extra hebt bijgeleend wel jaquote:Op zondag 5 februari 2012 20:45 schreef PriemGirl het volgende:
Ok... Naja de studie is in België goedkoper. En werd door mijn ouders betaald. En ik woonde bewust thuis omdat ik mezelf kende. Als ik op studentenhuis zat; had ik nooit mijn studie gehaaldquote:Op zondag 5 februari 2012 20:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Mits je niet extra bijgeleend hebt.
zolang je gewoon je diploma haalt is het ook niet zo duurquote:Op zondag 5 februari 2012 20:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Klinkt... Nog steeds moeilijk
Nee euh.. ik denk dat ik het wel snap... ongeveer...
Blij dat in België het studeren niet zo duur is als hier tbh
Omdat men denkt 'zodra ik mijn diploma heb, heb ik binnen een paar maanden een baan waar ik 5k per maand verdien en heb ik in een half jaar die schuld weer terugbetaald'. En dan kom je een beetje bedrogen uit....quote:Op zondag 5 februari 2012 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
Maar veel mensen denken er wat minder over aan dat je dat nog terug mag lappen later
Ja dat idee had ik inderdaad ook wel een beetje; dat er weinig over nagedacht wordt bij een lening die een student neemt. Maar ja ik kan het niet vergelijken. Ik ben er niet mee opgegroeid en ken het ook niet. Het lijk mij namelijk nogal kut om als student al een lening te hebbenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zolang je gewoon je diploma haalt is het ook niet zo duur
de standaarden zijn ook wel verlegd, studenten willen tegenwoordig al snel op kamers, en dan niet zomaar een kamer maar het liefst een studio met eigen keuken en badkamer. Dure apparatuur, dure kleding, regelmatig stappen en uit eten. Naja, dat kost allemaal geld. En dat kun je lenen. Maar veel mensen denken er wat minder over aan dat je dat nog terug mag lappen later
er is ook wel erg makkelijk aan te komen vind ik zelf. Niks mis met een weekendbaantjequote:Op zondag 5 februari 2012 20:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik inderdaad ook wel een beetje; dat er weinig over nagedacht wordt bij een lening die een student neemt. Maar ja ik kan het niet vergelijken. Ik ben er niet mee opgegroeid en ken het ook niet. Het lijk mij namelijk nogal kut om als student al een lening te hebben
Dan gaat er al 6 maanden 300 ekkies af aan collegegeldquote:Op zondag 5 februari 2012 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb altijd gewerkt tijdens de studie en kwam prima uit met mijn 600 euro, ook op kamers. Mijn ouders betaalden wel het collegegeld tho.
Heb precies het bedrag aan stufi bijgeleend toen het ophield na 4 jaar, om het onder controle te houden. Alles kan!
Betaal jij 300 per maand?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan gaat er al 6 maanden 300 ekkies af aan collegegeld
Dat, beetje jammer... 6x bijna mijn maandsalaris van den frietboer *flop* wegquote:Op zondag 5 februari 2012 20:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
6 termijnen dus ongeveer 300 ja. Kon niet meer termijnen helaas
ja klopt, als ik dat zelf had moeten betalen had ik nog een avond per week extra moeten werkenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan gaat er al 6 maanden 300 ekkies af aan collegegeld
Oh ik kan gelukkig in iets van 9 maanden.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
6 termijnen dus ongeveer 300 ja. Kon niet meer termijnen helaas
ohmy, dat soort mensen wil ik echt hard slaanquote:Op zondag 5 februari 2012 20:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik werk sinds mijn 16e. Dus daar heb ik ook echt geen problemen mee. Ik hoor ook best veel leeftijds genoten om me heen zeggen die al klaar zijn: 'Ik wil echt geen 40 uur werken hoor, 32 vind ik zat.' Ehh? Je bent begin 20!
Dat!!!! Niet mekkeren om over schuld als je te lam bent om te werken!quote:Op zondag 5 februari 2012 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja klopt, als ik dat zelf had moeten betalen had ik nog een avond per week extra moeten werken
maar ik hoor ook zo veel studenten tegenwoordig die niet op zaterdag willen werken omdat ze 'lekker vrij willen zijn'. Ja doei, dan ook niet mekkeren als je schuld te ver oploopt
Wauw das wel heel jong!quote:Op zondag 5 februari 2012 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ohmy, dat soort mensen wil ik echt hard slaan
maar ik werk idd ook al vanaf jong... Vanaf mijn tiende
Eens. Ik roep ook echt wel dat ik blut ben, maar weet ook dat ik er niet over kan klagen wanneer ik verder geen baantje neem, naast m'n 3 uurtjes per week huiswerkbegeleiding (en de optionele oppasavonden).quote:Op zondag 5 februari 2012 20:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat!!!! Niet mekkeren om over schuld als je te lam bent om te werken!
Ik moet er niet aan denkenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of mensen die nu al zeggen dat ze parttime willen werken. Als in 3 dagen![]()
Kom op zeg, je bent niet eens begonnen
Gezelligquote:Op zondag 5 februari 2012 20:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Anders ga ik bij de lindyfrietboer werken. Ook al is boxtel way relaxter want sneller thuis endezo.
Als je met parttime werken prima kunt leven is daar niks mis mee toch? Ieder zijn eigen keuze....quote:Op zondag 5 februari 2012 20:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja, wat een onzin dat!quote:Op zondag 5 februari 2012 20:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
illegaal reclamefolders bezorgenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wauw das wel heel jong!Ik heb wel vanaf mijn 10e voor het wnf gelopen langs de deuren om geld op te halen.
Zolang ze dan maar niet gaan roepen dat ze geen geld hebben oid is het prima idd.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:59 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Als je met parttime werken prima kunt leven is daar niks mis mee toch? Ieder zijn eigen keuze....
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
illegaal reclamefolders bezorgen
het was de wijk van mijn veertienjarige overbuurmeisje, maar die mocht het niet meer doen van d'r moeder mdat ze alles uitgaf aan oorbellen en make-up
Prima. Maar ga dan niet zeuren over geld te kort; grote schuld; etc etcquote:Op zondag 5 februari 2012 20:59 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Als je met parttime werken prima kunt leven is daar niks mis mee toch? Ieder zijn eigen keuze....
het zegt wel iets over je arbeidsethos en je algehele lamheid, zeker als je twintig en gezond bentquote:Op zondag 5 februari 2012 20:59 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op zondag 5 februari 2012 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het zegt wel iets over je arbeidsethos en je algehele lamheid, zeker als je twintig en gezond bent
Dit dusquote:Op zondag 5 februari 2012 21:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sq verwoord altijd alles zo mooi wat ik bedoel maar niet uit kan leggen
in een jaar 600 gulden verdiend! En daar een ghettoblaster en 2 cd's van gekocht! Ik was toen echt de eindbaas van de klasquote:Op zondag 5 februari 2012 21:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Dus jij had op je 10e money lijken wassen
Dan ga je de hele dag interwebzen en nagellak falenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik snap alleen niet waarom iemand de keuze maakt om parttime te gaan werken als je niks mankeert. Heb je kinders om voor te zorgen of een beperking, okee. Maar alleen voor wat extra vrije tijd?
Dat vind ik nog veel zwaarder dan werkenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:01 schreef PriemGirl het volgende:
Ik werkte in de zomervakanties vanaf mijn 15deVerder niet (ik moest heel veel studeren.. Dus mijn weekends bestonden vaak uit huiswerk maken en studeren
)
Nou, ik weet ook niet of ik het zal trekken om fulltime te werken na mijn studie, tbhquote:Op zondag 5 februari 2012 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het zegt wel iets over je arbeidsethos en je algehele lamheid, zeker als je twintig en gezond bent
En dan extra werken omdat je geld op is, lijken wassenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan ga je de hele dag interwebzen en nagellak falen
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in een jaar 600 gulden verdiend! En daar een ghettoblaster en 2 cd's van gekocht! Ik was toen echt de eindbaas van de klas
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in een jaar 600 gulden verdiend! En daar een ghettoblaster en 2 cd's van gekocht! Ik was toen echt de eindbaas van de klas
Maar jij bent niet gezondquote:Op zondag 5 februari 2012 21:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, ik weet ook niet of ik het zal trekken om fulltime te werken na mijn studie, tbh
jij bent niet twintig. En je bent gek in je hoofd. Dus dat mag.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, ik weet ook niet of ik het zal trekken om fulltime te werken na mijn studie, tbh
Oh heerlijk zo'n sloganquote:Op zondag 5 februari 2012 21:02 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, dat is de busmaatschappij hier. We BRENGen je weg.
Nou niet dus.
Vetquote:Op zondag 5 februari 2012 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Reken in elk geval maar wel op de zaterdagquote:Op zondag 5 februari 2012 21:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga gewoon carriere maken bij xenos
Ik hoop wel dat ik niet vrijdagavond en zaterdag hoef te werken maar dat ook een andere dag kan
Als het niet anders is so be it, alleen dan om 21.30 klaar en dan om 9.00 weer beginnen vind ik zo dodelijk
Dan voelt het net alsof je beter daar kunt blijven slapen
12 uur werken is ook heel zwaarquote:Op zondag 5 februari 2012 21:03 schreef zoeperzazke het volgende:
Nee idd, klagen over geldtekort is dan uit den boze, maar wat SQ zegt weet ik niet, ik merk dat het toch best zwaar is om 5 dagen per week te werken. Ik weet niet in hoeverre dat komt door het feit dat ik van 9 tot 9 werkte de afgelopen jaar, misschien gaat het wel een stuk beter als ik vanaf morgen de avonden kwijt benIk loop namelijk steeds mezelf voorbij en heb aan 2 dagen weekend gewoon niet genoeg tijd om echt bij te komen, alles gaat op een gegeven moment om je werk draaien.
Het lijkt me geweldig om om 5 uur klaar te zijn, naar huis te kunnen en dan nog lekker avond te hebben
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij bent niet twintig. En je bent gek in je hoofd. Dus dat mag.
Het leukste vind ik nog dat ik na een kwartier wachten in een lege stervenskoude bus besluit uit te stappen om naar huis te lopen, de bus me voorbij komt rijden.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh heerlijk zo'n sloganEn dan vooral niet waarmaken indd.
Ze sturen me altijd tussen 16.00-18.30 naar huis. Dus ik werk ook 'gewoon' 40 uur. Maar aan die dikke twee uur thuis heb je gewoon niks omdat je snel wat eet (niet te zwaar, want je moet nog werken) en dan zit je toch te wachten tot je weer terugmoet.... Ik krijg het dus niet betaald, maar desondanks heb je voor je gevoel geen vrij....quote:Op zondag 5 februari 2012 21:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
12 uur werken is ook heel zwaarIk praat daarom ook liever in uren dan in dagen.
Nooo! Toppunt van frustratie.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Het leukste vind ik nog dat ik na een kwartier wachten in een lege stervenskoude bus besluit uit te stappen om naar huis te lopen, de bus me voorbij komt rijden.![]()
![]()
![]()
En ik kon niet uitchecken dus nu moet ik nog weer geld gaan terugvragen. Schiet mij maar lek.
Bitchesquote:Op zondag 5 februari 2012 21:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Het leukste vind ik nog dat ik na een kwartier wachten in een lege stervenskoude bus besluit uit te stappen om naar huis te lopen, de bus me voorbij komt rijden.![]()
![]()
![]()
En ik kon niet uitchecken dus nu moet ik nog weer geld gaan terugvragen. Schiet mij maar lek.
Daarom heb ik ook een hekel wanneer mensen zeggen "schooltijd is de beste tijd ever!!".quote:Op zondag 5 februari 2012 21:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat vind ik nog veel zwaarder dan werken
Ja zaterdag sowieso, maar vrijdagavond er dan nog bij snap je? Dan is het naar huis en slapen en weer terugquote:Op zondag 5 februari 2012 21:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Reken in elk geval maar wel op de zaterdag
Sinds ik zoveel werk heb ik wel veel meer energie dan jaren geleden. Ik ben ook veel minder ziek, dus je wordt er ook wel fitter van als het in je systeem zit vroeg uit bed te gaan en veel te doen op een dagquote:Op zondag 5 februari 2012 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
zoeper, je kan elke dag van 9 tot 9 dus echt niet vergelijken met een gewone fulltime baan
en ja, van werken word je moe. Dat hoort ook zo.
Studenten mogen geen vakken vullen want die zijn te duurquote:Op zondag 5 februari 2012 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
en als je gewoon een normale fulltime baan hebt kun je in het weekend lekker uitrusten, als alle studenten vakken staan te vullen. Lijken wassen.
Dat is indd waar.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:06 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ze sturen me altijd tussen 16.00-18.30 naar huis. Dus ik werk ook 'gewoon' 40 uur. Maar aan die dikke twee uur thuis heb je gewoon niks omdat je snel wat eet (niet te zwaar, want je moet nog werken) en dan zit je toch te wachten tot je weer terugmoet.... Ik krijg het dus niet betaald, maar desondanks heb je voor je gevoel geen vrij....
Ja, dat is kut... had ik bij La Place vroegah ook, moest ik tot 21.30 werken, naar huis, dan toch nog gaan stappen en dan de volgende ochtend om 7.30 weer taarten staan bakkenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja zaterdag sowieso, maar vrijdagavond er dan nog bij snap je? Dan is het naar huis en slapen en weer terug
altijd gedaan hoor!quote:Op zondag 5 februari 2012 21:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja zaterdag sowieso, maar vrijdagavond er dan nog bij snap je? Dan is het naar huis en slapen en weer terug
Doen ze bij de mac ookquote:Op zondag 5 februari 2012 21:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Studenten mogen geen vakken vullen want die zijn te duur
En wat ze bij onze AH doen is iedereen ontslaan als ze een vast contract moeten krijgen want dat willen ze niet. Dan kun je of na 3 maanden weer terugkomen of opgerot blijven.
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is rayonmanager van de regio ofzo? Die is morgen nl ook bij gesprek
Ik ga nooit stappen, dat scheeltquote:Op zondag 5 februari 2012 21:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat is kut... had ik bij La Place vroegah ook, moest ik tot 21.30 werken, naar huis, dan toch nog gaan stappen en dan de volgende ochtend om 7.30 weer taarten staan bakken![]()
Met een kater, uiteraard
Ja het kan ook wel, maar als het anders kan is t beter zeg maarquote:Op zondag 5 februari 2012 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
altijd gedaan hoor!
Vrijdagavond vanuit werk een macmenu halen, thuis opkanen, om half elf naar de kroeg en dan stappen tot vier uur en dan om half tien uit bed om om elf uur te gaan werken
Dat is inderdaad goed waardeloos, dat hou je beslist niet vol!quote:Op zondag 5 februari 2012 21:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat is indd waar.werkte de afgelopen week 15 uur per dag. Maar met reistijd enzo erbij kon hij maar 5 uurtjes slapen hooguit en misschien nog een uurtje om te douchen. Dat sloopt je.
Ik zouquote:Op zondag 5 februari 2012 21:10 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat is inderdaad goed waardeloos, dat hou je beslist niet vol!
Ik snap mijn eigen baas ook niet zo goed. Die heeft een gezin, maar is 6,5e dag per week op kantoor. Meestal is hij er tussen 9 en 10 uur 's ochtends, en hij gaat tussen 9 en 10 's avonds naar huis. Op zaterdag is hij er vaak ook tussen 9 en 17 en dan zondag meestal in de ochtend nog even.
Dat zou ik echt niet volhouden, zelfs niet als het mijn eigen bedrijf was....
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:11 schreef zoeperzazke het volgende:
Trouwens effe tussendoor, het is leuk om hier weer een avondje mee te lullen, heb jullie gemist
Het gezin moet wel heel goed op elkaar ingespeeld zijn ook om dat vol te houdenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:10 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat is inderdaad goed waardeloos, dat hou je beslist niet vol!
Ik snap mijn eigen baas ook niet zo goed. Die heeft een gezin, maar is 6,5e dag per week op kantoor. Meestal is hij er tussen 9 en 10 uur 's ochtends, en hij gaat tussen 9 en 10 's avonds naar huis. Op zaterdag is hij er vaak ook tussen 9 en 17 en dan zondag meestal in de ochtend nog even.
Dat zou ik echt niet volhouden, zelfs niet als het mijn eigen bedrijf was....
Dat deed ik op mijn 16r/17equote:Op zondag 5 februari 2012 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga nooit stappen, dat scheelt
TO!quote:Op zondag 5 februari 2012 21:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
To tortillachips met guacamole or not to tortillachips met guacamole
Een rayonmanager beheert meerdere filialen in een toegewezen regio ja. Dus die heeft weer de leiding over de filiaalmanagers.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is rayonmanager van de regio ofzo? Die is morgen nl ook bij gesprek
Ik ben ook pas 19quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:11 schreef zoeperzazke het volgende:
Trouwens effe tussendoor, het is leuk om hier weer een avondje mee te lullen, heb jullie gemist
Ik werk nu 24 uur per week enquote:
Goeden prioriteitenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben ook pas 19
Maar ik vind dr geen hol meer aan en zonde van mn geld
Besteed ik liever aan 300 flesjes nagellak en 200000 lipsticks
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:13 schreef Puckzzz het volgende:
Kunnen we nou weer dom gaan auwehoeren??
Kthnxbye!
Wieso jah?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:13 schreef Puckzzz het volgende:
Kthnxbye!
Ik post even een foto van een winterboom tussendoor, k? (foto gisterochtend gemaakt)quote:Op zondag 5 februari 2012 21:13 schreef Puckzzz het volgende:
Kthnxbye!
Je wilt toch voorin bij Skjoe?!quote:Op zondag 5 februari 2012 21:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar er zeggen al 3 mensen to
je bent een vrouw!quote:Op zondag 5 februari 2012 21:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben ook pas 19
Maar ik vind dr geen hol meer aan en zonde van mn geld
Besteed ik liever aan 300 flesjes nagellak en 200000 lipsticks
Mooiquote:Op zondag 5 februari 2012 21:14 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik post even een foto van een winterboom tussendoor, k? (foto gisterochtend gemaakt)
[ afbeelding ]
Dat! Dan moet je flink dooretenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je wilt toch voorin bij Skjoe?!
nieuwe poging?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:15 schreef Lindytje het volgende:
Oh, als jullie me na morgen horen praten over lekkere dingen eten, sla me dan!!
Kthxbai!
(oh, except fot mah birzday natürlich)
quote:
Ik drink geen bier en wijn hequote:Op zondag 5 februari 2012 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent een vrouw!
Ik kon goed zat worden met twintig euro op zak. En ik verstouw een stuk meer dan jij, gok ik
Bij de Duitse DM-drogist hebben ze hele goedkope chocoladebodybutter, die is tof!quote:Op zondag 5 februari 2012 21:17 schreef BGTes het volgende:
Ik wil die TBS chocoladedouchegel zodat ik weer van chocolade kan genieten![]()
dat lijkt me dan eerder torturequote:Op zondag 5 februari 2012 21:17 schreef BGTes het volgende:
Ik wil die TBS chocoladedouchegel zodat ik weer van chocolade kan genieten![]()
Ditquote:Op zondag 5 februari 2012 21:19 schreef Lindytje het volgende:
Chocolade-geur op je huid smeren lijkt me echt heel erg
Omfgquote:Op zondag 5 februari 2012 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat lijkt me dan eerder torture
oh en echt, vrijdag op mijn werk, ik was even naar de wc, kom ik terug, liggen er 2 repen chocolade op een servetje op mijn bureau
ze weten het allemaal verdomme!
Was die rare ouwe collega natuurlijkheb de choco maar aan mijn buurman gegeven
Meen je nietquote:Op zondag 5 februari 2012 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh en echt, vrijdag op mijn werk, ik was even naar de wc, kom ik terug, liggen er 2 repen chocolade op een servetje op mijn bureau
Is ook heel bizar ja, wil mezelf steeds opetenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:19 schreef Lindytje het volgende:
Chocolade-geur op je huid smeren lijkt me echt heel erg
Dat vind ik altijd zo stom..quote:Op zondag 5 februari 2012 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat...quote:
Wat een rare en stomme collega's heb jij zeg.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan zeggen dat je ongezellig bent, like wtfquote:Op zondag 5 februari 2012 21:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo stom..
Ook als mensen gaan aandringen als je aan het lijnen bent...![]()
Indd. Bij mij ook een collegaatje, die is echt dik 30 kilo te zwaar. En ze loopt altijd te jammeren dat wanneer haarquote:Op zondag 5 februari 2012 21:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Soberso mensen die aandringen. Nee is nee flikker op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |