Heb ik nog niet gemaakt; maar heb wel pics van internetz als je wil?quote:
Mja das waar.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
wij waren ook veertien en vijftien hoor. Omkleden kun je onder de dekens of in de doucheruimte
Tuurlijk!quote:Op zondag 5 februari 2012 19:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gemaakt; maar heb wel pics van internetz als je wil?
Ooh, ik kan dat ook niet zomaar zonder erover na te denken hoor. Maar kan het wel.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben wel jaloers op mensen die zonder erover na te denken gewoon naar een hostel gaan. Spullen dumpen en gaan. Ik kan dat echt niet
die mensen denken er ook wel over na, alleen minder panischquote:Op zondag 5 februari 2012 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben wel jaloers op mensen die zonder erover na te denken gewoon naar een hostel gaan. Spullen dumpen en gaan. Ik kan dat echt niet
Die van vriendlief:quote:
Pwettyquote:Op zondag 5 februari 2012 19:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die van vriendlief:
[ afbeelding ]
Die van mij:
[ afbeelding ]
They really arequote:
Slaan !quote:
Dom terug doen!quote:
Niet zo dom doen, men is gewoon trots en jaloers op wat je doet.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
twintig likes op mijn weight loss update op FB
al die mensen denken: EINDELIJK doet die dikke koe er eens wat aan! Einz!
Dat !quote:Op zondag 5 februari 2012 19:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet zo dom doen, men is gewoon trots en jaloers op wat je doet.
Deze vind ik zo gaaf! Dat is de geluidsgolf van de bruid en bruidegom die "I do" zeggen.quote:
Preserve your words in a highly unusual piece of jewelry with Sakura Koshimizu’s Sound Wave wedding bands. The artist turns a short sound clip into sound waves which are laser-etched into gold, silver or steel.
Goed zo. Al vermoed ik dat je het heus wel een beetje zo denkt want zo ben jequote:
Neen.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
jonge ik mag nooit garpjes maken van jullie
true storyquote:Op zondag 5 februari 2012 19:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goed zo. Al vermoed ik dat je het heus wel een beetje zo denkt want zo ben je.
Vind ik helemaal niksquote:Op zondag 5 februari 2012 19:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Deze vind ik zo gaaf! Dat is de geluidsgolf van de bruid en bruidegom die "I do" zeggen.
stommen belgquote:Op zondag 5 februari 2012 19:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neen.
Verrekten grappenmaker skjoe![]()
KUSJEKROEL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |