Heb ik nog niet gemaakt; maar heb wel pics van internetz als je wil?quote:
Mja das waar.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
wij waren ook veertien en vijftien hoor. Omkleden kun je onder de dekens of in de doucheruimte
Tuurlijk!quote:Op zondag 5 februari 2012 19:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gemaakt; maar heb wel pics van internetz als je wil?
Ooh, ik kan dat ook niet zomaar zonder erover na te denken hoor. Maar kan het wel.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben wel jaloers op mensen die zonder erover na te denken gewoon naar een hostel gaan. Spullen dumpen en gaan. Ik kan dat echt niet
die mensen denken er ook wel over na, alleen minder panischquote:Op zondag 5 februari 2012 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben wel jaloers op mensen die zonder erover na te denken gewoon naar een hostel gaan. Spullen dumpen en gaan. Ik kan dat echt niet
Die van vriendlief:quote:
Pwettyquote:Op zondag 5 februari 2012 19:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die van vriendlief:
[ afbeelding ]
Die van mij:
[ afbeelding ]
They really arequote:
Slaan !quote:
Dom terug doen!quote:
Niet zo dom doen, men is gewoon trots en jaloers op wat je doet.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
twintig likes op mijn weight loss update op FB
al die mensen denken: EINDELIJK doet die dikke koe er eens wat aan! Einz!
Dat !quote:Op zondag 5 februari 2012 19:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet zo dom doen, men is gewoon trots en jaloers op wat je doet.
Deze vind ik zo gaaf! Dat is de geluidsgolf van de bruid en bruidegom die "I do" zeggen.quote:
Preserve your words in a highly unusual piece of jewelry with Sakura Koshimizu’s Sound Wave wedding bands. The artist turns a short sound clip into sound waves which are laser-etched into gold, silver or steel.
Goed zo. Al vermoed ik dat je het heus wel een beetje zo denkt want zo ben jequote:
Neen.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
jonge ik mag nooit garpjes maken van jullie
true storyquote:Op zondag 5 februari 2012 19:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goed zo. Al vermoed ik dat je het heus wel een beetje zo denkt want zo ben je.
Vind ik helemaal niksquote:Op zondag 5 februari 2012 19:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Deze vind ik zo gaaf! Dat is de geluidsgolf van de bruid en bruidegom die "I do" zeggen.
stommen belgquote:Op zondag 5 februari 2012 19:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neen.
Verrekten grappenmaker skjoe![]()
KUSJEKROEL
Handschrift en vingerafdruk hoeft voor mij ook echt niet, dit vind ik wel gaaf.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vind ik helemaal niksNet als die handschriften ringen... of vingerafdruk ringen
Ik vind het niks
Gelukkig zaten mijn vriend en ik op 1 lijn qua ringen
* PriemGirl poket in skjoe's vetjes... maar mist en zit in den boobiequote:
boobies hebben ook vetjens!!!quote:Op zondag 5 februari 2012 19:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl poket in skjoe's vetjes... maar mist en zit in den boobie
Ohai tetters
In verlovingsring én trouwring !quote:Op zondag 5 februari 2012 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
als ik ga trouwen wil ik gewoon nen klassieken ring. Glad witgoud. De diamant mag ie in m'n verlovingsring stoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar... boobies.... omnomnomquote:Erg squeezable
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
1 juwelier gehad en binnen 45min weer buiten!quote:Op zondag 5 februari 2012 19:43 schreef zoeperzazke het volgende:
Mooie ringen Priem!![]()
Ringen uitzoeken, ik had nooit gedacht dat het zo moeilijk wasWas zo blij en opgelucht dat we uiteindelijk wat gevonden hebben, maar het is zo'n smak met geld!
Ligt eraan wat je budget is. Die dingen zijn zo duur... Als je genoeg budget hebt kun je bij 1 juwelier een prachtpaar uitzoeken, maar het moest bij ons zo goedkoop mogelijk terwijl we toch wel echt gouden ringen wilden.... Wat een puzzelquote:Op zondag 5 februari 2012 19:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
1 juwelier gehad en binnen 45min weer buiten!
Mijn ex-vriendin (quote:Op zondag 5 februari 2012 19:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vind ik helemaal niksNet als die handschriften ringen... of vingerafdruk ringen
Ik vind het niks
Gelukkig zaten mijn vriend en ik op 1 lijn qua ringen
300 euro betalen aan tonersquote:Op zondag 5 februari 2012 19:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga godverdomme geen euro meer uitgeven aan inkt
laserprinter it is
het kan heel goedkoop, maar dan wellicht niet zo mooi als dure ringen. Het meeste geld zit toch vooral in een eventuele steen, als je die skipt valt het erg mee.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:48 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je budget is. Die dingen zijn zo duur... Als je genoeg budget hebt kun je bij 1 juwelier een prachtpaar uitzoeken, maar het moest bij ons zo goedkoop mogelijk terwijl we toch wel echt gouden ringen wilden.... Wat een puzzel
Whut, zwart wit laserprinter. Nothing fancyquote:
Naja ons budget was ook beperkt. Maar goed; wij zaten gewoon op 1 lijn en zo was de keuze wel snel gemaakt.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:48 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je budget is. Die dingen zijn zo duur... Als je genoeg budget hebt kun je bij 1 juwelier een prachtpaar uitzoeken, maar het moest bij ons zo goedkoop mogelijk terwijl we toch wel echt gouden ringen wilden.... Wat een puzzel
Is iets anders dan als trouwring hebben. Dit heeft een geheel andere betekenis.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijn ex-vriendin () heeft zo'n vingerafdruk ring van haar overleden vader. Ik vind hem best mooi
Klinkt gezelligquote:Op zondag 5 februari 2012 19:51 schreef milka82 het volgende:
Ohai!
Gisteren een feestje gehad wat eindigde in de stamkroeg... Kindjes uit logeren, wij heerlijk uitslapen (en na kroegavond de kerk staan swaffelen in geval van.. En dan ook nog voorzichtig want hij was bang dat de kerk om zou vallen...
) Dat zijn de avondjes die je veeeel te weinig hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |