Inderdaad. Bij ons in de snackbar en bij de kapper ligt ook nooit een krant. Wel de Telegraaf.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ah
Dan doe ik net alsof het er niet is.
inderdaad, en dat zonder sneeuwval...quote:Op zondag 5 februari 2012 18:49 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel opvallend, die -15/-12 voor aanstaande zaterdag...
Doe eens schudden ?quote:Op zondag 5 februari 2012 18:53 schreef SiGNe het volgende:
flesje water op m'n balkon is nog steeds niet bevroren en staat er al vanaf begin van de middag.
Volgend weekend zal het sleutelmoment worden...als de winter zich dan doorzet, dan is de kans op de Elstedentocht zeer groot. Als de winter deze week doodbloedt, dan wordt 't hem niet...quote:Op zondag 5 februari 2012 18:49 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel opvallend, die -15/-12 voor aanstaande zaterdag...
Schudden helpt ook niet, gister overigens wel 2 keer gelukt, erg tof om te zienquote:Op zondag 5 februari 2012 18:55 schreef Swomp het volgende:
[..]
Doe eens schudden ?
Of hoe zat dat ook alweer, was toch dat je er mee schud en dat het dan opeens bevriest ?
Hier gooide manlief vanmiddag een koud geworden soppie over het balkon, ijsplaatquote:Op zondag 5 februari 2012 18:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Schudden helpt ook niet, gister overigens wel 2 keer gelukt, erg tof om te zien![]()
Koelkastthermometer op m'n balkon geeft ook 0 graden aan.
Ik kan ook niet wachtenquote:Op zondag 5 februari 2012 19:11 schreef nodisch18 het volgende:
kunnen jullie ook niet wachten op de 2200-pluim....
vroor die wildwaterbaan niet aan buiten?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:12 schreef MaLo het volgende:
Wij zijn lekker opgewarmd in Centerparcs dit weekend. Alleen de wildwaterbaan was eigenlijk onverantwoord, zo koud met je hoofd boven het water uit
.
Ik hoorde dat er vrijdag zoveel file had gestaan, ik ben blij dat wij lekker vroeg van huis konden. Eens kijken hoe koud het vannacht weer gaat worden en of mijn autootje morgenochtend nog start
.
Waarschijnlijk niet, aangezien het water zo wild isquote:Op zondag 5 februari 2012 19:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
vroor die wildwaterbaan niet aan buiten?
Nee, dat niet, had ik eigenlijk wel verwacht. Maar het water vroor wel aan je hoofd en haar aanquote:Op zondag 5 februari 2012 19:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
vroor die wildwaterbaan niet aan buiten?
de LWD-pluim? en waar haal je die vandaan?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik kan ook niet wachtenmaar rond die tijd heb ik de LWD pluim voor me en de 15daagse van LWD, die is voor mij interessanter dan die van De Bilt
Die is niet voor openbaar publiek beschikbaarquote:Op zondag 5 februari 2012 19:18 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
de LWD-pluim? en waar haal je die vandaan?
Logisch... toen eindigde de laatste grote ijstijd.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:17 schreef -CRASH- het volgende:
Maar mijn schaatskunsten was wat van 10.000 jaar geleden
quote:Op zondag 5 februari 2012 19:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die is niet voor openbaar publiek beschikbaar
Ik kan de pluim vanavond wel laten zien natuurlijk
Oja LWD = Leeuwarden
ff wat googlekunsten erop los gelaten en ik kom 1963 tegenquote:Op zondag 5 februari 2012 19:17 schreef -CRASH- het volgende:
Nou ja .... maas dichtgevroren....
Laten we zeggen de haven.
[ afbeelding ]
Maar mijn schaatskunsten was wat van 10.000 jaar geleden
Ik heb nog nooit een dichtgevroren maas megemaakt Klonk.
En ik ga toch al hard op de 50 af.
quote:Op zondag 5 februari 2012 19:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik kan de pluim vanavond wel laten zien natuurlijk
In 1929 reden ze er met auto's overheen in rotterdam:quote:Op zondag 5 februari 2012 19:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
ff wat googlekunsten erop los gelaten en ik kom 1963 tegen
Neequote:Op zondag 5 februari 2012 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Staat er nog sneeuw op het programma vanavond voor het westen?
is zat toch!!quote:
Beetje klein?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:54 schreef INViCTuS het volgende:
Ik heb er gister ook een aantal gemaakt in de uiterwaarden. Gigantische ijsbaan baan door het hoge water van de afgelopen weken. De vorst kwam precies op tijd. Kleine selectie...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tinypic.comquote:Op zondag 5 februari 2012 19:57 schreef INViCTuS het volgende:
Ja, ik zie het....even kijken hoe ik die groter kan krijgen. Niet veel ervaring met uploadentips?
Lijkt na dinsdag zelfs weer veel kouder te worden. Een dip net na het weekend en daarna een nieuwe poging van de kou?! Ver weg, dat dan wel...quote:Op zondag 5 februari 2012 19:54 schreef aloa het volgende:
ECMWF is weer perfect. Zelfs op maandag kan de elfstedentocht nog wel verreden worden.
Nou dat hoeft van mij niet, over twee weken is het carnaval en dan moet het niet te koud zijnquote:Op zondag 5 februari 2012 20:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Lijkt na dinsdag zelfs weer veel kouder te worden. Een dip net na het weekend en daarna een nieuwe poging van de kou?! Ver weg, dat dan wel...
Carnaval vieren we hier niet dus doe mij nog maar een hele zet kou.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:14 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nou dat hoeft van mij niet, over twee weken is het carnaval en dan moet het niet te koud zijn. Dit weekend nog wel, kom maar op met die elfstedentocht, maar direct daarna mag het van mij weer opwarmen
.
Maar is nog te ver weg om er echt iets zinnigs over te kunnen zeggen.
twitter:weermanreinier twitterde op zondag 05-02-2012 om 20:28:37Nieuwe berekening ECMWF: t/m zondag sowieso aanhoudende vorst, pas daarna onzeker. #koudegolf met allure reageer retweet
Nice, want verder dan een week is het sowieso altijd onzeker wat het weer gaat doen.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:33 schreef Sj0rSz het volgende:
And it continues:twitter:weermanreinier twitterde op zondag 05-02-2012 om 20:28:37Nieuwe berekening ECMWF: t/m zondag sowieso aanhoudende vorst, pas daarna onzeker. #koudegolf met allure reageer retweet
Vaak is het na 3 dagen al onzeker, vandaar de "pas daarna".quote:Op zondag 5 februari 2012 20:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nice, want verder dan een week is het sowieso altijd onzeker wat het weer gaat doen.
Omdat?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:40 schreef DonGorgon het volgende:
Ik ben bang dat we na 12 februari wel een flink wat meer sneeuw kunnen krijgen
Woon je vlak bij een COOP supermarkt ?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:41 schreef tomaat52 het volgende:
Hier vliegt telkens een helikopter over.
Ja.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:42 schreef Swomp het volgende:
[..]
Woon je vlak bij een COOP supermarkt ?
Daar is zojuist een overval geweest en ze zoeken nu met heli.
Aldus twitter.
sowiesoquote:Op zondag 5 februari 2012 20:33 schreef Sj0rSz het volgende:
And it continues:twitter:weermanreinier twitterde op zondag 05-02-2012 om 20:28:37Nieuwe berekening ECMWF: t/m zondag sowieso aanhoudende vorst, pas daarna onzeker. #koudegolf met allure reageer retweet
Hou je ramen en deuren maar dicht danquote:
Ik niet, m'n wateren zijn bevroren.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Elfstedentocht gaat komen, ik voel het gewoon!
Ik ook! Ik voel het aan mijn (bevroren) water!quote:Op zondag 5 februari 2012 20:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Elfstedentocht gaat komen, ik voel het gewoon!
quote:
twitter:koenie85 twitterde op zondag 05-02-2012 om 20:37:21Net bericht van burgernet gehad er is een gewapende over val op een winkel geweest in westervoort cirkeld nu politie helikopter om te zoeken reageer retweet
Jij was eerderquote:Op zondag 5 februari 2012 20:43 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik niet, m'n wateren zijn bevroren.
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:44 schreef Swomp het volgende:
[..]twitter:koenie85 twitterde op zondag 05-02-2012 om 20:37:21Net bericht van burgernet gehad er is een gewapende over val op een winkel geweest in westervoort cirkeld nu politie helikopter om te zoeken reageer retweet
Gaan we eisen stellen?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:56 schreef MaLo het volgende:
Ik hoop op een Elfstedentocht a.s. vrijdag, zaterdag of zondag. Lekker de hele dag voor de buis hangen. Niet op een werkdag aub
Ninja-edit, maar ik zag hem wel hoorquote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:43 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ook! Ik voel het aan mijn (bevroren) water!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |