Nee en los daarvan: Waarom beginnen die boelers STANDAARD met Ajax als onderwerp.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:19 schreef PizzaGeit het volgende:
Feyenoord wordt niet eens genoemd in het begin
Dat snap ik wel, maar had hem rancuneuzer verwacht.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ze zouden even het lijstje aankopen van Leo erbij moeten halen.
Is al veel tijd overheen gegaan, dus de emotie is weg.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar had hem rancuneuzer verwacht.
Inderdaad.quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:59 schreef Guidetti het volgende:
Laten we trouwens maar geen kampioen worden want dan worden we compleet leeggekocht.
Jullie worden ook geen kampioen.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:59 schreef Guidetti het volgende:
Laten we trouwens maar geen kampioen worden want dan worden we compleet leeggekocht.
En dan weer compleet opnieuw beginnen?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:02 schreef Ritmo het volgende:
En al kopen ze ons leeg, dat zou ons zo'n 30 miljoen opleveren gezien alle verlengde contracten.
Laatste worden we toch niet zolang die kansarme club uit amsterdam in de eredivisie zit.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:05 schreef Guidetti het volgende:
[..]
En dan weer compleet opnieuw beginnen?
Ik hou liever ook het team nog voor jaren bij elkaar hoor. Maar mochten ze al ons leeg kopen, dan kost ze dat heel, heel veel geld. Roepen dat je geen kampioen wilt worden omdat je anders leeg gekocht wordt, is wel heel dom. Want waarom wil je je team bij elkaar houden? Om kampioen te worden..quote:Op zondag 5 februari 2012 23:05 schreef Guidetti het volgende:
[..]
En dan weer compleet opnieuw beginnen?
Welk gelul?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:11 schreef Caland het volgende:
Ik dacht eerst dat het een geintje was, maar sommigen nemen dat kampioenschap gelul nog serieus ook
moet je maar wachten tot dat die helpmefok terug is, die denkt dat we volgend jaar de championsleague gaan winnen..quote:Op zondag 5 februari 2012 23:11 schreef Caland het volgende:
Ik dacht eerst dat het een geintje was, maar sommigen nemen dat kampioenschap gelul nog serieus ook
Niet in die zin dat we het daadwerkelijk als doel moeten zien, maar meer als dat het een eventuele mogelijkheid is wanneer alle puzzelstukjes in elkaar vallen. 5 punten van de koploper hoor Caland.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:11 schreef Caland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |