Nee, wel beter dan Eriksen ooit zou kunnen trouwens. Die moet op de plek van Eriksen en Eriksen mag vertrekken naar Agovv ofzo.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je vond Janssen zeker ook weer geweldig spelen vandaag? Wat een pit heeft die man he en dan die uitstraling he. Wat een man.
quote:Op zondag 5 februari 2012 17:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, wel beter dan Eriksen ooit zou kunnen trouwens. Die moet op de plek van Eriksen en Eriksen mag vertrekken naar Agovv ofzo.
[..]
Nee, wel beter dan Eriksen ooit zou kunnen trouwens. Die moet op de plek van Eriksen en Eriksen mag vertrekken naar Agovv ofzo.
[..]
[..]
[..]
Zegt de supporter van de regerend landskampioen, hou toch op man.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:19 schreef Pedroso het volgende:
Ik weet nu overigens wel hoe het voelt om Feyenoorder te zijn (de laatste 10 jaar en na dit seizoen ook nog eens 10 jaar).
Deze 0-2 voelt hetzelfde als de 10-0 van julliequote:Op zondag 5 februari 2012 17:22 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zegt de supporter van de regerend landskampioen, hou toch op man.
Dan snap je al helemaal niet hoe het voelt om Feyenoorder te zijn want dergelijke lamlendige kut wedstrijden zonder inzet, passie, beleving en kwaliteit heb ik al dusdanig veel gezien dat ik ze niet eens allemaal kan terughalen.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Deze 0-2 voelt hetzelfde als de 10-0 van jullie
Zo bizar vind ik het anders niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:34 schreef OmniRocket het volgende:
Ik wou van de week nog posten dat het wel heel raar zou moeten lopen als ajax niet zou winnen. Bizar dit
quote:Op zondag 5 februari 2012 17:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo bizar vind ik het anders niet.
1. v. Rhijn, Koppers, Ozbiliz horen niet in Ajax 1.
2. Ebecilio en Blind zijn Ajax onwaardig
Dus 6 tegen 11.
Je begint eng te worden.quote:
Vermeer en Janssen zijn ook Ajax onwaardig.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo bizar vind ik het anders niet.
1. v. Rhijn, Koppers, Ozbiliz horen niet in Ajax 1.
2. Ebecilio en Blind zijn Ajax onwaardig
Dus 6 tegen 11.
Triest inderdaad ja, Ajax heeft helaas terecht verloren vorige week.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ga je nu pronken met een resultaat van PSV?
quote:Op zondag 5 februari 2012 17:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je begint eng te worden.
Je hebt gelijk met je analyses, en nu kom je met zo'n plaatje precies op de juiste moment
Heb je twitter? Ik wil je graag volgen
Ze overschatten zichzelf allemaal; Greg met Valencia, Vertonghen met Manchester City, en dat zijn meteen je belangrijkste verdedigers. Toby moet het hebben van Vertonghen en onze LB kan er niks van.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:57 schreef deboeah het volgende:
En deze week dan? Ok, utrecht is niet de minste maar kom op.. in eigen huis.. Ajax beleeft dit jaar een dramatisch seizoen met enorml veel tegengoals. Opmerkelijk want Frank de Boer was nota bene zelf een verdediger van grote klasse. Je zou toch zeggen dat je dan in ieder geval je verdediging hebt staan. Waarom projecteert hij dit niet op zijn elftal? Ik bedoel als er 1 club slecht verdedigd is het ajax wel. En geef aub niet de schuld aan de geblesseerde verdedigers want dat is nog niet het gehele seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |