SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat spuisels over de relletjes met cruijff en coSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haten op ajacied4lfquote:
Sterker nog de waarheden uit zijn mond beginnen steeds grote vormen aan te nemen. Guidetti het orakelquote:
Zorgen dat wie wel beschikbaar is een beetje realistisch gerangschikt en juist gemotiveerd op het veld staat. Volgens mij eist hij van Koppers hetzelfde als van v/d Wiel en van v Rijn hetzelfde als van Vertonghen. Zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
We miste vandaag een complete achter en voorhoedeWtf moet de Boer daar aan doen?
Hij heeft altijd gelijk, dus ik zal wel een blaag zijn.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ben jij een blaag dan? Ik had net gedouched man.
oh. Hij vindt mij ook zeker een blaagquote:Op zondag 5 februari 2012 15:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij heeft altijd gelijk, dus ik zal wel een blaag zijn.
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, alleen Enoh vandaag. Al zegt dat volgens velen zoveel dat degradatie er nog inzit.
De jonkies zijn niet gewend om de ballen naar voren te trappen, zo spelen ze in de A1 namelijk ook niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:48 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zorgen dat wie wel beschikbaar is een beetje realistisch gerangschikt en juist gemotiveerd op het veld staat. Volgens mij eist hij van Koppers hetzelfde als van v/d Wiel en van v Rijn hetzelfde als van Vertonghen. Zo werkt het natuurlijk niet.
Zo was het bijvoorbeeld nog steeds niet toegestaan om lange ballen naar voren te trappen, nee, de jonkies achterin moesten ook tot vervelens die bal van back naar keeper en weer terug spelen. Hij had beter wat opportunistischer gespeeld met Bulykin en flink wat hoge voorzetten van de zijkanten. Of gewoon eens 4-4-2 spelen met De Jong naar Bulykin. Zomaar wat suggesties, maar dat soort dingen zijn blijkbaar uit den boze...
Denenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:51 schreef ValHallen het volgende:
Beter kopen we nog 10 Denen, hebben we wel een goed georganiseerd team.
Echt hequote:Op zondag 5 februari 2012 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Samsunspor... nee laat maar. Slechte TT trouwens stelletje opgevers.
Europa League eigen huis. CL winnen volgend jaar zou een deceptie zijn. Dat moet pas het jaar daarna zodat het Nederlands elftal bestaande uit 10 Ajacieden met een geweldig gevoel het WK beginnen en winnen.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Echt heWe gaan gewoon kampioen 2011 / 2012 worden en de CL '11/'12 winnen.
Wat is dit nou?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Europa League eigen huis. CL winnen volgend jaar zou een deceptie zijn. Dat moet pas het jaar daarna zodat het Nederlands elftal bestaande uit 10 Ajacieden met een geweldig gevoel het WK beginnen en winnen.
Ik zal even genie scout aanzettenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:54 schreef ValHallen het volgende:
Ajacied422, welke Deense spelers zijn allemaal goed met FM 2012? Dan gaan we hier heel hard roepen dat we die moeten kopen
Ach ja, ik denk gewoon dat Frank had kunnen zorgen dat deze match gewonnen werd. Ik vind 'm te star in zijn (tactische) keuzes. Met een geblesseerde Sulejmani komen vond ik ook niet bepaald sterk.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
De jonkies zijn niet gewend om de ballen naar voren te trappen, zo spelen ze in de A1 namelijk ook niet.Van Rhijn en Koppers vond ik trouwens niet zwak spelen, wel onervaren. Elke ploeg had met zo veel geblesseerde, slecht gespeeld.
Ik wil gewoon de EL in eigen huis winnen volgend jaar, en een CL prolongeren is zelfs voor Ajax een uitdaging. Dus ik ga voor de CL overwinning in 2014 en met een goed gevoel het WK winnen uit een team volledig bestaand uit Ajacieden.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat is dit nou?CL opgeven.
We gaan gewoon de CL winnen man.
Yenssenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:54 schreef ValHallen het volgende:
Ajacied422, welke Deense spelers zijn allemaal goed met FM 2012? Dan gaan we hier heel hard roepen dat we die moeten kopen
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil gewoon de EL in eigen huis winnen volgend jaar
quote:Ajax werkte zondagmiddag een dramatische wedstrijd af tegen FC Utrecht. De Amsterdammers kregen nauwelijks kansen en scoorden niet, terwijl de bezoekers via Edouard Duplan wel tot twee treffers kwamen. Trainer Frank de Boer wist dat zijn ploeg doelman Junior Fernández zelden kon verontrusten.
“We hebben te weinig gecreëerd”, zei de oefenmeester tegen Eredivisie Live. “Als je de eerste helft analyseert, is er eigenlijk niets aan de hand tot en met die goal. Behoudens de eerste drie minuten met een paar verre ingooien en een corner. Daarna hebben we volledig de controle, maar creëren we eigenlijk niks.”
“Dat moet veel beter”, aldus de coach. “Als je dan gewoon één of twee goals maakt, dan speel je deze wedstrijd fluitend uit. Maar dat gebeurt niet en dan krijg je dan een domper. En op dit moment kunnen we dat heel moeilijk verwerken.” De Boer moest Theo Janssen wisselen met een blessure. “Het schoot bij Theo in zijn lies, dus ik moest hem wisselen”, besloot de coach.
Deze halen aub.quote:T. Hagelskjær
17 years old
O. Korch
17 years old
A. Nybo
16 years old
C. Schultz
17 years old
Verdedigers
M. Aaquist
17 years old
J. Andersen
16 years old
J. Laursen
17 years old
A. Christensen
15 years old
S. Crone
16 years old
R. Durmisi
18 years old
F. Holst
17 years old
P. Jensen
17 years old
N. Johannesen
17 years old
E. Jørgensen
16 years old
K. Larsen
16 years old
J. Mathiasen
17 years old
D. Nissen
17 years old
Middenvelders
L. Andersen
17 years old
L. Christensen
17 years old
E. Hansen
16 years old
A. Hjulsager
17 years old
P. Højbjerg
16 years old
M. Knudsen
16 years old
C. Noregaard
17 years old
P. Olsen
17 years old
L. Sørensen
17 years old
O. Trandberg
16 years old
Aanvallers
D. Awankwaa
18 years old
V. Fischer
17 years old
M. Jensen
17 years old
M. Larsen
16 years old
K. Lindberg
17 years old
M. Mathiasen
16 years old
V. Nielsen
17 years old
Y. Poulsen
17 years old
A. Thomsen
16 years old
K. Zohore
18 years old
wtf @ frank de boer met je 'er was niets aan de hand tot we een tegengoal kregen'quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wtf @ frank de boer met je 'er was niets aan de hand tot we een tegengoal kregen'
Was toch ook niks aan de hand?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wtf @ frank de boer met je 'er was niets aan de hand tot we een tegengoal kregen'
Een realistisch kijk op zaken zit blijkbaar niet in zijn pakket. En dat woord "domineren" - stop er eens mee.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ajax speelde bar en bar slecht... dat was er wel aan de hand.quote:
Maar dat is normaal.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ajax speelde bar en bar slecht... dat was er wel aan de hand.
Nu? Zou Ajax er niet beter aan doen gewoon van eigen kracht uit te gaan?quote:
mwah, koop hem zelden. Als ik met Ajax speel koop il altijd Tadic en Bony.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:58 schreef ValHallen het volgende:
Is die Kadlec nog een beetje goed de laatste tijd in FM? We kunnen nooit genoeg spitsen hebben. En dan meteen Lucas Digne kopen natuurlijk.
Net zoals tegen Utreg, complete dominatie.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zijn de verwachtingen voor het koopavondje NAC zaterdag?
Totaal gebrek aan zelfkritiek.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
2-3, spectaculair in de laatste minuut door Kenneth Vermeer. Die daarna de nul houdt de rest van het seizoen. Ebecilio scoort de andere 2 goals en heeft het. Voor altijd. Die eindigt met 38 goals bovenaan het topscorersklassement en is ook meteen assistkoning met 23 assists. We verkopen hem voor 43 miljoen aan Man. United deze zomer.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zijn de verwachtingen voor het koopavondje NAC zaterdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |