Dan moet je miljoenen uitgeven, en denk niet dat Ajax dat over heeft voor een LB.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee, ik wil Goddomme eindelijk eens een fatsoenlijke linksback. Laat spelers gewoon op hun natuurlijke plek spelen, dat werkt veel beter.
Pieters was ook een CV, en die speelt nu LB in het NL elftal (als ie goddomme eens fit wordt).quote:Op zondag 5 februari 2012 14:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee, ik wil Goddomme eindelijk eens een fatsoenlijke linksback. Laat spelers gewoon op hun natuurlijke plek spelen, dat werkt veel beter.
Omdat die veel beter is op de positie van Janssen, weer niet kunnen zien vandaag. Moest in de spits en de Jong op het middenveld.quote:
Daar houd ik mijn mond maar over. Voor je het weet maak ik de jeugd "kenners" weer boos.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat De Sa potten gaat breken?
Boerrigter - Sight - Narsinghquote:Op zondag 5 februari 2012 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Bovendien is narsingh snel, goede voorzet, kan goed op positie van sulejmani. rechtspoot, goede corner.
Ach, daar missen we ook niks aan. Die heeft ook echt nog bijna niets laten zien in een Ajax shirt.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Janssen werd gewisseld wegens een liesblessure die hij tien minuten voor rust opliep.
Inderdaad. Daardoor krijgen subtoppers als Twente en AZ een te grote mond. Heb nu ook liever dat het PSV wordt dan AZ of Twente.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik als PSV-er kan hier niet om lachen, het is diep en dieptriest dat we in nederland weer een topclub weg zien vallen.
Ken je Maxwell nog? Kostte geen drol. En Ajax heeft al jaren geen geld over voor een LB en kijk eens wat we daar allemaal rond hebben zien lopenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan moet je miljoenen uitgeven, en denk niet dat Ajax dat over heeft voor een LB.
als je goals wil moet je zo spelen:quote:Op zondag 5 februari 2012 14:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Omdat die veel beter is op de positie van Janssen, weer niet kunnen zien vandaag. Moest in de spits en de Jong op het middenveld.
Dit is een regelrecht KLOTE seizoenquote:Vooralsnog niet ons beste seizoen.
Pieters is geen fatsoenlijke linksback of voetballer.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Pieters was ook een CV, en die speelt nu LB in het NL elftal (als ie goddomme eens fit wordt).
Waar haal je die quote vandaan dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:50 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Dit is een regelrecht KLOTE seizoen
Die ken ik ja.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ken je Maxwell nog? Kostte geen drol. En Ajax heeft al jaren geen geld over voor een LB en kijk eens wat we daar allemaal rond hebben zien lopen.
TTquote:Op zondag 5 februari 2012 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar haal je die quote vandaan dan?![]()
Uit mijn geestige TT natuurlijk.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar haal je die quote vandaan dan?![]()
Oké.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
En nu 10 punten achter op PSV.
Nu Twente en AZ nog winnen en dan op naar de degradatiestreep
We gaan door met spelers halen die het net een seizoen goed doen ja?quote:
Ah dan is het logisch en terecht. In een TT moet je je zwakte nooit toegeven natuurlijk. Kampioen 2011-2012 had nog beter geweest.quote:
Dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die ken ik ja.
Maar acht de kans groter dat ze weer met een faalaankoop komen.
Alleen maar de beste nederlandse LB. Blind mag z'n veters nog niet eens strikken.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:50 schreef davihaa het volgende:
[..]
Pieters is geen fatsoenlijke linksback of voetballer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |