SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat spuisels over de relletjes met cruijff en coSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft nog nauwelijks gespeeld, dikke tering debiel.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Oh ja die is toch ZZOOOOOO fantastisch......
Hou op man, die kerel heeft nog geen degelijke wedstrijd gespeeld.
En die moet naar Man utd? lol.... In de F-jes bij Man Utd wellicht.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Een totaal kansloze 0-3 sluit ik niet uit anders
wou ik net zeggenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij heeft nog nauwelijks gespeeld, dikke tering debiel.
Als je zulke spelers hebt, doe ze dan in godsnaam weg! Laat ze lekker bij almere city voetballen en haal zelf wat goeie jeugd op bij regionale clubs. Je trekt op deze manier de hele jeugdopleiding naar beneden aangezien de trainers hun trainingen ook aanpassen op het laagste niveau van de spelers.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze weten het vast wel, ze kunnen het gewoon niet.
Mensen die de Boer ontslagen willen zien wordenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:33 schreef j0rdiiii het volgende:
Oh en de Boer kan niks aan die medische staf doen, Goedhart wou alleen maar terug komen als de medische staf onder de algemeen directeur zou vallen en niet de technische staf.
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mensen die de Boer ontslagen willen zien worden
Die snappen er helemaal niks van.
de Boer zal zelf ontslag nemen als dit zo doorgaat...quote:Op zondag 5 februari 2012 14:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vooralsnog wijs ik Blind als schuldige aan. Waar Van Geel het lukt de ene na de andere goed speler binnen te slepen, doet Blind geen reet.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ontsla liever de beleidsbepaler.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
De Boer moet er toch 11 opstellen he. Dit alles geeft nog maar eens aan dat Cruijff alle ruimte moet krijgen. Ook dat het nog een hele tijd gaat duren voordat deze tering zooi is opgeknapt. Ajax is compleet naar de tyfus geholpen door jarenlange wanbeleid.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je zulke spelers hebt, doe ze dan in godsnaam weg! Laat ze lekker bij almere city voetballen en haal zelf wat goeie jeugd op bij regionale clubs. Je trekt op deze manier de hele jeugdopleiding naar beneden aangezien de trainers hun trainingen ook aanpassen op het laagste niveau van de spelers.
Neequote:Op zondag 5 februari 2012 14:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de Boer zal zelf ontslag nemen als dit zo doorgaat...
Ja, niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap trouwens echt niet hoe Ajax nu nog PSV gaat inhalen. Dat wordt me een inhaalrace
Niet, probeer eerst maar eens weer Heerenveen in te halen, dat is al lastig genoeg.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap trouwens echt niet hoe Ajax nu nog PSV gaat inhalen. Dat wordt me een inhaalrace
Ik bedoel; stel er dan 11 op die je bij andere clubs weghaalt. Die zijn al beter opgeleid dan wat ajax nu is.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De Boer moet er toch 11 opstellen he. Dit alles geeft nog maar eens aan dat Cruijff alle ruimte moet krijgen. Ook dat het nog een hele tijd gaat duren voordat deze tering zooi is opgeknapt. Ajax is compleet naar de tyfus geholpen door jarenlange wanbeleid.
Wat is momenteel het basis elftal, help me even?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee![]()
Als het zo gaat met de basis elftal, zal hij dat wel doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |